Ik denk dat ze eerder van me houd dan dat ze me wilquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:01 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ze houdt van je
Ze wil je
Kleine nuance dan
Dan ben je mooi in de aap gelogeerdquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:04 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik denk dat ze eerder van me houd dan dat ze me wil
Hehe, niet te moeilijk hoor. Ik ga ook is slapenquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:19 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dan ben je mooi in de aap gelogeerd
In de watte ? Ja ik krijg van die ouderwetse ingevingen in m'n ouderlijk huis
Nu slapen
mogguhquote:Op zaterdag 9 september 2006 09:07 schreef Incolumis het volgende:
mogguh
ben je jarig dan?quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:50 schreef diamondvoodoo het volgende:
Mijn friese ex uit friesland stond vanmiddag met een goeie vriend waar we altijd sliepen om half 5 opeens voor de deur. Was wel liefKwart over 9 zijn ze weer weg gaan en zullen pas half 2 thuis zijn... even dik 8 uur reizen op een dag voor een verjaardag is toch wel lief
![]()
heb ik al een tijdje.quote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:50 schreef diamondvoodoo het volgende:
Mijn friese ex uit friesland stond vanmiddag met een goeie vriend waar we altijd sliepen om half 5 opeens voor de deur. Was wel liefKwart over 9 zijn ze weer weg gaan en zullen pas half 2 thuis zijn... even dik 8 uur reizen op een dag voor een verjaardag is toch wel lief
![]()
Ik ben al 3 levels verder! Jij kan er gwoon niks van ... brandweerman van niks ben je !quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
heb ik al een tijdje.![]()
KEvin heeft hem ook. Lies speelt hem wel eens..ik vind het te moeilijk..2 brandje blussen en achter je weer 6 beginnen..![]()
hee, jullie moesten toch naar het oostenquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:46 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik ben al 3 levels verder! Jij kan er gwoon niks van ... brandweerman van niks ben je !
Vanavond feesjuh!!!!!!!!
zoiets had ik van jou niet verwachtquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:26 schreef staticdata het volgende:
[..]
omdat elke noob in een tank of apc kan rijden en kills kan maken.
Feli Diamondquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:50 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Gister ja, vanavond 'vieren'
quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:58 schreef escape_nl het volgende:
[..]
zoiets had ik van jou niet verwacht![]()
was het gezellig of vol laten lopen van ellende?quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:07 schreef escape_nl het volgende:
Nou morge allemaal,
Gisteren een 25 jaar bruiloftfeest gehad, me helemaal vol laten lopen met van alles, bier, chinees, red bull, het was toch gratis
Zometeen eerst ff boodschappen doen, daarna mijn gamepc onder het stof vandaan trekken
kut spel is tquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:46 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik ben al 3 levels verder! Jij kan er gwoon niks van ... brandweerman van niks ben je !
Vanavond feesjuh!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:00 schreef staticdata het volgende:
[..]
je hebt noobs en je hebt jou he. daar zit een heel verschil in. jij rijd altijd door en schiet mensen dood ik bijvoorbeeld moet altijd gas terug nemen.
en ik heb nooit gezegd dat jij een noob bent
iedereen kan in een tank en apc schieten, maar bijvoorbeeld tv guiden zoals jij doet kan niet iedereen. misschien dat het zo iets duidelijker is![]()
okequote:Op zaterdag 9 september 2006 11:38 schreef staticdata het volgende:
SERVER VULLEN
Ja Postman, van harte!quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:43 schreef staticdata het volgende:
en als hij dit leest..........Gefeliciteerd jorrit!27 jaar
quote:Op zondag 10 september 2006 00:59 schreef BattleLies het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
was je maar hier harige aapquote:Op zondag 10 september 2006 01:45 schreef Incolumis het volgende:
foei jongs
jij bent niet veilig op je luchtbed zoquote:Op zondag 10 september 2006 01:47 schreef jpjedi het volgende:
IJmuts is in het echt ook zeer zeker een homo
quote:Op zondag 10 september 2006 01:48 schreef BattleLies het volgende:
[..]
jij bent niet veilig op je luchtbed zo![]()
he watje, kom es naar beneden en drink je wodkaatje op joh!quote:Op zondag 10 september 2006 02:49 schreef jpjedi het volgende:
Verder wel gezellig hier maar goed dat is het altijd met Jups
FJD hier
dat krijg je ervan als je niet naar mij luisterdquote:Op zondag 10 september 2006 04:31 schreef -chiel- het volgende:
Mijn hele whiskey voorraad is geplunderd![]()
kom maar even bij me in bad, help ik je van je kater af schatjequote:Op zondag 10 september 2006 10:34 schreef BattleLies het volgende:
Katerman, katerman geef me eens wat water man. M'n hoofd doet zo zeer, m'n hoofd doet zo zeer. Katerman, katerman geef me eens wat water man.........en een asperine.
FJD
dan jijquote:Op zondag 10 september 2006 11:12 schreef dekkered het volgende:
[..]
die heeft een ander kleurtje als jouw
?quote:Op zondag 10 september 2006 11:17 schreef Razorback het volgende:
20
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |