Gelukkig, ik dacht al.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:50 schreef Dizer het volgende:
Schop naar ONZ heeft daar niks mee te maken.
Eh. Waarom?quote:Op donderdag 7 september 2006 12:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg dat nou nog een keer zonder je kloon?![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 12:50 schreef Dizer het volgende:
[..]Ik ben hier niet geboren, dus ik let daar niet eens op
Schop naar ONZ heeft daar niks mee te maken.
Wauw.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee man, nog toffer... notes zetten
Ja maar TS wil ze niet vies versturen.. wat heb je nou aan schone sokken?quote:Op donderdag 7 september 2006 12:51 schreef Jolan het volgende:
[..]
Gelukkig, ik dacht al.
Blijft: Ik wil die sokken.
Zet maar terug.
Okidokie, geef BS maar een note.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee man, nog toffer... notes zetten
Ik ben de enige die ze ongewassen wilde, opletten kutnewbie.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar TS wil ze niet vies versturen.. wat heb je nou aan schone sokken?
Opeten.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tering, kerel. Let je eigenlijk wel op, of mod je gewoon random in andere fora?quote:Op donderdag 7 september 2006 12:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij hebt er echt geen sjoege van he.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:53 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
Ik ben de enige die ze ongewassen wilde, opletten kutnewbie.
Roken is lekkerquote:Op donderdag 7 september 2006 12:52 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]je rookt, tres smerig
quote:Op donderdag 7 september 2006 12:54 schreef Jolan het volgende:
[..]
Jij hebt er echt geen sjoege van he.
( snapte je'm?! sjoe-ge!!!!!!!!!1!!!!1)
Sodemieter op, we motten je niet.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:54 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Ik heb ook sokken.
Ho ho, knaapje. Ik kan er ook niks aan doen dat jij geen sokken hebt en ik wel.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:55 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
Sodemieter op, we motten je niet.
Als ik dat deed, had ik nu hier een slotje op gezet.. .prutserquote:Op donderdag 7 september 2006 12:53 schreef Silouan het volgende:
[..]
Tering, kerel. Let je eigenlijk wel op, of mod je gewoon random in andere fora?
[12:53:42] <@gueswho> k heb et n keer met mn paard gedaanquote:Op donderdag 7 september 2006 12:56 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Kk forum.
Heb je me dat ook maar ergens zien typen? Ik niet.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:56 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Ho ho, knaapje. Ik kan er ook niks aan doen dat jij geen sokken hebt en ik wel.
Ja, joh. lekker puh.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:56 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Ho ho, knaapje. Ik kan er ook niks aan doen dat jij geen sokken hebt en ik wel.
Verplaats t dan ook niet, prutser.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als ik dat deed, had ik nu hier een slotje op gezet.. .prutser
Oeh! Ad rem, hoor! Consequent ben je dus niet?quote:Op donderdag 7 september 2006 12:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als ik dat deed, had ik nu hier een slotje op gezet.. .prutser
Jij ben tofquote:Op donderdag 7 september 2006 12:58 schreef Silouan het volgende:
[..]
Oeh! Ad rem, hoor! Consequent ben je dus niet?
Nee, omdat je je schaamt voor je sokloosheid.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:57 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
Heb je me dat ook maar ergens zien typen? Ik niet.
Knaapje.
Daar kan ik niets tegenin brengen.quote:
Oh sorry, terug dan?quote:Op donderdag 7 september 2006 12:58 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
Verplaats t dan ook niet, prutser.
The only girl i eveeeeeer loooooved.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:58 schreef Jolan het volgende:
[..]
Ja, joh. lekker puh. [afbeelding]
quote:Op donderdag 7 september 2006 13:00 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Nee, omdat je je schaamt voor je sokloosheid.
note.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:00 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
The only girl i eveeeeeer loooooved.
Ik ben niet tof. Ik ben een mod, en dat één van de definities van mod zijnquote:
6,00 !!!!quote:Op donderdag 7 september 2006 13:01 schreef melanie_the_miss het volgende:
ik wil de man met die sokken
yahtzeehooligan voegt niet veel toe aan dit topic, ik hou de boden in de gaten en zit er nog over na te denken om hier over op terug te komen.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh sorry, terug dan?Moet ik dan wel alle slowchat verwijderen en zo... blijven er maar 4 posts over. Tjah, want dat is namelijk wel mijn forum waar ik mag modden
ik wil jou welquote:Op donderdag 7 september 2006 13:01 schreef melanie_the_miss het volgende:
ik wil de man met die sokken
TAKE COVER!quote:Op donderdag 7 september 2006 13:03 schreef Silouan het volgende:
OH KUT WE HEBBEN DE ZESEUROGRENS BEREIKT!
quote:Op donderdag 7 september 2006 13:03 schreef Silouan het volgende:
OH KUT WE HEBBEN DE ZESEUROGRENS BEREIKT!
Was ik ook niet van plan.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:02 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
yahtzeehooligan voegt niet veel toe aan dit topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |