quote:Op woensdag 6 september 2006 14:22 schreef moussy het volgende:
Herkennen jullie dat kleine pupje nog
gelukkig nietquote:Op woensdag 6 september 2006 14:25 schreef Joene het volgende:
He mous, is je msn dood?
Oh maar ik meende dat jij of iemand laatst opzoek was naar een "origineel" houten leesplank en ik weet waar.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:26 schreef moussy het volgende:
[..]
gelukkig nietMaar ik heb een dreinende Cas de laatste tijd, dus een normaal 'gesprek' valt er niet te voeren
Ein-de-lijk gaat de Avro verder met Seizoen 11!quote:
ik ookquote:Op woensdag 6 september 2006 16:27 schreef Nijna het volgende:
Hopen dat lief laat naar bed gaat, dan kan ik mooi in bed kijken. Ik volg overigens beide ER's (de expeditie en de ziekenhuisserie
)
ik had ook helemaal geen behoefte aan een discussie over of je nou dure kleren of niet moet kopen. ik was gewoon even hardop me aan het afvragen wie nou zoveel geld voor een broek uit zo geven. ik zal het niet meer doen. ik bedoelde er helemaal niets mee namelijk.quote:
Nou ik vind die smilie wel heel onvriendelijk. Die discussie over dure kleren komt steeds terug, en ik word er zo moe van. Ik ga toch ook niet met beginnen? Ik deed er juist een bij om het niet te zwaar op de hand te maken.
Das mooi na ER (die ene). hihihi.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:23 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik ook
Vriendje vind Exp. wel leuk maar Emer. niet...
Ach, hij is er toch donderdagavond nooit.. istie pas rond 23.00 uur thuis...
Het klinkt minder heftig ja, ik zag vanmorgen op een kassabonnetje van de kledingzaak nog de guldenprijs ook staan... ik moest toch even goed kijken en toen heb ik maar bedacht dat we geen guldens meer hebbenquote:Op woensdag 6 september 2006 19:08 schreef lady-wrb het volgende:
nou ja wat is veel? in euro's klinkt het bedrag in ieder geval iets minder heftig.
Ik voelde me aangevallen op de een of andere manier, en nou lees ik dat je dat helemaal niet zo bedoelde. Zo gaat dat soms he, dat je heel andere dingen leest in iemands woorden. Dat gezeur was ook bedoeld als algemene term voor die in mijn ogen vervelende discussie. Ik hoorde ineens een aantal mensen (in mijn ogen) kattig doen over dure kinderkleding, alsof je een aandachtstrekkende stomme trut bent als je dat voor je kind koopt. En ik probeerde 't praten daarover echt op een vriendelijke manier te stoppen. Ik ben blij dat je er nog even op terugkwam.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:08 schreef lady-wrb het volgende:
quote van spuuglokje van vanmorgen
[..]
ik had ook helemaal geen behoefte aan een discussie over of je nou dure kleren of niet moet kopen. ik was gewoon even hardop me aan het afvragen wie nou zoveel geld voor een broek uit zo geven. ik zal het niet meer doen. ik bedoelde er helemaal niets mee namelijk.
en die smilie was eigenlijk omdat ik me voor zeur uitgemaakt voelde.
ik had al een heel woest verhaal getypt, maar aangezien ik geen rel wilde, heb ik het gewijzigd naar die smilie.
en ja, ik heb ook wel eens te veel geld aan een paar laarzen uitgegeven. nou ja wat is veel? in euro's klinkt het bedrag in ieder geval iets minder heftig.
Er zou een Enten woud komen ( als in een woud vol Enten zoals in lord of the rings)quote:Op woensdag 6 september 2006 22:16 schreef melonovy het volgende:
de wattes?
heb je het uberhaupt tegen mij?
och t was vroeg, en ik had nog te weinig koffie op.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:58 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik voelde me aangevallen op de een of andere manier, en nou lees ik dat je dat helemaal niet zo bedoelde. Zo gaat dat soms he, dat je heel andere dingen leest in iemands woorden. Dat gezeur was ook bedoeld als algemene term voor die in mijn ogen vervelende discussie. Ik hoorde ineens een aantal mensen (in mijn ogen) kattig doen over dure kinderkleding, alsof je een aandachtstrekkende stomme trut bent als je dat voor je kind koopt. En ik probeerde 't praten daarover echt op een vriendelijke manier te stoppen. Ik ben blij dat je er nog even op terugkwam.Ik was best geschrokken van je reactie namelijk, terwijl we die dag ervoor nog zo leuk hadden gekletst in het creatopic. Gelukkig heb je je woeste verhaal niet geplaatst!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 22:57 schreef Bar_en_Mar het volgende:
oeh Evenstar jij vind het deeg ook lekkerder als de taart?
dan mag je naast me komen zitten hoor
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:40 schreef Bar_en_Mar het volgende:
evenstar je kunt echt niet zo erug zijn als een kennis van me echt dat kan niet
even terug scrollenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:51 schreef _evenstar_ het volgende:
Spuit elf: en mani dinges sorry je naam is lastig te onthouden![]()
tsja die Enten he die mindfucken je gewoon wara je bij staatquote:
En van mij ookquote:Op donderdag 7 september 2006 07:23 schreef Rewimo het volgende:
Hee Manische Dingus, ook van mij nog gefeliciteerd
Is een enkeltje met korting, ik weet niet of jij een kortingskaart hebt?quote:Op donderdag 7 september 2006 08:57 schreef lady-wrb het volgende:
ja maar dan kan je door het hele land. dus meeten in groningen of limburg
ook gek, ik betaal iets van 12 euro naar schiedam en dat is toch minder ver dan roosendaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |