quote:Op donderdag 7 september 2006 15:19 schreef Robar het volgende:
Ik was een van die personen die tot en met het WK vierkant achter Marco stond.
Maar ook ik moet nu toch echt concluderen dat hij zijn eigen principes belangrijker vindt dan de prestaties van het Nederlands elftal. Tot aan het WK, kon ik me er in vinden, omdat hij een goed elftal op papier neer kon zetten, een elftal waarin je spelers als Davids en Seedorf niet hoeft te missen.
Nu hij van Bommel en van Nistelrooy de deur heeft gewezen en spelers als Jansen opstelt is het voor mij ook over met het vertrouwen.
En hoe langer ik er ook over nadenk, hoe gekker ik het vind.
Spelers die bij absolute topclubs spelen zitten thuis en een speler van Vitesse staat in de basis?!?!?
Ik denk dan ook dat het niet lang duurt voordat van Basten een speler als Buis laat debuteren in het Nederlands elftal.
Nee zelfs ik ben hem nu zat als bondscoach en dat zegt heel wat, ik heb een stevige discussie hierover gehad met Montana, maar ik moet hem nu toch echt gelijk gaan geven. Van Basten is het spoor bijster en zal dit Nederlands Elftal niet goed laten voetballen.
En ik vind het een schande dat "supporters" een Nederlands elftal speler uitfluiten.
Wat een stelletje imbecielen in dat Philipsstadion!
Hij speelde niet goed, maar je valt je eigen spelers nooit en te nimmer af tijdens de wedstrijd.
Ook al heb je geen SCC, bijna alle voetbalwedstrijden zijn via internet te volgen. Maar jij vraagt je dus af of je als SCC-houder gratis toegang hebt tot de wedstrijden die Tele 2 uitzendt? Want dat weet ik niet, nog nooit iets over gehoord eigenlijk.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:41 schreef jimjim1983 het volgende:
weet iemand nou of je de thuiswedstrijden van Ajax ook via internet kunt bekijken als je een seizoenskaart hebt?
ja je kan de uitwedstrijden gratis bekijken via tele2 (op internet), ik vraag me dus af of dat stiekem ook kan met de thuiswedstrijdenquote:Op donderdag 7 september 2006 15:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ook al heb je geen SCC, bijna alle voetbalwedstrijden zijn via internet te volgen. Maar jij vraagt je dus af of je als SCC-houder gratis toegang hebt tot de wedstrijden die Tele 2 uitzendt? Want dat weet ik niet, nog nooit iets over gehoord eigenlijk.
mmmquote:Op donderdag 7 september 2006 15:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Via Ajax TV oid.
Volgens mij kan je er wel mee kijken inderdaad.
Serieus? Als SCC-houder kan ik de uitwedstrijden van Ajax volgen via Tele 2, op internet? Nooit van gehoord, heb je meer informatie? Of een link ofzo?quote:Op donderdag 7 september 2006 15:46 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja je kan de uitwedstrijden gratis bekijken via tele2 (op internet), ik vraag me dus af of dat stiekem ook kan met de thuiswedstrijden
nee heb ik niet. mn huisgenoot heeft een seizoenskaart en die kwam daarmee, zal m nog wel vragen als ie er weer is.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Serieus? Als SCC-houder kan ik de uitwedstrijden van Ajax volgen via Tele 2, op internet? Nooit van gehoord, heb je meer informatie? Of een link ofzo?
Idd, Oranjequote:Op donderdag 7 september 2006 15:48 schreef S-Two het volgende:
Op naar zondag, weg met dat interlandvoetbal.
Litmanenquote:Op donderdag 7 september 2006 13:11 schreef StarGazer het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-9008626345484209638&q=jari+litmanen
Jammer van de matige kwaliteit, maar kippenvel
Jari
Dat iemand het niet goed doet bij een land hoeft niet te zeggen dat het geen goeie clubcoach is.. zie bijvoorbeeld Louisquote:Op donderdag 7 september 2006 17:01 schreef Black-Death het volgende:
Na enkele dagen zonder internet ben ik er weer
En Van Basten hoeft van mij niet hoofdcoach te worden van Ajax 1.
Wtf, dat wil ik ook weten danquote:Op donderdag 7 september 2006 15:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee heb ik niet. mn huisgenoot heeft een seizoenskaart en die kwam daarmee, zal m nog wel vragen als ie er weer is.
Lol, je kon 4 kaarten per seizoenskaart halen johquote:Op donderdag 7 september 2006 15:19 schreef tha_dark het volgende:
Gister vroeg een collega of ik mee wilde naar Ajax-IK Start, vak 410, want die groep heeft allemaal een seizoenskaart op 410 en 1 iemand die kon die avond niet.
Laten we het risico maar niet nemen he.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:10 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat iemand het niet goed doet bij een land hoeft niet te zeggen dat het geen goeie clubcoach is.. zie bijvoorbeeld Louis
quote:Van Gaal haalt uit naar Ronald Koeman
Donderdag 7 september, door Bakelsevv, Soccercity, 16.05u GMT+01.00, soccercity
Ronald Koeman is mede schuldig aan het feit dat Ajax de afgelopen seizoenen weinig transfergeld heeft kunnen incasseren, dat maakt de huidige coach van AZ - Louis van Gaal (foto) - duidelijk in het weekblad Voetbal International.
"Toen ik technisch directeur was bij Ajax konden we bijna niemand verkopen. Enkel Zlatan Ibrahimovic, dit terwijl hier bij AZ goede bedragen zijn binnengekomen met de verkoop van een aantal spelers. Dat heeft te maken met de manier waarop er is gevoetbald," aldus de hoofdtrainer over zijn huidige collega, Koeman is op dit moment hoofdcoach bij PSV.
Tijdens het dienstverband van Koeman en Van Gaal lagen de twee ook regelmatig overhoop. Oud-bondscoach Van Gaal besloot destijds dat opstappen uit Amsterdam Arena toen de beste oplossing was.
quote:Op donderdag 7 september 2006 12:15 schreef egoTRON het volgende:
Uit de oude doos:
Afscheid Blind en Litmanen
met: Hugo 'Drukken die bal!" Walker
Maar als je je aanmeld op ajax.nl als seizoenkaarthouder voor Ajax TV, krijg je geen mail terug... ze houden ons weer aan het lijntjequote:Op donderdag 7 september 2006 15:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Serieus? Als SCC-houder kan ik de uitwedstrijden van Ajax volgen via Tele 2, op internet? Nooit van gehoord, heb je meer informatie? Of een link ofzo?
Ligt het aan mij of loopt het geluid wat achter op de beelden?quote:Op donderdag 7 september 2006 12:15 schreef egoTRON het volgende:
Uit de oude doos:
Afscheid Blind en Litmanen
met: Hugo 'Drukken die bal!" Walker
Een beetje wel jaquote:Op donderdag 7 september 2006 18:23 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of loopt het geluid wat achter op de beelden?
Bestond het programma toen ook al? Had er voor gister nooit van gehoord!quote:Op donderdag 7 september 2006 18:35 schreef koningdavid het volgende:
Het klinkt misschien bizar, maar Entertainment Live was wel de eerste met het nieuws dat Ten Cate de nieuwe coach van Ajax zou worden en dat hij een contract heeft getekend. Zelfs al een maand voordat Blind ontslagen werd
Coolquote:Op donderdag 7 september 2006 15:19 schreef tha_dark het volgende:
Gister vroeg een collega of ik mee wilde naar Ajax-IK Start, vak 410, want die groep heeft allemaal een seizoenskaart op 410 en 1 iemand die kon die avond niet.
Neuh, is de opvolger van NSe, bestaat al vanaf vorig jaar februari oid.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:42 schreef Nashje het volgende:
Entertainment Live.. heette dat eerst niet NSE.
Ow oke.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Neuh, is de opvolger van NSe, bestaat al vanaf vorig jaar februari oid.
Over 2 jaar kunnen we hem mooi overnemen (Sankoh dus).quote:Sankoh tot 2010 en Fledderus tot 2009 bij Groningen
GRONINGEN, 7 september 2006 20:31 - FC Groningen heeft de contracten van twee spelers verlengd, te weten Gibril Sankoh en Mark-Jan Fledderus. Sankoh, de centrale verdediger uit Sierra Leone, tekende een vierjarige verbintenis en Fledderus bereikte overeenstemming voor de komende drie seizoenen.
Een en ander betekent dat Sankoh (23) als hij zijn contract uitdient tot medio 2010 in de Euroborg speelt. Zijn eveneens 23-jarige teamgenoot staat tot medio 2009 bij Groningen onder contract.
Verder helemaal gelijk, maar aan de toekomst (Van Basten = Ajax' toekomst) denken is niet verkeerdquote:Op donderdag 7 september 2006 20:56 schreef toma het volgende:
Ik vind Ten Cate het goed doen. En dat mag ook gezegd worden. Vaak wordt er pas iets over de kwaliteiten van een trainer gezegd in negatieve zin. Ik weet zeker dat we dit seizoen Ajax weer op z'n Ajax's Ajax' zien voetballen.
Ik vind dat er wat teveel vertrouwen is in Henk Ten Cate. Ik mag de beste man best, maar ik vind het onbegrijpelijk dat er na het drama van Kopenhagen Part Deux en bijbehorend aanhangsel NAC uit zo weinig kritiek is.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:56 schreef toma het volgende:
Ik vind Ten Cate het goed doen. En dat mag ook gezegd worden. Vaak wordt er pas iets over de kwaliteiten van een trainer gezegd in negatieve zin. Ik weet zeker dat we dit seizoen Ajax weer op z'n Ajax's zien voetballen.
Ik heb de wedstrijd tegen NAC live op tv gezien en ik vond ze vrij aardig spelen. Niet zo goed als tegen RKC maar dat verwacht je ook niet als je toch een flinke tik krijgt na Kopenhagen. De thuis wedstrijd tegen Kopenhagen was één groot samenhangsel van ongeluk voor het zelfde geld was het 3-0 voor Ajax geweest.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:07 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind dat er wat teveel vertrouwen is in Henk Ten Cate. Ik mag de beste man best, maar ik vind het onbegrijpelijk dat er na het drama van Kopenhagen Part Deux en bijbehorend aanhangsel NAC uit zo weinig kritiek is.
tjah wat kan je dan.. het enige wat ajax nu helpt is een stabiele situatie waar we op kan voort bouwen.. ontslaan van trainers helpt dus niksquote:Op donderdag 7 september 2006 21:07 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind dat er wat teveel vertrouwen is in Henk Ten Cate. Ik mag de beste man best, maar ik vind het onbegrijpelijk dat er na het drama van Kopenhagen Part Deux en bijbehorend aanhangsel NAC uit zo weinig kritiek is.
Klote gevoel ..quote:Op donderdag 7 september 2006 13:56 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Mijn complimenten aan de maker van dit filmpje. De kwaliteit is af en toe wat minder maar die goals, vooral in een Ajax-shirt, is werkelijk waar fantastisch om te zien!
Pure kwaliteit en dat mis ik bij dit huidige Ajax af en toe.
Jari
![]()
Hij hoeft van mij ook niet direct weg, maar enige kritiek is wel op z'n plaats. Het krampachtige "hier is niks mis" vind ik een beetje eng worden. Ik heb hier geen enkele negatieve klank gehoord over de coach, en alles is aan het ongeluk opgehangen. Dat vind ik wel erg makkelijk.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:10 schreef toma het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd tegen NAC live op tv gezien en ik vond ze vrij aardig spelen. Niet zo goed als tegen RKC maar dat verwacht je ook niet als je toch een flinke tik krijgt na Kopenhagen. De thuis wedstrijd tegen Kopenhagen was één groot samenhangsel van ongeluk voor het zelfde geld was het 3-0 voor Ajax geweest.
Inderdaad al na een wedstrijd of 4 vond ik het een dramaquote:Op donderdag 7 september 2006 15:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
![]()
Voor het WK was ik één van de honderd of zelfs duizend mensen die kritisch was wat betreft het functioneren van Marco van Basten, maar (gelukkig) worden het er steeds meer. Join the club!
![]()
Ik begrijp je, maar Henk straalt echt iets uit. Dat klinkt natuurlijk heel wazig, maar voor mij is Henk meer 'Ajax' dan de trainer Danny Blind bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:07 schreef twi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk interpeteer jij de wedstrijd van NAC toch anders dan ik. Ik had eigelijk verwacht dat ze het nog zwaarder zouden krijgen. Een 8-1 nederlaag in de eerste competitie wedstrijd tegen AZ zegt niet veel. En dat wil niet zeggen dat ik geen kritiek heb op Ten Cate. Ik vind het namelijk slecht dat hij na afloop van de wedstrijd in Kopenhagen zei dat ie niet had verwacht dat Kopenhagen zo goed zou zijn. Dan heb je ergens toch niet goed opgelet. Verder is t een goeie coach.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:15 schreef twi het volgende:
[..]
Hij hoeft van mij ook niet direct weg, maar enige kritiek is wel op z'n plaats. Het krampachtige "hier is niks mis" vind ik een beetje eng worden. Ik heb hier geen enkele negatieve klank gehoord over de coach, en alles is aan het ongeluk opgehangen. Dat vind ik wel erg makkelijk.
NAC uit was niet best, heb het ook live op TV gezien.
Helemaal met je eens. Behalve dat Henk meer 'Ajax' is dan Blind. Ten Cate is een betere coach als Blind. Maar als er een aantal spelers zijn van de afgelopen 15 jaar die je aan de club Ajax zou moeten verbinden dan hoort Blind daar toch zeker bij. (samen met waarschijnlijk Rijkaard en Litmanen) maar dat vind ik danquote:Op donderdag 7 september 2006 21:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik begrijp je, maar Henk straalt echt iets uit. Dat klinkt natuurlijk heel wazig, maar voor mij is Henk meer 'Ajax' dan de trainer Danny Blind bijvoorbeeld.
Henk wil Ajax weer de oude uitstraling terug geven. Henk is trots op de club Ajax en is er echt mee bezig zijn team dat ook uit te laten stralen. Ook de manier waarop Henk met bijv. Babel en Maduro omgaat vind ik echt klasse![]()
Bovendien heeft hij talloze keren bewezen dat hij een team attractief kan laten voetballen. Ik heb echt vertrouwen in Henk.
Klopt, maar daarom zei ik ook specifiek: "de trainer Danny blind".quote:Op donderdag 7 september 2006 21:24 schreef toma het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Behalve dat Henk meer 'Ajax' is dan Blind. Ten Cate is een betere coach als Blind. Maar als er een aantal spelers zijn van de afgelopen 15 jaar die je aan de club Ajax zou moeten verbinden dan hoort Blind daar toch zeker bij. (samen met waarschijnlijk Rijkaard en Litmanen) maar dat vind ik dan
dan zeg ik niksquote:Op donderdag 7 september 2006 21:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Klopt, maar daarom zei ik ook specifiek: "de trainer Danny blind".
Jammer alleen dat Ajax haar oud-gedienden altijd zo snel weet te verkloten en af te schrijven. De oud-spelers zullen de clubliefde ongetwijfeld nog steeds hebben, maar door de houding van (het bestuur van) Ajax, zal er diep naar moeten worden gegraven.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:24 schreef toma het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Behalve dat Henk meer 'Ajax' is dan Blind. Ten Cate is een betere coach als Blind. Maar als er een aantal spelers zijn van de afgelopen 15 jaar die je aan de club Ajax zou moeten verbinden dan hoort Blind daar toch zeker bij. (samen met waarschijnlijk Rijkaard en Litmanen) maar dat vind ik dan
Dat hangt toch echt van zijn vriendin afquote:Op donderdag 7 september 2006 23:08 schreef Badabingea het volgende:
Zondag komt Huntelaar weer. Ik voel het![]()
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 7 september 2006 23:10 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat hangt toch echt van zijn vriendin af
Ja hij kan het natuurlijk ook zelf doen, maar wanneer je een vriendin hebt doe je dat wat minder snel neem ik aanquote:
Toch niet onder de wedstrijd mag ik hopenquote:Op donderdag 7 september 2006 23:08 schreef Badabingea het volgende:
Zondag komt Huntelaar weer. Ik voel het![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:24 schreef koningdavid het volgende:
Het is weer komkommertijd of niet jongens?![]()
Net als NAC, zou ook zo'n makkie worden.quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:59 schreef SoA-Holic het volgende:
Fietstas lachend met 5-0 terugsturen naar Arnhem komend weekeinde. We worden kampioen, ik voel het![]()
Mwa, wij zijn Ajax dus moeten zulke uitslagen juist verkondigen. Vorige jaar onder Blind zou ik het minder snel roepen, maar onder Henk Ten Cate heb ik er veel meer vertrouwen in.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:01 schreef twi het volgende:
[..]
Net als NAC, zou ook zo'n makkie worden.
Maar laten we vooral 5-0, 6-0, 9-0 blijven roepen
Dat grenzenloze optimisme (vooral in de TT'squote:Op vrijdag 8 september 2006 03:01 schreef twi het volgende:
[..]
Net als NAC, zou ook zo'n makkie worden.
Maar laten we vooral 5-0, 6-0, 9-0 blijven roepen
Ook hier heeft ie al een keer of 3 gestaanquote:Op vrijdag 8 september 2006 08:08 schreef spurs het volgende:
quote:Gil Vicente zet rechtzaak door
Geschreven door Rogier Deelstra op vrijdag, 8 september om 09:58
Alle geledingen binnen de Portugese club Gil Vicente hebben toestemming gegeven aan de directie betreffende het voorstel om naar de burgerrechtbank te stappen. Dit houdt in dat de FIFA per ingang van 14 september Portugal zal moeten schorsen voor het spelen van internationaal voetbal.
Kern van het conflict is de degradatie van Gil Vicente. De club speelde zich veilig, maar gebruikte een ongerechtigde speler. De Portugese bond (FPF) besloot daarop dat Belenenses, dat in eerste instantie dergadeerde, in de hoogste divisie mag blijven. Daarnaast meent ook Eerste Divisionist Leixões recht te hebben op die plek.
"Gil Vicente heeft op basis van de resultaten een plaats in de hoogste divisie verdiend. Het recht om de zaak aan een burgerrechter voor te leggen, is vastgelegd in de grondwet. De wil van de FIFA kan niet boven Portugese wetten gaan", verklaarde een advocaat van de club.
FC Porto, Sporting Lissabon en Benfica zullen hierdoor, mocht de directie van Gil Vicente de stap naar de Europese rechtbank definitief doorvoeren, komend seizoen niet in de Champions League mogen spelen. De UEFA, die zich zal conformeren aan het besluit van de FIFA, moet dan kiezen of het verder gaat met drie poules van drie clubs of dat drie andere clubs (waaronder mogelijk Ajax) alsnog deel mogen nemen aan het miljoenenbal.
hou op, nu begin valse hoop te krijgen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:06 schreef HeatWave het volgende:
Nou nou, het lijkt toch nog ergens heen te gaan daar..
Zou het dan toch?
Ik hou een slag om de arm, maar had die hele rechtzaak niet meer verwachtquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:10 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
hou op, nu begin valse hoop te krijgen.
Doe maar niet omdat het heel onwaarschijnlijk lijkt dat na 1 speelronde nog ploegen in gaan stromen die ook al UEFA Cup gespeeld hebben.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:10 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
hou op, nu begin valse hoop te krijgen.
nee want dan missen ze heel wat wedstrijden en geld natuurlijkquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Het kutte is dat de uitspraak pas na de 1e speelronde is. Dan wordt het erg lastig om Ajax er nog bij te voegen. Het is makkelijker om met drie poules verder te gaan en het resultaat te schrappen.
Ik denk ook dat dat de beste oplossing is voor de UEFA, helaas.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Het kutte is dat de uitspraak pas na de 1e speelronde is. Dan wordt het erg lastig om Ajax er nog bij te voegen. Het is makkelijker om met drie poules verder te gaan en het resultaat te schrappen.
Lijkt me niet heel erg waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:30 schreef Chadi het volgende:
Ze kunnen alsnog een wedstrijd inlassen hoor dus dat je een week geen vrij hebt en moet spelen.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:47 schreef Mangoworks2002 het volgende:
laat Ajax maar ff lekker Uefacup spelen, heb mijn cursussen er nu al op afgesteld...
ach ja, ik zou het fijn voor Ajax vinden, en tsja, balen voor mijquote:
Nee, de UEFA gaat door met 3 clubs per poule (voor de desbetreffende poules dan)quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:06 schreef HeatWave het volgende:
Nou nou, het lijkt toch nog ergens heen te gaan daar..
Zou het dan toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |