abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41574395
Martin en Inky, gefeliciteerd met Ryan Leuke naam ooK!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_41574796
quote:
Op donderdag 7 september 2006 08:31 schreef sjak het volgende:
Inky en Martin van harte gefelicitreerd met jullie zoontje Ryan [afbeelding]
Weten jullie nu al wat er nou aan de hand was dat hij ineens zo snel ging ademen? Heb je door dat gedoe hem nog wel tegen je aan kunnen voelen en ben je begonnen met BV (of wilde je dat niet?)
Ingvild heeft Ryan de eerste dag maar een klein uurtje gezien denk ik. Echt heel snel even over het scherm vlak na de geboorte. Toen een paar minuutjes bij mama in de armen op de OK.

Nog even naast mama op de kraamafdeling maar toen ging Ryan al naar de kinderafdeling. Gelukkig heeft Ingvild 's avonds laat nog voeding gegeven.

Het snelle ademen kwam misschien door een infectie dachten ze eerst, maar kennelijk was het alleen wat aanpassen of zo.
  donderdag 7 september 2006 @ 09:34:52 #53
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_41575269
Inky en Martin wat een mooi jongetje hebben jullie gefeliciteerd
pi_41575339
Ryan Gefeliciteerd verse papa en mama

En heel veel sterkte, Popples

En:
Meld Kindje was weer aan het draaitollen, hopelijk ligt het nu weer in stuit. Het lijkt er wel op, want onderin mijn bekken voelt het niet meer 'leeg'. En gelukkig ben ik ook wat minder verkouden, dus ik ga mijn to do lijstje maar weer eens bestuderen.
Eva
pi_41575442
Gefeliciteerd Inky en Martin! Wat een lief kereltje
  † In Memoriam † donderdag 7 september 2006 @ 09:44:43 #56
43556 miss_dynastie
pi_41575465
Gefeliciteerd met Ryan!
  donderdag 7 september 2006 @ 09:46:58 #57
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41575511
Meld! (was er om kwart over 8 al uit, de bank belde over een probleem bij de storting van de winkel, alsof iker iets van weet, bel dan daarheen op een fatsoenlijk tijdstip, iedereen weet toch dat zwangeren uitslapen!!)

Inky en Martinweb, van harte met jullie zoon Ryan!! Rust lekker uit nu jullie thuis zijn met zijn drietjes!

Inky, idd wat Snoopy zegt, ha zal niet veel doen voor je, hier althans niet. Geniet van het goede nieuws en ik hoop dat je geen last krijgt van de kwaaltjes!

Popples, getver wat een akelig nieuws. Mijn opa is enkele maanden terug ook gestorven, hij wilde wel graag nog overgrootvader worden maar het was te ver weg voor hem. Toen hij heel slecht lag heb ik hem wel verteld dat hij toch (en oma ook) overgrootouder wordt, ook al is hij er niet meer bij.
Ook in de mis is dit benoemd door de diaken. Ik vind het idee van een echo wel heel mooi, of anders maar het hartje luisteren bij de vk? (of opnemen als hij niet meer zo mobiel is?)

Chacama, gelukkig voel je je weer wat beter!

Linda,krijg je nu nog extra controles de komende tijd, om te zien hoe plurkje ligt?

Moonah, lekker he, die vrijheid!

Appelsap, het schoppen zal idd niet lang meer duren voordat je het voelt! Hier is het inmiddels vrij pijnlijk zeker als ik net wakker ben. In het begin dacht ik dat er lucht door mijn darmen plopte, maar het bleek toch het kindje te zijn. Twee keer paniek gehad, ik dacht dat het kindje epilepsie had, maar dat bleek ook normaal te zijn, zo woelen in de baarmoeder!

Oja, to do lijstje verder afwerken, goede tip linda!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  donderdag 7 september 2006 @ 09:50:50 #58
152171 leentje2907
Mahre's & Ninthe'
pi_41575592
Inky en man gefeliciteerd met Ryan
  donderdag 7 september 2006 @ 10:01:34 #59
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_41575821
Inky en Martin gefeliciteerd met Ryan! Wat fijn dat Inky en Ryan al weer thuis zijn
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 7 september 2006 @ 10:04:39 #60
94046 PM-girl
pi_41575896
En Xanthe is nu ook voor de tweede keer mama denk ik!!
*
pi_41575939
Nee, geen extra controles, gewoon wekelijkse in het ziekenhuis. En als er van te voren wat gebeurt, dan moet ik ook gelijk erheen, en zelfs plat blijven liggen als de vliezen breken, omdat niet zeker is dat er wat ingedaald is.

Oeh, en ik kreeg gisteren nog een bonnetje voor het afhalen van de Blije Doos. Nog meer Zwitsalspullen zeker - ga ik dus ook vandaag maar een halen bij de Prenatal. Ik denk dat ik mijn portomonnee maar thuis laat
Eva
pi_41576229
Oja, hoe laat mocht Xanthe? Als eerste? Duurt ook even voor we een update krijgen zeker? Hoewel het met Inky erg meeviel. Na 2 dagen al naar huis, dat is een meevaller!

O trouwens, over updates gesproken, ik heb nog even nagedacht, en een volledig in de wolken zijnde kersverse papa kan (in ons geval zeker) nog al in de war raken van een berichtje plaatsen op Fok. We gaan echter ook een mail versturen naar de halve wereld, met foto (als dat lukt) dus als ik één van jullie daarbij in zet, dan kan diegene misschien een updateje plaatsen? Brighteyes ofzo?
geen achternaam plaatsen aub
Eva
pi_41576603
Inky en Martin, van harte gefeliciteerd met Ryan!
Wat een mooi mannetje en wat heerlijk dat jullie al zo snel naar huis mogen!

[ Bericht 2% gewijzigd door Moonah op 07-09-2006 10:36:22 (typo in de naam....) ]
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_41576633
Inky en inky-man gefeliciteerd met Ryan. Mooi ventje. Hopelijk waren het opstartproblemen en kunnen jullie nu volop van elkaar genieten...
Xanthe....je hebt je kindje nu lekker in handen....jummie....
Moonah....hoe zeer ik het je ook gun....alles gelezen te hebben moet ik toch zeggen, hou hem nog maar ff binnen....

Hadden jullie het onderstaande al meegekregen???

geplande keizersnee

Hier in elk geval een goede nachtrust gehad. De rugpijn is nog niet minder, maar vanmiddag mag ik naar de chiropracter....
Ik wil nog steeds teveel, maar begin mezelf te beperken. Dus dat gaat op zich goed....
pi_41576785
Leah, Poemojn, AnneVi en anderen die mij geduld betrachten....
Jullie hebben mss ook wel gelijk. Maar het voelt zó dubbel. Eerst waren we behoorlijk in paniek omdat ons menneke zich zo snel (met 29 weken) leek aan te kondigen. Dan word je volgestouwd met allerlei rotzooi om het tegen te houden en zijn longen te laten rijpen. Daarna worden er diverse mijlpalen gesteld (32 weken, 34 weken). Vervolgens van de medicatie af, "Nu is het goed als hij komt." Dan weer een groeiecho waaruit dus blijkt dat hij nóg meer voor ligt op groei (vorige week, grootte conform 38-42 weken). Ik heb me samen met mijn lief zo ingesteld op een prematuur kindje, dat het nu echt voelt alsof hij gewoon volgroeid is. Plus al die voorweeën 's nachts. Pfff, ik weet het niet meer hoor. Wellicht ben ik nu ook wel weer erg overmoedig. Maar ik kan (als ik 40 weken uitdraag) toch geen kind baren met de grootte van 46 weken
Maar goed, ik heb vanmiddag weer controle en dan zal ik me eens goed laten informeren.
pi_41576803
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:29 schreef chacama het volgende:
geplande keizersnee

Hier in elk geval een goede nachtrust gehad. De rugpijn is nog niet minder, maar vanmiddag mag ik naar de chiropracter....
Ik wil nog steeds teveel, maar begin mezelf te beperken. Dus dat gaat op zich goed....
Goed zo, je bent druk met een beebje maken, de rest komt wel weer!

En dat onderzoek... Ik vind het zo moeilijk om dat soort onderzoeken juist te interpreteren. Want morgen komt er weer een onderzoek dat het tegengestelde propageert, en overmorgen gaan de onderzoekers vechtend over straat... Internet is wat dat betreft fijn, maar ook wel heel verwarrend.
Eva
pi_41576851
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:29 schreef chacama het volgende:
nachtrust is sowieso goed voor mens.
quote:
Mooi zo.
  donderdag 7 september 2006 @ 10:42:43 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41576967
Moonah, dat moet ook wel heel dubbel zijn idd. Eerst krijg je te horen dat je hem al heel snel gaat zien/krijgen en nu moet je ineens langer wachten. En dan ook nog eens met allerlei lichamelijke ongemakken erbij.

Maar ja... als het voor je kindje beter is... ik heb natuurlijk makkelijk lullen vanaf hier

Over de grootte... Heel lomp gezegd 'een keer komt hij klem te zitten en wurmt hij zich er vanzelf uit'.
En mocht de grootte nu echt een probleem gaan vormen dan constateert de VK/gyn dat ook wel en zal er mss wel wat eerder actie ondernomen worden.
pi_41576969
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:35 schreef Moonah het volgende:
Maar ik kan (als ik 40 weken uitdraag) toch geen kind baren met de grootte van 46 weken
ik heb gisteren in het zkh nog gevraagd naar het opwekken van de bevalling bij ons omdat ons kindje nu 6 pond is, en dat is een mooi gewicht. Waarom wachten tot het nog verder groeit, terwijl het in ons belang is, bij een stuitbevalling, dat het kindje klein is. Maar de gyn zei dat de groei in de laatste weken vooral in het lijfje gaat zitten (spekkies kweken dus ) en dat het hoofdje niet meer echt groeit. En dat is toch het belangrijkst bij de geboorte.
Ik weet alleen niet of die regel ook al op gaat vanaf 35 weken, maar het zou best kunnen...
Eva
pi_41577076
Ik heb een kortingsbon van de borstvoedingswinkel. Je krijgt 10% korting op een bestelling bij hen. Voor mij zit er niet echt wat bij...Dus heeft iemand hier nog belangstelling voor, dan stuur ik hem op!
Eva
  † In Memoriam † donderdag 7 september 2006 @ 10:48:32 #71
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_41577118
Inky en Martinweb gefeliciteerd met jullie zoontje Ryan. Wat een prachtkereltje zeg

Waterfly welkom in dit topic
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  donderdag 7 september 2006 @ 10:59:28 #72
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41577406
Inky en Martin, gefeliciteerd met Ryan! Geniet van hem!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_41577517
Inky en Martin van harte gefeliciteerd met dit kleine mannetje.

Genieten maar, zou ik zeggen.
Keep the faith!!
pi_41577647
Inky en Martinweb gefeliciteerd met jullie zoon Ryan
pi_41577958
Popples wat moeilijk en triest dat je opa zo jong gaat sterven Ik heb helaas geen tips voor je, maar vind de 3D echo wel een mooi idee Hopelijk krijgen jullie het voor elkaar. Veel sterkte

Weer een baby Welkom Ryan! Inky en martinweb van harte gefeliciteerd!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_41578060
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:35 schreef Moonah het volgende:
Maar ik kan (als ik 40 weken uitdraag) toch geen kind baren met de grootte van 46 weken
Daar zit ik ook wel mee. Volgens mijn moeder (vroedvrouw) zal het gewoon een stuk langer duren voor de laatste cm weggewerkt is en het kindje kan passeren. Omdat het schedeltje dan meer tijd nodig heeft om zich aan te passen en er niet zo snel doorheen kan dan een klein hoofdje. M.a.w., dan krijgen we een ventje met een punthoofd.
pi_41578119
Linda, ik heb wel belangstelling!
Als je wilt kan je me mailen op owlet@uku.co.uk
(net voor 100 euro bh's besteld daar, misschien kan ik die korting alsnog verrekenen en anders bestel ik er gewoon nog een!)
pi_41578220
Inky en Martinweb, Gefeliciteerd!!
Popples, sterkte...
Moonah, het hoofdje groeit niet zo veel meer in de laatste weken. En dan nog zegt de grootte van het kindje vaak niet zo veel. Er worden nog steeds tienponders zonder scheuren geboren en zesponders kunnen ook een totalruptuur veroorzaken. Om het maar even plastisch te zeggen maak je geen zorgen, je kindje komt wanneer het klaar is en het kan echt maar even beter blijven zitten (niet dat je dat niet al honderd keer hebt gehoord natuurlijk...)
pi_41578227
quote:
Op donderdag 7 september 2006 11:26 schreef owlet het volgende:
Linda, ik heb wel belangstelling!
Je hebt mail!
Eva
pi_41578444
Ik moet nog 12 weken voor mijn uitgerekende datum en er zijn nog 12 mensen voor me aan de beurt om te bevallen....dat is dus een bevalling per week....
  donderdag 7 september 2006 @ 11:53:10 #81
94046 PM-girl
pi_41578870
Moonah! Ik snap je gevoel heel goed. Goed dat je je vragen in het zkh gaat stellen. Ik heb een vriendin die vanwege medische redenen al vanaf 12 weken bij de gyn liep. Haar werd vanaf het begin gezegd, o als het maar niet te vroeg begint. O als we de 24 weken maar halen. Dat werd: o als we de 28 weken maar halen enz enz. Uiteindelijk is ze geloof ik zelfs met 39 weken bevallen!
Maar het ongeduld dat ze had, is nog erger dan voor 'gewone' zwangeren! En dus voor jou misschien ook wel.

Hier lekker de badkamer, slaapkamer en de was aan de kant, nu nog even boodschappen en dan lekker niks!

Chacama, we blijven het net zo lang herhalen tot het kwartje echt valt: rustig aan!!
Ik dacht trouwens even dat jij ook een geplande keizersnee kreeg, maar je refereerde aan een onderzoek!
En over je 12 bevallingen, ik ga voor die nieuwe maan, welke datum is het dan?
*
pi_41578907
Deze week Xanthe, volgende week Mjammetje, de week daarna ik, dan PM.
We regelen het!
Eva
  donderdag 7 september 2006 @ 11:55:18 #83
94046 PM-girl
pi_41578936
Liever ietsje eerder voor mij, Linda, ruilen? Of we gaan voor duo!
*
  donderdag 7 september 2006 @ 11:55:37 #84
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_41578948
Ik loop hier al een tijdje te lurken, maar sinds afgelopen weekend maken we het wereldkundig.
In maart verwachten mijn vriendin en ik ons eerste kindje. Ze is op 26 maart 2007 uitgerekend.

Na een moeilijke aanloopperiode is het dan toch gelukt
We zijn vorig jaar juli begonnen met trainen , maar omdat haar menstruatie maar niet goed op gang kwam zijn we al vrij snel doorgestuurd naar de gyn. 1 maandje Clomid geslikt en daarna een miskraam gehad. Vervolgens weer problemen met de cyclus.
De eerste maand nadat de gyn ons naar huis stuurde onder het motto "Het lijkt nu goed te gaan komen, dus we kijken het een half jaartje aan.", werd ze zwanger

Vooralsnog gaat de zwangerschap voorspoedig. Wegens genoemde problemen, ervaringen van haar moeder en een botziekte in de familie van haar vaders kant, blijven we wel onder controle en zullen we wel heel veel echo's krijgen. De kwaaltjes waar ze op dit moment erg veel last van heeft zijn een 24-uurs hongergevoel, zware vermoeidheid en bijna continue misselijkheid. Maar ik ben erg trots op m'n meissie, dat ze er zo goed mee om gaat.
Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
  † In Memoriam † donderdag 7 september 2006 @ 11:56:44 #85
81992 Githa
pi_41578989
Xanthe is vanmorgen om 8.32 bevallen van een gezonde meid Merel heet ze weegt 3090 gr en is 48 cm lang

Paps en mams van harte gefeliciteerd met de kleine meid en Isis jij gefeliciteerd met je kleine zusje
pi_41578996
quote:
Op donderdag 7 september 2006 11:55 schreef PM-girl het volgende:
Liever ietsje eerder voor mij, Linda, ruilen? Of we gaan voor duo!
ik zie net dat Chacama Xanthe al niet meer meegerekend heeft, dus dan schuift alles een week op. Ook goed?

En was er vandaag geen volle maan Mjammetje!!! Waar ben je eigenlijk?
Onder mij dus

Xanthe en man en Isis, gefeliciteerd met Merel!
En Gabberhead en vriendin, van harte met de zwangerschap!
Eva
pi_41578997
Inky en Martinweb gefeliciteerd Wat een mooi koppie

Hebben jullie het ook zooooooo warm? Ik heb de airconditioning aangedaan maar zelfs dat helpt niet. Ik sta wel lekker bovenaan
Ik heb geloof ik mijn geloof in het geloof verloren.
  donderdag 7 september 2006 @ 11:57:27 #88
94046 PM-girl
pi_41579008
Gefeliciteerd Gabberhead! Fijn dat alles nu, op de gewone kwaaltjes na, goed gaat!
Komt je vriendin ook meeposten?
*
  donderdag 7 september 2006 @ 11:58:29 #89
94046 PM-girl
pi_41579037
Xanthe en man en Isis, gefeliciteerd met Merel, mooie naam!!

Dat betekent voor Mjammetje dat ze deze week nog bevalt?!
*
pi_41579040
quote:
Op donderdag 7 september 2006 11:30 schreef linda856763 het volgende:

[..]

Je hebt mail!

Meteen maar even gemaild of ze de korting nog kunnen verwerken en anders moet er vast nog wel wat besteld worden
pi_41579056
Gabberhead, gefeliciteerd!
pi_41579122
quote:
Op donderdag 7 september 2006 11:58 schreef PM-girl het volgende:

Als je invloed hebt i am ready.

Xanthe gefeliciteerd met Merel
Ik heb geloof ik mijn geloof in het geloof verloren.
pi_41579126
quote:
Op donderdag 7 september 2006 11:58 schreef PM-girl het volgende:

Moet van Chacama, dus ja Ja, vanavond volle maan. voor Mjammetje
Eva
pi_41579132
Inky en martin gefeliciteerd Wat een lief klein frummeltje is Ryan

Xanthe en man gefeliciteerd met Merel, en Isis ook natuurlijk Mooie naam!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 7 september 2006 @ 12:05:04 #95
152171 leentje2907
Mahre's & Ninthe'
pi_41579234
Xanthe gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 7 september 2006 @ 12:07:03 #96
95752 crew  Chell
Kluns
pi_41579297
Poeh ik loop achter:

Dylan, Sennah, Ryan en Merel: welkom op de wereld!

Verse pappa's, mamma's en brusjes: van harte gefeliciteerd!
pi_41579326
Xanthe gefeliciteerd met jullie dochter Merel
Nu ff uitrusten en je laten verwennen Xanthe!
pi_41579370
Xanthe en man en Isis gefeliciteerd met Merel! Leuk, nog een meisje erbij!

Gabberhead ook gefeliciteerd!
pi_41579375
Gabberhead gefeliciteerd en welkom....
Xanthe mooi een merel-meisje....we wachten de foto wel af... geniet ervan!!

7 september: volle maan
14 september: laatste kwartier
22 september: nieuwe maan
30 september: eerste kwartier
7 oktober: volle maan
14 oktober: laatste kwartier
22 oktober: nieuwe maan
29 oktober: eerste kwartier (EINDE ZOMERTIJD!!!!)
5 november: volle maan
12 november: laatste kwartier
20 november: nieuwe maan (mijn stille bevaldatum-wens)
28 november: eerste kwartier
5 december: volle maan (SINTERKLAAS.....binnenhouden die kids!!!!)
pi_41579394
Ryan Welkom!
Merel Welkom!

Verse papa's en mama's gefeliciteerd
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')