2,50 + verzendkosten voor eigen rekening.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:05 schreef Silouan het volgende:
1 euro.
quote:Op donderdag 7 september 2006 12:08 schreef Silouan het volgende:
Tot wanneer kunnen we bieden?
tot 14.00quote:Op donderdag 7 september 2006 12:08 schreef Silouan het volgende:
Tot wanneer kunnen we bieden?
Ja, whatthefuck moet jij nou?!quote:Op donderdag 7 september 2006 12:09 schreef Little_Meanie het volgende:
R$ 5
HET ZIJN GEEN VROUWENSOKKEN TROELAquote:Op donderdag 7 september 2006 12:10 schreef melanie_the_miss het volgende:
4 euro!
Viereneenhalve euro. (4,50 for the record. enzo. )quote:Op donderdag 7 september 2006 12:12 schreef Silouan het volgende:
4,40!!!!!!!
Vier euro en vijfenvijftig centen.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:13 schreef Jolan het volgende:
[..]
Viereneenhalve euro. (4,50 for the record. enzo. )
Dude.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:14 schreef Silouan het volgende:
[..]
Vier euro en vijfenvijftig centen.
quote:Op donderdag 7 september 2006 12:15 schreef P-azz het volgende:
ieder bod is trouwens INCLUSIEF verzendkosten
quote:Op donderdag 7 september 2006 12:16 schreef UncleSam het volgende:
Ik bied een euro als je ze verbrand en daar een filmpje van maakt!
quote:Op donderdag 7 september 2006 12:17 schreef P-azz het volgende:
[..]
maar nee dan liever nog een chocotoff!
hoogste bod tot nu toe!quote:Op donderdag 7 september 2006 12:14 schreef Silouan het volgende:
[..]
Vier euro en vijfenvijftig centen.
4,55 & naamtopic! goed bod, ik sluit de veiling over 12 minuten!quote:Op donderdag 7 september 2006 12:18 schreef Silouan het volgende:
Ik doe er trouwens ook nog een naamtopic bij.
quote:Op donderdag 7 september 2006 12:18 schreef Silouan het volgende:
Ik doe er trouwens ook nog een naamtopic bij.
We hadden tot 2!!quote:Op donderdag 7 september 2006 12:19 schreef P-azz het volgende:
[..]
4,55 & naamtopic! goed bod, ik sluit de veiling over 12 minuten!
whwhe.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:20 schreef Silouan het volgende:
TOT TWEE UUR VERDOMME!
ja das waar! mm we gaan democratisch stemmen! Wie het er niet mee eens dat de veiling om half 1 dicht gaat moet zijn hand opsteken!quote:
Bitch. 4,80 plus naamtopic en een gebedje voor het slapengaan.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:20 schreef Jolan het volgende:
4,70. Plus 3 chocotoffs.
quote:Op donderdag 7 september 2006 12:21 schreef P-azz het volgende:
[..]
ja das waar! mm we gaan democratisch stemmen! Wie het er niet mee eens dat de veiling om half 1 dicht gaat moet zijn hand opsteken!
Optiefen, rekel. Wij bieden, dus wij maken de regels.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:21 schreef P-azz het volgende:
[..]
ja das waar! mm we gaan democratisch stemmen! Wie het er niet mee eens dat de veiling om half 1 dicht gaat moet zijn hand opsteken!
Inderdaad, anders stop je die sokken maar in je poeperd!quote:Op donderdag 7 september 2006 12:22 schreef Silouan het volgende:
[..]
Optiefen, rekel. Wij bieden, dus wij maken de regels.
ok ok! tot 14.00quote:Op donderdag 7 september 2006 12:22 schreef Jolan het volgende:
[..]
Inderdaad, anders stop je die sokken maar in je poeperd!
haha komz e dan maar halequote:Op donderdag 7 september 2006 12:24 schreef Silouan het volgende:
Ik snap trouwens niet waar hij die grootheidswaanzin opeens vandaan haalt, J. Misschien is hij wel helemaal niet te vertrouwen. Ik las dat laatst nog ergens hè, hoe onvertrouwd dat is, bestellen op het interweb.
Straks paait hij ons met mooie sokken, maar heeft hij helegaar geen fucking sokken.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:24 schreef Silouan het volgende:
Ik snap trouwens niet waar hij die grootheidswaanzin opeens vandaan haalt, J. Misschien is hij wel helemaal niet te vertrouwen. Ik las dat laatst nog ergens hè, hoe onvertrouwd dat is, bestellen op het interweb.
Waar in Friesland ligt Neede ook alweer?quote:
touché.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:25 schreef Silouan het volgende:
[..]
Waar in Friesland ligt Neede ook alweer?
Vergeet de naamtopics niet, J! Ach kom, we geven hem nog even het voordeel van de twijfel.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:25 schreef Jolan het volgende:
[..]
Straks paait hij ons met mooie sokken, maar heeft hij helegaar geen fucking sokken.
En wil hij ons gewoon chocotoffs aftroggelen.
kut, jullie hebben mij door. Ik ben evrslaafd aan chocotoff.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:25 schreef Jolan het volgende:
[..]
Straks paait hij ons met mooie sokken, maar heeft hij helegaar geen fucking sokken.
En wil hij ons gewoon chocotoffs aftroggelen.
A-Ha!quote:Op donderdag 7 september 2006 12:26 schreef P-azz het volgende:
[..]
kut, jullie hebben mij door. Ik ben evrslaafd aan chocotoff.![]()
Geven?! Duur verkopen. Sokken, of hij kan dat voordeel van de twijfel in z'n hol stoppen!quote:Op donderdag 7 september 2006 12:26 schreef Silouan het volgende:
[..]
Vergeet de naamtopics niet, J! Ach kom, we geven hem nog even het voordeel van de twijfel.
Een paar sokken lijkt me een goede prijs.quote:
Uit m'n gore sokken! Die binnenkort van mij zijn.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:30 schreef Jolan het volgende:
[..]
Zeg, Patrick. Waar dacht je het gore lef vandaan te halen?!
helaas, dan val je buiten de boot! ze zijn al gewassenquote:Op donderdag 7 september 2006 12:30 schreef Sjoe538 het volgende:
Ongewassen, gaarne.
trouw mequote:Op donderdag 7 september 2006 12:30 schreef Sjoe538 het volgende:
Ongewassen, gaarne.
Ik zal 'm effe serieus in z'n gat nemen!quote:Op donderdag 7 september 2006 12:30 schreef P-azz het volgende:
moet ik dit serieus nemen???
quote:Op donderdag 7 september 2006 12:31 schreef Silouan het volgende:
P-azz, je laat je toch niet overhalen door wat simpel geld hè? Denk aan die romige chocotoffs.
Há! Sjoe538! En de tering erbij!quote:Op donderdag 7 september 2006 12:31 schreef Dizer het volgende:
Mag ik even melden dat het fake bieden op spullen, een ban oplevert van een week![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 12:31 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
Uit m'n gore sokken! Die binnenkort van mij zijn.
quote:Op donderdag 7 september 2006 12:31 schreef P-azz het volgende:
[..]
helaas, dan val je buiten de boot! ze zijn al gewassen
quote:Op donderdag 7 september 2006 12:32 schreef Silouan het volgende:
[..]
Há! Sjoe538! En de tering erbij!
quote:Op donderdag 7 september 2006 12:32 schreef Silouan het volgende:
[..]
Há! Sjoe538! En de tering erbij!
primaquote:Op donderdag 7 september 2006 12:32 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
Nog even over denken dan.. tot 14.00 heb ik de tijd.
Nee-hee! Zo werkt dat niet, jongeman. Geboden is geboden, betalen of gebanned worden met de tering erbij. De keuze is aan u!quote:Op donderdag 7 september 2006 12:32 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
Nog even over denken dan.. tot 14.00 heb ik de tijd.
Nu met extragratis Hoofdletter achter de comma.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:34 schreef Jolan het volgende:
Zo is dat. Sokken kopen, Of afdruipen en een weekban.
ZE ZIJN GEWASSEN JOH PISVLEK, DAT WIL IK HELEGAAR NIET.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:33 schreef Silouan het volgende:
[..]
Nee-hee! Zo werkt dat niet, jongeman. Geboden is geboden, betalen of gebanned worden met de tering erbij. De keuze is aan u!
quote:Op donderdag 7 september 2006 12:34 schreef Jolan het volgende:
[..]
Nu met extragratis Hoofdletter achter de comma.
Anders krijg je even de tering (en een weekban), kutnewbie. Ik bied serieus, en ga éérst de inboedel grondig bestuderen voordat ik een dom bod uitbreng. Jij niet. Dat maakt jóu dom. Mij niet.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:35 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
ZE ZIJN GEWASSEN JOH PISVLEK, DAT WIL IK HELEGAAR NIET.
Daarom, nog even er over nadenken.
EN ZO GRAAG WIL JIJ ZE NIET ANDERS HAD JE WEL ¤12,96 GEBODEN!!!11
Het zijn toch serieuze boden?quote:Op donderdag 7 september 2006 12:36 schreef Dizer het volgende:
Yo, TS... schopje ONZ dan maar? Kunnen we nog harder lachen
NIKSTENIKSNIET! Ik wil die godvergeten sokken hebben!quote:Op donderdag 7 september 2006 12:36 schreef Dizer het volgende:
Yo, TS... schopje ONZ dan maar? Kunnen we nog harder lachen
Krijg schruft tering kutkloon.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:36 schreef Silouan het volgende:
[..]
Anders krijg je even de tering (en een weekban), kutnewbie. Ik bied serieus, en ga éérst de inboedel grondig bestuderen voordat ik een dom bod uitbreng. Jij niet. Dat maakt jóu dom. Mij niet.
hoogste bod tot nu toe!quote:Op donderdag 7 september 2006 12:21 schreef Silouan het volgende:
[..]
Bitch. 4,80 plus naamtopic en een gebedje voor het slapengaan.
Ja, illuminazi's enzo.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:36 schreef Jolan het volgende:
Het is een consiprianipicy , BS. Volgens mij Zitten Sjoe9865 en de TS gewoon stiekem te MSNen.
Ik ken de beste man niet eens.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:36 schreef Jolan het volgende:
Het is een consiprianipicy , BS. Volgens mij Zitten Sjoe9865 en de TS gewoon stiekem te MSNen.
Nee, Sjoe! Of hij erkent een nepbod te hebben gedaan en accepteert de concequenties!quote:
De galg, de galg! Hang 'm aan de galg!quote:Op donderdag 7 september 2006 12:38 schreef Silouan het volgende:
[..]
Nee, Sjoe! Of hij erkent een nepbod te hebben gedaan en accepteert de concequenties!
Of de naamtopics!quote:
Ik wilde ze ongewassen.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:38 schreef Silouan het volgende:
[..]
Nee, Sjoe! Of hij erkent een nepbod te hebben gedaan en accepteert de concequenties!
Ik voel me zo verdomd geliefdquote:Op donderdag 7 september 2006 12:39 schreef Jolan het volgende:
[..]
De galg, de galg! Hang 'm aan de galg!
Hoger dan 12,95? Je bent hartstikke gek.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:39 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
Ik wilde ze ongewassen.
Ze zijn gewassen, dat maakt mijn bod ongeldig.
Maar goed, ik heb, net als jullie, tot 14.00 de tijd om eventueel nog hoger te bieden.
Dat je 'm dan een topic maakt: " Hey P-azzzzz! " En dan een foto van jou met zo'n sok om je stijve piemel!quote:Op donderdag 7 september 2006 12:39 schreef Silouan het volgende:
[..]
Of de naamtopics!
* Silouan doet mysterieus.
Zo graag wil je ze dus niet?quote:Op donderdag 7 september 2006 12:40 schreef Silouan het volgende:
[..]
Hoger dan 12,95? Je bent hartstikke gek.
Weehehehe.e.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:41 schreef Jolan het volgende:
[..]
Dat je 'm dan een topic maakt: " Hey P-azzzzz! " En dan een foto van jou met zo'n sok om je stijve piemel!
Nog geen e-mails... tsskquote:Op donderdag 7 september 2006 12:40 schreef Dizer het volgende:
Als je een user wil klikken op nepbods, mail me maar naar dizer@fok.nl... ik geef het wel door aan de Admins
Hork.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:42 schreef Jolan het volgende:
Desalniettemin, 4,95
Melanie is nog even een tietenfoto aan het maken, een moment.quote:
Dan zou ik dus met ¤12,95 goedkper uitzijn.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:42 schreef Jolan het volgende:
[..]
Wil jij ze wel, oplichter?! Die krengen kosten 15 euro in de winkel.
Waarom zou je een mail naar jezelf sturen? Zijn je hersens ook uitgestorven samen met dat partij?quote:Op donderdag 7 september 2006 12:43 schreef Jolan het volgende:
[..]
Oh, oeps. Per ongeluk naar
ikbeneennsber@hotmail.com
quote:
waarom??? het is serieus! de sokken liggen klaar voor de hoogste bieder! wat een aanname Dizerquote:
quote:
Zeg dat nou nog een keer zonder je kloon?quote:Op donderdag 7 september 2006 12:48 schreef Silouan het volgende:
[..]. Blijf in je eigen forum, spleetoog.
quote:Op donderdag 7 september 2006 12:49 schreef Jolan het volgende:
He-laas. Effe een moderator hitsen over een schrijffout. Druppel.
En dan? Bannen?quote:Op donderdag 7 september 2006 12:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg dat nou nog een keer zonder je kloon?![]()
Gelukkig, ik dacht al.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:50 schreef Dizer het volgende:
Schop naar ONZ heeft daar niks mee te maken.
Eh. Waarom?quote:Op donderdag 7 september 2006 12:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg dat nou nog een keer zonder je kloon?![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 12:50 schreef Dizer het volgende:
[..]Ik ben hier niet geboren, dus ik let daar niet eens op
Schop naar ONZ heeft daar niks mee te maken.
Wauw.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee man, nog toffer... notes zetten
Ja maar TS wil ze niet vies versturen.. wat heb je nou aan schone sokken?quote:Op donderdag 7 september 2006 12:51 schreef Jolan het volgende:
[..]
Gelukkig, ik dacht al.
Blijft: Ik wil die sokken.
Zet maar terug.
Okidokie, geef BS maar een note.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee man, nog toffer... notes zetten
Ik ben de enige die ze ongewassen wilde, opletten kutnewbie.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar TS wil ze niet vies versturen.. wat heb je nou aan schone sokken?
Opeten.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tering, kerel. Let je eigenlijk wel op, of mod je gewoon random in andere fora?quote:Op donderdag 7 september 2006 12:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij hebt er echt geen sjoege van he.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:53 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
Ik ben de enige die ze ongewassen wilde, opletten kutnewbie.
Roken is lekkerquote:Op donderdag 7 september 2006 12:52 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]je rookt, tres smerig
quote:Op donderdag 7 september 2006 12:54 schreef Jolan het volgende:
[..]
Jij hebt er echt geen sjoege van he.
( snapte je'm?! sjoe-ge!!!!!!!!!1!!!!1)
Sodemieter op, we motten je niet.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:54 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Ik heb ook sokken.
Ho ho, knaapje. Ik kan er ook niks aan doen dat jij geen sokken hebt en ik wel.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:55 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
Sodemieter op, we motten je niet.
Als ik dat deed, had ik nu hier een slotje op gezet.. .prutserquote:Op donderdag 7 september 2006 12:53 schreef Silouan het volgende:
[..]
Tering, kerel. Let je eigenlijk wel op, of mod je gewoon random in andere fora?
[12:53:42] <@gueswho> k heb et n keer met mn paard gedaanquote:Op donderdag 7 september 2006 12:56 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Kk forum.
Heb je me dat ook maar ergens zien typen? Ik niet.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:56 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Ho ho, knaapje. Ik kan er ook niks aan doen dat jij geen sokken hebt en ik wel.
Ja, joh. lekker puh.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:56 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Ho ho, knaapje. Ik kan er ook niks aan doen dat jij geen sokken hebt en ik wel.
Verplaats t dan ook niet, prutser.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als ik dat deed, had ik nu hier een slotje op gezet.. .prutser
Oeh! Ad rem, hoor! Consequent ben je dus niet?quote:Op donderdag 7 september 2006 12:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als ik dat deed, had ik nu hier een slotje op gezet.. .prutser
Jij ben tofquote:Op donderdag 7 september 2006 12:58 schreef Silouan het volgende:
[..]
Oeh! Ad rem, hoor! Consequent ben je dus niet?
Nee, omdat je je schaamt voor je sokloosheid.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:57 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
Heb je me dat ook maar ergens zien typen? Ik niet.
Knaapje.
Daar kan ik niets tegenin brengen.quote:
Oh sorry, terug dan?quote:Op donderdag 7 september 2006 12:58 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
Verplaats t dan ook niet, prutser.
The only girl i eveeeeeer loooooved.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:58 schreef Jolan het volgende:
[..]
Ja, joh. lekker puh. [afbeelding]
quote:Op donderdag 7 september 2006 13:00 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Nee, omdat je je schaamt voor je sokloosheid.
note.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:00 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
The only girl i eveeeeeer loooooved.
Ik ben niet tof. Ik ben een mod, en dat één van de definities van mod zijnquote:
6,00 !!!!quote:Op donderdag 7 september 2006 13:01 schreef melanie_the_miss het volgende:
ik wil de man met die sokken
yahtzeehooligan voegt niet veel toe aan dit topic, ik hou de boden in de gaten en zit er nog over na te denken om hier over op terug te komen.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh sorry, terug dan?Moet ik dan wel alle slowchat verwijderen en zo... blijven er maar 4 posts over. Tjah, want dat is namelijk wel mijn forum waar ik mag modden
ik wil jou welquote:Op donderdag 7 september 2006 13:01 schreef melanie_the_miss het volgende:
ik wil de man met die sokken
TAKE COVER!quote:Op donderdag 7 september 2006 13:03 schreef Silouan het volgende:
OH KUT WE HEBBEN DE ZESEUROGRENS BEREIKT!
quote:Op donderdag 7 september 2006 13:03 schreef Silouan het volgende:
OH KUT WE HEBBEN DE ZESEUROGRENS BEREIKT!
Was ik ook niet van plan.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:02 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
yahtzeehooligan voegt niet veel toe aan dit topic
Flikker dan op hier.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:04 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Was ik ook niet van plan.
Homeux, je moet boven het hoogste bod zitten.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:05 schreef yahtzeehooligan het volgende:
OT: 0,20 cent.
quote:
Gaat niet, ik doe nu mee met het biedproces.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:05 schreef yahtzeehooligan het volgende:
nulkommatwintigcent?!quote:Op donderdag 7 september 2006 13:05 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Al lerende, daarom blijf ik nog even plakken.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:06 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
Homeux, je moet boven het hoogste bod zitten.
Snap je het überhaupt wel?
Cute.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:07 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Al lerende, daarom blijf ik nog even plakken.
Kusjes,
Yh.
Ja! Maar misschien gaan de andere bieders wel dood!quote:Op donderdag 7 september 2006 13:07 schreef Jolan het volgende:
[..]
nulkommatwintigcent?!
Dat is een 500ste euro!
Plots opeens vanzelf!quote:Op donderdag 7 september 2006 13:08 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Ja! Maar misschien gaan de andere bieders wel dood!
je onderontwikkelde melkkliertjes mogen er naast. Opbokken met die meuk.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
mogen mijn sokken ernaast?
[afbeelding]
Dat is echt eng.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
mogen mijn sokken ernaast?
[afbeelding]
Soep? of soep met gezichtjes op tietjes?quote:Op donderdag 7 september 2006 13:09 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Mijn zelfgemaakte soep is trouwens erg lekker.
Verzin je eigen taktiek.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:10 schreef Sjoe538 het volgende:
Nou poeh, dan zet ik maar 0,60 cent in op de gewassen sokken voor als de andere users plots opeens vanzelf zomaar dan doodvallen.
Dikke lul, je hebt krap dertien euro geboden.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:10 schreef Sjoe538 het volgende:
Nou poeh, dan zet ik maar 0,60 cent in op de gewassen sokken voor als de andere users plots opeens vanzelf zomaar dan doodvallen.
Nou, tietjes. Behoorlijke jetsers.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:10 schreef Jolan het volgende:
[..]
Soep? of soep met gezichtjes op tietjes?
VOOR ONGEWASSEN SOKKEN GODVERDOMMEquote:Op donderdag 7 september 2006 13:11 schreef Jolan het volgende:
[..]
Dikke lul, je hebt krap dertien euro geboden.
Hij snapt het gewoon niet, en is hier topic aan het saboteren.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:11 schreef Jolan het volgende:
[..]
Dikke lul, je hebt krap dertien euro geboden.
Hiet.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:12 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Hij snapt het gewoon niet, en is hiet topic aan het saboteren.![]()
Jammer voor de serieuze bieders... jij met je 50 hele centen??quote:Op donderdag 7 september 2006 13:13 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Jammer voor de serieuze bieders onder ons. Ik plaats wel even een topic-report.
En zijn er al bieders dood?quote:Op donderdag 7 september 2006 13:17 schreef Jolan het volgende:
Godverdomme. TS?! Wat is het hoogste bod, en van wiens hand?
Whehe, best duur voor gebruikte sokken.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:18 schreef Jolan het volgende:
6,15
Sjoe9785873.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:18 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
En zijn er al bieders dood?
Volgens mij heb ik zojuist de beste 6 euro 15 besteed van mijn hele miezerige bestaan.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:19 schreef Silouan het volgende:
[..]
Whehe, best duur voor gebruikte sokken.
"Erg jammer en tragisch. Het was een goede knaap."quote:
Je hebt niet eens 6 euro vijftien, bouwvakker.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:20 schreef Jolan het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik zojuist de beste 6 euro 15 besteed van mijn hele miezerige bestaan.
Hij kon zo lekker aan je ballen likken.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:20 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
"Erg jammer en tragisch. Het was een goede knaap."
Ik verkoop mijn helm wel, muziekeerder.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:20 schreef Silouan het volgende:
[..]
Je hebt niet eens 6 euro vijftien, bouwvakker.
weetje hoe lekker het is!quote:Op donderdag 7 september 2006 13:12 schreef Silouan het volgende:
Hallo, hebben we het hier over warme hopjesvla?
Helm?quote:Op donderdag 7 september 2006 13:21 schreef Jolan het volgende:
[..]
Ik verkoop mijn helm wel, muziekeerder.
Leef er maar mee.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:30 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Oh nee, ik had al gepost hier. Kan een mod mijn TVP verwijderen?
Bij voorbaat dank,
Yh.
niet, 8 minuten!quote:Op donderdag 7 september 2006 13:47 schreef P-azz het volgende:
nog 13 MIN
Nu is het de vraag of het hele aanbod plus de daar op volgende boden niet per 12:47 ongeldig zijn verklaard.quote:
Als je even aan mijn ballen kietelt dan betaal ik het verschil wel bij.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:34 schreef Jolan het volgende:
Dat van die helm heeft ons aller Oberst Dizer onmogelijk gemaakt.
Ik ga mij even prostitutuionitieren voor 6,15.
6,10. Hondsvot.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:54 schreef Silouan het volgende:
Mocht Jolan zich terugtrekken (whehe, trekken), dan heb ik er wel één euro voor over!
dude dan wordt het 6,10quote:Op donderdag 7 september 2006 13:54 schreef Silouan het volgende:
Mocht Jolan zich terugtrekken (whehe, trekken), dan heb ik er wel één euro voor over!
Antikraak ofzo?quote:Op donderdag 7 september 2006 13:55 schreef Silouan het volgende:
Er hebben zich nu al drie turken en één blanke gemeld aan mijn voordeur met de vraag of dit het consultatiebureau is.
Nee. Totaal niet.quote:
Dat is ná 12:47. Ngggg!quote:
Tomme.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:57 schreef Jolan het volgende:
[..]
Dat wil dus zeggen dat mijn bod staat voor 5,30.
En dát heb ik.
Oh, ok. Best vreemd dan. Briefje maar ophangen met 'optieven, dit is geen consultatiebureau en het enige consult die ik kan geven is dat je op moet rotten en bier moet drinken'.quote:
of tonic. Voor de zandnegers.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh, ok. Best vreemd dan. Briefje maar ophangen met 'optieven, dit is geen consultatiebureau en de enige consultatie die ik kan geven is dat je op moet rotten en bier moet drinken'.
Ja, óf ik open de deur gewoon niet meer voor mensen die ik niet ken.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh, ok. Best vreemd dan. Briefje maar ophangen met 'optieven, dit is geen consultatiebureau en de enige consultatie die ik kan geven is dat je op moet rotten en bier moet drinken'.
evenaard mijn bod niet?quote:Op donderdag 7 september 2006 13:59 schreef P-azz het volgende:
6,15 is het hoogste bod! Jolan
Ja, of 5,30. Ik ben er nog niet uit.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:59 schreef P-azz het volgende:
6,15 is het hoogste bod! Jolan
Wat kom jij hier nou weer doen.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:00 schreef pindapeller het volgende:
gesloten.
nu ja zegquote:Op donderdag 7 september 2006 14:01 schreef melanie_the_miss het volgende:
JE NEGEERDE MIJN BOD
Wat een kutverkoper ben jij
* melanie_the_miss bereid jolan om de sokken
Eh. Wat?quote:Op donderdag 7 september 2006 14:01 schreef melanie_the_miss het volgende:
* melanie_the_miss bereid jolan om de sokken
Mail mij je rekeningnummer, maak ik 6,15 over.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:00 schreef P-azz het volgende:
en de veiling is gesloten! Jolan GEFELICITEERD 6,15!![]()
wat is je mailadres?quote:Op donderdag 7 september 2006 14:02 schreef Jolan het volgende:
[..]
Mail mij je rekeningnummer, maak ik 6,15 over.
Mail ik je mijn adres terug.
Ik wil een linker en een rechter sok, in schone conditie. En een lief briefje.
Voor zessen op de bus. Heb ik ze morgen.
quote:Op donderdag 7 september 2006 14:03 schreef jogy het volgende:
Wie had ookalweer het geweldige idee om een foto te maken van een sok om een penis in erecte staat?
Ik heb een keer mijn trots gepost hier. Dat kostte me een maand.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:03 schreef jogy het volgende:
Wie had ookalweer het geweldige idee om een foto te maken van een sok om een penis in erecte staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |