Ik had geloof ik nog liever de darmspoeling gezienquote:Op donderdag 7 september 2006 22:38 schreef E.T. het volgende:
[..]
.. er zijn echt dingen die je niet te rationeel moet bekijken![]()
zoenen is er een van
Inmiddels is het Sabotage en heb ik het geluid al zachter gezetquote:Op donderdag 7 september 2006 22:55 schreef E.T. het volgende:
Ace of Base! Jeugdsentiment! (dem, ik word oud..)
daar was ik ookquote:Op donderdag 7 september 2006 23:00 schreef Syrena het volgende:
[..]
Inmiddels is het Sabotage en heb ik het geluid al zachter gezetHerrie!
Ik kon Ace of Base meezingen netOoeoeoehhh en Skunk Anansie
En komt net de ex online waarmee ik Skunk gezien heb, in het voorprogramma van U2. Dat was echt een toffe dag (en nacht
)
Uhm....tijd om te gaan slapen![]()
Ja, ik denk dat de rest van dat groepje vrienden het prachtig vindt.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:13 schreef Githa het volgende:
Ook niet leuk als iemand zó voorspelbaar is, of is dat alleen voor jullie het geval![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:23 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik denk dat de rest van dat groepje vrienden het prachtig vindt.
maandag was ze al met een ambulance afgevoerd wegens hartklachten. een paar uur later kwam ze weer met een taxi naar huis omdat het volgens de cardioloog niet dr hart was.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:48 schreef Rewimo het volgende:
Jeetje joh... Dat moet een hele schrik zijn geweest. Hoe kwamen jullie daarachter dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |