Als de kijkcijfers alleen maar gaan dalen denk ik dat ook jaquote:Op woensdag 6 september 2006 20:03 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij heeft Hummie het opgegeven en eindigt BB nog vóór DGK begint. Het is echt weer tergend op de streams.
Ho ho. Dat is ook CS he Flugeltje.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:03 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij heeft Hummie het opgegeven en eindigt BB nog vóór DGK begint. Het is echt weer tergend op de streams.
Ja en Etiënne doet ook al niet meer fokkin irritant bij Sabrina. Fokkin ook vooral.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:10 schreef Kinga het volgende:
Ik vind het persoonlijk altijd nog enigszins leuk als ik Tijn zie rondhuppelen op de streams, maar die is de laatste dagen ook al zo sloom geworden.
Ze zijn allemaal nog gaar van maandagavond/-nachtquote:Op woensdag 6 september 2006 20:09 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ze gaan zo maar naar bed, maaja het is nog zo vroeg. Pas 9 uur![]()
Ik denk, dat kan toch niet waar zijn..... Zouden ze nu allemaal op mij wachten....quote:Op woensdag 6 september 2006 19:59 schreef Jappie het volgende:
Je was maar 10 minuten later Nostalgist...
Ja, wat dat betreft had ik wel iets verwacht van Rik, maar nee hoor.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
Joost zou vorig jaar wel wat georganiseerd hebben...
quote:Op woensdag 6 september 2006 20:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ja wat heeft die niet allemaal verzonnen. Er zit niet een zo'n kreatief persoon bij deze bewoners.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
Terwijl dat je zeker op zulke avonden, mateloos populair maakt....quote:Op woensdag 6 september 2006 20:19 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ja wat heeft die niet allemaal verzonnen. Er zit niet een zo'n kreatief persoon bij deze bewoners.
Precies, ze zit nog net niet in d'r neus.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:22 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB060958.jpg]afbeelding][/URL]
De parodie van Tijn op Jeroen in de tv uitzending was treffend:quote:Op woensdag 6 september 2006 20:21 schreef Kinga het volgende:
Ik word een beetje moe van naar mensen kijken die een saai spelletje spelen. Die doen dat de hele fucking dag. Die hebben geen fatsoenlijk gesprek met elkaar. Nou, rot alsjeblieft op, zie ze liever vandaag dan morgen vertrekken. En dan nog zeggen dat anderen niks toevoegen. Come on!
En dan doel ik op Marcel en Jeroen. Vooral de laatste.
t Mooiste is nog dat als Marcel tegen Jeroen zegt : "Wat is die sneeuw toch altijd blauw he", Jeroen zal instemmen.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:23 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De parodie van Tijn op Jeroen in de tv uitzending was treffend:
ja, ja, ja, wat een sneeuw.... Ja, ja, ja.
Ja, en wit, he. Ja ja.
![]()
of het nummer van Hummie?quote:Op woensdag 6 september 2006 20:24 schreef HiDiHo het volgende:
Wat is het nummer van die rode telefoon ?
Dan bel ik even.
Vond ik ook al mooi gedaanquote:Op woensdag 6 september 2006 20:23 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De parodie van Tijn op Jeroen in de tv uitzending was treffend:
ja, ja, ja, wat een sneeuw.... Ja, ja, ja.
Ja, en wit, he. Ja ja.
![]()
Dat doen nietszeggende personen altijd.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:25 schreef Kinga het volgende:
[..]
Vond ik ook al mooi gedaanDie vertelt echt helemáál niks over zichzelf.
Hey budget is gekort. Ze moeten nu Aldi batterijen gebruiken.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:29 schreef flugeltje het volgende:
Waarom moeten ze nu eigenlijk al voor de tigste keer vandaag de batterijen wisselen?
Hummie probeert ze toch iets te laten doen.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:29 schreef flugeltje het volgende:
Waarom moeten ze nu eigenlijk al voor de tigste keer vandaag de batterijen wisselen?
Alsjeblieft zeg. En dan vanavond, vannacht en morgenochtend de godganze dag nog klagen dat ze zoveel pijn heeft omdat ze over haar grenzen heen is gegaan en blah blahquote:Op woensdag 6 september 2006 20:32 schreef LeonII het volgende:
Hé een primeur, een werkende Hilde, wat heb ik nu gewonnen?
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/bb6_20.jpg]afbeelding][/URL]
Hee..die komen wel als beste uit de consumentengidstest hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 20:31 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Hey budget is gekort. Ze moeten nu Aldi batterijen gebruiken.
Ik kan haar ook werkelijk niet meer luchten of zien. Viswijf.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg. En dan vanavond, vannacht en morgenochtend de godganze dag nog klagen dat ze zoveel pijn heeft omdat ze over haar grenzen heen is gegaan en blah blah
Vast geen vrouwlijke cameramanquote:Op woensdag 6 september 2006 20:44 schreef Kinga het volgende:
Wat zoomt die camera toch op die reet van Milica...
Wat zou je zeggen?quote:Wat is het nummer van die rode telefoon?
Dan bel ik even.
volgens mij is ze aan het aankomen (laat haar zelf dat maar niet horen) maar vind haat lichamelijk er beter uitzien dan in de eerste wekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |