Ingvild heeft Ryan de eerste dag maar een klein uurtje gezien denk ik. Echt heel snel even over het scherm vlak na de geboorte. Toen een paar minuutjes bij mama in de armen op de OK.quote:Op donderdag 7 september 2006 08:31 schreef sjak het volgende:
Inky en Martin van harte gefelicitreerd met jullie zoontje Ryan [afbeelding]
Weten jullie nu al wat er nou aan de hand was dat hij ineens zo snel ging ademen? Heb je door dat gedoe hem nog wel tegen je aan kunnen voelen en ben je begonnen met BV (of wilde je dat niet?)
Goed zo, je bent druk met een beebje maken, de rest komt wel weer!quote:Op donderdag 7 september 2006 10:29 schreef chacama het volgende:
geplande keizersnee
Hier in elk geval een goede nachtrust gehad. De rugpijn is nog niet minder, maar vanmiddag mag ik naar de chiropracter....
Ik wil nog steeds teveel, maar begin mezelf te beperken. Dus dat gaat op zich goed....
nachtrust is sowieso goed voor mens.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:29 schreef chacama het volgende:
Hier in elk geval een goede nachtrust gehad. De rugpijn is nog niet minder, maar vanmiddag mag ik naar de chiropracter....
Mooi zo.quote:Ik wil nog steeds teveel, maar begin mezelf te beperken. Dus dat gaat op zich goed....
ik heb gisteren in het zkh nog gevraagd naar het opwekken van de bevalling bij ons omdat ons kindje nu 6 pond is, en dat is een mooi gewicht. Waarom wachten tot het nog verder groeit, terwijl het in ons belang is, bij een stuitbevalling, dat het kindje klein is. Maar de gyn zei dat de groei in de laatste weken vooral in het lijfje gaat zitten (spekkies kweken dusquote:Op donderdag 7 september 2006 10:35 schreef Moonah het volgende:
Maar ik kan (als ik 40 weken uitdraag) toch geen kind baren met de grootte van 46 weken
Daar zit ik ook wel mee. Volgens mijn moeder (vroedvrouw) zal het gewoon een stuk langer duren voor de laatste cm weggewerkt is en het kindje kan passeren. Omdat het schedeltje dan meer tijd nodig heeft om zich aan te passen en er niet zo snel doorheen kan dan een klein hoofdje. M.a.w., dan krijgen we een ventje met een punthoofd.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:35 schreef Moonah het volgende:
Maar ik kan (als ik 40 weken uitdraag) toch geen kind baren met de grootte van 46 weken
Je hebt mail!quote:Op donderdag 7 september 2006 11:26 schreef owlet het volgende:
Linda, ik heb wel belangstelling!
ik zie net dat Chacama Xanthe al niet meer meegerekend heeft, dus dan schuift alles een week op. Ook goed?quote:Op donderdag 7 september 2006 11:55 schreef PM-girl het volgende:
Liever ietsje eerder voor mij, Linda, ruilen?Of we gaan voor duo!
quote:
Als je invloed hebtquote:Op donderdag 7 september 2006 11:58 schreef PM-girl het volgende:Xanthe en man en Isis, gefeliciteerd met Merel, mooie naam!!
Dat betekent voor Mjammetje dat ze deze week nog bevalt?!
Moet van Chacama, dus jaquote:Op donderdag 7 september 2006 11:58 schreef PM-girl het volgende:Xanthe en man en Isis, gefeliciteerd met Merel, mooie naam!!
Dat betekent voor Mjammetje dat ze deze week nog bevalt?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |