met deze knop:quote:Op woensdag 6 september 2006 18:34 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hooguit een kloon van mezelluf
ow crap, nou moet ik het nieuwe topic openen en kweet nie hoe dat moe enzeauw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neenetje
Tiemie
-skippybal-
Quara
Roellio
Chowi
De bij voorbaat afmeldingen: (ik ben eerlijk genoeg om nu al te zeggen dat ik niet kom)
NJ
LitsoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HeatWave
Hier staat de OP! Check wel even of de lijstjes nog up-to-date zijn!
[ Bericht 1% gewijzigd door D_A op 08-09-2006 16:04:36 ]
de links van de plaatjes ja...quote:Op woensdag 6 september 2006 19:57 schreef purplerose het volgende:
Zie je hoe mooi een ander dat kan Relmof!![]()
Dankje mcDavid
topic openen kan ik wel maar de OP naar de nieuwe OP, ik moest linkjes aanpassen van relmof enzo
Sorriequote:Op woensdag 6 september 2006 20:02 schreef remlof het volgende:
[..]
de links van de plaatjes ja...
niet meer lapo-en in reeksen dus dingie
Gewoon af-en-toe de hoeveelheid posts checken als we aan pagina 6 toe zijnquote:Op woensdag 6 september 2006 20:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
Sorrie, ik zal vanaf pagina 6 nix meer posten dan weet ik zeker dat ik geen Lapo heb
Hihi. Ik zei "nemen"quote:Op woensdag 6 september 2006 21:49 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik ga je toch even "apart nemen" over die opmerking op de radio.
Ik heb 3x freedent! Kan iemand nog 1 freedent meenemen naar de meet? Ruilen voor een Cif Power Cream!quote:
Eerste foto rechtsonder? Dat is mei_stiertje en het was Vodka/Red Bull.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:45 schreef mcDavid het volgende:
Ik vraag me nog steeds af wie daar bier met een rietje zit te drinken!
Ok. FF fobo lurkenquote:Op woensdag 6 september 2006 21:55 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Eerste foto rechtsonder? Dat is mei_stiertje en het was Vodka/Red Bull.
Hihi. Snap 'mquote:Op woensdag 6 september 2006 22:08 schreef moemoe het volgende:
If I could tell the world just one thing
It would be that we're all OK
And not to worry 'cause worry is wasteful
And useless in times like these.
Jewelquote:Op woensdag 6 september 2006 22:08 schreef moemoe het volgende:
If I could tell the world just one thing
It would be that we're all OK
And not to worry 'cause worry is wasteful
And useless in times like these.
Waarom als ik vragen mag?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:43 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Ik kom.
Maar ik moet wel weer weg om 22.00 uur.
Sure, iedereen is welkom en het baggeren leren we je wel!quote:Op woensdag 6 september 2006 22:51 schreef vigier het volgende:
Mag je hier ook gewoon tvp'en als je in de buurt van Utrecht woont en de 29e nog niets te doen hebt?
Zeker. Als je een lekkere jongeman bent, dan ben je van harte welkomquote:Op woensdag 6 september 2006 22:51 schreef vigier het volgende:
Mag je hier ook gewoon tvp'en als je in de buurt van Utrecht woont en de 29e nog niets te doen hebt?
Oh je loopt nu alweer overquote:Op woensdag 6 september 2006 23:05 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zeker. Als je een lekkere jongeman bent, dan ben je van harte welkom.
Je weet m'n mailadres voor de fanmailquote:Op woensdag 6 september 2006 23:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen met je harem.
Check jij de OP eens goed.quote:
Las Vegas.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het is Utrecht, kan jij een leukere stad bedenken? Nee. Dus. Be happy.
gewoon komenquote:
Zet jij hem of ik?quote:
Jij bent de newbiequote:
U meldt zich aan, u komt naar Utrecht toe, problem solvedquote:Op donderdag 7 september 2006 00:22 schreef renz0r het volgende:
In principe is een baggermeet zonder renz0r niet compleet he
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:54 schreef renz0r het volgende:
Oke, zet me dan maar bij de misschien mensjes (kans van komen klein, maar wil aandacht)
Ben jij het broertje van anthony?quote:Op donderdag 7 september 2006 01:22 schreef RealZeus het volgende:
"Zal ik een TVP plaatsen of zal ik het niet doen?....Ja,ik doe het gewoon!
TVP!!!
Edit:Had ik een hele mooie tvp gemaakt,verneukt Replique hem.![]()
quote:
Ja moet je maar reageren achter de schermenquote:
waar is je (kutmod) tagje gebleven heetwijf?quote:Op donderdag 7 september 2006 10:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
. blijf uit mijn forum newbie
Hij wil zijn imago verbeteren?quote:Op donderdag 7 september 2006 10:53 schreef remlof het volgende:
[..]
waar is je (kutmod) tagje gebleven heetwijf?
Wegquote:Op donderdag 7 september 2006 10:53 schreef remlof het volgende:
[..]
waar is je (kutmod) tagje gebleven heetwijf?
quote:Op donderdag 7 september 2006 04:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ben jij het broertje van anthony?
Wat die kut hond zegtquote:Op donderdag 7 september 2006 18:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
wij vinden je nog steeds kut hoor![]()
Zo zijn ze. Tof!quote:
Jongeman: check.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:05 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zeker. Als je een lekkere jongeman bent, dan ben je van harte welkom.
Bassie en Adriaan.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:01 schreef Nuno_G het volgende:
ik kom ook en ja,,, raden maar
Remlof?quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:28 schreef Nuno_G het volgende:
en komt die hoer nog ?
Nee ik blijf thuisquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:28 schreef Nuno_G het volgende:
en komt die hoer nog ?
Vettt, dat wordt gezelligquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:27 schreef Dagguzz het volgende:
Als Guitarist komt kan ik niet achter blijven![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:33 schreef remlof het volgende:
[..]
ja ik kom, ik kom!! ik kooooooooooooommmmmmm!!1!!
Ik wil nu wel ge-aait worden in utrechtquote:
Deal! Je krijgt er gratis een kusje op je voorhoofd bijquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik wil nu wel ge-aait worden in utrecht
Mag wel hoorquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:00 schreef Christine het volgende:
Mag ik ook iemand aaien?
Kom je nu zeker dan?quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:00 schreef Christine het volgende:
Mag ik ook iemand aaien?
Oeh daar doe ikhet voorquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Deal! Je krijgt er gratis een kusje op je voorhoofd bij.
Jupquote:
Allaaaaaaaaaaaaaaaaaaang gedaan.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
Je staat bij misschien, kunnen we je verplaatsen naar de komers?
Want?quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
Je staat bij misschien, kunnen we je verplaatsen naar de komers?
Moest je gister werken?quote:
Ja, op mijn normale werkquote:
Ah okequote:
Tja ehmquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Waarom ben jij nog niet blauw?
Dan zijn alle toffe users blauw?quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Waarom ben jij nog niet blauw?
Pas als ik blauw ben.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dan zijn alle toffe users blauw?
beter je best doen in het geflopte pr0n forumquote:
Nee! Ik ben keidruk met het opbouwen van een podium het weekendquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:56 schreef pussydeluxe het volgende:
Gaan er nog mensen naar Breda Barst volgend weekend?
En jij ging geloof ik iets met kinderen en een springkussen toch?quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:56 schreef pussydeluxe het volgende:
Gaan er nog mensen naar Breda Barst volgend weekend?
Ik hoorde dat Dingie daar werkt. Podium op- en afbouwen.![]()
Geyl hoorquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee! Ik ben keidruk met het opbouwen van een podium het weekend![]()
Kom je langs bij het springkussen?quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee! Ik ben keidruk met het opbouwen van een podium het weekend![]()
Kleuterjuf ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:57 schreef purplerose het volgende:
[..]
En jij ging geloof ik iets met kinderen en een springkussen toch?![]()
Ik vind kinderen in zo een grote kwantiteit op een heel groot luchtkussen ontiegelijk engquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:58 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kom je langs bij het springkussen?![]()
Moet je eens in mijn kelder kijkenquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik vind kinderen in zo een grote kwantiteit op een heel groot luchtkussen ontiegelijk engdus nee
Die zou worden opgebouwd door een tjik met dikke tieten?!?quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:58 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kom je langs bij het springkussen?![]()
Ik zou gillend wegrennen en nog meer therapie nodig gaan hebbenquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Moet je eens in mijn kelder kijken![]()
Ik hoef niks op te bouwen. Opbouwen is voor paupersquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die zou worden opgebouwd door een tjik met dikke tieten?!?![]()
Wees gerust, ze zijn al dood.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:00 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik zou gillend wegrennen en nog meer therapie nodig gaan hebben
TVP!quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:01 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik hoef niks op te bouwen. Opbouwen is voor paupers.
Hoef er alleen maar op toe te zien dat alles goed gaat met die lieve kinders.
Voor de gemiddelde Fok!ker, is dat een natte droom.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik vind kinderen in zo een grote kwantiteit op een heel groot luchtkussen ontiegelijk engdus nee
Dat jij oppast op die kinders ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:02 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde Fok!ker, is dat een natte droom.
Ze mogen je niet.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:10 schreef Quara het volgende:Jullie mogen mij gewoon niet hè, maar stug blijven ontkennen
*bounce bounce bounce*quote:
Tuurlijk, kip en ik zijn erquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm, die meet gaat een succes worden
Omdat ik hem wel mag.quote:
Dat was toch zo'n nachtprogramma? Bouncing Babes of zo?quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat is daar geil/opwindend ect aan ?
Ja, kan welquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:18 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat was toch zo'n nachtprogramma? Bouncing Babes of zo?![]()
Oh, kan wel.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:18 schreef guitarist.nl het volgende:
Sebasser, had je dit al gelezen??
Don't give a sjittie bumquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:16 schreef Sebasser het volgende:
Al vind ik jou, bio!
Wel een aap hoor !
Het duurde even he?quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:20 schreef Sebasser het volgende:
Oh juist, Welke mensjes komen verder uit de buurt van groningen en gaan met eigen vervoer?
quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh, kan wel.
Misschien kan ik even vervoer regelen via een auto/fokker.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:20 schreef Sebasser het volgende:
Oh juist, Welke mensjes komen verder uit de buurt van groningen en gaan met eigen vervoer?
Ik vind hem eigenlijk wel liefquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:16 schreef Sebasser het volgende:
Al vind ik jou, bio!
Wel een aap hoor !
Aapjes zijn ook lief.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:22 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk wel lief
quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:10 schreef Quara het volgende:Jullie mogen mij gewoon niet hè, maar stug blijven ontkennen
Ik heel diep van binnen ook wel.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:22 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk wel lief
Heel heeel heeeeel diep van binnen vind ik jou ook wel liefquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heel diep van binnen ook wel.
Ik had het niet over mijn lul die zo diep in bio zitquote:
Nee.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:34 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Heel heeel heeeeel diep van binnen vind ik jou ook wel lief
ja of nietquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:10 schreef pussydeluxe het volgende:
Zullen we dit keer een dresscode afspreken?
Allemaal in het roze?
www.sugababes.nlquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:10 schreef pussydeluxe het volgende:
Allemaal in het roze?
of allemaal in het blauw, lekker verwarrend voor de modsquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:10 schreef pussydeluxe het volgende:
Allemaal in het roze?
nu quote ik je al 3 keerquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:10 schreef pussydeluxe het volgende:
Allemaal in het roze?
Ja of we gaan bier drinkenquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:17 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Weet je wat? Laten we er een poll over maken.
Ja, ik ga dat ook doen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja of we gaan bier drinken
tot vanavond![]()
Maakt dat mij minder aantrekkelijk?quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:29 schreef pussydeluxe het volgende:
Nee sorry. Ik doe er altijd opgeklopte warme melk in.
aah, warme melk nog welquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:29 schreef pussydeluxe het volgende:
Nee sorry. Ik doe er altijd opgeklopte warme melk in.
Was je dat al dan ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:30 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Maakt dat mij minder aantrekkelijk?
Dan doe je iets fout inderdaad.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:31 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja, maar niet met zo'n aangekoekt vel of zo hoor.
Aan je postgeschiedenis te zien, zou je een kl00n van Sebasser kunnen zijn.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:05 schreef vigier het volgende:
ik ben er nog wel... enzo.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:08 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Aan je postgeschiedenis te zien, zou je een kl00n van Sebasser kunnen zijn.
Toen lag Sebasser nog in de wiegquote:zaterdag 27 september 2003 @ 18:41
De vorige meet heb je geskipt!quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:05 schreef vigier het volgende:
ik ben er nog wel... enzo.
Daar kon ik geen plaatje van vinden.quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:52 schreef HeatWave het volgende:
Rene zegt geen goodmeuning, das Officer crabtree.
Ook gegroet maar kom wel de 29e lekker meeten onder een kloon naam kan ik me heerlijk anoniem misdragenquote:
Heb je deze kloon aangemaakt speciaal voor de meet?quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ook gegroet maar kom wel de 29e lekker meeten onder een kloon naam kan ik me heerlijk anoniem misdragen
Ja natuurlijkquote:Op zaterdag 9 september 2006 13:18 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Heb je deze kloon aangemaakt speciaal voor de meet?![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:59 schreef Nuno_G het volgende:
sta nog steeds niet bij de lijst !!! en ga zometeen de stad utrecht in en een minimeet houden met mezelf
ik heb mijn tosti ijzer net schoongemakt, gaat best. stekker eruit en er effe in pielen met een mesquote:Op zaterdag 9 september 2006 13:44 schreef vigier het volgende:
Mijn tosti heeft mijn josti-ijzer vies gemaakt![]()
2 grote plakken kaas erop vond ie teveel. Nu zit er ook kaas onder dat ijzer![]()
wou je mee ?quote:
Nee. Moet nog een koffieapparaat aanschaffen. Dus.quote:
Mogguh Remquote:
Speciaal voor Dribbel_:quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Speciaal voor Dribbel_:![]()
![]()
![]()
![]()
.... maarre ga eens werken...je moet sparen voor een treinkaartje naar Delft
![]()
Strak planquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:12 schreef remlof het volgende:
[..]
misschien kunnen we binnenkort eens halverwege meeten. in utrecht ofzo.
wat dacht je van de 29e?
zuipen is altijd goedquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:12 schreef remlof het volgende:
[..]
misschien kunnen we binnenkort eens halverwege meeten. in utrecht ofzo.
wat dacht je van de 29e?
Einde van de middagquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:08 schreef remlof het volgende:
gaat dit forum nou nog eens down, ik moet aan het werk gofferdegoffer
Goed voor je conditie wel.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:58 schreef Christine het volgende:
Ik niet. Ik ga estafettelopen naar de oudpapier-container en dan weer naar mijn voordeur en weer terug..
Alles is ver weg voor jou dus helaas.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:01 schreef Chowi het volgende:
Oeh, waar? Als het dichtbij is ga ik ook wel mee.
quote:
Helemaal niet. Zwolle is dichtbij.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Alles is ver weg voor jou dus helaas.
Zwollequote:Op zaterdag 9 september 2006 15:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Helemaal niet. Zwolle is dichtbij..
Zo'n stok fabriceren waarmee je vanuit je tuinstoel steeds op de F5-knop kan drukken. Chique.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:02 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik ga tijdens de downtime lekker anderhalf uur uit mijn raam hangen en net doen alsof ik heel erg geniet van de zon, terwijl ik ondertussen manisch vanuit mijn ooghoek kijk alsof het forum alweer up is. Of slapen.![]()
En Meppel.quote:
Maken we het topic gelijk ff vol trouwens? Nu kan het nogquote:
hééé daar hebben ze koeien.quote:
Het forum had al down moeten zijn.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maken we het topic gelijk ff vol trouwens? Nu kan het nog
Ja doe d'r eens wat aanquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het forum had al down moeten zijn.
Wel tof. Niet mijn musique, overigens.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:06 schreef Nosh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze mensen zijn het niet met je eens![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zo'n stok fabriceren waarmee je vanuit je tuinstoel steeds op de F5-knop kan drukken. Chique.
*stekker eruit trekt.quote:
Jij bent meer van de lieve lieve bandjes en meisjes met gitaren?quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wel tof. Niet mijn musique, overigens.
Pics!quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:07 schreef Nosh het volgende:
[..]
Met een uiterste krachtinspanning haalt mijn voet het ook net. (ja, ik heb het nog geprobeerd ook)
Zoiets ja.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:07 schreef Nosh het volgende:
[..]
Jij bent meer van de lieve lieve bandjes en meisjes met gitaren?
Ja schiet eens op, kan ik eindelijk de stad inquote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:14 schreef Nosh het volgende:
[..]
[afbeelding]
En ja, witte sokken. Die scheef zitten.
quote:
Waar zat je aan te denken?quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:22 schreef Nosh het volgende:
Nu verwacht ik overigens best een tegenprestatie, ofzo!
Als gezellige afsluiter voor het moment dat het forum 2 weken down en instabiel is, doordat Breuls op een knopje drukte ofzo.
Mínstens een foto van jou downtime-dagbesteding.quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:26 schreef SeaOfLove het volgende:
we leven nog.... nu kom ik zeker te laat
edit: dat was ik al een half uur zie ik net![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:28 schreef Nosh het volgende:
[..]
Mínstens een foto van jou downtime-dagbesteding.
Of twee.
Of een complete .rar.
Om eerlijk te zeggen als het forum nu kapot zou zijn was ik ook wel te laat gekomenquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:29 schreef Nosh het volgende:
[..]!
Te laat omdat het forum het nog doet. Goed bezig!![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik eet doorgaans schoenveters.
PICS!quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik eet doorgaans schoenveters.
Oeh.quote:
Dank je.quote:
En dat moet je nog vragen, omdat?quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:38 schreef Chowi het volgende:
Oh, willen jullie een foto zien die ik gemaakt heb toen ik stoned was?
quote:
quote:
egwelquote:
Dat heeft meer weg van een kruising tussen valium en whiskeyquote:
Zat ook wel wat drank in ja, alleen geen whiskey, wodka daarintegenquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:00 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dat heeft meer weg van een kruising tussen valium en whiskey
* Chowi zoomt in op de pupillen.quote:
Nu je het zegt, het valt wel opquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zijn alle modjes zo vaak stoned![]()
![]()
Natuurlijk, anders houden we het niet vol.quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
Ik begin 's ochtends al met volgietenquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Natuurlijk, anders houden we het niet vol.
Uurtje of 9 de 29ste afspreken dan ?quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik begin 's ochtends al met volgieten![]()
Het is dat ik de sleutel van mn huis krijg, die dagquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Uurtje of 9 de 29ste afspreken dan ?
Wat ik mij trouwens afvraag, hoe heb ik jou in mijn MSN gekregen?quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik begin 's ochtends al met volgieten![]()
pyjamaparty bij Bio...allemaal luchtbedje meenemenquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het is dat ik de sleutel van mn huis krijg, die dag![]()
Die kan ie toch ook opsturenquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor en smoesquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
De vraag is meer, waarom heb ik jou niet in mijn msn?quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat ik mij trouwens afvraag, hoe heb ik jou in mijn MSN gekregen?. En waarom praten we nooit op MSN?
bio praat altijd op msnquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat ik mij trouwens afvraag, hoe heb ik jou in mijn MSN gekregen?. En waarom praten we nooit op MSN?
Ik ben gewoon op ie meat hoorquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:07 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor en smoes
Omdat ik mijn MSN niet in mijn profiel heb staan en ik te lui was jou toe te voegen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
De vraag is meer, waarom heb ik jou niet in mijn msn?
Zélfs bio heeft jou op z'n MSN?quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah daarom ben je in mijn foboquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:09 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik heb het de laatste tijd niet zo meer met MSN
Oekquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Omdat ik mijn MSN niet in mijn profiel heb staan en ik te lui was jou toe te voegen.. Hang on.
Lijkt me handig bij het tekenen van wat contracten jaquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:09 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Owwwwww.
Maar nuchter zeker??
Nu niet meer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |