Deal! Je krijgt er gratis een kusje op je voorhoofd bijquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik wil nu wel ge-aait worden in utrecht
Mag wel hoorquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:00 schreef Christine het volgende:
Mag ik ook iemand aaien?
Kom je nu zeker dan?quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:00 schreef Christine het volgende:
Mag ik ook iemand aaien?
Oeh daar doe ikhet voorquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Deal! Je krijgt er gratis een kusje op je voorhoofd bij.
Jupquote:
Allaaaaaaaaaaaaaaaaaaang gedaan.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
Je staat bij misschien, kunnen we je verplaatsen naar de komers?
Want?quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
Je staat bij misschien, kunnen we je verplaatsen naar de komers?
Moest je gister werken?quote:
Ja, op mijn normale werkquote:
Ah okequote:
Tja ehmquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Waarom ben jij nog niet blauw?
Dan zijn alle toffe users blauw?quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Waarom ben jij nog niet blauw?
Pas als ik blauw ben.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dan zijn alle toffe users blauw?
beter je best doen in het geflopte pr0n forumquote:
Nee! Ik ben keidruk met het opbouwen van een podium het weekendquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:56 schreef pussydeluxe het volgende:
Gaan er nog mensen naar Breda Barst volgend weekend?
En jij ging geloof ik iets met kinderen en een springkussen toch?quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:56 schreef pussydeluxe het volgende:
Gaan er nog mensen naar Breda Barst volgend weekend?
Ik hoorde dat Dingie daar werkt. Podium op- en afbouwen.![]()
Geyl hoorquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee! Ik ben keidruk met het opbouwen van een podium het weekend![]()
Kom je langs bij het springkussen?quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee! Ik ben keidruk met het opbouwen van een podium het weekend![]()
Kleuterjuf ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:57 schreef purplerose het volgende:
[..]
En jij ging geloof ik iets met kinderen en een springkussen toch?![]()
Ik vind kinderen in zo een grote kwantiteit op een heel groot luchtkussen ontiegelijk engquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:58 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kom je langs bij het springkussen?![]()
Moet je eens in mijn kelder kijkenquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik vind kinderen in zo een grote kwantiteit op een heel groot luchtkussen ontiegelijk engdus nee
Die zou worden opgebouwd door een tjik met dikke tieten?!?quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:58 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kom je langs bij het springkussen?![]()
Ik zou gillend wegrennen en nog meer therapie nodig gaan hebbenquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Moet je eens in mijn kelder kijken![]()
Ik hoef niks op te bouwen. Opbouwen is voor paupersquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die zou worden opgebouwd door een tjik met dikke tieten?!?![]()
Wees gerust, ze zijn al dood.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:00 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik zou gillend wegrennen en nog meer therapie nodig gaan hebben
TVP!quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:01 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik hoef niks op te bouwen. Opbouwen is voor paupers.
Hoef er alleen maar op toe te zien dat alles goed gaat met die lieve kinders.
Voor de gemiddelde Fok!ker, is dat een natte droom.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik vind kinderen in zo een grote kwantiteit op een heel groot luchtkussen ontiegelijk engdus nee
Dat jij oppast op die kinders ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:02 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde Fok!ker, is dat een natte droom.
Ze mogen je niet.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:10 schreef Quara het volgende:Jullie mogen mij gewoon niet hè, maar stug blijven ontkennen
*bounce bounce bounce*quote:
Tuurlijk, kip en ik zijn erquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm, die meet gaat een succes worden
Omdat ik hem wel mag.quote:
Dat was toch zo'n nachtprogramma? Bouncing Babes of zo?quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat is daar geil/opwindend ect aan ?
Ja, kan welquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:18 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat was toch zo'n nachtprogramma? Bouncing Babes of zo?![]()
Oh, kan wel.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:18 schreef guitarist.nl het volgende:
Sebasser, had je dit al gelezen??
Don't give a sjittie bumquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:16 schreef Sebasser het volgende:
Al vind ik jou, bio!
Wel een aap hoor !
Het duurde even he?quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:20 schreef Sebasser het volgende:
Oh juist, Welke mensjes komen verder uit de buurt van groningen en gaan met eigen vervoer?
quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh, kan wel.
Misschien kan ik even vervoer regelen via een auto/fokker.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:20 schreef Sebasser het volgende:
Oh juist, Welke mensjes komen verder uit de buurt van groningen en gaan met eigen vervoer?
Ik vind hem eigenlijk wel liefquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:16 schreef Sebasser het volgende:
Al vind ik jou, bio!
Wel een aap hoor !
Aapjes zijn ook lief.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:22 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk wel lief
quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:10 schreef Quara het volgende:Jullie mogen mij gewoon niet hè, maar stug blijven ontkennen
Ik heel diep van binnen ook wel.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:22 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk wel lief
Heel heeel heeeeel diep van binnen vind ik jou ook wel liefquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heel diep van binnen ook wel.
Ik had het niet over mijn lul die zo diep in bio zitquote:
Nee.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:34 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Heel heeel heeeeel diep van binnen vind ik jou ook wel lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |