Welke titel zoek ik?quote:Jaren geleden lag een zwerver op de kille grond van een Londens treinstation. Hij zong:. De zanger Kevin Bryars liep langs, en maakte er een song van. Verschillende versies volgden, waaronder van Tom Waits.
quote:Op woensdag 6 september 2006 15:16 schreef Z het volgende:
Jesus' Blood Never Failed Me Yet?
sgoed volgens mijquote:Op woensdag 6 september 2006 15:16 schreef Berkery het volgende:
Jesus' blood never failed me yet?
Ha.
goed gezegd. tis een bekend nummer.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:23 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
flikker op zeg.
zelfs ik wist t, maar zat iets anders te doen
Toen ze er nog leuk uit zagquote:Op woensdag 6 september 2006 15:26 schreef Berkery het volgende:
Kim Deal?
quote:Op woensdag 6 september 2006 15:24 schreef MaJo het volgende:
Geweldige OP StanBedankt voor Miss Saigon, Radiohead, Beatles, eisbär en Jude Law
Je bent een schatje
Wie is trouwens die Boys 2 Men achtige band aan het eind?
Dus het is echt Boys II Menquote:Op woensdag 6 september 2006 15:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
![]()
Boyz II Men is voor Jajong.
En ik ookquote:Op woensdag 6 september 2006 15:41 schreef Z het volgende:
En Pyl heeft altijd gelijk.
Meerdere dubbelrollen zelfsquote:Op woensdag 6 september 2006 15:46 schreef dolle_hond het volgende:
peter sellers speelt in beide films dubbelrollen?
Grappig, en is het de bedoeling dat ik mezelf ook moet herkennen?quote:Op woensdag 6 september 2006 16:05 schreef geenaam het volgende:
Wat is er met de OP gebeurd?Iedereen zijn favo categorie staat erin ofzo?
Edit: Ik sta er ook in![]()
ja en? als ik een vraag stel mag ik gebruik maken van google.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:27 schreef WaStEd het volgende:
[..]
even terugkomend nog..
http://www.kadeateliers.nl/kunstenaars/stefan/site/trouw.html
quote:
Dat is toevallig, ik heb net per ongeluk 17.000 accounts weggegooid..quote:Op woensdag 6 september 2006 16:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
m'n account was er niet meer, dus kon niet mee doen met het practicum.
![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 16:41 schreef klenski het volgende:
[..]
Dat is toevallig, ik heb net per ongeluk 17.000 accounts weggegooid..
Bedankt nog, begon me al een beetje te vervelen zonder Soempie.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:41 schreef klenski het volgende:
[..]
Dat is toevallig, ik heb net per ongeluk 17.000 accounts weggegooid..
quote:Op woensdag 6 september 2006 16:19 schreef macondo het volgende:
[..]
Grappig, en is het de bedoeling dat ik mezelf ook moet herkennen?![]()
(of moet ik daarvoor nog een punt of 40 scoren... )
quote:Op woensdag 6 september 2006 16:53 schreef erkel het volgende:
uuhm Robert de Niro!!![]()
ow er is geen vraag gesteld![]()
![]()
Geworden? Is altijd al zo geweest..quote:Op woensdag 6 september 2006 17:02 schreef erkel het volgende:
Of is dit slowchat geworden?
Jude Law heb ik speciaal voor alle dames aangevraagdquote:Op woensdag 6 september 2006 16:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik sta er ook niet bij.
Maar doe gewoon net of Jude Law voor mij bedoeld is![]()
![]()
mijn aanvraag is ook gehonoreerdquote:Op woensdag 6 september 2006 17:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jude Law heb ik speciaal voor alle dames aangevraagd![]()
![]()
quote:
quote:Djumbo is een Nederlandse meidengroep bestaande uit de meiden Lotte, Lindsy en Svenja. Lotte, Lindsy en Svenja vormen samen de meidengroep Djumbo. Djumbo is een promotiestunt van supermarktketen Jumbo. Met liedjes als Eyahe en Hide and seek wisten ze heel snel de top 10 van de Nederlandse hitlijsten te bereiken. Djumbo zingt vooral liedjes in half Engels/half Nederlands.
In het begin van 2005 kwam Djumbo met hun debuutalbum Jump. Naast de hitsingle's Hide and seek en Eyahe stonden op het album ook de volgende single's The Djumbo jump en het wat minder succesvolle Made to love you. Jump werd uitgegeven onder het platenlabel CMM.
In de zomer van 2006 komen de meiden met hun nieuwe single Boya boya bay. Deze zomerse single is de voorloper van de nieuwe cd van Djumbo en tevens de titelsong van de bioscoopfilm Garfield 2.
quote:Op woensdag 6 september 2006 17:12 schreef geenaam het volgende:
Hehe, mijn niveau is weer bereikt.. Als de vragen zo blijven ga ik punten scoren
quote:
ik zeg niet dat het goeie muziek is, ik zeg dat ik dat wel weetquote:Op woensdag 6 september 2006 17:23 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[..]
jongens, wat een wansmaak voor muziek hebben jullie zeg!
Maar Djumbo, zijn dat niet die 3 meiden met die fijne buikjes?![]()
nee de groep bestaat niet meer. de zanger is nog wel geregeld op tvquote:Op woensdag 6 september 2006 17:22 schreef erkel het volgende:
IOS?
Z +1quote:Op woensdag 6 september 2006 17:23 schreef Z het volgende:
Roberto Jacketti en de Scooters?
quote:Op woensdag 6 september 2006 17:24 schreef geenaam het volgende:
Nee, dat is toch treble? En geen kwaad woord over Djumbo hè schaap.
quote:
Volgens mij had ik toch die dumbo's in gedachte:quote:Op woensdag 6 september 2006 17:29 schreef geenaam het volgende:
[..]
![]()
Ik weet wel wie het is. Ik dacht alleen dat Schaap Treble bedoelde.
ontzettendquote:Op woensdag 6 september 2006 17:33 schreef geenaam het volgende:
Is niet erg hoor Etcetera![]()
Ach, wat zijn we toch ook allemaal lief voor elkaar..![]()
Ze zien er toch wel aardig appetijtelijk uitquote:Op woensdag 6 september 2006 17:32 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Volgens mij had ik toch die dumbo's in gedachte:
[afbeelding]
Waarom heeft de jumbo supermarkt eigenlijk niet 3 zingende olifanten ingehuurd?
en wie van de 3 is lotte?quote:Op woensdag 6 september 2006 17:34 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ze zien er toch wel aardig appetijtelijk uit![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 17:36 schreef Supersheep het volgende:
Ow, ik zie nu pas in mevrouw Etcetera's profiel dat het geen man is![]()
* Supersheep vond dat heen en weer gekus al eng worden
fout enquote:Op woensdag 6 september 2006 17:39 schreef MaJo het volgende:
Soap Opera R. A. S.?
Ik dacht ook dat Etcetera een mannetje was![]()
dat dacht ik ookquote:Op woensdag 6 september 2006 17:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
fout en![]()
![]()
ik dacht het van ChrisJX trouwens
Nee hè, daar gaan we...quote:Op woensdag 6 september 2006 17:42 schreef geenaam het volgende:
Dan moet ik eigenlijk ook een geheim verklappen..
als ik er een paar minuten geleden niet was achter gekomen dat je geen man was, dan was dat nu wel gebeurd (ATWTquote:Op woensdag 6 september 2006 17:42 schreef Etcetera het volgende:
Tom Hughes (As The World Turns) veranderde in de jaren zestig van een jonge tiener (dus een jaar of 12) naar iemand die naar Vietnam ging als soldaat![]()
daar heeft het mee te maken
+1 geenaamquote:Op woensdag 6 september 2006 17:47 schreef geenaam het volgende:
Snel verouderen in een verhaal?
en welke medicijnen moet je daartegen gebruiken?quote:Op woensdag 6 september 2006 17:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
+1 geenaam
goed genoeg, het is het Soap Opera Rapid Aging Syndrome, betekend dus dat kleuters in eens pubers zijn geworden enzo
oowwwkeeee...quote:Op woensdag 6 september 2006 17:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
goed genoeg, het is het Soap Opera Rapid Aging Syndrome
dank jequote:
stom schaapquote:
Schaapje is zo verkeerd nog niet.. Hij drukt zich soms wat slecht uit maar geen verkeerd persoonquote:
zie PIquote:Op woensdag 6 september 2006 17:56 schreef geenaam het volgende:
[..]
Schaapje is zo verkeerd nog niet.. Hij drukt zich soms wat slecht uit maar geen verkeerd persoon![]()
ik vind jou ook liev!quote:
druk ik me soms slecht uit?quote:Op woensdag 6 september 2006 17:56 schreef geenaam het volgende:
[..]
Schaapje is zo verkeerd nog niet.. Hij drukt zich soms wat slecht uit maar geen verkeerd persoon![]()
en wie vertelde je dat?quote:Op woensdag 6 september 2006 17:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zie PI
er is me al 's verteld dat ik schaapje niet echt altijd serieus moest nemen
wat liev!quote:Op woensdag 6 september 2006 17:59 schreef geenaam het volgende:
Nou kijk het zit zo. Schaapje is lang geleden op 3 jarige leeftijd verlaten door de kudde. Sindsdien heeft hij zichzelf moeten redden en dat vaak door te vechten. Vele vechtpartijen met roofdieren hebben hem gemaakt tot wat hij nu is. Hierdoor is hij een wat stug schaapje maar van binnen een hartje van goud..
Edit: Hij heeft laatst ook nog zijn halve familie verloren door blauwtong.. So go easy on him
geen vraag?quote:
quote:Op woensdag 6 september 2006 17:59 schreef geenaam het volgende:
Nou kijk het zit zo. Schaapje is lang geleden op 3 jarige leeftijd verlaten door de kudde. Sindsdien heeft hij zichzelf moeten redden en dat vaak door te vechten. Vele vechtpartijen met roofdieren hebben hem gemaakt tot wat hij nu is. Hierdoor is hij een wat stug schaapje maar van binnen een hartje van goud..
Edit: Hij heeft laatst ook nog zijn halve familie verloren door blauwtong.. So go easy on him, that poor sheep![]()
hoppa!quote:Op woensdag 6 september 2006 18:06 schreef Etcetera het volgende:
ken ik nietamsterdam? laat ik het eens in nederland houden
volgende keer zeg ik Groningenquote:Op woensdag 6 september 2006 18:08 schreef Supersheep het volgende:
[..]
hoppa!
Etcetera +1!
eigenlijk verplichte kost trouwens naar mijn idee
Doen, bekendste nummer van ze is Swim With Samquote:Op woensdag 6 september 2006 18:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
volgende keer zeg ik Groningen
en ik zal 's wat opzoeken van ze als ik het niet vergeet
+1 peacemanquote:
quote:Op woensdag 6 september 2006 18:26 schreef Etcetera het volgende:
1300
ik hou opquote:
En je stelde zelf nog wel een vraag met jaartallenquote:Op woensdag 6 september 2006 18:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik hou opik snap er geen flikker van met die stomme jaartallen.
maar dan stel ik de vraag, da's heeeel wat andersquote:Op woensdag 6 september 2006 18:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
En je stelde zelf nog wel een vraag met jaartallen![]()
De stad heeft al sinds 1315 stadsrechten.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:28 schreef Supersheep het volgende:
1320?
Joh.. dan heeft Sheep zo'n beperkt aanbodquote:Op woensdag 6 september 2006 18:32 schreef Etcetera het volgende:
dingen die Etcetera weet vind ik een mooie categorie
nou enquote:Op woensdag 6 september 2006 18:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Joh.. dan heeft Sheep zo'n beperkt aanbod![]()
en van welke categorie weet je dingen?quote:Op woensdag 6 september 2006 18:32 schreef Etcetera het volgende:
dingen die Etcetera weet vind ik een mooie categorie
het maakt mij niet uit hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 18:33 schreef Supersheep het volgende:
[..]
en van welke categorie weet je dingen?
hoi MEVROUW ChrisJX, geschiedenis it is!quote:Op woensdag 6 september 2006 18:33 schreef ChrisJX het volgende:
Geschiedenis!
Het was na Christus en hij stierf op jongere leeftijd dan de 55/56 waar jij op uitkomt.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:38 schreef MaJo het volgende:
243 tot 186 voor Christus? Dit is uiteraard een totale gok
met 69 zit je 1 jaar af van zijn sterfdatumquote:Op woensdag 6 september 2006 18:40 schreef wyccie het volgende:
Pfff. Ik weet niet eens of hij van voor of na Christus was, heel erg slecht.
Ik gok 69 tot 123 nC.
Oh ja, hoi
quote:Op woensdag 6 september 2006 18:41 schreef ChrisJX het volgende:
Uhm... 78 - 1028 na Christus?
Je zit nog het meest in de buurt, al leefde Nero 2 jaar korter (jaartallen zijn beide fout trouwens)quote:Op woensdag 6 september 2006 18:41 schreef MaJo het volgende:
45 - 88 na christus?
quote:Op woensdag 6 september 2006 18:42 schreef MaJo het volgende:
Sorry maar ik moet er snel vandoor, tot later
quote:Op woensdag 6 september 2006 18:40 schreef wyccie het volgende:
Pfff. Ik weet niet eens of hij van voor of na Christus was, heel erg slecht.
Ik gok 69 tot 123 nC.
Oh ja, hoi
quote:met 69 zit je 1 jaar af van zijn sterfdatum
mooi zoquote:Op woensdag 6 september 2006 18:47 schreef wyccie het volgende:
Ik had gewoon last van mijn buik, maar dat is nu al over.
hehequote:Op woensdag 6 september 2006 18:53 schreef peaceman het volgende:
nee... 37-68? ik kan niet meer rekenen..![]()
Wees er maar niet zo verheugd overquote:Op woensdag 6 september 2006 18:55 schreef Supersheep het volgende:
schapen
ben benieuwd wat je gaat verzinnen
oi tong!quote:
nou ja zeg, wie stelt er dan ook een vraag over schapenquote:Op woensdag 6 september 2006 19:03 schreef peaceman het volgende:
Fout... maar ik ga zo eten, dus dan hebben jullie even de tijd om na te denken..![]()
Ow ja... deze vraag is mede mogelijk gemaakt door Supersheep, opdat wij niet vergeten![]()
Voor de credits mag je dus bij Supersheep aankloppen!
Tot zo!
hey Homdeck, van je schimmel af?quote:Op woensdag 6 september 2006 19:04 schreef Homdeck het volgende:
herkauwers?
jaquote:
tip van Bren hielp dus?quote:Op woensdag 6 september 2006 19:07 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ja![]()
morgen nog even een middeltje erop smeren dat het ook niet meer terugkomt
Haha, gelukkig weet ik wel waar het over gaat. Pas een beetje op met Soa's en zo.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:08 schreef Homdeck het volgende:
Dit klinkt erg eng als je niet weet waar het over gaat![]()
ik heb een schimmelvreter van bison gekocht en dat werkte als een tierelierquote:Op woensdag 6 september 2006 19:09 schreef Supersheep het volgende:
[..]
tip van Bren hielp dus?
Volgens mij vragen een aantal mensen zich nu echt af van welk lichamelijk kwaaltje je last hebt
doei!quote:
Dat is de orde...., niet de familie...quote:Op woensdag 6 september 2006 19:18 schreef ChrisJX het volgende:
Ik raad stug door. Evenhoevigen?
quote:Op woensdag 6 september 2006 19:33 schreef Homdeck het volgende:
holhoornigen?
quote:Op woensdag 6 september 2006 19:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat supersheep zich populair gemaakt heeft![]()
Rusland?quote:Op woensdag 6 september 2006 19:51 schreef Neleos het volgende:
Njet
Nou weet ik het nog niet!quote:Op woensdag 6 september 2006 19:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij zegt het goed hoor, 'wikkie'.
Aha.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:57 schreef wyccie het volgende:
Wikkie is goed.
Nee. Die was ook heel goed, da's zeker zo. Maar meneer had wereldfaam.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:01 schreef Neleos het volgende:
Jan van Beveren?
Njet.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:01 schreef Neleos het volgende:
Ik bedoel Frans de Munck
Een verre voorganger. Le-gen-da-risch.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:03 schreef Neleos het volgende:
Dasajev of zoiets...
Ik weet het, ik kan niet op z'n naam komen. Een hele tijd terug had ik het over hem met iemand, maar toen kon ik ook al niet op z'n naam komen.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:04 schreef pyl het volgende:
[..]
Een verre voorganger. Le-gen-da-risch.
Die bedoel ik, inderdaad.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:05 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik weet het, ik kan niet op z'n naam komen. Een hele tijd terug had ik het over hem met iemand, maar toen kon ik ook al niet op z'n naam komen.![]()
Gij zegt het.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:07 schreef Neleos het volgende:
Toch wel slecht dat ik niet op de naam van de beste keeper allertijden kan komen.
Drie lettergrepen dan is het dus geen Yashin.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:07 schreef Neleos het volgende:
Toch wel slecht dat ik niet op de naam van de beste keeper allertijden kan komen.
Ik wou nog tegen Neleos zeggen: schiet nou op, dadelijk komt Tong!quote:
Samen toch wel ...quote:Op woensdag 6 september 2006 20:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Drie lettergrepen dan is het dus geen Yashin.
Heel goed, peace!quote:Op woensdag 6 september 2006 20:21 schreef peaceman het volgende:
Nico Scheepmaker?
Werd door een speler van Torino keihard tegen de cornervlag geduwd en brak daarbij - meen ik - zijn arm.quote:
Noem maar een cattegoriequote:
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:11 schreef wyccie het volgende:
GEEN voetbalvraag meer, er is ook een VBLquiz toch?
Ik hou niet van dictaturen. Wat weet ik weinigquote:Op woensdag 6 september 2006 21:13 schreef Homdeck het volgende:
Welke landen horen bij de volgende dictators? Graag in 1 post![]()
Ferdinand Marcos -Filipijnen
Jean-Bédel Bokassa - vast een Afrikaans land
Afonso Costa -
Porfirio Diaz -
Kim Il Sung - Noord-Korea
Idi Amin - Een Afrikaans land
Tito - Een Oost-Europees land
Todor Zjivkov - Een Russisch land
?quote:Op woensdag 6 september 2006 21:13 schreef Homdeck het volgende:
Ferdinand Marcos
Jean-Bédel Bokassa
Afonso Costa
Porfirio Diaz
Kim Il Sung
Idi Amin
Tito
Todor Zjivkov
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:13 schreef Homdeck het volgende:
Ferdinand Marcos Philipijnen
Jean-Bédel Bokassa Zaïre
Afonso Costa Costa Rica
Porfirio Diaz Peru
Kim Il Sung Noord Korea
Idi Amin Oeganda
Tito Joegoslavië
Todor Zjivkov Bulgarije
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |