Ligt het aan mij of loopt het geluid wat achter op de beelden?quote:Op donderdag 7 september 2006 12:15 schreef egoTRON het volgende:
Uit de oude doos:
Afscheid Blind en Litmanen
met: Hugo 'Drukken die bal!" Walker
Een beetje wel jaquote:Op donderdag 7 september 2006 18:23 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of loopt het geluid wat achter op de beelden?
Bestond het programma toen ook al? Had er voor gister nooit van gehoord!quote:Op donderdag 7 september 2006 18:35 schreef koningdavid het volgende:
Het klinkt misschien bizar, maar Entertainment Live was wel de eerste met het nieuws dat Ten Cate de nieuwe coach van Ajax zou worden en dat hij een contract heeft getekend. Zelfs al een maand voordat Blind ontslagen werd
Coolquote:Op donderdag 7 september 2006 15:19 schreef tha_dark het volgende:
Gister vroeg een collega of ik mee wilde naar Ajax-IK Start, vak 410, want die groep heeft allemaal een seizoenskaart op 410 en 1 iemand die kon die avond niet.
Neuh, is de opvolger van NSe, bestaat al vanaf vorig jaar februari oid.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:42 schreef Nashje het volgende:
Entertainment Live.. heette dat eerst niet NSE.
Ow oke.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Neuh, is de opvolger van NSe, bestaat al vanaf vorig jaar februari oid.
Over 2 jaar kunnen we hem mooi overnemen (Sankoh dus).quote:Sankoh tot 2010 en Fledderus tot 2009 bij Groningen
GRONINGEN, 7 september 2006 20:31 - FC Groningen heeft de contracten van twee spelers verlengd, te weten Gibril Sankoh en Mark-Jan Fledderus. Sankoh, de centrale verdediger uit Sierra Leone, tekende een vierjarige verbintenis en Fledderus bereikte overeenstemming voor de komende drie seizoenen.
Een en ander betekent dat Sankoh (23) als hij zijn contract uitdient tot medio 2010 in de Euroborg speelt. Zijn eveneens 23-jarige teamgenoot staat tot medio 2009 bij Groningen onder contract.
Verder helemaal gelijk, maar aan de toekomst (Van Basten = Ajax' toekomst) denken is niet verkeerdquote:Op donderdag 7 september 2006 20:56 schreef toma het volgende:
Ik vind Ten Cate het goed doen. En dat mag ook gezegd worden. Vaak wordt er pas iets over de kwaliteiten van een trainer gezegd in negatieve zin. Ik weet zeker dat we dit seizoen Ajax weer op z'n Ajax's Ajax' zien voetballen.
Ik vind dat er wat teveel vertrouwen is in Henk Ten Cate. Ik mag de beste man best, maar ik vind het onbegrijpelijk dat er na het drama van Kopenhagen Part Deux en bijbehorend aanhangsel NAC uit zo weinig kritiek is.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:56 schreef toma het volgende:
Ik vind Ten Cate het goed doen. En dat mag ook gezegd worden. Vaak wordt er pas iets over de kwaliteiten van een trainer gezegd in negatieve zin. Ik weet zeker dat we dit seizoen Ajax weer op z'n Ajax's zien voetballen.
Ik heb de wedstrijd tegen NAC live op tv gezien en ik vond ze vrij aardig spelen. Niet zo goed als tegen RKC maar dat verwacht je ook niet als je toch een flinke tik krijgt na Kopenhagen. De thuis wedstrijd tegen Kopenhagen was één groot samenhangsel van ongeluk voor het zelfde geld was het 3-0 voor Ajax geweest.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:07 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind dat er wat teveel vertrouwen is in Henk Ten Cate. Ik mag de beste man best, maar ik vind het onbegrijpelijk dat er na het drama van Kopenhagen Part Deux en bijbehorend aanhangsel NAC uit zo weinig kritiek is.
tjah wat kan je dan.. het enige wat ajax nu helpt is een stabiele situatie waar we op kan voort bouwen.. ontslaan van trainers helpt dus niksquote:Op donderdag 7 september 2006 21:07 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind dat er wat teveel vertrouwen is in Henk Ten Cate. Ik mag de beste man best, maar ik vind het onbegrijpelijk dat er na het drama van Kopenhagen Part Deux en bijbehorend aanhangsel NAC uit zo weinig kritiek is.
Klote gevoel ..quote:Op donderdag 7 september 2006 13:56 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Mijn complimenten aan de maker van dit filmpje. De kwaliteit is af en toe wat minder maar die goals, vooral in een Ajax-shirt, is werkelijk waar fantastisch om te zien!
Pure kwaliteit en dat mis ik bij dit huidige Ajax af en toe.
Jari
![]()
Hij hoeft van mij ook niet direct weg, maar enige kritiek is wel op z'n plaats. Het krampachtige "hier is niks mis" vind ik een beetje eng worden. Ik heb hier geen enkele negatieve klank gehoord over de coach, en alles is aan het ongeluk opgehangen. Dat vind ik wel erg makkelijk.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:10 schreef toma het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd tegen NAC live op tv gezien en ik vond ze vrij aardig spelen. Niet zo goed als tegen RKC maar dat verwacht je ook niet als je toch een flinke tik krijgt na Kopenhagen. De thuis wedstrijd tegen Kopenhagen was één groot samenhangsel van ongeluk voor het zelfde geld was het 3-0 voor Ajax geweest.
Inderdaad al na een wedstrijd of 4 vond ik het een dramaquote:Op donderdag 7 september 2006 15:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
![]()
Voor het WK was ik één van de honderd of zelfs duizend mensen die kritisch was wat betreft het functioneren van Marco van Basten, maar (gelukkig) worden het er steeds meer. Join the club!
![]()
Ik begrijp je, maar Henk straalt echt iets uit. Dat klinkt natuurlijk heel wazig, maar voor mij is Henk meer 'Ajax' dan de trainer Danny Blind bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:07 schreef twi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk interpeteer jij de wedstrijd van NAC toch anders dan ik. Ik had eigelijk verwacht dat ze het nog zwaarder zouden krijgen. Een 8-1 nederlaag in de eerste competitie wedstrijd tegen AZ zegt niet veel. En dat wil niet zeggen dat ik geen kritiek heb op Ten Cate. Ik vind het namelijk slecht dat hij na afloop van de wedstrijd in Kopenhagen zei dat ie niet had verwacht dat Kopenhagen zo goed zou zijn. Dan heb je ergens toch niet goed opgelet. Verder is t een goeie coach.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:15 schreef twi het volgende:
[..]
Hij hoeft van mij ook niet direct weg, maar enige kritiek is wel op z'n plaats. Het krampachtige "hier is niks mis" vind ik een beetje eng worden. Ik heb hier geen enkele negatieve klank gehoord over de coach, en alles is aan het ongeluk opgehangen. Dat vind ik wel erg makkelijk.
NAC uit was niet best, heb het ook live op TV gezien.
Helemaal met je eens. Behalve dat Henk meer 'Ajax' is dan Blind. Ten Cate is een betere coach als Blind. Maar als er een aantal spelers zijn van de afgelopen 15 jaar die je aan de club Ajax zou moeten verbinden dan hoort Blind daar toch zeker bij. (samen met waarschijnlijk Rijkaard en Litmanen) maar dat vind ik danquote:Op donderdag 7 september 2006 21:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik begrijp je, maar Henk straalt echt iets uit. Dat klinkt natuurlijk heel wazig, maar voor mij is Henk meer 'Ajax' dan de trainer Danny Blind bijvoorbeeld.
Henk wil Ajax weer de oude uitstraling terug geven. Henk is trots op de club Ajax en is er echt mee bezig zijn team dat ook uit te laten stralen. Ook de manier waarop Henk met bijv. Babel en Maduro omgaat vind ik echt klasse![]()
Bovendien heeft hij talloze keren bewezen dat hij een team attractief kan laten voetballen. Ik heb echt vertrouwen in Henk.
Klopt, maar daarom zei ik ook specifiek: "de trainer Danny blind".quote:Op donderdag 7 september 2006 21:24 schreef toma het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Behalve dat Henk meer 'Ajax' is dan Blind. Ten Cate is een betere coach als Blind. Maar als er een aantal spelers zijn van de afgelopen 15 jaar die je aan de club Ajax zou moeten verbinden dan hoort Blind daar toch zeker bij. (samen met waarschijnlijk Rijkaard en Litmanen) maar dat vind ik dan
dan zeg ik niksquote:Op donderdag 7 september 2006 21:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Klopt, maar daarom zei ik ook specifiek: "de trainer Danny blind".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |