ben ik... ik ben goed in kaartje blazenquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:38 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Dat is voor zuipers .. grote jongens weet je wel
kaartje blazen??????quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:41 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ben ik... ik ben goed in kaartje blazen![]()
Je noemt hem geen zuiper maar ondertussen weet je niet wat kaartje blazen isquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:41 schreef BattleLies het volgende:
kaartje blazen??????
Ik ben ook geen zuiperquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:47 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Je noemt hem geen zuiper maar ondertussen weet je niet wat kaartje blazen is
mamaquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:48 schreef BattleLies het volgende:
Ik ben ook geen zuiperDus ik weet van niks .. ik woon gewoon toevalig in het huis waarin er gezopen wordt! Maar er moet er 1 nuchter blijven om alle jongens in de gaten te houden
9 uur * 7 dagen (dat zal wel 5 zijn) = 63 uur! (45 dus)quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:44 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
pffff, dat worden nog 9 zware uurtjes ....![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ben vandaag volgens de wet officieel volwassen![]()
![]()
Gefeliciteerd! Dit weekend Infantry Only? Wil het wel eens proberen...quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
![]()
Overigens: Infantry Only![]()
Gister aardig wat leuke potjes met Punisher gespeeld en er is ook veel meer sprake van teamplay nu.
@diamond, feli kerelquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:07 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
18 dusof ben je pas vanaf 21 volwassen
Ik zou het niet weten, ben ondertussen 23 maar ben nog steed niet volwassen
jij moet van baan verandenderen! echt goed gerekendquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:51 schreef -chiel- het volgende:
[..]
9 uur * 7 dagen (dat zal wel 5 zijn) = 63 uur! (45 dus)
90 uur - 63 uur = 27 uur! wanneer maak je die dan?![]()
Goed he helemaal zelf uitgerekend zonder economische/administratieve studie!!
quote:
Hee, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
![]()
Overigens: Infantry Only![]()
Gister aardig wat leuke potjes met Punisher gespeeld en er is ook veel meer sprake van teamplay nu.
Thnx, echt wel! Je zat zelfs in onze squad. Stond nog op je ingezoomd even. Maar Punisher en ik zaten al zowat de hele dag te spelen en hadden geen zin meer. Was wel een leuk rondje ooverigens.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:14 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Hee, gefeliciteerd![]()
![]()
Ik heb nog 1 potje met jullie meegedaan maar volgens mij hadden jullie het niet eens door dat ik in jullie team zat![]()
Ok maar ik had een paar keer iets gezegd over de ingame chat en niemand reageerde!quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:22 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Thnx, echt wel! Je zat zelfs in onze squad. Stond nog op je ingezoomd even. Maar Punisher en ik zaten al zowat de hele dag te spelen en hadden geen zin meer. Was wel een leuk rondje ooverigens.
thnxquote:Op vrijdag 8 september 2006 11:39 schreef Timminater het volgende:
mogge, vandaag een dagje vrij
@diamonded GEFELICITEERD*O**O*
Volgens mij is er een nieuwe bf2cc versie...quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:36 schreef UnleashMitch het volgende:
Jongens ik probeer de server op infantry only te zetten maar heb geen idee waar dat kan in BF2CC. Iemand een ideetje ?
Dus admins, je weet wat je te doen staat!quote:BF2CC Version 1.4.2439 Released Sep 5, 2006
Thnxx!!quote:
Klopt, maar met de oude kom je niet eens meer ingelogd.quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:58 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Volgens mij is er een nieuwe bf2cc versie...
[..]
Dus admins, je weet wat je te doen staat!
Bravoquote:Op donderdag 7 september 2006 10:28 schreef Breuls het volgende:
bravo vond het leuk het forum te vervuilen met een shitload aan nietszeggende topics. FOK!forum is niet de plek om zomaar zulke spelletjes te spelen, dus ga dat maar lekker elders doen.
zeer waarschijnlijk heet het "no vehicles". ja je zoekt je rot op infantry only, maar ze geven het een andere naamquote:Op vrijdag 8 september 2006 11:36 schreef UnleashMitch het volgende:
Jongens ik probeer de server op infantry only te zetten maar heb geen idee waar dat kan in BF2CC. Iemand een ideetje ?
2500 punten op een dag?quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:38 schreef staticdata het volgende:
[..]
zeer waarschijnlijk heet het "no vehicles". ja je zoekt je rot op infantry only, maar ze geven het een andere naam
gisteren met infantry only volgens mij 2500 punten gehaald ofzo. vind het ideaal. mashtuur is ook een stuk leuker zo. en teamwork is er wel meer inderdaad.
@eikel. gisteren zei ik nog via de ingame chat dingen tegen je![]()
Ik heb je niet gehoord, sorryquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:38 schreef staticdata het volgende:
@eikel. gisteren zei ik nog via de ingame chat dingen tegen je![]()
Jij bent gewoon te lui om te lopenquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:51 schreef domolanglekker het volgende:
infantry only.. brr zet je 5 stappen wordt je weer neergemaaid van 700 meter ver door een g36ENee geef mij maar een tank of een APC
ik ga er gewoon in met volle moed, we zien, alleen denk ik dat ze best buggys hadden kunnen houden...quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:51 schreef domolanglekker het volgende:
infantry only.. brr zet je 5 stappen wordt je weer neergemaaid van 700 meter ver door een g36ENee geef mij maar een tank of een APC
gewoon met 64 players op een 16 map spelenquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:03 schreef UnleashMitch het volgende:
Hoorde ik al ja maar dan nog is het Dalian een tering-eind lopen. Kortom, niet echt do-able terwijl het in het normaal wel een leuke map is. Ach ja
Das mooi, mien jong!quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:51 schreef escape_nl het volgende:
Ik ben er zaterdag weer na een lange tijd
werkt in BF2142 FULL VERSION, weet niet hoe je op BF2 komt...quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:07 schreef domolanglekker het volgende:
hmm als je je hebt opgegeven voor dat veteranen programma zou je met patch 1.4 de mogelijkheid krijgen tot een taunt ofzo? nog niks van gezien of heeft EA weer eens wat vergeten te implementeren (zoals bijvoorbeeld de mogelijkheid om c4 en claymores weer op te pakken)
Hoe komt dat denk jij??? (iedereen mag zijn menig daarover geven hoor!)quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:40 schreef domolanglekker het volgende:
maarja teamplay is altijd ver te zoeken
OMDAT ER STOND DAT JE MET PATCH 1.4 DE BESCHIKKING KREEG OVER EEN TAUNT!quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:29 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
werkt in BF2142 FULL VERSION, weet niet hoe je op BF2 komt...
lees de laatste zin maar.. dit laat enkele opties over:quote:As a reminder of your heroic efforts in Battlefield 2, we are pleased to announce that you will also be awarded an exclusive Veteran indicator next to your name in Battlefield 2142, so other players will recognize that you’ve had a tour of duty in Battlefield 2. You will also receive an immediate promotion in Battlefield 2142, which will let you choose an unlock. Finally, you will receive a new verbal taunt to use in Battlefield 2.
omdat je je suf schiet met die anti tank dingen maar een andere mongool de punten krijgt omdat ie de killende raket loslaatquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:41 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Hoe komt dat denk jij??? (iedereen mag zijn menig daarover geven hoor!)
He Niels, lekker hoor, met jou ook?quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:43 schreef escape_nl het volgende:
he chiel kerel alles lekker???
Ik vroeg hoe het kwam dat de teamplay ver te zoeken is!!quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:44 schreef domolanglekker het volgende:
omdat je je suf schiet met die anti tank dingen maar een andere mongool de punten krijgt omdat ie de killende raket loslaat
Hans Anders?quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:45 schreef domolanglekker het volgende:
die POE mod zuigt trouwens hard zeg :/ op die leopard tank zit me een wazig richt ding.. raak geen hol met die zooi![]()
Als een simpel kruisje te veel is om aan te geven waar je mitrailleur op richt teveel is moeten ze maar gaan breien ipv mods makenquote:
oke komt ie.. wel opletten he:quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:48 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ik vroeg hoe het kwam dat de teamplay ver te zoeken is!!![]()
[..]
Ik denk optie 1, ze gaan echt niet het risico lopen weer BF2 te verkloten door iets heel nieuws erin te doen... En in 2142 zijn er taunts...quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:43 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
OMDAT ER STOND DAT JE MET PATCH 1.4 DE BESCHIKKING KREEG OVER EEN TAUNT!
[..]
lees de laatste zin maar.. dit laat enkele opties over:
1) De aap die deze text daar heeft gezet bedoelde dat de taunt voor bf2142 is
2) De apen die bij EA/DICE werken zijn vergeten de taunts in te voeren3) t was een lokkertje van EA/dice en ze voeren t gewoon niet in
schijnt dat de geluiden voor taunts wel in je bf2 map staan ergens..quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:55 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik denk optie 1, ze gaan echt niet het risico lopen weer BF2 te verkloten door iets heel nieuws erin te doen... En in 2142 zijn er taunts...
Hij heeft wel enorme pech gehad hoor! 3e persoon op de wereld die door een pijlstaartrog is gedood.. en dat alleen maar omdat het beesie precies in zijn hart stak!quote:
Maak dan op z'n minst een leuke cartoon/grapquote:
das dan het grootste probleem, als ik ga teamspelen dan weet ik dat ik automatisch veel punten krijg. speel ik met diamond en eikel dan gaat het altijd goed met teamwork. ga je dood wordt je gerived, je krijg ammo, je neemt samen vlaggen over. als je naar elkaar luistert dan kan je de hele wereld aan en sta je netjes 1,2 en nummer 3 van de lijst.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:55 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
oke komt ie.. wel opletten he:
4) je denkt wtf en gaat als een kip zonder kop rondrennen als een andere klasse om nog wat punten te vergaren..
Kreeg hem ook maar in mail...quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:23 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Maak dan op z'n minst een leuke cartoon/grap
Oei oei oei, daar maak je hier vast geen vrienden meequote:Op vrijdag 8 september 2006 16:26 schreef staticdata het volgende:
[..]
das dan het grootste probleem, als ik ga teamspelen dan weet ik dat ik automatisch veel punten krijg. speel ik met diamond en eikel dan gaat het altijd goed met teamwork. ga je dood wordt je gerived, je krijg ammo, je neemt samen vlaggen over. als je naar elkaar luistert dan kan je de hele wereld aan en sta je netjes 1,2 en nummer 3 van de lijst.
net ook weer telkens rond de honderd punten gescored met infantry only. en ik vind het lekker zonder tanks en apc, omdat elke noob in een tank of apc kan rijden en kills kan maken.
niet zoals escape door karkand heen rijd iigquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:00 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Oei oei oei, daar maak je hier vast geen vrienden mee![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:40 schreef domolanglekker het volgende:
en mja infantry only is er ook alleen maar ingezet omdat EA toegeeft aan huilende noobs die t niet kunnen hebben dat ze keihard worden geowned door de voertuigen omdat ze als een kip zonder kop rondrennen.. Beetje teamwork en de tank en apc hoeren durven zonder infantry support ook niet meer karkand in te rijden.. maarja teamplay is altijd ver te zoeken dus dan maar toegeven aan het gehuil he
quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:15 schreef Sickert het volgende:
[..]
niet zoals escape door karkand heen rijd iig
het gaat bij escape alleen fout als ik en wallie op m gaan jagenen dat is al een hele tijd geleden
vanavond Poe2 rond een uur of 8![]()
Met:
[BoF]Fjd
[BoF]Sickert.nl
[BoF]Veer.nl
[BoF] Incolumis
quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:51 schreef Incolumis het volgende:
nee ik bedoel de gebruiker (jij dus) verwijderen van de stoel, en een pro aan het werk zetten
gooi je pc eens helemaal leeg en probeer het dan opnieuw
your damn rightquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:40 schreef domolanglekker het volgende:
en mja infantry only is er ook alleen maar ingezet omdat EA toegeeft aan huilende noobs die t niet kunnen hebben dat ze keihard worden geowned door de voertuigen omdat ze als een kip zonder kop rondrennen.. Beetje teamwork en de tank en apc hoeren durven zonder infantry support ook niet meer karkand in te rijden.. maarja teamplay is altijd ver te zoeken dus dan maar toegeven aan het gehuil he
quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:24 schreef Incolumis het volgende:
Met:
[BoF]Fjd
[BoF]Sickert.nl
[BoF]Veer.nl
[BoF] Incolumis
druk, druk, druk, kon niet op msn komenquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:43 schreef BattleLies het volgende:
Hee Ijsmuts! waar bluufde gij nou?
idd, een matige tankhoer schiet op karkand 20, hoogstens 30 mannetjes aan gort, als voetvolk kom je daar qua punten en incl assist, makkelijk bovenquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:15 schreef Sickert het volgende:
[..]
niet zoals escape door karkand heen rijd iig
met die dikke tieten erop?!quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:10 schreef Incolumis het volgende:
dat kleine schermpje als je bf2 opstart
preciesquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:12 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
idd, een matige tankhoer schiet op karkand 20, hoogstens 30 mannetjes aan gort, als voetvolk kom je daar qua punten en incl assist, makkelijk boven
is zeker frustrerend, denk je ff lekker in een tank of apc te gaan crossen, kom je aanrijden krijg je twee raketten op je dak, terug rijden, met je moersleutel aan de slag, weer op naar hotel en dan begint het weer opnieuw. tegen de tijd dat je maar besluit karkand op je kistjes te bestormen is de game over en bungel je ergens 3/4 met een score van 30quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:14 schreef Sickert het volgende:
[..]
precies
ik kom nieteens langs hotel met een tank of apc terwijl escape de map 10 maal rond rijd voor hij het welbekende loodje legt
jammer dat mn hack niet bij je werktquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:35 schreef IJsmuts het volgende:
@Battlelies, waar ben je nou?![]()
zit te stunten op msn![]()
heb hem net ff omgemod in dos, als goed is werktie nu!quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:43 schreef Sickert het volgende:
[..]
jammer dat mn hack niet bij je werkt![]()
nou zo moeilijk is dat niet hoor. je heb vier uitgangen die je met je apc kan gebruiken en met je tank hooguit een score van 30 is ook overdrevenquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:19 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
is zeker frustrerend, denk je ff lekker in een tank of apc te gaan crossen, kom je aanrijden krijg je twee raketten op je dak, terug rijden, met je moersleutel aan de slag, weer op naar hotel en dan begint het weer opnieuw. tegen de tijd dat je maar besluit karkand op je kistjes te bestormen is de game over en bungel je ergens 3/4 met een score van 30![]()
maar wel raar jah, @escape, hoe doe je dat, heb je de boel gehacked?!![]()
of heb je je apc gepimped net zoals asmooh?![]()
aja, beetje overdrijven voor het verhaal hequote:Op vrijdag 8 september 2006 19:04 schreef staticdata het volgende:
[..]
nou zo moeilijk is dat niet hoor. je heb vier uitgangen die je met je apc kan gebruiken en met je tank hooguit een score van 30 is ook overdreven
is dat dan niet onderdrijven?quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:19 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
aja, beetje overdrijven voor het verhaal he40 punten dan!
![]()
Toppie!!!! Ik ben morgen overdag werken, en kan pas na 20:00 uur online zijn. Zondag ga ik de hele dag spelenquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:51 schreef escape_nl het volgende:
Ik ben er zaterdag weer na een lange tijd
Ze houdt van jequote:Op vrijdag 8 september 2006 23:54 schreef diamondvoodoo het volgende:
Niet meer.. als vrienden misschien maar niet meer op die manier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |