Ik vraag me ook met regelmaat af of ik het allemaal wel aan kan... De mensen om me heen hebben daar meer vertrouwen in dan ikzelf...quote:Op zondag 24 september 2006 11:59 schreef teigan het volgende:
Nijna, vervelend is dat he, die wisselende stemmingen dan..
Ik ben de laatste weken heel erg gestressed en alles, en nu is het rammelen ook gelijk een stuk minder...
Juist omdat ik heel bang ben dat ik een kind gewoon niet aan zal kunnen...(stress komt nu omdat ik ben begonnen met lesgeven, aan 2 klassen met in totaal 42 pubertjes...)
Het valt echt beter mee dan je zou verwachten, maar idd... die ettertjes die soms het bloed van onder jouw nagels halenquote:Op maandag 25 september 2006 16:36 schreef Nijna het volgende:
[..]
42 pubers...waaaah ik zou gillend gek worden
. Maar 42 of 1 is wel een heel verschil hoor...
Doe mij dan toch maar gewoon peuters hoor al heb je daar ook wel hele eigenwijze exemplaren bij zittenquote:Op maandag 25 september 2006 16:39 schreef teigan het volgende:
Nijna, gelukkig zitten ze over 2 klassen, en is 75-85% wel gewoon leuk, maar je blijft altijd wat ettertjes houden...
Je bent toch zeker dat je niet zwanger bent he? Met die droom ook van mijquote:Op maandag 25 september 2006 20:13 schreef Brighteyes het volgende:
Doe mij maar gewoon een lief klein lekker ruikend babietje!![]()
En hier ook 1 graagquote:Op maandag 25 september 2006 20:13 schreef Brighteyes het volgende:
Doe mij maar gewoon een lief klein lekker ruikend babietje!![]()
Nope... vrij zeker iig.quote:Op maandag 25 september 2006 20:25 schreef leonieke het volgende:
Je bent toch zeker dat je niet zwanger bent he? Met die droom ook van mij![]()
Vrij zeker is nog niet heel zekerquote:
Nou, dan zou ik heeeeeeel langzaam breien.quote:Op dinsdag 26 september 2006 08:27 schreef Nijna het volgende:
Vrij zeker is nog niet heel zekerMoeten we niet stiekum toch alvast aan het breien?
Tja, je weet het nooit he. De wonderen zijn de wereld nog niet uit (ofzo...). Maar ik ben niet zo'n breier, dus ik kan allicht alvast beginnenquote:Op dinsdag 26 september 2006 08:48 schreef Brighteyes het volgende:
Tenzij het een onbevlekte bevangenis is, is het echt vrijwel onmogelijk hoor.
Nouja, de operatie kies ik echt zelf voor. Ik heb eerst gezegd dat ik eerst kinderen wilde voordat ik de correctie liet uitvoeren, maar na de correctie mag je zeker zes weken niet tillen, kortom, niet te doen met kinderen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:32 schreef leonieke het volgende:
Ah Troel wat k*t![]()
Hoe lang wordt de kinderwens dan uitgesteld door die operatie? En hoe lang zou je dan nog medicijnen moeten slikken (of kan dat nu al?) zodat de waarden in orde zouden geraken?
het geeft voor mij alleen maar meer aan dat ik al die tijd wel netjes geroepen heb "straks als we getrouwd zijn en als dit en dit en dit" maar dat ik eigenlijk het liefst nu nog met de pil zou stoppen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:59 schreef Nijna het volgende:
Troellijkt me moeilijk om dat te horen...
Heel herkenbaar en heel oneerlijk. Dat is echt een domper. Praat er wel veel over (met Bert of iemand anders) dat helpt wel om dingen een plaatsje te geven en om misschien ideëen op te doen. Dikke knuffelquote:Op dinsdag 26 september 2006 15:54 schreef Troel het volgende:
Maarja, toen kwamen de bloedwaardesuitslagen binnen en blijkt mijn foliumzuur en veel andere dingen zo laag te zijn dat ik nu dus simpelweg helemaal niet aan babies hoor te denken. En ik kan er dus echt wel om janken dat ik dus straks van medicijnen af moet laten hangen om wel zwanger te worden in plaats van dat ik zelf de keuze mag maken.
Je bent een schatjequote:Op woensdag 27 september 2006 10:03 schreef Mariposa het volgende:
[..]
Heel herkenbaar en heel oneerlijk. Dat is echt een domper. Praat er wel veel over (met Bert of iemand anders) dat helpt wel om dingen een plaatsje te geven en om misschien ideëen op te doen. Dikke knuffel
Kan je misschien met injecties wel de benodigde voedingsstoffen binnenkrijgen. Via de bloedbaan zou zoiets wel snel opgenomen moeten worden. Maar ik weet niet of dat bestaat. Wat ik me nog verder afvroeg is zo'n BWC niet vergelijkbaar met een keizersnede? Misschien toch ook maar een keer met een gyn praten, kijken wat er mogelijk is.
Dat had ik ookquote:Op donderdag 28 september 2006 23:22 schreef Iksje het volgende:
ik zou nooit op zo'n goede adviezen komen... ik dacht alleen maar: 'wat rot voor Troel'
![]()
Ik hou het niet echt geheim, volgens mij weet iedereen wel zo'n beetje dat ik graag kinderen wil. Dat ik ze liever vandaag dan morgen heb zeg ik niet, maar ik denk dat mensen het wel vermoeden, want ik praat veel te vaak over baby's enzo..quote:Weten mensen in jullie omgeving van jullie gerammel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |