Het zijn toch serieuze boden?quote:Op donderdag 7 september 2006 12:36 schreef Dizer het volgende:
Yo, TS... schopje ONZ dan maar? Kunnen we nog harder lachen
NIKSTENIKSNIET! Ik wil die godvergeten sokken hebben!quote:Op donderdag 7 september 2006 12:36 schreef Dizer het volgende:
Yo, TS... schopje ONZ dan maar? Kunnen we nog harder lachen
Krijg schruft tering kutkloon.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:36 schreef Silouan het volgende:
[..]
Anders krijg je even de tering (en een weekban), kutnewbie. Ik bied serieus, en ga éérst de inboedel grondig bestuderen voordat ik een dom bod uitbreng. Jij niet. Dat maakt jóu dom. Mij niet.
hoogste bod tot nu toe!quote:Op donderdag 7 september 2006 12:21 schreef Silouan het volgende:
[..]
Bitch. 4,80 plus naamtopic en een gebedje voor het slapengaan.
Ja, illuminazi's enzo.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:36 schreef Jolan het volgende:
Het is een consiprianipicy , BS. Volgens mij Zitten Sjoe9865 en de TS gewoon stiekem te MSNen.
Ik ken de beste man niet eens.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:36 schreef Jolan het volgende:
Het is een consiprianipicy , BS. Volgens mij Zitten Sjoe9865 en de TS gewoon stiekem te MSNen.
Nee, Sjoe! Of hij erkent een nepbod te hebben gedaan en accepteert de concequenties!quote:
De galg, de galg! Hang 'm aan de galg!quote:Op donderdag 7 september 2006 12:38 schreef Silouan het volgende:
[..]
Nee, Sjoe! Of hij erkent een nepbod te hebben gedaan en accepteert de concequenties!
Of de naamtopics!quote:
Ik wilde ze ongewassen.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:38 schreef Silouan het volgende:
[..]
Nee, Sjoe! Of hij erkent een nepbod te hebben gedaan en accepteert de concequenties!
Ik voel me zo verdomd geliefdquote:Op donderdag 7 september 2006 12:39 schreef Jolan het volgende:
[..]
De galg, de galg! Hang 'm aan de galg!
Hoger dan 12,95? Je bent hartstikke gek.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:39 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
Ik wilde ze ongewassen.
Ze zijn gewassen, dat maakt mijn bod ongeldig.
Maar goed, ik heb, net als jullie, tot 14.00 de tijd om eventueel nog hoger te bieden.
Dat je 'm dan een topic maakt: " Hey P-azzzzz! " En dan een foto van jou met zo'n sok om je stijve piemel!quote:Op donderdag 7 september 2006 12:39 schreef Silouan het volgende:
[..]
Of de naamtopics!
* Silouan doet mysterieus.
Zo graag wil je ze dus niet?quote:Op donderdag 7 september 2006 12:40 schreef Silouan het volgende:
[..]
Hoger dan 12,95? Je bent hartstikke gek.
Weehehehe.e.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:41 schreef Jolan het volgende:
[..]
Dat je 'm dan een topic maakt: " Hey P-azzzzz! " En dan een foto van jou met zo'n sok om je stijve piemel!
Nog geen e-mails... tsskquote:Op donderdag 7 september 2006 12:40 schreef Dizer het volgende:
Als je een user wil klikken op nepbods, mail me maar naar dizer@fok.nl... ik geef het wel door aan de Admins
Hork.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:42 schreef Jolan het volgende:
Desalniettemin, 4,95
Melanie is nog even een tietenfoto aan het maken, een moment.quote:
Dan zou ik dus met ¤12,95 goedkper uitzijn.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:42 schreef Jolan het volgende:
[..]
Wil jij ze wel, oplichter?! Die krengen kosten 15 euro in de winkel.
Waarom zou je een mail naar jezelf sturen? Zijn je hersens ook uitgestorven samen met dat partij?quote:Op donderdag 7 september 2006 12:43 schreef Jolan het volgende:
[..]
Oh, oeps. Per ongeluk naar
ikbeneennsber@hotmail.com
quote:
. We kunnen het ook delen. Ieder één sok.
.
waarom??? het is serieus! de sokken liggen klaar voor de hoogste bieder! wat een aanname Dizerquote:
quote:
Zeg dat nou nog een keer zonder je kloon?quote:Op donderdag 7 september 2006 12:48 schreef Silouan het volgende:
[..]. Blijf in je eigen forum, spleetoog.
quote:Op donderdag 7 september 2006 12:49 schreef Jolan het volgende:
He-laas. Effe een moderator hitsen over een schrijffout. Druppel.
En dan? Bannen?quote:Op donderdag 7 september 2006 12:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg dat nou nog een keer zonder je kloon?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |