Lachen? Dat is toch een "verschrikt" icoon!quote:Op zondag 3 december 2006 20:11 schreef sp3c het volgende:
moet je daarom lachen?
0000ooooooooowww!!!quote:Op zondag 3 december 2006 20:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
Lachen? Dat is toch een "verschrikt" icoon!
Voor de zekerheid dan toch maar weggehaald.
Ik dacht altijd dat dit:lachen betekende,
en ditwit van de schrik.
waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 4 december 2006 17:14 schreef PLAE@ het volgende:
Die komt dan binnenkort wel bij panorama op Canvas.
Was wel gaaf, aan de ene kant leek het wel 09: 11 Zulu, af en toe praktische hetzelfde commentaar en de gebeurtenissen.quote:Op maandag 4 december 2006 16:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
iemand gisteren ook de panoroma docu gezien 3 commando: hunting the taliban op de bbc2
Kwamen weer interessante dilemma`s naar voren.
Mijn broer zit in Kandahar, volgens hem vallen er regelmatig raketjes op het kamp, meer dan we hier in de media over lezen of horen. Maar ook hij mag niet te veel zeggen over wat er gebeurt en het werk wat hij daar doet.quote:Op maandag 27 november 2006 14:43 schreef -calimero- het volgende:
[..]
Zo, dit zijn niet de dingen die je in de media te horen krijgt. Vind het wel fijn om op de hoogte te blijven, zit ook een goeie vriend van mij, maar ze mogen niks vertellen, dus hoor niks van hem, alleen wat oppervlakkig dat het wel spannend is af en toe.
Welkom thuisquote:Op donderdag 7 december 2006 12:01 schreef AchJa het volgende:
AchJa is weer thuis!
zelfde plek, 1 kamp verderopquote:Op donderdag 7 december 2006 18:36 schreef Charmian het volgende:
Welkom terug AchJa!
Waar ga jij heen sp3c?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |