quote:Op donderdag 7 september 2006 15:53 schreef Neuk het volgende:
ps. hoe sta jij tegenover mannen die hun zwangere vrouw vertellen wat ze wel en niet mogen eten?![]()
![]()
Anders mss voor de zekerheid even huisarts bellen? Nu zal hij er nog wel zijn. Als je vannacht een jeukaanval krijgt is het lastiger....quote:Op donderdag 7 september 2006 15:46 schreef chacama het volgende:
[..]
Ja en alleen in mijn gezicht...dus ik denk de bloembollen, want anders zou ik het overal moeten hebben.....denk ik.... Argghhh... ga inderdaad even mijn handen en gezicht wassen. Maar eerst de rest opruimen, anders blijf ik bezig.....en een schone doek zoeken...
oops!quote:Op donderdag 7 september 2006 15:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ga jij het nog eens dunnetjes over doen!
quote:
Ik hoef toch niet in herhaling te vallen Neuk?quote:
Neuk! Ik moet hem nog twee weken binnenhouden van de arts.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:06 schreef Neuk het volgende:
[..]
![]()
* Neuk krijgt nu gekke ideetjes...![]()
2 dikbuikige vrouwen, naakt enzo... knuffelend op een rolstoel
![]()
![]()
Oooooh boy...... zorg dan wel dat ie op de rem staat.....quote:Op donderdag 7 september 2006 16:06 schreef Neuk het volgende:
[..]
![]()
* Neuk krijgt nu gekke ideetjes...![]()
2 dikbuikige vrouwen, naakt enzo... knuffelend op een rolstoel
![]()
![]()
Ja, da's waar ook. Wáár blijft de man van Sugar als je hem nodig hebt?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:13 schreef chacama het volgende:
enne voor de progestaldingesen hoef je het niet te doen...![]()
Nou, even aankijken dus maar.quote:over jeuk gesproken..... uhm die in mijn gezicht dan....het trekt nu weg. Heb even goed ontsmet (lang leve de unicur..of zoiets) en even een dagcreme opgedaan. Het ziet nog een beetje rood, maar ik heb geen behoefte meer om te krabben.... en de bollen hangen, dus daar hoef ik ook niet meer aan te zitten...
Wat wil je dáár nou weer mee suggereren? Krijg je spannende gedachten?quote:en dat terwijl en net een mevrouw in rolstoel de winkel inkomt.....
Ha.... en dat zei de ontzwangerende 'muts' herselfquote:Op donderdag 7 september 2006 16:20 schreef dutchie het volgende:
Hormonen hè Snoop, doe je niks tegen.
neuh, de grote witte hond die ze bij zich had, zorgde dat ik meteen alert was op andere zaken...dus ik wacht wel tot vanavondquote:Op donderdag 7 september 2006 16:21 schreef Moonah het volgende:
Wat wil je dáár nou weer mee suggereren? Krijg je spannende gedachten?![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 16:23 schreef Neuk het volgende:
Sorry voor de commotie!
Over tot de normale gang van zaken:
Ik heb last van mijn rug, boer de godganse dag van alles en nogwat op en ik vind dat dat kind wel eens mag gaan indalen. Wie heeft er tips om em omlaag te krijgen?
Dat stukje over twee hoogzwangere knuffelende vrouwen deed 't um wel bij mij... en ik ben bang dattie ook niet snel weer hoog komt.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:23 schreef Neuk het volgende:
Sorry voor de commotie!
Over tot de normale gang van zaken:
Ik heb last van mijn rug, boer de godganse dag van alles en nogwat op en ik vind dat dat kind wel eens mag gaan indalen. Wie heeft er tips om em omlaag te krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |