Nou PM girl, dat wordt dus vandaag of 7 oktober. Ik zou toch maar ergens tussenin gaan zittenquote:Op donderdag 7 september 2006 12:09 schreef chacama het volgende:
7 september: volle maan
14 september: laatste kwartier
22 september: nieuwe maan
30 september: eerste kwartier
7 oktober: volle maan
14 oktober: laatste kwartier
22 oktober: nieuwe maan
29 oktober: eerste kwartier (EINDE ZOMERTIJD!!!!)
5 november: volle maan
12 november: laatste kwartier
20 november: nieuwe maan (mijn stille bevaldatum-wens)
28 november: eerste kwartier
5 december: volle maan (SINTERKLAAS.....binnenhouden die kids!!!!)
Dat dus.....quote:Op donderdag 7 september 2006 10:35 schreef Moonah het volgende:
Wellicht ben ik nu ook wel weer erg overmoedig.
De arts heeft me nu (geloof ik..) toch wel gerust weten te stellen. Ze heeft het liefst dat ik nog 2 weekjes wacht met bevallen. "Al kan het geen kwaad als hij nu zou komen."quote:Maar ik kan (als ik 40 weken uitdraag) toch geen kind baren met de grootte van 46 weken
Maar goed, ik heb vanmiddag weer controle en dan zal ik me eens goed laten informeren.
Gets...quote:Op donderdag 7 september 2006 15:42 schreef chacama het volgende:
Even gillen.........ben ergens allergisch voor. Mijn hele gezicht jeukt....wordt er gek van!!!! En het zal door mijn gekrab ook niet veel beter zijn....
wat heb ik anders gedaan dan anders....? gesteriliseerde melk gedronken ipv gepasturiseerd. En ik ben met bloembollen bezig geweest..... ARGHHHHHHHH ik word GEK!!!
Dan maak je ook maar geen zorgen....quote:Op donderdag 7 september 2006 15:41 schreef Moonah het volgende:
Xanthe, Xantheman en Isis....
Hieperdepiep voor jullie dochter en zusje! Van harte gefeliciteerd!
[..]
Dat dus.....![]()
[..]
De arts heeft me nu (geloof ik..) toch wel gerust weten te stellen. Ze heeft het liefst dat ik nog 2 weekjes wacht met bevallen. "Al kan het geen kwaad als hij nu zou komen."
En qua grootte maakt zíj zich iig géén zorgen. Ook het grotere hoofdje is absoluut niet uitzonderlijk of buiten proportie. We gaan gewoon voor een normale bevalling. En er valt toch nooit van te voren te zeggen hoe eea gaat lopen. Er zijn vrouwen bij wie een 6-ponder uiteindelijk met een ks gehaald moet worden, en er zijn vrouwen die er 'gewoon' een 11-ponder uitpersen. Ze vond onze situatie zeker niet zorgwekkend. Dus tja, dan moet ik me ook maar geen zorgen meer maken he...
En bedankt weer he, voor de steun en het medeleven dames.![]()
Ja en alleen in mijn gezicht...dus ik denk de bloembollen, want anders zou ik het overal moeten hebben.....denk ik.... Argghhh... ga inderdaad even mijn handen en gezicht wassen. Maar eerst de rest opruimen, anders blijf ik bezig.....en een schone doek zoeken...quote:Op donderdag 7 september 2006 15:43 schreef Moonah het volgende:
[..]
Gets...
Net op komen zetten?
Koud washandje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |