abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 september 2006 @ 11:58:13 #51
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41579030
quote:
Op donderdag 7 september 2006 11:56 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Maar je durft die weddenschap niet aan te gaan
Wedden om mijn SCC doe ik niet, als je nou een krat bier had voorgesteld.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41579195
quote:
Op donderdag 7 september 2006 11:58 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wedden om mijn SCC doe ik niet, als je nou een krat bier had voorgesteld.
SCC is te waardevol inderdaad We doen een krat bier
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
pi_41579276
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:18 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Hij doet het prima en we mogen allemaal een gat in de lucht springen als hij Ten Cate ooit opvolgt. Mensen raken blind door een ongelukkig wedstrijdje op het WK en in Luxemburg.
prima? komop hé... Hij heeft gefaald op het WK.... Alleen al Huntelaar had hij moeten meenemen. Die was in TOP-vorm toenertijd. En hij zet spelers die we soms juist nodig hebben (v. Bommel/v. nistelrooij/davids) uit het NEd-elftal en belangrijkste: kan totaal NIET goed omgaan met 'moeilijke' jongens.... en juist dat laatste is oh zo belangrijk bij Ajax....
Haleloeja
pi_41579336
quote:
Op donderdag 7 september 2006 11:14 schreef Door_passie_gedreve... het volgende:
Maar dit is schijnbaar meer de '95'-generatie, die niet verder terug gaan dan Litmanen/Bergkamp/Pettersson. Voor mij blijft Marco een held.
Volgens mij behoor jij ook tot de 95 generatie
  donderdag 7 september 2006 @ 12:10:42 #55
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41579406
Litmanen is mijn all-time held. Maar Marco was ook een geweldenaar natuurlijk
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_41579536
Wat de FUCK doet Heitinga nog in Oranje.
Dit kan toch nooit goed zijn voor z'n zelfvertrouwen. Leek wel alsof er een zaterdag-amateur tussen de profs liep .
IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
pi_41579582
Uit de oude doos:

Afscheid Blind en Litmanen

met: Hugo 'Drukken die bal!" Walker
'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
pi_41579612
quote:
Op donderdag 7 september 2006 12:14 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Wat de FUCK doet Heitinga nog in Oranje.
Dit kan toch nooit goed zijn voor z'n zelfvertrouwen. Leek wel alsof er een zaterdag-amateur tussen de profs liep .
Klopt, maarja.. hopen dat de volgende keer net iets beter gaat. Als er dan teminste nog een volgende keer komt.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  donderdag 7 september 2006 @ 12:19:33 #59
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41579681
Dat massale gejuich/applaus toen hij gewisseld werd, kan ook nooit goed zijn geweest voor zijn zelfvertrouwen, misschien had men hem beter de negentig minuten kunnen laten volmaken.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41579712
quote:
Op donderdag 7 september 2006 12:19 schreef M0NTANA het volgende:
Dat massale gejuich/applaus toen hij gewisseld werd, kan ook nooit goed zijn geweest voor zijn zelfvertrouwen, misschien had men hem beter de negentig minuten kunnen laten volmaken.
Dat is gewoon triest man!
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_41579744
quote:
Op donderdag 7 september 2006 12:19 schreef M0NTANA het volgende:
Ja, want in de +/- vijf minuten voor z'n wissel had 'ie toch wel weer een aantal aardige aanvallende acties (diepe bal, voorzetje).
'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
pi_41579882
quote:
Op donderdag 7 september 2006 12:08 schreef VoreG het volgende:

[..]

Volgens mij behoor jij ook tot de 95 generatie
Dat ik pas in 92 voor het eerst in De Meer kwam en Ajax pas ik 94 bewust meemaakte, betekent niet dat in de historie niet goed ken en waardeer. Ik heb het idee dat velen hier die historie niet goed kennen of waarderen, door te doen alsof Van Basten een of andere jan lul is.
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
pi_41580014
quote:
Op donderdag 7 september 2006 12:27 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

Dat ik pas in 92 voor het eerst in De Meer kwam en Ajax pas ik 94 bewust meemaakte, betekent niet dat in de historie niet goed ken en waardeer. Ik heb het idee dat velen hier die historie niet goed kennen of waarderen, door te doen alsof Van Basten een of andere jan lul is.
De trainer Van Basten is dat ook. Daar doet de voetballer Van Basten niks aan af.
Woo-loo-loo!
pi_41580167
quote:
Op donderdag 7 september 2006 12:32 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

De trainer Van Basten is dat ook. Daar doet de voetballer Van Basten niks aan af.
En als we dan over Van Basten spreken, van mijn kant (en de kant van echte Ajacieden): louter lof. Kan mij het nou schelen wat hij doet bij de elftal van dat Oranje-polonaisevolk.
pi_41580293
quote:
Op donderdag 7 september 2006 12:37 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

En als we dan over Van Basten spreken, van mijn kant (en de kant van echte Ajacieden): louter lof. Kan mij het nou schelen wat hij doet bij de elftal van dat Oranje-polonaisevolk.
Het zou je wel moeten kunnen schelen dat hij, nadat hij het Nederlands elftal naar de vernieling heeft geholpen, straks datzelfde mag gaan doen in Amsterdam.
Woo-loo-loo!
  donderdag 7 september 2006 @ 12:48:19 #66
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41580488
quote:

[..]

waar sta jij altijd op het vak ? oftewel ; kennen wij elkaar ?
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
pi_41580595
quote:
Op donderdag 7 september 2006 12:48 schreef Sethje het volgende:

[..]

waar sta jij altijd op het vak ? oftewel ; kennen wij elkaar ?
Ik ken M0NTANA persoonlijk, dus als je hem kent zal je mij ook wel eens gezien hebben...
pi_41580717
quote:
Op donderdag 7 september 2006 12:37 schreef Door_passie_gedreve... het volgende:

[..]

van mijn kant (en de kant van echte Ajacieden)
Word je nou niet ziek van jezelf door elke keer weer te zeggen dat jij een echte Ajacied bent?
  donderdag 7 september 2006 @ 12:56:44 #69
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41580732
Ja die zie ik zondag in het home even denk ik..ik ken hem alleen over internet hehe
Mijn party reviews
  donderdag 7 september 2006 @ 12:59:19 #70
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_41580803
quote:

[..]

Hoe denk jij over de trainer Blind dan?
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_41580853
quote:
Op donderdag 7 september 2006 12:56 schreef VoreG het volgende:

[..]

Word je nou niet ziek van jezelf door elke keer weer te zeggen dat jij een echte Ajacied bent?
Het is moeilijk anders te verwoorden. Een echte Ajacied scheldt Marco nou eenmaal niet uit omdat hij slecht (volgens diegene) presteert bij Oranje.
pi_41580915
quote:
Op donderdag 7 september 2006 12:59 schreef BoNi het volgende:

[..]

Hoe denk jij over de trainer Blind dan?
Gefaald, fouten gemaakt. Zal in de toekomst wel eens terugkeren als trainer. Maar ik heb hem nooit uitgefloten, want: Blind is een Ajacied in hart en nieren. Hij zit in onze harten, wij in de zijne. Ronald Koeman bijvoorbeeld is een ander geval. Nooit gesteund, gewoon een huichelaar. Die wordt vast over paar jaar nog trainer van Feyenoord.
pi_41580953
quote:
Op donderdag 7 september 2006 13:02 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Gefaald, fouten gemaakt. Zal in de toekomst wel eens terugkeren als trainer. Maar ik heb hem nooit uitgefloten, want: Blind is een Ajacied in hart en nieren. Hij zit in onze harten, wij in de zijne. Ronald Koeman bijvoorbeeld is een ander geval. Nooit gesteund, gewoon een huichelaar. Die wordt vast over paar jaar nog trainer van Feyenoord.
Vuile huichelaaar pak jij je koffers maarrrrr!!!!
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
  donderdag 7 september 2006 @ 13:04:20 #74
53851 BoNi
pi_41580974
quote:
Op donderdag 7 september 2006 13:02 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Wat doe jij nou anders dan de mensen hier die de capaciteiten van van Basten als trainer in twijfel trekken dan....?
Schitterend!
pi_41581077
quote:
Op donderdag 7 september 2006 13:04 schreef BoNi het volgende:

[..]

Wat doe jij nou anders dan de mensen hier die de capaciteiten van van Basten als trainer in twijfel trekken dan....?
Ha, dacht ik niet dat je daar naar toe wilde

De capaciteiten van Van Basten als trainer in twijfel trekken is toch niets mis mee? Ik vind het alleen misselijk als mensen die zich Ajacied durven te noemen hem titels als 'Klootzak' geven. Schijnbaar zijn die erg betrokken bij Oranje en kennen ze de in- en outs. Verder ben ik het er niet mee eens dat Van Bastens trainerscapaciteiten ondermaats zijn, maar dat is een hele andere discussie.
pi_41581199
http://video.google.com/videoplay?docid=-9008626345484209638&q=jari+litmanen

Jammer van de matige kwaliteit, maar kippenvel

Jari
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 7 september 2006 @ 13:12:55 #77
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41581226
quote:
Heitinga: 'Ik was gewoon slecht'
Geschreven door Rogier Deelstra op donderdag, 7 september om 12:46

Johnny Heitinga speelde gisteravond opnieuw geen gelukkige wedstrijd in het shirt van het Nederlands elftal. Dat kon en wilde hij zelf ook niet om heen draaien. "Ik was gewoon slecht", aldus de Ajacied tegenover FC Update.

"Verdedigend ging het nog wel, ik heb geen duel verloren. Aan de bal was ik echter zeer matig, zeg maar gerust slecht", aldus de 22-jarige verdediger. "Ja, ik heb er geen moeite mee om dat toe te geven. Als ik goed speel, weet ik dat ook. Als ik dan vervolgens slecht speel, vind ik dat ik dat ook toe moet durven geven."

Dat er door het Eindhovense publiek gejuichd werd toen hij moest plaatsmaken voor Khalid Boulahrouz, doet Heitinga weinig. "Ach, we weten dat het Nederlandse publiek kritisch is. Bovendien gebeurt wel vaker dat Ajacieden uitgefloten worden als we met Oranje in Eindhoven spelen. Maargoed, aan de andere kant: ik heb hier twee keer gescoord en toen juichde iedereen gewoon even hard."

"Ik denk dat het publiek tevreden naar huis is gegaan. We hebben zes punten, dat is het meest belangrijke. Qua spel denk ik dat we ons niet helemaal gerevancheerd hebben voor het duel in Luxemburg, maar qua resultaat wel."
pi_41581342
Fantastisch filmpje, ondanks die vage beelden af en toe... één woord: coltrole

In zijn beste tijd niet minder dan Zidane.
pi_41581525
quote:
Dat er door het Eindhovense publiek gejuichd werd toen hij moest plaatsmaken voor Khalid Boulahrouz, doet Heitinga weinig. "Ach, we weten dat het Nederlandse publiek kritisch is. Bovendien gebeurt wel vaker dat Ajacieden uitgefloten worden als we met Oranje in Eindhoven spelen. Maargoed, aan de andere kant: ik heb hier twee keer gescoord en toen juichde iedereen gewoon even hard."
tsja
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_41581637
Verdedigend was hij goed? Volgens mij maakte hij behoorlijk wat fouten verdedigend
pi_41582041
quote:
Op donderdag 7 september 2006 13:11 schreef StarGazer het volgende:

Jari
kippenvel en zelfs een emotioneel gevoel

Litmanen
de man stal direct mn hart
en dat is de enige speler van Ajax die ik echt nooit zal vergeten
mijn held en jeugd idool in de voetballerij

Jari Litmanen

ik mis m
Narf!
  donderdag 7 september 2006 @ 13:41:38 #82
53851 BoNi
pi_41582057
quote:

Jari
Zijn er niet ergens beelden van de warming-up van Litmanen....?
Dat vond ik altijd fascinerend om te zien...!

[ Bericht 1% gewijzigd door BoNi op 07-09-2006 13:46:42 ]
Schitterend!
  donderdag 7 september 2006 @ 13:46:28 #83
53851 BoNi
pi_41582203
quote:
Op donderdag 7 september 2006 13:07 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Ha, dacht ik niet dat je daar naar toe wilde

De capaciteiten van Van Basten als trainer in twijfel trekken is toch niets mis mee? Ik vind het alleen misselijk als mensen die zich Ajacied durven te noemen hem titels als 'Klootzak' geven. Schijnbaar zijn die erg betrokken bij Oranje en kennen ze de in- en outs. Verder ben ik het er niet mee eens dat Van Bastens trainerscapaciteiten ondermaats zijn, maar dat is een hele andere discussie.
Dat ben ik dan weer wel met je eens, maar neemt niet weg dat je kritisch moet kunnen zijn op de capaciteiten van van Basten als trainer en dat het je echt geen mindere Ajacied maakt als je vindt dat die capaciteiten wél ondermaats zijn.....
Schitterend!
  donderdag 7 september 2006 @ 13:46:52 #84
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_41582217
quote:
Op donderdag 7 september 2006 11:56 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Maar je durft die weddenschap niet aan te gaan
Ikke wel.Moet je het straks wel doen met mijn Roda Jc seizoenskaart...(Sorry, ik woon nou eenmaal op een steenworp van dat stadion..)

Verder heeft Marco mn eeuwige respect gewonnen als voetballer zijnde, wat hij nu als bondscoach laat zien is gewoon niet te pruimen. Hij is arogant, emotieloos, lult overal een puntje aan en heeft Oranje nog altijd niet aan het lopen gekregen. Hij heeft meer dan genoeg tijd gehad om het wel in vorm te kneden maar faalt opzichtig.Het WK als "voorbereiding" op het grote werk!?! WTF??!! Marco, een WK is het grote werk!!
Nederland behoort naar status de meeste wedstrijden gewoon te domineren, maar dat lukt hem niet. En met zo'n selectiebeleid is dat ook niet vreemd. Als je maar nieuwe spelers blijft oproepen, vorm je nooit een team. En toch blijft hij zo doorgaan.
De manier hoe hij met gevestigde namen/spelers omgaat is diep triest. Ik weet ook zeker dat hij daardoor een paar voetbalvrienden is verloren.
Hij heeft alleen het geluk dat hij als voetballer zoveel krediet heeft opgebouwd. Iedere andere coach was allang aan de kant gezet.

Met mooi goed voetbal verliezen kan ik nog wel hebben, maar met dit geklooi zegt een winstpartij me maar verdomde weinig.Op zo'n manier hoeft het voor mij niet meer. Marco..

Ik ben overigens fan van het spelletje, niet direkt voor 1 club ofzo.
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  donderdag 7 september 2006 @ 13:51:57 #85
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_41582395
Hij speelde gewoon heel KUT. Elke keer als hij aan de bal kwam hield ik me adem in. Ik blijf het vaag vinden dat Marco geen switch tussen Heitinga en Ooijer deed.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_41582569
quote:

Jari
Mijn complimenten aan de maker van dit filmpje. De kwaliteit is af en toe wat minder maar die goals, vooral in een Ajax-shirt, is werkelijk waar fantastisch om te zien!

Pure kwaliteit en dat mis ik bij dit huidige Ajax af en toe.

Jari
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  donderdag 7 september 2006 @ 14:04:11 #87
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_41582829
Overigens vond ik het spel van Heitinga gisteravond typisch voor de speler; vreselijke blunders af wisselen met een paar goeie acties.
Heeft er toch heel erg de schijn van dat dat nivo net iets te hoog voor hem ligt.
quote:
"Verdedigend ging het nog wel, ik heb geen duel verloren. Aan de bal was ik echter zeer matig, zeg maar gerust slecht", aldus de 22-jarige verdediger. "Ja, ik heb er geen moeite mee om dat toe te geven. Als ik goed speel, weet ik dat ook. Als ik dan vervolgens slecht speel, vind ik dat ik dat ook toe moet durven geven."
Toegeven?! Hij vond zichzelf nog wel gaan?? Sorry Sjonny, maar juist verdedigend kwam je handen en voeten te kort kerel.
Als je zo eerlijk wilt zijn, geef dan gewoon toe dat je niet goed genoeg bent nu om in dit kwakkelend NL elftal te functioneren.
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
pi_41583027
weet iemand of je de thuiswedstrijden ook via tele2 kan bekijken als je een seizoenskaart hebt?
  donderdag 7 september 2006 @ 14:22:36 #89
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41583449
quote:
Op donderdag 7 september 2006 14:10 schreef jimjim1983 het volgende:
weet iemand of je de thuiswedstrijden ook via tele2 kan bekijken als je een seizoenskaart hebt?
Als je Tele 2 hebt, kan je de thuiswedstrijden bekijken, dan is een SCC niet per sé nodig.
pi_41583509
quote:
Op donderdag 7 september 2006 14:22 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Als je Tele 2 hebt, kan je de thuiswedstrijden bekijken, dan is een SCC niet per sé nodig.
ik bedoel via internet
dat gaat toch ook via tele2?
pi_41584464
quote:

[..]

Als trainer is het tot nu toe gewoon één groot drama en dat mag best gezegt worden. Als voetballer een topper. Maar totaal geen lof voor de trainer van Basten. Ben ik nu geen echte Ajacied? Lazer toch op man.
pi_41584589
vak 412 tegen IK start
pi_41584700
Hoe vreemd het ook klinkt, maar ik wel v. Basten niet als coach hebben van Ajax. Daarvoor heeft die te weinig laten zien. Nu nog wel dan.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_41584734
quote:
Op donderdag 7 september 2006 15:02 schreef Badabingea het volgende:
Hoe vreemd het ook klinkt, maar ik wel v. Basten niet als coach hebben van Ajax. Daarvoor heeft die te weinig laten zien. Nu nog wel dan.
Het nederlands elftal coachen is wel iets anders als Ajax coachen.
pi_41584769
quote:
Op donderdag 7 september 2006 15:03 schreef piertje2 het volgende:

[..]

Het nederlands elftal coachen is wel iets anders als Ajax coachen.
Dus jij wilt het wel?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_41584790
quote:
Op donderdag 7 september 2006 15:03 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Dus jij wilt het wel?
Dat zeg ik niet
pi_41584822
quote:
Op donderdag 7 september 2006 15:04 schreef piertje2 het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet
Ik heb er momenteel gewoon nog geen goed gevoel bij.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_41584879
Op dit moment ben ik zéér blij met HTC. Maar die heeft na 2 seizoenen ook alles bereikt met Ajax. Dan is het zo onderhand zomer 2008. Marco heeft de cup binnen.....
pi_41584928
quote:
Op donderdag 7 september 2006 15:07 schreef piertje2 het volgende:
Op dit moment ben ik zéér blij met HTC. Maar die heeft na 2 seizoenen ook alles bereikt met Ajax. Dan is het zo onderhand zomer 2008. Marco heeft de cup binnen.....
Dan zouden we ons er nogmaals over moeten buigen.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_41585018
# 16-03-2005 - 23-05-2006 : Nederland Danny Blind
# 01-07-2006 - 30-06-2008 : Nederland Henk ten Cate

zo staat het op wikipedia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')