abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41585267
Ik was een van die personen die tot en met het WK vierkant achter Marco stond.
Maar ook ik moet nu toch echt concluderen dat hij zijn eigen principes belangrijker vindt dan de prestaties van het Nederlands elftal. Tot aan het WK, kon ik me er in vinden, omdat hij een goed elftal op papier neer kon zetten, een elftal waarin je spelers als Davids en Seedorf niet hoeft te missen.

Nu hij van Bommel en van Nistelrooy de deur heeft gewezen en spelers als Jansen opstelt is het voor mij ook over met het vertrouwen.

En hoe langer ik er ook over nadenk, hoe gekker ik het vind.
Spelers die bij absolute topclubs spelen zitten thuis en een speler van Vitesse staat in de basis?!?!?
Ik denk dan ook dat het niet lang duurt voordat van Basten een speler als Buis laat debuteren in het Nederlands elftal.

Nee zelfs ik ben hem nu zat als bondscoach en dat zegt heel wat, ik heb een stevige discussie hierover gehad met Montana, maar ik moet hem nu toch echt gelijk gaan geven. Van Basten is het spoor bijster en zal dit Nederlands Elftal niet goed laten voetballen.

En ik vind het een schande dat "supporters" een Nederlands elftal speler uitfluiten.
Wat een stelletje imbecielen in dat Philipsstadion!
Hij speelde niet goed, maar je valt je eigen spelers nooit en te nimmer af tijdens de wedstrijd.
pi_41585282
Gister vroeg een collega of ik mee wilde naar Ajax-IK Start, vak 410, want die groep heeft allemaal een seizoenskaart op 410 en 1 iemand die kon die avond niet.
Koning.
  donderdag 7 september 2006 @ 15:29:17 #103
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41585564
quote:
Op donderdag 7 september 2006 15:19 schreef Robar het volgende:
Ik was een van die personen die tot en met het WK vierkant achter Marco stond.
Maar ook ik moet nu toch echt concluderen dat hij zijn eigen principes belangrijker vindt dan de prestaties van het Nederlands elftal. Tot aan het WK, kon ik me er in vinden, omdat hij een goed elftal op papier neer kon zetten, een elftal waarin je spelers als Davids en Seedorf niet hoeft te missen.

Nu hij van Bommel en van Nistelrooy de deur heeft gewezen en spelers als Jansen opstelt is het voor mij ook over met het vertrouwen.

En hoe langer ik er ook over nadenk, hoe gekker ik het vind.
Spelers die bij absolute topclubs spelen zitten thuis en een speler van Vitesse staat in de basis?!?!?
Ik denk dan ook dat het niet lang duurt voordat van Basten een speler als Buis laat debuteren in het Nederlands elftal.

Nee zelfs ik ben hem nu zat als bondscoach en dat zegt heel wat, ik heb een stevige discussie hierover gehad met Montana, maar ik moet hem nu toch echt gelijk gaan geven. Van Basten is het spoor bijster en zal dit Nederlands Elftal niet goed laten voetballen.

En ik vind het een schande dat "supporters" een Nederlands elftal speler uitfluiten.
Wat een stelletje imbecielen in dat Philipsstadion!
Hij speelde niet goed, maar je valt je eigen spelers nooit en te nimmer af tijdens de wedstrijd.

Voor het WK was ik één van de honderd of zelfs duizend mensen die kritisch was wat betreft het functioneren van Marco van Basten, maar (gelukkig) worden het er steeds meer. Join the club!

I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41585901
weet iemand nou of je de thuiswedstrijden van Ajax ook via internet kunt bekijken als je een seizoenskaart hebt?
  donderdag 7 september 2006 @ 15:44:54 #105
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41586020
quote:
Op donderdag 7 september 2006 15:41 schreef jimjim1983 het volgende:
weet iemand nou of je de thuiswedstrijden van Ajax ook via internet kunt bekijken als je een seizoenskaart hebt?
Ook al heb je geen SCC, bijna alle voetbalwedstrijden zijn via internet te volgen. Maar jij vraagt je dus af of je als SCC-houder gratis toegang hebt tot de wedstrijden die Tele 2 uitzendt? Want dat weet ik niet, nog nooit iets over gehoord eigenlijk.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41586058
quote:
Op donderdag 7 september 2006 15:44 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ook al heb je geen SCC, bijna alle voetbalwedstrijden zijn via internet te volgen. Maar jij vraagt je dus af of je als SCC-houder gratis toegang hebt tot de wedstrijden die Tele 2 uitzendt? Want dat weet ik niet, nog nooit iets over gehoord eigenlijk.
ja je kan de uitwedstrijden gratis bekijken via tele2 (op internet), ik vraag me dus af of dat stiekem ook kan met de thuiswedstrijden
pi_41586076
Via Ajax TV oid.

Volgens mij kan je er wel mee kijken inderdaad.
  donderdag 7 september 2006 @ 15:48:56 #108
82589 S-Two
barba macacu
pi_41586137
Op naar zondag, weg met dat interlandvoetbal.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_41586175
quote:
Op donderdag 7 september 2006 15:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Via Ajax TV oid.

Volgens mij kan je er wel mee kijken inderdaad.
mmm dit weekend gelijk proberen.
  donderdag 7 september 2006 @ 15:56:45 #110
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41586384
quote:
Op donderdag 7 september 2006 15:46 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ja je kan de uitwedstrijden gratis bekijken via tele2 (op internet), ik vraag me dus af of dat stiekem ook kan met de thuiswedstrijden
Serieus? Als SCC-houder kan ik de uitwedstrijden van Ajax volgen via Tele 2, op internet? Nooit van gehoord, heb je meer informatie? Of een link ofzo?
pi_41586415
quote:
Op donderdag 7 september 2006 15:56 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Serieus? Als SCC-houder kan ik de uitwedstrijden van Ajax volgen via Tele 2, op internet? Nooit van gehoord, heb je meer informatie? Of een link ofzo?
nee heb ik niet. mn huisgenoot heeft een seizoenskaart en die kwam daarmee, zal m nog wel vragen als ie er weer is.
  donderdag 7 september 2006 @ 16:06:07 #112
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_41586644
quote:
Op donderdag 7 september 2006 15:48 schreef S-Two het volgende:
Op naar zondag, weg met dat interlandvoetbal.
Idd, Oranje
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_41587462
quote:
Op donderdag 7 september 2006 13:11 schreef StarGazer het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-9008626345484209638&q=jari+litmanen

Jammer van de matige kwaliteit, maar kippenvel

Jari
Litmanen
ik mis m ook
pi_41587485
quote:
Op donderdag 7 september 2006 16:06 schreef stefmans het volgende:

[..]

Idd, Oranje
clubvoetbal heerst
pi_41588533
Na enkele dagen zonder internet ben ik er weer

En Van Basten hoeft van mij niet hoofdcoach te worden van Ajax 1.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_41588734
Litmanen kan nog makkelijk mee op dit niveau..
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_41588758
quote:
Op donderdag 7 september 2006 17:01 schreef Black-Death het volgende:
Na enkele dagen zonder internet ben ik er weer

En Van Basten hoeft van mij niet hoofdcoach te worden van Ajax 1.
Dat iemand het niet goed doet bij een land hoeft niet te zeggen dat het geen goeie clubcoach is.. zie bijvoorbeeld Louis
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_41589052
quote:
Op donderdag 7 september 2006 15:58 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

nee heb ik niet. mn huisgenoot heeft een seizoenskaart en die kwam daarmee, zal m nog wel vragen als ie er weer is.
Wtf, dat wil ik ook weten dan
pi_41589074
quote:
Op donderdag 7 september 2006 15:19 schreef tha_dark het volgende:
Gister vroeg een collega of ik mee wilde naar Ajax-IK Start, vak 410, want die groep heeft allemaal een seizoenskaart op 410 en 1 iemand die kon die avond niet.
Lol, je kon 4 kaarten per seizoenskaart halen joh
pi_41589108
quote:
Op donderdag 7 september 2006 17:10 schreef denthemen het volgende:

[..]

Dat iemand het niet goed doet bij een land hoeft niet te zeggen dat het geen goeie clubcoach is.. zie bijvoorbeeld Louis
Laten we het risico maar niet nemen he.
pi_41589120
quote:
Van Gaal haalt uit naar Ronald Koeman
Donderdag 7 september, door Bakelsevv, Soccercity, 16.05u GMT+01.00, soccercity

Ronald Koeman is mede schuldig aan het feit dat Ajax de afgelopen seizoenen weinig transfergeld heeft kunnen incasseren, dat maakt de huidige coach van AZ - Louis van Gaal (foto) - duidelijk in het weekblad Voetbal International.

"Toen ik technisch directeur was bij Ajax konden we bijna niemand verkopen. Enkel Zlatan Ibrahimovic, dit terwijl hier bij AZ goede bedragen zijn binnengekomen met de verkoop van een aantal spelers. Dat heeft te maken met de manier waarop er is gevoetbald," aldus de hoofdtrainer over zijn huidige collega, Koeman is op dit moment hoofdcoach bij PSV.

Tijdens het dienstverband van Koeman en Van Gaal lagen de twee ook regelmatig overhoop. Oud-bondscoach Van Gaal besloot destijds dat opstappen uit Amsterdam Arena toen de beste oplossing was.
pi_41589669
Ouwe koeien, Louis...
pi_41589878
Met marco van Basten als coach ga je 100% GEEN prijzen winnen !
Nothing to see here, carry on
  donderdag 7 september 2006 @ 18:03:35 #124
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_41590106
quote:
Op donderdag 7 september 2006 12:15 schreef egoTRON het volgende:
Uit de oude doos:

Afscheid Blind en Litmanen

met: Hugo 'Drukken die bal!" Walker
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_41590499
quote:
Op donderdag 7 september 2006 15:56 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Maar als je je aanmeld op ajax.nl als seizoenkaarthouder voor Ajax TV, krijg je geen mail terug... ze houden ons weer aan het lijntje
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
pi_41590633
quote:
Op donderdag 7 september 2006 12:15 schreef egoTRON het volgende:
Uit de oude doos:

Afscheid Blind en Litmanen

met: Hugo 'Drukken die bal!" Walker
Ligt het aan mij of loopt het geluid wat achter op de beelden?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_41590706
quote:
Op donderdag 7 september 2006 18:23 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ligt het aan mij of loopt het geluid wat achter op de beelden?
Een beetje wel ja
'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
pi_41590908
San Marco word niets bij Ajax..
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_41590927
Het klinkt misschien bizar, maar Entertainment Live was wel de eerste met het nieuws dat Ten Cate de nieuwe coach van Ajax zou worden en dat hij een contract heeft getekend. Zelfs al een maand voordat Blind ontslagen werd
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_41592453
quote:
Op donderdag 7 september 2006 18:35 schreef koningdavid het volgende:
Het klinkt misschien bizar, maar Entertainment Live was wel de eerste met het nieuws dat Ten Cate de nieuwe coach van Ajax zou worden en dat hij een contract heeft getekend. Zelfs al een maand voordat Blind ontslagen werd
Bestond het programma toen ook al? Had er voor gister nooit van gehoord!

SBS meldde het trouwens al tijdens de bekerfinale, 2 maanden daarvoor stond het zelfs al op Voetbalzone.nl
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
pi_41592706
Entertainment Live.. heette dat eerst niet NSE .
pi_41592800
quote:
Op donderdag 7 september 2006 15:19 schreef tha_dark het volgende:
Cool . Wel doen he Jilles .
pi_41592837
quote:
Op donderdag 7 september 2006 19:42 schreef Nashje het volgende:
Entertainment Live.. heette dat eerst niet NSE .
Neuh, is de opvolger van NSe, bestaat al vanaf vorig jaar februari oid.
pi_41592940
quote:
Op donderdag 7 september 2006 19:47 schreef Jasza het volgende:

[..]

Neuh, is de opvolger van NSe, bestaat al vanaf vorig jaar februari oid.
Ow oke.

Van Basten hoeft van mij niet naar Ajax te komen. Ik heb geen haat naar hem, maar de manier hoe ie Seedorf, Davids, Kluivert en andere ex-Ajacieden heeft laten vallen komt niet ten goede bij Ajax denk ik.
pi_41594839
quote:
Sankoh tot 2010 en Fledderus tot 2009 bij Groningen

GRONINGEN, 7 september 2006 20:31 - FC Groningen heeft de contracten van twee spelers verlengd, te weten Gibril Sankoh en Mark-Jan Fledderus. Sankoh, de centrale verdediger uit Sierra Leone, tekende een vierjarige verbintenis en Fledderus bereikte overeenstemming voor de komende drie seizoenen.
Een en ander betekent dat Sankoh (23) als hij zijn contract uitdient tot medio 2010 in de Euroborg speelt. Zijn eveneens 23-jarige teamgenoot staat tot medio 2009 bij Groningen onder contract.
Over 2 jaar kunnen we hem mooi overnemen (Sankoh dus).
Houd van een lijntje.
  donderdag 7 september 2006 @ 20:53:17 #136
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_41595018
tsja, laat van Basten zich maar bewijzen als trainer
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_41595122
Ik vind Ten Cate het goed doen. En dat mag ook gezegd worden. Vaak wordt er pas iets over de kwaliteiten van een trainer gezegd in negatieve zin. Ik weet zeker dat we dit seizoen Ajax weer op z'n Ajax's zien voetballen.
pi_41595425
quote:
Op donderdag 7 september 2006 20:56 schreef toma het volgende:
Ik vind Ten Cate het goed doen. En dat mag ook gezegd worden. Vaak wordt er pas iets over de kwaliteiten van een trainer gezegd in negatieve zin. Ik weet zeker dat we dit seizoen Ajax weer op z'n Ajax's Ajax' zien voetballen.
Verder helemaal gelijk, maar aan de toekomst (Van Basten = Ajax' toekomst) denken is niet verkeerd
pi_41595503
zoals ie nu doet hoef ik Van Basten absoluut niet bij ajax te hebben
  donderdag 7 september 2006 @ 21:07:06 #140
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41595514
quote:
Op donderdag 7 september 2006 20:56 schreef toma het volgende:
Ik vind Ten Cate het goed doen. En dat mag ook gezegd worden. Vaak wordt er pas iets over de kwaliteiten van een trainer gezegd in negatieve zin. Ik weet zeker dat we dit seizoen Ajax weer op z'n Ajax's zien voetballen.
Ik vind dat er wat teveel vertrouwen is in Henk Ten Cate. Ik mag de beste man best, maar ik vind het onbegrijpelijk dat er na het drama van Kopenhagen Part Deux en bijbehorend aanhangsel NAC uit zo weinig kritiek is.
pi_41595629
quote:
Op donderdag 7 september 2006 21:07 schreef twi het volgende:

[..]

Ik vind dat er wat teveel vertrouwen is in Henk Ten Cate. Ik mag de beste man best, maar ik vind het onbegrijpelijk dat er na het drama van Kopenhagen Part Deux en bijbehorend aanhangsel NAC uit zo weinig kritiek is.
Ik heb de wedstrijd tegen NAC live op tv gezien en ik vond ze vrij aardig spelen. Niet zo goed als tegen RKC maar dat verwacht je ook niet als je toch een flinke tik krijgt na Kopenhagen. De thuis wedstrijd tegen Kopenhagen was één groot samenhangsel van ongeluk voor het zelfde geld was het 3-0 voor Ajax geweest.
  donderdag 7 september 2006 @ 21:12:28 #142
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_41595700
quote:

[..]

tjah wat kan je dan.. het enige wat ajax nu helpt is een stabiele situatie waar we op kan voort bouwen.. ontslaan van trainers helpt dus niks
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_41595790
quote:
Op donderdag 7 september 2006 13:56 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Mijn complimenten aan de maker van dit filmpje. De kwaliteit is af en toe wat minder maar die goals, vooral in een Ajax-shirt, is werkelijk waar fantastisch om te zien!

Pure kwaliteit en dat mis ik bij dit huidige Ajax af en toe.

Jari
Klote gevoel .. vooral als je nu beseft wat er van overgebleven is.
  donderdag 7 september 2006 @ 21:15:48 #144
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41595823
quote:
Op donderdag 7 september 2006 21:10 schreef toma het volgende:

[..]

Ik heb de wedstrijd tegen NAC live op tv gezien en ik vond ze vrij aardig spelen. Niet zo goed als tegen RKC maar dat verwacht je ook niet als je toch een flinke tik krijgt na Kopenhagen. De thuis wedstrijd tegen Kopenhagen was één groot samenhangsel van ongeluk voor het zelfde geld was het 3-0 voor Ajax geweest.
Hij hoeft van mij ook niet direct weg, maar enige kritiek is wel op z'n plaats. Het krampachtige "hier is niks mis" vind ik een beetje eng worden. Ik heb hier geen enkele negatieve klank gehoord over de coach, en alles is aan het ongeluk opgehangen. Dat vind ik wel erg makkelijk.

NAC uit was niet best, heb het ook live op TV gezien.
pi_41595909
quote:
Op donderdag 7 september 2006 15:29 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Voor het WK was ik één van de honderd of zelfs duizend mensen die kritisch was wat betreft het functioneren van Marco van Basten, maar (gelukkig) worden het er steeds meer. Join the club!

Inderdaad al na een wedstrijd of 4 vond ik het een drama
pi_41595910
quote:

[..]

Ik begrijp je, maar Henk straalt echt iets uit. Dat klinkt natuurlijk heel wazig, maar voor mij is Henk meer 'Ajax' dan de trainer Danny Blind bijvoorbeeld.
Henk wil Ajax weer de oude uitstraling terug geven. Henk is trots op de club Ajax en is er echt mee bezig zijn team dat ook uit te laten stralen. Ook de manier waarop Henk met bijv. Babel en Maduro omgaat vind ik echt klasse

Bovendien heeft hij talloze keren bewezen dat hij een team attractief kan laten voetballen. Ik heb echt vertrouwen in Henk.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_41596079
quote:
Op donderdag 7 september 2006 21:15 schreef twi het volgende:

[..]

Hij hoeft van mij ook niet direct weg, maar enige kritiek is wel op z'n plaats. Het krampachtige "hier is niks mis" vind ik een beetje eng worden. Ik heb hier geen enkele negatieve klank gehoord over de coach, en alles is aan het ongeluk opgehangen. Dat vind ik wel erg makkelijk.

NAC uit was niet best, heb het ook live op TV gezien.
Waarschijnlijk interpeteer jij de wedstrijd van NAC toch anders dan ik. Ik had eigelijk verwacht dat ze het nog zwaarder zouden krijgen. Een 8-1 nederlaag in de eerste competitie wedstrijd tegen AZ zegt niet veel. En dat wil niet zeggen dat ik geen kritiek heb op Ten Cate. Ik vind het namelijk slecht dat hij na afloop van de wedstrijd in Kopenhagen zei dat ie niet had verwacht dat Kopenhagen zo goed zou zijn. Dan heb je ergens toch niet goed opgelet. Verder is t een goeie coach.
pi_41596213
quote:
Op donderdag 7 september 2006 21:17 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ik begrijp je, maar Henk straalt echt iets uit. Dat klinkt natuurlijk heel wazig, maar voor mij is Henk meer 'Ajax' dan de trainer Danny Blind bijvoorbeeld.
Henk wil Ajax weer de oude uitstraling terug geven. Henk is trots op de club Ajax en is er echt mee bezig zijn team dat ook uit te laten stralen. Ook de manier waarop Henk met bijv. Babel en Maduro omgaat vind ik echt klasse

Bovendien heeft hij talloze keren bewezen dat hij een team attractief kan laten voetballen. Ik heb echt vertrouwen in Henk.
Helemaal met je eens. Behalve dat Henk meer 'Ajax' is dan Blind. Ten Cate is een betere coach als Blind. Maar als er een aantal spelers zijn van de afgelopen 15 jaar die je aan de club Ajax zou moeten verbinden dan hoort Blind daar toch zeker bij. (samen met waarschijnlijk Rijkaard en Litmanen) maar dat vind ik dan
pi_41596259
quote:
Op donderdag 7 september 2006 21:24 schreef toma het volgende:

[..]

Helemaal met je eens. Behalve dat Henk meer 'Ajax' is dan Blind. Ten Cate is een betere coach als Blind. Maar als er een aantal spelers zijn van de afgelopen 15 jaar die je aan de club Ajax zou moeten verbinden dan hoort Blind daar toch zeker bij. (samen met waarschijnlijk Rijkaard en Litmanen) maar dat vind ik dan
Klopt, maar daarom zei ik ook specifiek: "de trainer Danny blind".
pi_41596328
quote:
Op donderdag 7 september 2006 21:25 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Klopt, maar daarom zei ik ook specifiek: "de trainer Danny blind".
dan zeg ik niks

donderdag 7 september 2006 @ 21:27:53 #151
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41596388
Ik had geen 8-1 verwacht, maar toch wel gewoon een 0-2 ofzo, zonder dat je een kwartier voor tijd in paniek hoeft te raken doordat je 1-0 achter komt nadat je 75 minuten wel 70% balbezit hebt gehad, maar amper kansen hebt afgedwongen.

Was een beetje het Luxemburg-Nederland verhaal.
pi_41598029
quote:
Op donderdag 7 september 2006 21:24 schreef toma het volgende:

[..]

Jammer alleen dat Ajax haar oud-gedienden altijd zo snel weet te verkloten en af te schrijven. De oud-spelers zullen de clubliefde ongetwijfeld nog steeds hebben, maar door de houding van (het bestuur van) Ajax, zal er diep naar moeten worden gegraven.
  donderdag 7 september 2006 @ 22:25:44 #153
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41598711
http://www.ajaxfilmsite.nl/movies.htm

bekerfinale online echt vette movie
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_41600346
Zondag komt Huntelaar weer. Ik voel het
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_41600425
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:08 schreef Badabingea het volgende:
Dat hangt toch echt van zijn vriendin af
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_41600542
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:10 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Dat hangt toch echt van zijn vriendin af
Hoe dat zo?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_41600891
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:13 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Hoe dat zo?
Ja hij kan het natuurlijk ook zelf doen, maar wanneer je een vriendin hebt doe je dat wat minder snel neem ik aan
Porcupine Tee - Normal
pi_41600941
Het is weer komkommertijd of niet jongens?
  donderdag 7 september 2006 @ 23:25:04 #159
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_41600973
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:08 schreef Badabingea het volgende:
Toch niet onder de wedstrijd mag ik hopen
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_41601006
Ik had het niet eens door
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_41601017
Zondag scoort Huntelaar weer
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_41601038
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:24 schreef koningdavid het volgende:
Het is weer komkommertijd of niet jongens?
Porcupine Tee - Normal
pi_41606660
Fietstas lachend met 5-0 terugsturen naar Arnhem komend weekeinde. We worden kampioen, ik voel het
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  vrijdag 8 september 2006 @ 03:01:32 #164
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41606679
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 02:59 schreef SoA-Holic het volgende:
Fietstas lachend met 5-0 terugsturen naar Arnhem komend weekeinde. We worden kampioen, ik voel het
Net als NAC, zou ook zo'n makkie worden.

Maar laten we vooral 5-0, 6-0, 9-0 blijven roepen
pi_41606771
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 03:01 schreef twi het volgende:

[..]

Mwa, wij zijn Ajax dus moeten zulke uitslagen juist verkondigen. Vorige jaar onder Blind zou ik het minder snel roepen, maar onder Henk Ten Cate heb ik er veel meer vertrouwen in.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_41607378
Gaat er iemand van jullie trouwens nog naar het circus dit jaar?

pi_41607837
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 03:01 schreef twi het volgende:

[..]

Dat grenzenloze optimisme (vooral in de TT's . ) begint mij ook een beetje de strot uit te hangen. Lijkt wel alsof elke vorm van kritiek een soort doodszonde is.
IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
pi_41608002
Heb deze ook al in het grote Charisteas topic geplaatst, maar wilde degene van jullie die dat topic niet lezen, niet onthouden om te zien hoe de deal is gesloten tussen vd Herik en van Geel.

- Jorien, wie moet ik nu weer bellen?
- Toets in: 0 2 0 . . . . . . TRING TRING TRING
- GOEDENAVOND KLANTEN SERVICE AFC Ajax.
- Ja goedenavond, met Jorien van den Herik.
- Goedenavond meneer, wat kan ik voor u doen?
- Kunt u mij doorverbinden met de afdeling verkoop?
- Shirt of souvenirs?
- Spelers graag.
- Momentje, ik ga u door verbinden.
- En jorien, nemen ze op?
- Sssssst Wim, staat een lekker nummertje op! Ajax hup rood witte schare, dappere strijders fier en koen
- Klinkt zeker lekker Jorien, even downloaden vanavond.
- Ssst hij gaat nu over!
- MET VAN GEEL
- Dag meneer van Geel,u spreekt met Jorien van den Herik...
- WIE?
- van den Herik van Feyenoord...
- FEYEWAT?
- Feyenoord, we zitten ook bij jullie in de competitie.
- OK, WACHT DAN PAK IK DE RANGLIJST ER FF BIJ... ZIE FEYIETS NIET STAAN HOOR!
- Je moet ook ff naar beneden kijken...
- ZIE NIETS HOOR...
- Lager, nog lager...
- AH IK ZIE HET JA, ZO, KNAP PUNT GEPAKT THUIS TEGEN HERACLES! MAAR WAT KAN IK VOOR U DOEN?
- Wij zoeken een spits en we hebben al van alles geprobeerd, Cruz, Klasnic, Love, Pizzaro...
- OK EN NIEMAND KWAM?
- Nee, slap excuus allemaal, ze wilden allemaal nog prijzen pakken. Daarom kwamen ze niet.
- DAT KAN IK BEGRIJPEN, NOU JORIEN VERTEL, WAT KAN IK VOOR JE
DOEN... HOEVEEL HEB JE TE BESTEDEN?
- Niet schrikken, meneer van Geel, 4 miljoen!
- DAT IS NIET VEEL NEE, MAAR HEB NOG EEN OCCASIONTJE STAAN.
HARYSTEAS.
- Wauw, klinkt goed! Heeft hij wel eens een bal richting goal geschoten?
- JA, DAT KEN HIJ ALLEMAAL....
- Ok dan, verkocht!
- Wim, ze hebben wat!!!
- Yess yess yess.
- KOST JE 4 MILJOEN JORIENEKE...
- Nee dat is goed, meneer van Geel. Vraagje: mag ik dan ook een cd'tje van dat wachtmuziekje bij...
- TUURLIJK MAG DAT, JE KRIJGT EEN HELE DOOS VOOR HET HELE BESTUUR!
- Wim, we krijgen er een cdtje bij!
- Yess yess Jorien! Wat een topdeal...
volgende wedstrijden:
  vrijdag 8 september 2006 @ 08:29:17 #169
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_41608199
feynerd
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_41608220
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 08:08 schreef spurs het volgende:
Ook hier heeft ie al een keer of 3 gestaan .
  vrijdag 8 september 2006 @ 08:35:32 #171
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41608280
spuit 11.000000
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  vrijdag 8 september 2006 @ 09:15:18 #172
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41608894
pi_41608950
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 09:15 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]
Fantastisch
pi_41609206
quote:
[afbeelding]
Oh men schitterend
pi_41609500
hehehe
Houd van een lijntje.
pi_41609624
quote:
[afbeelding]
  vrijdag 8 september 2006 @ 10:01:45 #177
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41609827
Voor wat het waard is, nieuws uit Portugal:
quote:
Gil Vicente zet rechtzaak door
Geschreven door Rogier Deelstra op vrijdag, 8 september om 09:58

Alle geledingen binnen de Portugese club Gil Vicente hebben toestemming gegeven aan de directie betreffende het voorstel om naar de burgerrechtbank te stappen. Dit houdt in dat de FIFA per ingang van 14 september Portugal zal moeten schorsen voor het spelen van internationaal voetbal.

Kern van het conflict is de degradatie van Gil Vicente. De club speelde zich veilig, maar gebruikte een ongerechtigde speler. De Portugese bond (FPF) besloot daarop dat Belenenses, dat in eerste instantie dergadeerde, in de hoogste divisie mag blijven. Daarnaast meent ook Eerste Divisionist Leixões recht te hebben op die plek.

"Gil Vicente heeft op basis van de resultaten een plaats in de hoogste divisie verdiend. Het recht om de zaak aan een burgerrechter voor te leggen, is vastgelegd in de grondwet. De wil van de FIFA kan niet boven Portugese wetten gaan", verklaarde een advocaat van de club.

FC Porto, Sporting Lissabon en Benfica zullen hierdoor, mocht de directie van Gil Vicente de stap naar de Europese rechtbank definitief doorvoeren, komend seizoen niet in de Champions League mogen spelen. De UEFA, die zich zal conformeren aan het besluit van de FIFA, moet dan kiezen of het verder gaat met drie poules van drie clubs of dat drie andere clubs (waaronder mogelijk Ajax) alsnog deel mogen nemen aan het miljoenenbal.
  vrijdag 8 september 2006 @ 10:06:49 #178
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41609912
Nou nou, het lijkt toch nog ergens heen te gaan daar..

Zou het dan toch?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 8 september 2006 @ 10:07:30 #179
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_41609927
quote:
[afbeelding]
Jawel, je keek.
pi_41609999
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 10:06 schreef HeatWave het volgende:

Zou het dan toch?
hou op, nu begin valse hoop te krijgen.
Houd van een lijntje.
  vrijdag 8 september 2006 @ 10:11:35 #181
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41610026
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 10:10 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Ik hou een slag om de arm, maar had die hele rechtzaak niet meer verwacht .
Get woke, go broke!
pi_41610063
Het kutte is dat de uitspraak pas na de 1e speelronde is. Dan wordt het erg lastig om Ajax er nog bij te voegen. Het is makkelijker om met drie poules verder te gaan en het resultaat te schrappen.
Houd van een lijntje.
  vrijdag 8 september 2006 @ 10:29:52 #183
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41610391
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 10:10 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Doe maar niet omdat het heel onwaarschijnlijk lijkt dat na 1 speelronde nog ploegen in gaan stromen die ook al UEFA Cup gespeeld hebben.

Zullen wel die poules van 3 worden.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_41610417
Wat ik net zei dus
Houd van een lijntje.
pi_41610486
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 10:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Het kutte is dat de uitspraak pas na de 1e speelronde is. Dan wordt het erg lastig om Ajax er nog bij te voegen. Het is makkelijker om met drie poules verder te gaan en het resultaat te schrappen.
nee want dan missen ze heel wat wedstrijden en geld natuurlijk
pi_41610710
Dat is waar.
Houd van een lijntje.
  vrijdag 8 september 2006 @ 10:47:19 #187
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41610816
tis gewoon een gevalletje, vast niet, maar als het gebeurt, prima.

Ik hoop nergens op iig . Uefa is al lastig zat .
Get woke, go broke!
pi_41610835
quote:
[afbeelding]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_41611135
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 10:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik denk ook dat dat de beste oplossing is voor de UEFA, helaas.
pi_41611593
quote:
[afbeelding]
Porcupine Tee - Normal
pi_41611881
Ze kunnen alsnog een wedstrijd inlassen hoor dus dat je een week geen vrij hebt en moet spelen.
pi_41612169
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 11:30 schreef Chadi het volgende:
Ze kunnen alsnog een wedstrijd inlassen hoor dus dat je een week geen vrij hebt en moet spelen.
Lijkt me niet heel erg waarschijnlijk.
Maar zeg nooit, nooit!
pi_41612258
laat Ajax maar ff lekker Uefacup spelen, heb mijn cursussen er nu al op afgesteld...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_41612278
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 11:47 schreef Mangoworks2002 het volgende:
laat Ajax maar ff lekker Uefacup spelen, heb mijn cursussen er nu al op afgesteld...
dat is echt balen!!!!!
pi_41612341
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 11:47 schreef Robar het volgende:

[..]

dat is echt balen!!!!!
ach ja, ik zou het fijn voor Ajax vinden, en tsja, balen voor mij
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  vrijdag 8 september 2006 @ 11:52:35 #196
82589 S-Two
barba macacu
pi_41612389
quote:
[afbeelding]
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  vrijdag 8 september 2006 @ 12:03:25 #197
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_41612656
quote:
[afbeelding]
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
pi_41612687
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 10:06 schreef HeatWave het volgende:

Zou het dan toch?
Nee, de UEFA gaat door met 3 clubs per poule (voor de desbetreffende poules dan)
Zal je net zien .
  vrijdag 8 september 2006 @ 12:04:46 #199
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41612706
Het blijft toch wel gewoon UEFA hoor. Dit soort dingen werken nooit eens in ons voordeel .
Get woke, go broke!
pi_41612794
De anderen in de poule zouden er wel blij mee zijn met 3 clubs per poule. Ze zijn dan zeker verzekerd van europees voetbal na de winterstop.
Houd van een lijntje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')