Hij snapt het gewoon niet, en is hier topic aan het saboteren.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:11 schreef Jolan het volgende:
[..]
Dikke lul, je hebt krap dertien euro geboden.
Hiet.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:12 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Hij snapt het gewoon niet, en is hiet topic aan het saboteren.![]()
Jammer voor de serieuze bieders... jij met je 50 hele centen??quote:Op donderdag 7 september 2006 13:13 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Jammer voor de serieuze bieders onder ons. Ik plaats wel even een topic-report.
En zijn er al bieders dood?quote:Op donderdag 7 september 2006 13:17 schreef Jolan het volgende:
Godverdomme. TS?! Wat is het hoogste bod, en van wiens hand?
Whehe, best duur voor gebruikte sokken.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:18 schreef Jolan het volgende:
6,15
Sjoe9785873.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:18 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
En zijn er al bieders dood?
Volgens mij heb ik zojuist de beste 6 euro 15 besteed van mijn hele miezerige bestaan.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:19 schreef Silouan het volgende:
[..]
Whehe, best duur voor gebruikte sokken.
"Erg jammer en tragisch. Het was een goede knaap."quote:
Je hebt niet eens 6 euro vijftien, bouwvakker.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:20 schreef Jolan het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik zojuist de beste 6 euro 15 besteed van mijn hele miezerige bestaan.
Hij kon zo lekker aan je ballen likken.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:20 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
"Erg jammer en tragisch. Het was een goede knaap."
Ik verkoop mijn helm wel, muziekeerder.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:20 schreef Silouan het volgende:
[..]
Je hebt niet eens 6 euro vijftien, bouwvakker.
weetje hoe lekker het is!quote:Op donderdag 7 september 2006 13:12 schreef Silouan het volgende:
Hallo, hebben we het hier over warme hopjesvla?
Helm?quote:Op donderdag 7 september 2006 13:21 schreef Jolan het volgende:
[..]
Ik verkoop mijn helm wel, muziekeerder.
Leef er maar mee.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:30 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Oh nee, ik had al gepost hier. Kan een mod mijn TVP verwijderen?
Bij voorbaat dank,
Yh.
niet, 8 minuten!quote:Op donderdag 7 september 2006 13:47 schreef P-azz het volgende:
nog 13 MIN
Nu is het de vraag of het hele aanbod plus de daar op volgende boden niet per 12:47 ongeldig zijn verklaard.quote:
Als je even aan mijn ballen kietelt dan betaal ik het verschil wel bij.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:34 schreef Jolan het volgende:
Dat van die helm heeft ons aller Oberst Dizer onmogelijk gemaakt.
Ik ga mij even prostitutuionitieren voor 6,15.
6,10. Hondsvot.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:54 schreef Silouan het volgende:
Mocht Jolan zich terugtrekken (whehe, trekken), dan heb ik er wel één euro voor over!
dude dan wordt het 6,10quote:Op donderdag 7 september 2006 13:54 schreef Silouan het volgende:
Mocht Jolan zich terugtrekken (whehe, trekken), dan heb ik er wel één euro voor over!
Antikraak ofzo?quote:Op donderdag 7 september 2006 13:55 schreef Silouan het volgende:
Er hebben zich nu al drie turken en één blanke gemeld aan mijn voordeur met de vraag of dit het consultatiebureau is.
Nee. Totaal niet.quote:
Dat is ná 12:47. Ngggg!quote:
Tomme.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:57 schreef Jolan het volgende:
[..]
Dat wil dus zeggen dat mijn bod staat voor 5,30.
En dát heb ik.
Oh, ok. Best vreemd dan. Briefje maar ophangen met 'optieven, dit is geen consultatiebureau en het enige consult die ik kan geven is dat je op moet rotten en bier moet drinken'.quote:
of tonic. Voor de zandnegers.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh, ok. Best vreemd dan. Briefje maar ophangen met 'optieven, dit is geen consultatiebureau en de enige consultatie die ik kan geven is dat je op moet rotten en bier moet drinken'.
Ja, óf ik open de deur gewoon niet meer voor mensen die ik niet ken.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh, ok. Best vreemd dan. Briefje maar ophangen met 'optieven, dit is geen consultatiebureau en de enige consultatie die ik kan geven is dat je op moet rotten en bier moet drinken'.
evenaard mijn bod niet?quote:Op donderdag 7 september 2006 13:59 schreef P-azz het volgende:
6,15 is het hoogste bod! Jolan
Ja, of 5,30. Ik ben er nog niet uit.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:59 schreef P-azz het volgende:
6,15 is het hoogste bod! Jolan
Wat kom jij hier nou weer doen.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:00 schreef pindapeller het volgende:
gesloten.
nu ja zegquote:Op donderdag 7 september 2006 14:01 schreef melanie_the_miss het volgende:
JE NEGEERDE MIJN BOD
Wat een kutverkoper ben jij
* melanie_the_miss bereid jolan om de sokken
Eh. Wat?quote:Op donderdag 7 september 2006 14:01 schreef melanie_the_miss het volgende:
* melanie_the_miss bereid jolan om de sokken
Mail mij je rekeningnummer, maak ik 6,15 over.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:00 schreef P-azz het volgende:
en de veiling is gesloten! Jolan GEFELICITEERD 6,15!![]()
wat is je mailadres?quote:Op donderdag 7 september 2006 14:02 schreef Jolan het volgende:
[..]
Mail mij je rekeningnummer, maak ik 6,15 over.
Mail ik je mijn adres terug.
Ik wil een linker en een rechter sok, in schone conditie. En een lief briefje.
Voor zessen op de bus. Heb ik ze morgen.
quote:Op donderdag 7 september 2006 14:03 schreef jogy het volgende:
Wie had ookalweer het geweldige idee om een foto te maken van een sok om een penis in erecte staat?
.
Ik heb een keer mijn trots gepost hier. Dat kostte me een maand.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:03 schreef jogy het volgende:
Wie had ookalweer het geweldige idee om een foto te maken van een sok om een penis in erecte staat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |