Ze zien er toch wel aardig appetijtelijk uitquote:Op woensdag 6 september 2006 17:32 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Volgens mij had ik toch die dumbo's in gedachte:
[afbeelding]
Waarom heeft de jumbo supermarkt eigenlijk niet 3 zingende olifanten ingehuurd?
en wie van de 3 is lotte?quote:Op woensdag 6 september 2006 17:34 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ze zien er toch wel aardig appetijtelijk uit![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 17:36 schreef Supersheep het volgende:
Ow, ik zie nu pas in mevrouw Etcetera's profiel dat het geen man is![]()
* Supersheep vond dat heen en weer gekus al eng worden
fout enquote:Op woensdag 6 september 2006 17:39 schreef MaJo het volgende:
Soap Opera R. A. S.?
Ik dacht ook dat Etcetera een mannetje was![]()
dat dacht ik ookquote:Op woensdag 6 september 2006 17:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
fout en![]()
![]()
ik dacht het van ChrisJX trouwens
Nee hè, daar gaan we...quote:Op woensdag 6 september 2006 17:42 schreef geenaam het volgende:
Dan moet ik eigenlijk ook een geheim verklappen..
als ik er een paar minuten geleden niet was achter gekomen dat je geen man was, dan was dat nu wel gebeurd (ATWTquote:Op woensdag 6 september 2006 17:42 schreef Etcetera het volgende:
Tom Hughes (As The World Turns) veranderde in de jaren zestig van een jonge tiener (dus een jaar of 12) naar iemand die naar Vietnam ging als soldaat![]()
daar heeft het mee te maken
+1 geenaamquote:Op woensdag 6 september 2006 17:47 schreef geenaam het volgende:
Snel verouderen in een verhaal?
en welke medicijnen moet je daartegen gebruiken?quote:Op woensdag 6 september 2006 17:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
+1 geenaam
goed genoeg, het is het Soap Opera Rapid Aging Syndrome, betekend dus dat kleuters in eens pubers zijn geworden enzo
oowwwkeeee...quote:Op woensdag 6 september 2006 17:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
goed genoeg, het is het Soap Opera Rapid Aging Syndrome
dank jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |