Als de kijkcijfers alleen maar gaan dalen denk ik dat ook jaquote:Op woensdag 6 september 2006 20:03 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij heeft Hummie het opgegeven en eindigt BB nog vóór DGK begint. Het is echt weer tergend op de streams.
Ho ho. Dat is ook CS he Flugeltje.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:03 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij heeft Hummie het opgegeven en eindigt BB nog vóór DGK begint. Het is echt weer tergend op de streams.
Ja en Etiënne doet ook al niet meer fokkin irritant bij Sabrina. Fokkin ook vooral.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:10 schreef Kinga het volgende:
Ik vind het persoonlijk altijd nog enigszins leuk als ik Tijn zie rondhuppelen op de streams, maar die is de laatste dagen ook al zo sloom geworden.
Ze zijn allemaal nog gaar van maandagavond/-nachtquote:Op woensdag 6 september 2006 20:09 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ze gaan zo maar naar bed, maaja het is nog zo vroeg. Pas 9 uur![]()
Ik denk, dat kan toch niet waar zijn..... Zouden ze nu allemaal op mij wachten....quote:Op woensdag 6 september 2006 19:59 schreef Jappie het volgende:
Je was maar 10 minuten later Nostalgist...
Ja, wat dat betreft had ik wel iets verwacht van Rik, maar nee hoor.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
Joost zou vorig jaar wel wat georganiseerd hebben...
quote:Op woensdag 6 september 2006 20:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ja wat heeft die niet allemaal verzonnen. Er zit niet een zo'n kreatief persoon bij deze bewoners.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
Terwijl dat je zeker op zulke avonden, mateloos populair maakt....quote:Op woensdag 6 september 2006 20:19 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ja wat heeft die niet allemaal verzonnen. Er zit niet een zo'n kreatief persoon bij deze bewoners.
Precies, ze zit nog net niet in d'r neus.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:22 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB060958.jpg]afbeelding][/URL]
De parodie van Tijn op Jeroen in de tv uitzending was treffend:quote:Op woensdag 6 september 2006 20:21 schreef Kinga het volgende:
Ik word een beetje moe van naar mensen kijken die een saai spelletje spelen. Die doen dat de hele fucking dag. Die hebben geen fatsoenlijk gesprek met elkaar. Nou, rot alsjeblieft op, zie ze liever vandaag dan morgen vertrekken. En dan nog zeggen dat anderen niks toevoegen. Come on!
En dan doel ik op Marcel en Jeroen. Vooral de laatste.
t Mooiste is nog dat als Marcel tegen Jeroen zegt : "Wat is die sneeuw toch altijd blauw he", Jeroen zal instemmen.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:23 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De parodie van Tijn op Jeroen in de tv uitzending was treffend:
ja, ja, ja, wat een sneeuw.... Ja, ja, ja.
Ja, en wit, he. Ja ja.
![]()
of het nummer van Hummie?quote:Op woensdag 6 september 2006 20:24 schreef HiDiHo het volgende:
Wat is het nummer van die rode telefoon ?
Dan bel ik even.
Vond ik ook al mooi gedaanquote:Op woensdag 6 september 2006 20:23 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De parodie van Tijn op Jeroen in de tv uitzending was treffend:
ja, ja, ja, wat een sneeuw.... Ja, ja, ja.
Ja, en wit, he. Ja ja.
![]()
Dat doen nietszeggende personen altijd.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:25 schreef Kinga het volgende:
[..]
Vond ik ook al mooi gedaanDie vertelt echt helemáál niks over zichzelf.
Hey budget is gekort. Ze moeten nu Aldi batterijen gebruiken.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:29 schreef flugeltje het volgende:
Waarom moeten ze nu eigenlijk al voor de tigste keer vandaag de batterijen wisselen?
Hummie probeert ze toch iets te laten doen.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:29 schreef flugeltje het volgende:
Waarom moeten ze nu eigenlijk al voor de tigste keer vandaag de batterijen wisselen?
Alsjeblieft zeg. En dan vanavond, vannacht en morgenochtend de godganze dag nog klagen dat ze zoveel pijn heeft omdat ze over haar grenzen heen is gegaan en blah blahquote:Op woensdag 6 september 2006 20:32 schreef LeonII het volgende:
Hé een primeur, een werkende Hilde, wat heb ik nu gewonnen?
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/bb6_20.jpg]afbeelding][/URL]
Hee..die komen wel als beste uit de consumentengidstest hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 20:31 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Hey budget is gekort. Ze moeten nu Aldi batterijen gebruiken.
Ik kan haar ook werkelijk niet meer luchten of zien. Viswijf.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg. En dan vanavond, vannacht en morgenochtend de godganze dag nog klagen dat ze zoveel pijn heeft omdat ze over haar grenzen heen is gegaan en blah blah
Vast geen vrouwlijke cameramanquote:Op woensdag 6 september 2006 20:44 schreef Kinga het volgende:
Wat zoomt die camera toch op die reet van Milica...
Wat zou je zeggen?quote:Wat is het nummer van die rode telefoon?
Dan bel ik even.
volgens mij is ze aan het aankomen (laat haar zelf dat maar niet horen) maar vind haat lichamelijk er beter uitzien dan in de eerste wekenquote:
quote:
Ik zie in deze foto toch de sterke gelijkenis met haar moeder, hoor.quote:
Opdracht kan ook pas morgen zijnquote:Op woensdag 6 september 2006 21:32 schreef Tinkepink het volgende:
KOm ik op precies het juiste moment binnenvallen. Leuk!
Ben er ook bang voor.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Opdracht kan ook pas morgen zijn
waaruit zou het volgend noodrantsoen bestaan....quote:Op woensdag 6 september 2006 21:34 schreef Kinga het volgende:
Dit wordt weer chaos straks..
Suikerwaterquote:Op woensdag 6 september 2006 21:35 schreef Ifa het volgende:
waaruit zou het volgend noodrantsoen bestaan....
quote:
Misschien heeft jouw topic over Hummie geholpenquote:Op woensdag 6 september 2006 21:37 schreef flugeltje het volgende:
Eindelijk
Dit gaat tot irritatie leiden
Zes uur maar? Verdoriequote:Op woensdag 6 september 2006 21:37 schreef Day het volgende:
Moeilijke opdracht. Maar toch weer maar 6 uur voor een weekopdracht
Ze krijgen 4050 klontjes. De klontje mogen alleen worden vastgepakt met een grijptang.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:38 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb het even gemist. Wat is nu de opdracht? Moeten ze een toren bouwen van suikerklontjes? Hoeveel klontjes hebben ze ter beschikking? Mogen ze de klontjes vochtig maken zodat ze aan elkaar plakken?
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 6 september 2006 21:40 schreef Kinga het volgende:
Ik voel weer veel "concentraaaaatie' aankomen...
Ik irriteer me nou al!quote:Op woensdag 6 september 2006 21:37 schreef flugeltje het volgende:
Eindelijk
Dit gaat tot irritatie leiden
Jawel, maar ben ik alweer vergeten.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:42 schreef Kinga het volgende:
hoe heet dat mens die daarmee in het guinness book of records staat, werd net gezegd?
Anita Cashquote:Op woensdag 6 september 2006 21:42 schreef Kinga het volgende:
hoe heet dat mens die daarmee in het guinness book of records staat, werd net gezegd?
Wiequote:Op woensdag 6 september 2006 21:46 schreef bunnyma het volgende:
Ik heb i.i.g. al 20x gehoord dat Hilde de suiker uit moet pakken.
Opgedragen door BBquote:Op woensdag 6 september 2006 21:46 schreef Susie het volgende:
Hadden ze dat zelf beslist (E10 en Semih) of is dat opgedragen? Heb ik even gemist.
Opgedragenquote:Op woensdag 6 september 2006 21:46 schreef Susie het volgende:
Hadden ze dat zelf beslist (E10 en Semih) of is dat opgedragen? Heb ik even gemist.
Ja, en dat ze ze niet kan sjouwen en dat ze niet 6 uur kan staan, en dat ze etc etc etcquote:Op woensdag 6 september 2006 21:46 schreef bunnyma het volgende:
Ik heb i.i.g. al 20x gehoord dat Hilde de suiker uit moet pakken.
Is ze niet. Semih en Etienne bouwen !quote:Op woensdag 6 september 2006 21:50 schreef yellowfirst het volgende:
Janine als bouwster is mooi uitgekozen, lijkt me ietwat ongeduldig typje.![]()
Als het mislukt is het die schuld van die TURK weet je tochquote:Op woensdag 6 september 2006 21:50 schreef Nostalgist het volgende:
Zal het de band gaan verstevigen tussen Semih en Etienne ? Ik betwijfel het
Bouwers: Semih en Etienne.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:50 schreef yellowfirst het volgende:
Janine als bouwster is mooi uitgekozen, lijkt me ietwat ongeduldig typje.![]()
Ok, foutje.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:51 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Is ze niet. Semih en Etienne bouwen !
Dan ga ik even met hem praten.....quote:Op woensdag 6 september 2006 21:51 schreef Inca het volgende:
[..]
Als het mislukt is het die schuld van die TURK weet je toch
Neequote:Op woensdag 6 september 2006 21:54 schreef schatje het volgende:
Dus ze kunnen 6 uur lang ook niet naar het toilet?
Lees eerst ff dan, dat is de voorbereidingstijdquote:Op woensdag 6 september 2006 21:53 schreef Inca het volgende:
Nog 2minuut 30 word dus niks zo haha
Ze moeten piesen op hun plaats..... (Zolang ze de klontjes vervoeren) Daarna zijn ze vrij...quote:Op woensdag 6 september 2006 21:54 schreef schatje het volgende:
pcies dus moet alles klaar staan tochquote:Op woensdag 6 september 2006 21:55 schreef n1ek het volgende:
[..]
Lees eerst ff dan, dat is de voorbereidingstijd
Ja, in zwembad en op plankquote:Op woensdag 6 september 2006 21:55 schreef intoyou het volgende:
Mogen Semih en Etienne wel bewegen en lopen? Anders moet etienne straks 6 uur in het water blijven.
Vanaf het moment dat de klontjes in het zwembad zijn kunnen ze gewoon naar het toilet.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:54 schreef schatje het volgende:
Interessant experiment tussen die twee inderdaad... Semih neemt duidelijk de leiding.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:56 schreef Day het volgende:
Fijn, mijn streams gaan nu ineens raar doen.
OT: ben benieuwd hoe de samenwerking tussen E10 en Semih gaat.
E10 kijkt in ieder geval niet zo blij.
Staat dat in de opdracht? Want geloof me, zo net, gaat Hilde echt wel roken.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:56 schreef yellowfirst het volgende:
6 uur lang niet roken. Kan nog leuk worden voor de verstokte rokers.![]()
De opdracht slaagt, ze vallen elkaar in de armen. E10 stort emotioneel in mekaar, doorstaat een diep proces van zelfonderzoek, verlaat het huis als overtuigt SPer, komt daar op de lijst en wordt de nieuwe minister van integratie in het eerste kabinet bos.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:50 schreef Nostalgist het volgende:
Zal het de band gaan verstevigen tussen Semih en Etienne ? Ik betwijfel het
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:59 schreef Nostalgist het volgende:
Knabbel en Babbel....... "Er komt een klontje aan"
De zusjes waren volgens mij niet paniekerig.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:57 schreef n1ek het volgende:
Wat een geschreeuw, er is in een groep van 15 ook niet 1 die ff ziet dat het geen zin heeft zo paniekerig te doen :s
4500quote:Op woensdag 6 september 2006 21:58 schreef bunnyma het volgende:
Tjezus het gaat klontje voor klontje!
Hoeveel klontjes waren het? 4000?
Ze doen het goed zo.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:59 schreef Susie het volgende:
Ik dacht dat ze de klontje moesten overgeven en niet op de grond leggen....of dus wel?
Jawel, via de grond aan elkaar doorgeven met de grijpstokjes.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:59 schreef Susie het volgende:
Ik dacht dat ze de klontje moesten overgeven en niet op de grond leggen....of dus wel?
quote:
quote:Op woensdag 6 september 2006 22:00 schreef Inca het volgende:
E 10 moet toch ook op die plank staan?
Goed initiatiefquote:Op woensdag 6 september 2006 22:00 schreef Kinga het volgende:
Ik kan niks vinden over die wereldrecord houdster...anders konden we even haar tactiek bekijken...
quote:Op woensdag 6 september 2006 22:03 schreef MadMaster het volgende:
Succes voor de streamers:
Jullie gaan nu 6 uur kijken naar heen en weer wiegende bewoners die met hun grijpstok bezig zijn?![]()
Nou, suiker hoeven ze nie meer te bestellen....quote:Op woensdag 6 september 2006 22:04 schreef schatje het volgende:
Als de opdracht lukt zullen ze morgen misschien wel de boodschappen krijgen. Het lijkt me sterk dat ze dan weer opnieuw alles moeten bestellen.
quote:Op woensdag 6 september 2006 22:04 schreef cpuntb het volgende:
eerste doos is leeg, ja Hilde mikt die dozen gewoon op tafel...
Ik zou ook gaan zitten....Dan vallen de klontjes ook minder snel...quote:Op woensdag 6 september 2006 22:02 schreef Kinga het volgende:
Zoooo, die krijgen rugpijn...
whahahaha ze hebben nog geen fock gedaan....quote:Op woensdag 6 september 2006 22:06 schreef schatje het volgende:
Jeroen: "Je zweet je echt kapot".
Prosit !quote:Op woensdag 6 september 2006 22:06 schreef Bluezz het volgende:
Zo nu eerst ff een wijntje, dan ga ik verder cappen
Dacht ik ook al......quote:Op woensdag 6 september 2006 22:06 schreef bunnyma het volgende:
Hilde is zo klaar, die hoeft alleen maar die klontjes op de tafel te storten.
18 maal een doos openen en op de tafel flikkeren.
Dan zal ze wel concccceeennnntraaaaccciiieee gaan roepen.![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 22:06 schreef bunnyma het volgende:
Hilde is zo klaar, die hoeft alleen maar die klontjes op de tafel te storten.
18 maal een doos openen en op de tafel flikkeren.
Dan zal ze wel concccceeennnntraaaaccciiieee gaan roepen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |