abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41587456
quote:
Op donderdag 7 september 2006 16:23 schreef Neuk het volgende:
boer de godganse dag van alles en nogwat op
Oeh, Neuk.....
quote:
Wie heeft er tips om em omlaag te krijgen?
Zit jij wel in het goede forum?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_41587473
quote:
Op donderdag 7 september 2006 16:28 schreef bastardhost het volgende:

[..]

Dat stukje over twee hoogzwangere knuffelende vrouwen deed 't um wel bij mij... en ik ben bang dattie ook niet snel weer hoog komt.
  donderdag 7 september 2006 @ 16:30:28 #153
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_41587497
quote:

[..]

Dat stukje over twee hoogzwangere knuffelende vrouwen deed 't um wel bij mij... en ik ben bang dattie ook niet snel weer hoog komt.
Nou en! Ik ben toch al zwanger!!!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  donderdag 7 september 2006 @ 16:32:09 #154
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_41587577
quote:
Op donderdag 7 september 2006 16:29 schreef Moonah het volgende:

[..]

Oeh, Neuk.....
[..]

Zit jij wel in het goede forum?
ik vrees dat ik een perverse zwangere doos ben
Iedere golf van de zee,
pi_41587658
quote:
Op donderdag 7 september 2006 16:32 schreef Neuk het volgende:

[..]

ik vrees dat ik een perverse zwangere doos ben
nu word ik nieuwsgierig.... is dat alleen als je zwanger ben....of ben je dat anders ook...

en nu naar chiropracter....tot later
pi_41587699
Gabberhead gefelicteerd!

Inky en martinweb gefeliciteerd met Ryan
Xanthe en man gefeliciteerd met Merel!
Wat een mooie namen.
  donderdag 7 september 2006 @ 16:36:33 #157
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_41587752
chacama: ik durf nog steeds te beweren dat ik maagd ben, dat ik onbevlekt ontvangen ben en weet ik wat nog meer aan nonsens! Tis maar net hoe je het brengt he! Mensen geloven het denk ik wel

ik moet boodschaps doen. Toedeloe
Iedere golf van de zee,
  donderdag 7 september 2006 @ 16:39:39 #158
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_41587860
Echt... één blik op je buik en geen mens geloofd het stuk over onbevlekt

en nu terug in lurk-mode
Shaven..... not furred
pi_41587912
Xanthe en man, gefeliciteerd met Merel
Isis, gefeliciteerd met je kleine zusje

* Vicky ligt even in een deuk om chacama, neuk en Moonah
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_41588273
Is het normaal dat je extreem moe bent de laatste dagen voor de bevalling? Ik val bijna om van de slaap de hele dag. Wat zijn jullie allemaal vrolijk hier trouwens. Dat werkt helemaal aanstekelijk.
Ik heb geloof ik mijn geloof in het geloof verloren.
pi_41588571
quote:

Ow, ik ben zo verkouden! Nog steeds -alweer. Ik word er helemaal gek van! En bevallen wil ik nu ook niet, want puffen kan ik helemaal niet, wand mn dneus zid digd
Eva
  donderdag 7 september 2006 @ 17:23:42 #162
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_41589062
quote:
Op donderdag 7 september 2006 16:39 schreef bastardhost het volgende:
Echt... één blik op je buik en geen mens geloofd het stuk over onbevlekt

en nu terug in lurk-mode
Dito voor jouw buikje, schat!
Iedere golf van de zee,
  donderdag 7 september 2006 @ 17:36:05 #163
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_41589410
rustig aan, ik eerst neuk!

jeetje, heb 1 dag niet meegelezen en alweer 2 baby's gefeliciteerd met de kersverse nieuwe wereldburgers!
(ben ik alweer gestegen)

ohh nog maar 1 week en 1 dag werken....
pi_41589846
Hee Xanthe! Een meis!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_41590065
HI (Zwangere) MEIDEN, hier ben ik weer

Ik had natuurlijk meteen gister na m´n thuis komst willen posten, maar het was een gekkenhuis hier.
Maar nu is het ff rustig Jullie hebben gelukkig al even een berichtje van de trotse papa gehad , met alvast een foto van Ryan toen ik hem nog niet eens goed gezien had (ong. 30 min oud). Maar ik zal nog even een vehaaltje schreven, dit is nog maar de korte versie , de lange zet ik tzt wel in geboorte verhalen...

Maandag heb ik jullie nog even gedag gezegd en daarna vertrokken naar het ziekenhuis. We werden ergens in de wacht gezet op een kamer en niemand die ons kon vertellen hoe laat we aan de beurt waren. Om 14:45 worden we plots opgehaald, en toen ging het opeens heel snel. Hele operatie procedure wordt afgedraaid en opeens zijn ze klaar om te gaan snijden. Hoho papa is er nog niet, owja dat is ook wel handig

Ryan Ingmar
(onze namen samen INGvild en MARtin) wordt geboren
hij is 2726 gram en ongeveer 45 cm (en heeft maatje 44)

Hij gaat met papa mee de OK af, komt nog heel even terug bij mama (ik mag hem in en doek vast houden!) en dan weer snel weg met papa. Mama is 1,5u later weer terug op de afdeling en daar komt Ryan naar mama gereden in een couveuse. Mama moet even een traantje laten als ze hem dan eindelijk (in z´n blootje) ziet .

Ryan moet helaas weg bij mama naar de kinderafdeling want ze willen hem nog observeren. Maar ik mag altijd (in bed) naar hem toe, om b.v. te voeden of gewoon te kijken. Ik wordt goed in de gaten gehouden en verzorgd, maar heb sinds 7u die ochtend niet meer gegeten en dat valt niet mee. Rond 23.30 ben ik slap, maar wil toch nog naar m´n ventje toe. Hij mag uit de couveuse ! en ik heb hem voor het eerst bij me en mag hem voeding geven. Het gaat al veel beter met hem, en hij hoeft geen antibiotica. En daarna krijgen we (dame met KS voor mij, we delen de kamer en haar kindje ligt met soort gelijke klachten ook op de kinderafdeling) beschuit met muisjes, ik knap meteen wat op. Moe en voldaan ga ik slapen.

Ik heb wel lekker geslapen, alleen leek het langer dan het was. Ik heb voornamelijk last van darm kramp en ben wat stijf. Om 6:30, terwijl wordt ik gewassen en onderzocht e.d., komt er een verpleegster melden dat Ryan ontroostbaar is en z´n moeder wil. Dus ik er natuurlijk snel naartoe, en het helpt ik ben het medicijn voor m´n kleine man. Het blijkt dat ie z´n couveuse niet zo leuk vind, en vindh et veeeeel lekkerder om bij mij te liggen

En dan hoogte punt van de dag ! Het ontbijt, ik heb nog nooit ´s ochtends 3 boterhammen op gekund, maar nu wel !! We moeten al even uit bed, het wordt verschoond. We lagen dubbel om elkaar want het was heel stuntelig, en lachen valt ook niet mee want dat doet pijn ! Nade lunch mag m´n infuus en catheter er al uit, en nu moet ik dus zelf naar de toilette! Maar het gaat goed, ben wel moe. Met Ryan gaat het ook goed, daarom mag zijn infuus (met glucose) er ook uit. En als z´n suiker daarna ook nog goed is mag hij misschien morgen met me mee naar de kamer.

Om 22u ben ik gaan rusten, wilde om 23.30 nog naar Ryan, maar ben doorgeslapen. Ik wordt om 4:30 wakker en voel me goed, geen darmkramp, en kom redelijk makkelijk zelfstandig uit bed ! Ik heb zin om naar Ryan te gaan dus meteen me laten brengen, met de rolstoel, voor de voeding van 5.30 en om 8.15 weer want dan mag ie voor het eerst in bad (kon met infuus niet). De kinderarts komt langs en geeft me het goede nieuws!, Ryan mag met me mee Hij mag zelfs met me mee naar huis, wanneer ik mag

Mama is blij ! nog blijer wordt ik als ik naar de toilette ga, want ik doe een grote boodschap !!!
Het lopen e.d. gaat goed, en doet geen pijn (krijg alleen preventief 1000 mg paracetamol).
Ik loop wat rond en dan komt de arts binnen, ze vraagt hoe het gaat, ik zeg ik heb al ontlasting gehad. Zegt ze mooi, je mag naar huis !!!
Na 2 uur en 44 uur na de operatie, ben ik woensdag om 12 uur alweer thuis (en 5 minuten later is de kraamzorg er ook).

En nu heb ik m´n super woman slaapshirt aan ! Want iedereen, ook in het ziekenhuis, verbaasd zich er over dat ik al zo snel hersteld ben en al zoveel doe en kan. Ik kan Ryan nl helemaal zelf verzorgen (badje, luier en voeding). Maar gelukkig hoef ik het niet allemaal alleen te doen, papa zorgt ´s nachts voor hem en overdag doen we het samen of ik met de kraamhulp.

Ryan is aan een inhaal slag begonnen, want hij wil meer voeding dan het schema, en dat mag ook, en dan nog heeft hij zuig behoetje over! Hij was gister 2580 en nu 2560, dus ruim boven de 10% die ze mogen afvallen de 1e week. En hij slaapt elke keer 3 a 4 uur lang door, soms protest maar dan wil ie b.v. een schone luier.

Ik heb me eerlijk gezegd ook nooi zorgen gemaakt over hem, vond het wel goed dat ie geobserveerd werd, dus ben ook niet geschrokken nadat ik terug kwam uit de OK.

Nou lekker klein verhaaltje is het geworden Maar dat mag wel want ik heb 3 dagen posten in te halen Binnenkort zal ik ook wat foto´s posten, maar allesop z´n tijd want het zijn best drukke dagen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Inky05 op 08-09-2006 00:09:43 ]
Mama van Ryan (04-09-06)
pi_41590098
Allemaal nog bedankt voor de succes wensen vooraf en de felicitaties achteraf. !!!!

Xanthe en man, gefeliciteerd met Merel
Kan iemand vertellen waarom ze zo lang in het ziekenhuis moet blijven, want dat heb ik waarschijnlijk gemist, of het is m´n kraam dementie
Mama van Ryan (04-09-06)
pi_41590374
Inky wat fijn dat het zo goed gaat!
Klinkt als een lekker zoet mannetje.
quote:
Op donderdag 7 september 2006 18:01 schreef Inky05 het volgende:
Ik heb wel lekker geslapen, alleen leek het langer dan het was. Ik heb voornamelijk last van darm kramp en ben wat stijf. Om 6:30, terwijl wordt ik gewassen en onderzocht e.d., komt er een verpleegster melden dat Ryan ontroostbaar is en z´n moeder wil. Dus ik er natuurlijk snel naartoe, en het helpt ik ben het medicijn voor m´n kleine man. Het blijkt dat ie z´n couveuse niet zo leuk vind, en vindh et veeeeel lekkerder om bij mij te liggen
Wat ontzettend lief.
pi_41590569
Inky, dat klinkt heerlijk! Die foto van Ryan was ook zo
Duimen dat zn glucose goed blijft en dan karren maar naar huis
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_41590610
Fijn dat het zo goed gaat Inky! En wel rustig aan doen hoor!
Eva
pi_41590745
quote:
Op donderdag 7 september 2006 18:20 schreef Mwanatabu het volgende:
Inky, dat klinkt heerlijk! Die foto van Ryan was ook zo
Duimen dat zn glucose goed blijft en dan karren maar naar huis
We zijn beide al thuis (sinds gister 12u)
Sinds de 2e meting is zijn suiker goed geweest (boven de 3)
Wel zielig elke keer die hielprik, maar soms was ik erbij en kon hem troosten.
Mama van Ryan (04-09-06)
pi_41591502
Inky wat snel al thuis!
En die samenvoeging van jullie namen hier ook, vind het zo speciaal, het is een kindje van ons en dan mag hij ook onze namen dragen
Lekker dat het zo goed gaat!
  donderdag 7 september 2006 @ 19:04:57 #172
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41591664
Inky en Martin gefeliciteerd met jullie zoontje Ryan Ingmar!

Xanthe ook jij gefeliciteerd met je dochter Merel!
pi_41591859
quote:
Op donderdag 7 september 2006 18:27 schreef Inky05 het volgende:

[..]

We zijn beide al thuis (sinds gister 12u)
Niet goed gelezen
quote:
Sinds de 2e meting is zijn suiker goed geweest (boven de 3)
Wel zielig elke keer die hielprik, maar soms was ik erbij en kon hem troosten.
O ja, die hielprik
Wat trouwens toen erg naar maar later erg verbluffend was, was hoe ik tussen alle huiltjes van de geprikte kindertjes (deden ze op de gang 's nachts) dat van de mijne er feilloos uitpikte. En ik had hem nog nooit horen huilen!
Ook frappant: jankend kind = splet. Melk! Daar maakte mijn instinct weer geen onderscheid in, elk jankje van elke baby op zaal dreef ik weg
  Milf donderdag 7 september 2006 @ 19:12:45 #174
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_41591887
Inky en martinweb, gefeliciteertd Geweldig verhaal trouwens

Xanthe en Xantheman van harte gefeliciteerd met de kleine meid!!

Popplon, als je opa in het ziekenhuis ligt willen ze die arme man vast nog wel helpen bij zijn laatste wens. Er zal vast wel een echoscopie afdeling in de buurt zijn of een "dingetje" waarmee je het hartje kunt horen kloppen. Ik denk dat men best wil helpen dit speciale verzoek ten uitvoer te brengen.
En mocht het inderdaad zover kunnen komen dat hij hem/haar kan zien of horen dat je dan je ukkie voorsteld aan opa

Vind het een mooi gebaar dat je graag aan opa wil laten weten wat het wordt en dat je wilt dat het speciaal is. Echt... ontroerend.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  donderdag 7 september 2006 @ 19:23:30 #175
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_41592183
Inky en InkyMan van harte met Ryan !!
Xanthe, XantheMan van harte met de geboorte van jullie dochter: Merel !
Isis, jij van harte met je kleine zusje!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  Jubileum moderator donderdag 7 september 2006 @ 20:00:04 #176
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41593234
Welkom Ryan en Merel
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_41593402
Allemachtig,wat ouwenelen jullie snel

Inky en hubbie,van harte gefeliciteerd met jullie zoon Ryan.

Xanthe en hubbie,van harte met jullie dochter Merel.

Linda,waar heb jij die blije doos vandaan dan?Ik heb me alleen nog gemeld bij prenatal,maar heb eig.geen idee hoe "de doos"daar heet Er ligt ook nog een bon van felicitas,maar dan krijg je weer zo'n muts op visite,daar zit ik ook niet op te wachten.

Chacama,had jij nou last van die bollen?Als het hyacinten waren,dan kan dat kloppen.Daar heb ik vroeger in gewerkt en die bevatten een jeukende sap,kijk maar uit voor je ogen Wij zaten er vroeger in de bollenschuur als arabieren bij,shawl voor het gezicht en als we thuis kwamen,uitkleden op de mat en meteen alles appart de was in,mijn moeder was er blij mee

Hier in de zenuwen,een beetje Ik had vanmiddag om half 3 nog niks van de uitslag van de nekplooimeting en bloedonderzoek gehoord en ben dus zelf maar gaan bellen.Ja,het was binnen en ik zou straks terug worden gebeld........Ja,niks dus En iedereen maar bellen"Weet je nou nog niks?"Ofïs het niet goed,we horen niks"........tjee,dat kon ik er ook nog wel bij hebben.Vannacht waardeloos geslapen en meteen weer vandaag,houd dat nou nooit es op
Affijn,dan krijgen we t morgen wel bij de gyn te horen,we hebben om 10u een afspraak.Update dus rond de middag,toedels

Groetjes,Minoes
pi_41593653
wat rot minoes als je je er zo op in gestelt hebt.

inky, je bent wel een kanjer als ik het zo "snel" lees
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  donderdag 7 september 2006 @ 20:23:28 #179
593 sjak
Juffie Bloem
pi_41593929
Xanthe, gefeliciteerd met Merel!
Inky, wat klinkt dat allemaal goed zeg. Wat ben je snel thuis! Pas je wel een beetje op jezelf.
Lekker douchen!
pi_41594347
@ Minoes... ja er zaten ook hyacinten bij. Dus dat zal het dan wel zijn geweest. Wel spannend dat afwachten voor die uitslag...

Inky wat gaaf om te lezen dat Ryan je ook echt mistte...helemaal

Hier helaas een domper van bij de chiropracter. Alles is rechtgezet , maar......mijn bekken kan ie niet verder manipuleren dan wat ie tot nu toe heeft gedaan. En dat was altijd genoeg, maar nu is het dus zover ontzet dat het moeilijk en waarschijnlijk pas na de bevalling is recht te zetten. Hij blijft wel zijn best doen, maar ik ben helaas niet pijn-vrij en moet dus erg opletten met welke bewegingen ik maak. Tillen is nu echt absoluut not-done.... dat was het al niet, maar nu is het ook nog pijnlijk (ja, natuurlijk getest tijdens het boodschappen doen....5 kg aardappels was al teveel gevraagd). In principe over 2 weken terug, maar als het eerder moet, dan kan ik bellen.....
  donderdag 7 september 2006 @ 20:38:42 #181
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41594483
Waarom ga je in vredesnaam naar de chiropractor om nog geen half uur nadat je daar geweest ben de adviezen in de wind te slaan? Beetje zonde van het geld en zijn/haar tijd of niet?
  donderdag 7 september 2006 @ 20:41:13 #182
24188 Belana
kloon van belana
pi_41594564
chaca... tja... op een gegeven moment houdt het tijdens een zwangerschap ook op voor de chiropractor helaas. wat ik wel prettig vond, wat de mijne doet, is dus kraken en daarna via de drukpunten alle afvalstoffen afvoeren, dan drukt ze op de spieraanhechtingen naast de wervelkolom, dat doet dan vreselijk zeer en trekt weg. dan is er heel veel stijfheid weg uit je rug. Dat vond ik echt heel prettig op het laatst. sterkte die laatste tijd joh! en wel voorzichtig doen he!
stormy waters...
sailin'
pi_41594850
quote:
Op donderdag 7 september 2006 20:38 schreef Brighteyes het volgende:
Waarom ga je in vredesnaam naar de chiropractor om nog geen half uur nadat je daar geweest ben de adviezen in de wind te slaan? Beetje zonde van het geld en zijn/haar tijd of niet?
*kijkt nu een beetje beteuterd*
Nou, zo was het niet. Maar ik moest wel boodschappen doen. Had alles gepland, zodat ik niet (zwaar) hoefde te tillen. Dus boodschappen in de kar, boodschappen op de band, dan weer in de kar en bij de auto pas in de tassen. En lief kon ze dan thuis uit de auto tillen. Ik dacht alleen dat ik 5 kg aardappels wel zou kunnen tillen. Dat is immers niet zo zwaar....maar blijkbaar dus toch wel. Voor de volgende keer laat ik de aardappels dus gewoon zitten.....
  donderdag 7 september 2006 @ 20:48:54 #184
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_41594852
Welkom Ryan en Merel

Verse zwangeren, gefeliciteerd
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_41594936
quote:
Op donderdag 7 september 2006 20:41 schreef Belana het volgende:
chaca... tja... op een gegeven moment houdt het tijdens een zwangerschap ook op voor de chiropractor helaas. wat ik wel prettig vond, wat de mijne doet, is dus kraken en daarna via de drukpunten alle afvalstoffen afvoeren, dan drukt ze op de spieraanhechtingen naast de wervelkolom, dat doet dan vreselijk zeer en trekt weg. dan is er heel veel stijfheid weg uit je rug. Dat vond ik echt heel prettig op het laatst. sterkte die laatste tijd joh! en wel voorzichtig doen he!
Mijn rug is nu nog goed. Het is alleen echt onderin het bekken. Het staat gewoon nog steeds scheef. Ik voel het gewoon. En helaas kan hij daar dus niets aan doen. Het enige waar ik wel op moet letten is dat ik niet ga over-corigeren, want dan trekt het in 1 lijn mijn rug in en dan ontstaat die verstijving inderdaad.
  donderdag 7 september 2006 @ 20:55:37 #186
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41595101
quote:
Op donderdag 7 september 2006 20:48 schreef chacama het volgende:
*kijkt nu een beetje beteuterd*
Nou, zo was het niet. Maar ik moest wel boodschappen doen. Had alles gepland, zodat ik niet (zwaar) hoefde te tillen. Dus boodschappen in de kar, boodschappen op de band, dan weer in de kar en bij de auto pas in de tassen. En lief kon ze dan thuis uit de auto tillen. Ik dacht alleen dat ik 5 kg aardappels wel zou kunnen tillen. Dat is immers niet zo zwaar....maar blijkbaar dus toch wel. Voor de volgende keer laat ik de aardappels dus gewoon zitten.....
5 kilo is heel zwaar! Dat is 2 keer een pasgeboren babietje...

Ik snap dat soort dingen nooit zo heel goed. Naar de dokter gaan, klagen, hulp krijgen en dan alsnog doen wat je gezegd is niet te doen. Ga dan niet.

Maar goed, aardappels zijn dan ook heel belangrijk natuurlijk.
  donderdag 7 september 2006 @ 21:04:56 #187
131348 Andrea001
Just Love England...
pi_41595428
Xanthefamilie van harte met jullie Mereltje (geweldige naam )!

Gabber, gefeliciteerd met de zwangerschap.
"the room is small, the room is bright, her hair is black, the bed is white and the night is always young..."
gup
pi_41595585
quote:
Op donderdag 7 september 2006 20:55 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

5 kilo is heel zwaar! Dat is 2 keer een pasgeboren babietje...

Ik snap dat soort dingen nooit zo heel goed. Naar de dokter gaan, klagen, hulp krijgen en dan alsnog doen wat je gezegd is niet te doen. Ga dan niet.

Maar goed, aardappels zijn dan ook heel belangrijk natuurlijk.
Hij had niet gezegd dat ik niet meer mocht tillen, maar dat concludeerde ik dus wel na het tillen van die aardappels

En als je al een hele tijd een meisje van 12 kilo hebt getild (om over de zakken met tuinaarde en potgrond die ik tot voorkort nog voor de klanten sjouwde.....buik was erg laat zichtbaar.....dus voor klanten niet te begrijpen dat ik niet tilde), is 5 kilo dus erg weinig.

Maaaaaaaaaaaaaar, Ja BE je hebt gelijk!!! Ik weet het wel, maar het is zo af en toe moeilijk om toe te geven dat ik niet alles meer kan, dat ik wel zou willen....
pi_41595822
chacama, dan denk je dat die 5 kilo nog wel moet kunnen.
Nu rustig aan doen hoor en niet meer zulke zware dingen tillen.
pi_41596220
Nee, hoor zal het niet meer doen.....

En ik wil morgen wel weer zo'n gezellig mutserig uurtje (dus Moonah, Neuk en iedereen die mee wil doen.... zet je beste beentje voor). Ik was zo super melig dat ik gewoon helemaal happy was
pi_41598595
quote:
Op donderdag 7 september 2006 20:04 schreef minoes_ het volgende:
Linda,waar heb jij die blije doos vandaan dan?Ik heb me alleen nog gemeld bij prenatal,maar heb eig.geen idee hoe "de doos"daar heet Er ligt ook nog een bon van felicitas,maar dan krijg je weer zo'n muts op visite,daar zit ik ook niet op te wachten.
Van de Prenatal
Eva
  † In Memoriam † donderdag 7 september 2006 @ 22:26:50 #192
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_41598759
Hoera voor Ryan, en hoera voor Merel! De wereld ziet er alweer een beetje mooier uit
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_41599400
Fijn Inky dat jullie weer thuis zijn mooi verslag! En nog gefeliciteerd ook!

Moonah, fijn ook dat jij weer wat gerustgesteld bent. Ik hoop voor je dat je niet langer op je baby hioeft te wachten dan je aankunt
pi_41600074
inky, gefeliciteerd met je mooie zoon! wat een dotje die Ryan, echt prachtig. en fijn datje al zo snel naar huis mocht zeg! doe je voorzichtig aan? ook de papa natuurlijk van harte. lief die namencombi in IngMar.

en Xanthe een klein vogeltje rijker, wat mooi! jij ook heel veel geluk gewenst met Merel! Jeroen en Isis natuurlijk ook van harte!
  donderdag 7 september 2006 @ 23:09:52 #195
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_41600405
Voor degenen die een downtime-baby willen.. a.s. zaterdag is jullie kans
Forum update zaterdag 9 september
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_41608115
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:09 schreef E.T. het volgende:
Voor degenen die een downtime-baby willen.. a.s. zaterdag is jullie kans
Forum update zaterdag 9 september
Zo te lezen moet het dan wel een hele snelle bevalling worden
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 8 september 2006 @ 08:27:22 #197
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41608176
Dan lijkt het me een mooi moment voor jou
pi_41608269
Ik zal mijn best doen, maar kan niks beloven.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_41608411
Bluh, ik ben ziek.
Voelde het gister al opkomen.
Heb ontzettende keelpijn en ik moet veel hoesten. Heb last van mijn luchtwegen en mijn longen. Kan ze gewoon in mijn rug voelen met ademen, doet pijn! En ademen gaat ook moeilijk.
Het zal wel een verkoudheid zijn maar straks voor de zekerheid toch maar even naar de huisarts.
  vrijdag 8 september 2006 @ 09:04:58 #200
45621 Suzanna
Mama van...
pi_41608707
Beterschap, appelsap. Klinkt niet lekker zeg!

Chacama, wat herkenbaar allemaal. Maar voor je klanten sjouwen, niet meer doen hoor! heb je niet iemand die daarbij kan helpen en het kan sjouwen voor jou? en ook al zie je nog geen buik, dan ben je niet minder zwanger... Maar goed, je hebt het waarschijnlijk nu wel begrepen nadat je de 5 kilo zo akelig goed voelde. Sterkte meid!

Belana, ik wist niet dat een chiropractor-behandeling pijn doet? Ik heb me er wel aangemeld, maar nog geen tijd gehad om erheen te gaan... (een tijdje geen dubbele wagen én geen oppas gehad ) maar gelukkig valt het erg mee als ik geen einden loop en zo min mogelijk trappen. Hopelijk vallen de bekkenproblemen dit keer mee bij mij, dan heb ik de chiropractor niet nodig ...

Minoes, wat jammer voor je zeg, dat je zo lang op de uitslag moet wachten. Irritant ook dat iedereen dan gelijk gaat bellen... dat wrijft het er extra in he. Gelukkig vandaag (en bijna al!) update!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')