quote:Op woensdag 6 september 2006 14:22 schreef moussy het volgende:
Herkennen jullie dat kleine pupje nog
gelukkig nietquote:Op woensdag 6 september 2006 14:25 schreef Joene het volgende:
He mous, is je msn dood?
Oh maar ik meende dat jij of iemand laatst opzoek was naar een "origineel" houten leesplank en ik weet waar.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:26 schreef moussy het volgende:
[..]
gelukkig nietMaar ik heb een dreinende Cas de laatste tijd, dus een normaal 'gesprek' valt er niet te voeren
Ein-de-lijk gaat de Avro verder met Seizoen 11!quote:
ik ookquote:Op woensdag 6 september 2006 16:27 schreef Nijna het volgende:
Hopen dat lief laat naar bed gaat, dan kan ik mooi in bed kijken. Ik volg overigens beide ER's (de expeditie en de ziekenhuisserie
)
ik had ook helemaal geen behoefte aan een discussie over of je nou dure kleren of niet moet kopen. ik was gewoon even hardop me aan het afvragen wie nou zoveel geld voor een broek uit zo geven. ik zal het niet meer doen. ik bedoelde er helemaal niets mee namelijk.quote:
Nou ik vind die smilie wel heel onvriendelijk. Die discussie over dure kleren komt steeds terug, en ik word er zo moe van. Ik ga toch ook niet met beginnen? Ik deed er juist een bij om het niet te zwaar op de hand te maken.
Das mooi na ER (die ene). hihihi.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:23 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik ook
Vriendje vind Exp. wel leuk maar Emer. niet...
Ach, hij is er toch donderdagavond nooit.. istie pas rond 23.00 uur thuis...
Het klinkt minder heftig ja, ik zag vanmorgen op een kassabonnetje van de kledingzaak nog de guldenprijs ook staan... ik moest toch even goed kijken en toen heb ik maar bedacht dat we geen guldens meer hebbenquote:Op woensdag 6 september 2006 19:08 schreef lady-wrb het volgende:
nou ja wat is veel? in euro's klinkt het bedrag in ieder geval iets minder heftig.
Ik voelde me aangevallen op de een of andere manier, en nou lees ik dat je dat helemaal niet zo bedoelde. Zo gaat dat soms he, dat je heel andere dingen leest in iemands woorden. Dat gezeur was ook bedoeld als algemene term voor die in mijn ogen vervelende discussie. Ik hoorde ineens een aantal mensen (in mijn ogen) kattig doen over dure kinderkleding, alsof je een aandachtstrekkende stomme trut bent als je dat voor je kind koopt. En ik probeerde 't praten daarover echt op een vriendelijke manier te stoppen. Ik ben blij dat je er nog even op terugkwam.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:08 schreef lady-wrb het volgende:
quote van spuuglokje van vanmorgen
[..]
ik had ook helemaal geen behoefte aan een discussie over of je nou dure kleren of niet moet kopen. ik was gewoon even hardop me aan het afvragen wie nou zoveel geld voor een broek uit zo geven. ik zal het niet meer doen. ik bedoelde er helemaal niets mee namelijk.
en die smilie was eigenlijk omdat ik me voor zeur uitgemaakt voelde.
ik had al een heel woest verhaal getypt, maar aangezien ik geen rel wilde, heb ik het gewijzigd naar die smilie.
en ja, ik heb ook wel eens te veel geld aan een paar laarzen uitgegeven. nou ja wat is veel? in euro's klinkt het bedrag in ieder geval iets minder heftig.
Er zou een Enten woud komen ( als in een woud vol Enten zoals in lord of the rings)quote:Op woensdag 6 september 2006 22:16 schreef melonovy het volgende:
de wattes?
heb je het uberhaupt tegen mij?
och t was vroeg, en ik had nog te weinig koffie op.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:58 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik voelde me aangevallen op de een of andere manier, en nou lees ik dat je dat helemaal niet zo bedoelde. Zo gaat dat soms he, dat je heel andere dingen leest in iemands woorden. Dat gezeur was ook bedoeld als algemene term voor die in mijn ogen vervelende discussie. Ik hoorde ineens een aantal mensen (in mijn ogen) kattig doen over dure kinderkleding, alsof je een aandachtstrekkende stomme trut bent als je dat voor je kind koopt. En ik probeerde 't praten daarover echt op een vriendelijke manier te stoppen. Ik ben blij dat je er nog even op terugkwam.Ik was best geschrokken van je reactie namelijk, terwijl we die dag ervoor nog zo leuk hadden gekletst in het creatopic. Gelukkig heb je je woeste verhaal niet geplaatst!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 22:57 schreef Bar_en_Mar het volgende:
oeh Evenstar jij vind het deeg ook lekkerder als de taart?
dan mag je naast me komen zitten hoor
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:40 schreef Bar_en_Mar het volgende:
evenstar je kunt echt niet zo erug zijn als een kennis van me echt dat kan niet
even terug scrollenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:51 schreef _evenstar_ het volgende:
Spuit elf: en mani dinges sorry je naam is lastig te onthouden![]()
tsja die Enten he die mindfucken je gewoon wara je bij staatquote:
En van mij ookquote:Op donderdag 7 september 2006 07:23 schreef Rewimo het volgende:
Hee Manische Dingus, ook van mij nog gefeliciteerd
Is een enkeltje met korting, ik weet niet of jij een kortingskaart hebt?quote:Op donderdag 7 september 2006 08:57 schreef lady-wrb het volgende:
ja maar dan kan je door het hele land. dus meeten in groningen of limburg
ook gek, ik betaal iets van 12 euro naar schiedam en dat is toch minder ver dan roosendaal?
Je kunt die stickers niet in het restaurant opplakken, maar wel op de pakken koffie uit de winkel, of de taart uit de gebakafdeling!quote:Op woensdag 6 september 2006 22:28 schreef lady-wrb het volgende:
en over kleding gesproken, ik heb hier nog van die kortingsstickers van de hema liggen. kan ik daar nog iemand mee verblijden? ik koop nooit wat bij de hema. (alleen koffie, taart en ijsjes, maar daar mag je ze vast niet opplakken)
quote:Op donderdag 7 september 2006 09:17 schreef Rewimo het volgende:
Belana, ziet er goed uit! Ga je daar je wasmachine neerzetten en zo?
Ja dat vraag ik me ook af, want in dezelfde periode heeft de NS zelf de Herfsttoer, mag je ook alleen in het weekend mee reizen, en die kost 35 euro voor twee personen. Je reist dan wel eerste klas, maar toch. Er is een jaar een tweede klas versie geweest voor 25 euro, maar dan ben je dus p.p. nog 12,50 kwijt. En die versie hebben ze dus maar snel afgeschaftquote:Op donderdag 7 september 2006 08:49 schreef lady-wrb het volgende:
dat is leuk syrenakom je ook hier langs?
* lady-wrb vraagt zich meteen af, als het bij kruitvat voor 9,95 kan, waarom die treinkaartjes zo godsvergeten duur moeten zijn.
ow een enkeltje, dan snap ik hetquote:Op donderdag 7 september 2006 09:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is een enkeltje met korting, ik weet niet of jij een kortingskaart hebt?
Jawel maar niet dezelfde dag. Dus 2x enkeltje.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:38 schreef lady-wrb het volgende:
ow een enkeltje, dan snap ik het
maar je gaat toch ook weer terug?
Ja dat zei ik er toch al bij? Alleen zaterdag en zondag.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:33 schreef _evenstar_ het volgende:
Leuk rewimo![]()
en Maurice heeft voor mij een kaartje gehaald zodat ik naar utrecht kan 24 september![]()
Volgens mij zijn die kaartjes wel alleen s weekends geldig syrena![]()
Volgens mij bestaan ze nog hoor...quote:Op donderdag 7 september 2006 15:44 schreef Rewimo het volgende:
Die gelden pas vanaf vrijdagavond 19 uur volgens mij (als ze nog bestaan)
my badquote:Op donderdag 7 september 2006 18:39 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja dat zei ik er toch al bij? Alleen zaterdag en zondag.
Dat van mijn collega was weer iets anders. Heb ik al een topic over geopend
zoverre mij bekend is gaat al het openbara vervoer naar veolia ook de hermes etc.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:34 schreef Syrena het volgende:
Op de NS site kun je alvast je treinreis plannen als de nieuwe dienstregeling er is (in de planner staat bovenin 2007, kun je op klikken).
Vraag me alleen af hoe dat nu met kaartjes gaat, aangezien ik halverwege moet overstappen op een trein die beheerd gaat worden door Veolia i.p.v. de NS. Hoop niet dat ik nu twee kaartjes moet kopen en dat mijn voordeelurenkaart gewoon geldig is in beide treinenNaar lief gaat 7 minuten langer duren nu, maar naar zuslief 3 min. korter.
Zekersquote:Op donderdag 7 september 2006 18:49 schreef Nijna het volgende:
[..]
Volgens mij bestaan ze nog hoor...
Ja dat klopt, maar als ik dus van Sittard naar Venlo reis heb ik eerst de intercity die nog van de NS is en moet dan in Roermond overstappen op de stoptrein die in handen van Veolia is. Busvervoer gaat idd volledig over, van Hermes naar Veolia.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:52 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
zoverre mij bekend is gaat al het openbara vervoer naar veolia ook de hermes etc.![]()
Ohquote:Op donderdag 7 september 2006 20:40 schreef Lois het volgende:
Je zult even moeten wachten of de foto's van Sjak beter gelukt zijnDie van ons zijn of te donker of bewogen. Het ging ook allemaal zo snel met 3 bewegende kindjes, hoewel Jetske heel zoet en lief stil ligt.
Wat lieffffffquote:Op donderdag 7 september 2006 20:27 schreef Lois het volgende:
Mijn dochter wil bij sjak gaan wonen![]()
Vanmiddag was Sjak even hier met Jetske en nu wil Iris ook een baby. Een echte...
Toen ik zei dat we die niet meer hadden hier en dat ze ook niet meer zouden komen wilde ze wel bij die mevrouw van de baby wonen want daar was wel een baby.
![]()
Van mij mag allesquote:Op donderdag 7 september 2006 21:20 schreef sjak het volgende:
[..]
Wat lieffffff
de foto's mogen van mij hoor!Mag ik die andere van jou dan ook plaatsen
Die kwam net langs idd.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:19 schreef m@x het volgende:
Even snel een vraagje tussendoor: wie heeft er hier communicatie gestudeerd en is actief in een relevante functie?
Dat "Je bent wat je eet" kijk ik niet meer. Zeker niet nadat ik een keer zo'n darmspoeling heb gezien
quote:Op donderdag 7 september 2006 21:54 schreef m@x het volgende:
Snoop, ik heb zo'n leuk kraamkadootje voor je gevonden
Ik haakte al af nadat ze bij iedereen die tong ging bekijkenquote:
.. er zijn echt dingen die je niet te rationeel moet bekijkenquote:Op donderdag 7 september 2006 22:36 schreef Syrena het volgende:
, je zoent toch niet meer lekker na zo'n programma
Ik had geloof ik nog liever de darmspoeling gezienquote:Op donderdag 7 september 2006 22:38 schreef E.T. het volgende:
[..]
.. er zijn echt dingen die je niet te rationeel moet bekijken![]()
zoenen is er een van
Inmiddels is het Sabotage en heb ik het geluid al zachter gezetquote:Op donderdag 7 september 2006 22:55 schreef E.T. het volgende:
Ace of Base! Jeugdsentiment! (dem, ik word oud..)
daar was ik ookquote:Op donderdag 7 september 2006 23:00 schreef Syrena het volgende:
[..]
Inmiddels is het Sabotage en heb ik het geluid al zachter gezetHerrie!
Ik kon Ace of Base meezingen netOoeoeoehhh en Skunk Anansie
En komt net de ex online waarmee ik Skunk gezien heb, in het voorprogramma van U2. Dat was echt een toffe dag (en nacht
)
Uhm....tijd om te gaan slapen![]()
Ja, ik denk dat de rest van dat groepje vrienden het prachtig vindt.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:13 schreef Githa het volgende:
Ook niet leuk als iemand zó voorspelbaar is, of is dat alleen voor jullie het geval![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:23 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik denk dat de rest van dat groepje vrienden het prachtig vindt.
maandag was ze al met een ambulance afgevoerd wegens hartklachten. een paar uur later kwam ze weer met een taxi naar huis omdat het volgens de cardioloog niet dr hart was.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:48 schreef Rewimo het volgende:
Jeetje joh... Dat moet een hele schrik zijn geweest. Hoe kwamen jullie daarachter dan?
Mijn opa kwam terug van controle, alles ok, hartfilm gemaakt, mocht een pilletje minder... Volgende dag met gillende sirene naar het ziekenhuis om er niet meer uit te komen, hij stierf krap een week later, een dag voor zijn 80e.quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:20 schreef Rewimo het volgende:
Och jee... Hoe oud was ze? En die cardioloog verstaat zijn vak ook niet echt lijkt wel
De buurvrouw kan wel aan iets heel anders overleden zijn?quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:20 schreef Rewimo het volgende:
En die cardioloog verstaat zijn vak ook niet echt lijkt wel
ik had ook zoiets van: er hoeft helemaal geen verband te zijn tussen die twee.quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:18 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat een schrik, lady-wrb
[..]
De buurvrouw kan wel aan iets heel anders overleden zijn?
ja hoor, het is ons door de politie aangeboden. maar we vinden het allebei niet zo nodig. we kunnen er in ieder geval met elkaar over praten vanavond.quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:51 schreef Noli. het volgende:
Kunnen jullie eventueel ook aanspraak maken op slachtofferhulp ofzo?
Of je het wil is een tweede natuurlijk..
Hee, pas op wat je zegt hèquote:
Hij staat NU voor de deurquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:12 schreef Nijna het volgende:
Rewimo, hoe lang nog voordat je em op mag halen???
Woohooquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |