met deze knop:quote:Op woensdag 6 september 2006 18:34 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hooguit een kloon van mezelluf
ow crap, nou moet ik het nieuwe topic openen en kweet nie hoe dat moe enzeauw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neenetje
Tiemie
-skippybal-
Quara
Roellio
Chowi
De bij voorbaat afmeldingen: (ik ben eerlijk genoeg om nu al te zeggen dat ik niet kom)
NJ
LitsoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HeatWave
Hier staat de OP! Check wel even of de lijstjes nog up-to-date zijn!
[ Bericht 1% gewijzigd door D_A op 08-09-2006 16:04:36 ]
de links van de plaatjes ja...quote:Op woensdag 6 september 2006 19:57 schreef purplerose het volgende:
Zie je hoe mooi een ander dat kan Relmof!![]()
Dankje mcDavid
topic openen kan ik wel maar de OP naar de nieuwe OP, ik moest linkjes aanpassen van relmof enzo
Sorriequote:Op woensdag 6 september 2006 20:02 schreef remlof het volgende:
[..]
de links van de plaatjes ja...
niet meer lapo-en in reeksen dus dingie
Gewoon af-en-toe de hoeveelheid posts checken als we aan pagina 6 toe zijnquote:Op woensdag 6 september 2006 20:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
Sorrie, ik zal vanaf pagina 6 nix meer posten dan weet ik zeker dat ik geen Lapo heb
Hihi. Ik zei "nemen"quote:Op woensdag 6 september 2006 21:49 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik ga je toch even "apart nemen" over die opmerking op de radio.
Ik heb 3x freedent! Kan iemand nog 1 freedent meenemen naar de meet? Ruilen voor een Cif Power Cream!quote:
Eerste foto rechtsonder? Dat is mei_stiertje en het was Vodka/Red Bull.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:45 schreef mcDavid het volgende:
Ik vraag me nog steeds af wie daar bier met een rietje zit te drinken!
Ok. FF fobo lurkenquote:Op woensdag 6 september 2006 21:55 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Eerste foto rechtsonder? Dat is mei_stiertje en het was Vodka/Red Bull.
Hihi. Snap 'mquote:Op woensdag 6 september 2006 22:08 schreef moemoe het volgende:
If I could tell the world just one thing
It would be that we're all OK
And not to worry 'cause worry is wasteful
And useless in times like these.
Jewelquote:Op woensdag 6 september 2006 22:08 schreef moemoe het volgende:
If I could tell the world just one thing
It would be that we're all OK
And not to worry 'cause worry is wasteful
And useless in times like these.
Waarom als ik vragen mag?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:43 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Ik kom.
Maar ik moet wel weer weg om 22.00 uur.
Sure, iedereen is welkom en het baggeren leren we je wel!quote:Op woensdag 6 september 2006 22:51 schreef vigier het volgende:
Mag je hier ook gewoon tvp'en als je in de buurt van Utrecht woont en de 29e nog niets te doen hebt?
Zeker. Als je een lekkere jongeman bent, dan ben je van harte welkomquote:Op woensdag 6 september 2006 22:51 schreef vigier het volgende:
Mag je hier ook gewoon tvp'en als je in de buurt van Utrecht woont en de 29e nog niets te doen hebt?
Oh je loopt nu alweer overquote:Op woensdag 6 september 2006 23:05 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zeker. Als je een lekkere jongeman bent, dan ben je van harte welkom.
Je weet m'n mailadres voor de fanmailquote:Op woensdag 6 september 2006 23:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen met je harem.
Check jij de OP eens goed.quote:
Las Vegas.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het is Utrecht, kan jij een leukere stad bedenken? Nee. Dus. Be happy.
gewoon komenquote:
Zet jij hem of ik?quote:
Jij bent de newbiequote:
U meldt zich aan, u komt naar Utrecht toe, problem solvedquote:Op donderdag 7 september 2006 00:22 schreef renz0r het volgende:
In principe is een baggermeet zonder renz0r niet compleet he
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:54 schreef renz0r het volgende:
Oke, zet me dan maar bij de misschien mensjes (kans van komen klein, maar wil aandacht)
Ben jij het broertje van anthony?quote:Op donderdag 7 september 2006 01:22 schreef RealZeus het volgende:
"Zal ik een TVP plaatsen of zal ik het niet doen?....Ja,ik doe het gewoon!
TVP!!!
Edit:Had ik een hele mooie tvp gemaakt,verneukt Replique hem.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |