schrap de raid.. tenzij je schijven redundant wilt inrichten.. Als t kan een raptor erin (bloedjesnel die dingen)quote:Op donderdag 7 september 2006 16:35 schreef ursel het volgende:
[..]
[..]
1024 geheugen versie kost 1250 euro. Maar hoorde wat mensen klagen dat ik geen opteron moest nemen maar dualcore ofzo. Dus vandaar mijn vraag, zijn er betere samenstellingen mogelijk voor een prijs tot 1500.
Ik drink geen alcohol... Maar een colaatje is ook goed... En ik ben idd altijd snel met mijn reacties/mening, maar meestal na het submitten denk ik van... hummm even aanpassen, maar dat doe ik niet... hoogstens doorstrepen, maar zal het nooit weghalen, dat vind ik childish... en ik raak te snel geagiteerd...quote:Op donderdag 7 september 2006 16:45 schreef ursel het volgende:
[..]
Nou denk je zowiezo niet vaak na, maar dat houden we maar buiten beschouwing..![]()
Kom, drinken we volgende week gezellig weer een biertje..![]()
EH ik denk dat je met een 200 watt voeding niet echt ver komt trouwens..quote:Processor AMD Opteron 170 2.0Ghz Dual Core
Moederbord Supermicro H8SSL-i
Geheugen 2048MB DDR
Opslag 160GB 7.200RPM (S-ATA)
RAID Controller -
Netwerk 2x 1000Mbit (Intel)
VGA Onboard
Kast Supermicro SC811T-260
Voeding 200 Watt
tja krijg je he, moet je maar niet te hard rijden met je scheurmonster!quote:Op donderdag 7 september 2006 13:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
KUT! Boete van ¤ 58,-
Ik ging 47 waar je 30 mocht. Je weet wel Kevin waar het nu afgesloten is bij Dubbeldam richting de Tango. Als je dan weer terug naar Sterrenburg wil moet je over de Oudendijk....daar mag je dus maar 30....staan geen flitsplalen....
Het Grote BoF! BF2 Topic: Aankomende zaterdag ook BeF!
wie gebruikt er nou ook media player?quote:Op donderdag 7 september 2006 14:00 schreef Sickert het volgende:
@ Jp
hoe zet ik die a8n32 op raid 0?
ben nu mn files aan t saven en dan gata alles er af over een goed half uur
sys begon een beetje te kuttenvage media player audio settings die constant flipten etc
hohohoquote:Op donderdag 7 september 2006 18:15 schreef Sickert het volgende:
whehe
down ik dus de full patch (omdat ik op mn game pc alles nieuw moet instaleren)
vraagt ie nog om 1.3.. en dan Jp maar zeggen dat we EA niet mogen afzeiken
het zijn gewoon een stel PRUTSERS
maargoed hij doet t wel gewoon
zolang JP het maar goed vindtquote:Op donderdag 7 september 2006 18:32 schreef BattleLies het volgende:
[..]
hohoho![]()
heb mijn eigen mening gegeven..van mij mogen jullie alles hoor schatjes van me.![]()
jedi
quote:Op donderdag 7 september 2006 18:21 schreef Incolumis het volgende:
[..]
wie gebruikt er nou ook media player?![]()
nee infantry onlyquote:Op donderdag 7 september 2006 19:21 schreef Sickert het volgende:
mensjes vanavond Poe? vanaf een uur of 8?
dan doen Ferdi en ik mee
hmm als je maar wel een server zoekt die gepatched is tegen de poe 1.4 patch bug :/ anders heb je ook niet veel speelplezierquote:Op donderdag 7 september 2006 19:38 schreef Sickert het volgende:
[..]
Fallen is inf only en Orel deels ;P
mp pwned normaalquote:Op donderdag 7 september 2006 18:21 schreef Incolumis het volgende:
[..]
wie gebruikt er nou ook media player?![]()
Zo wordt die aangeboden.. :Squote:Op donderdag 7 september 2006 17:02 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
EH ik denk dat je met een 200 watt voeding niet echt ver komt trouwens..
Dat bepaal ik zelf wel jah!quote:Op donderdag 7 september 2006 14:38 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik wil jou echt nooit meer horen klagen over hardrijders die op de snelweg 130 rijden ipv 120!
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:06 schreef Mr_Baus het volgende:
RICK JAMES BITCH!!!!
DE SKETCH!!! NU OP DE BOX!!!!!
danke heb er denk ik al 1 gevondenquote:Op donderdag 7 september 2006 20:25 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik vind al die patch problemen echt vreemd... Ik doe altijd incremental patch, en het is altijd goed gegaan... Ok, de patches zelf waren wat minder maar het instaleren is nooit fout gegaan...
En goede webcams.. ze bestaan wel hoor! Stervensduur...
In de normale prijsrange is een Logitech Quickcam de beste keus, nooit echt last gehad van sneeuw
ik ga nu meteen kijkenquote:Op donderdag 7 september 2006 23:23 schreef RudyCarell het volgende:
FUCK YOUR COUCH NIGGA!
net afgelopenquote:Op donderdag 7 september 2006 23:35 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik ga nu meteen kijken
dat stukje is zo fucking grappig
KLOPT!quote:Op donderdag 7 september 2006 22:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel jah!![]()
pffff, dat worden nog 9 zware uurtjes ....quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:39 schreef BattleLies het volgende:
MOGUH!! nog even volhouden en dan is het WEEKEND!!!!
LOL!quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:54 schreef IJsmuts het volgende:
@lies, ik neem aan dat je vandaag op msn zit? kom ik nog ff langs om laatse dingen voor morgen af te stemmen![]()
SPAMMERDESPAM!!!!
Morgen zuip/gezelligheidsmeet bij JP & Lies!!![]()
het betreffende topique zal ondehand wel bekent zijn...
-edit-
Lies je weet dat ik een inet n00b ben, stuurde jij nu een berichtje via bandoffokkerssnap er weer geen reet van
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |