abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42115479
quote:
Op zondag 24 september 2006 11:59 schreef teigan het volgende:
Nijna, vervelend is dat he, die wisselende stemmingen dan..

Ik ben de laatste weken heel erg gestressed en alles, en nu is het rammelen ook gelijk een stuk minder...
Juist omdat ik heel bang ben dat ik een kind gewoon niet aan zal kunnen...(stress komt nu omdat ik ben begonnen met lesgeven, aan 2 klassen met in totaal 42 pubertjes...)
Ik vraag me ook met regelmaat af of ik het allemaal wel aan kan... De mensen om me heen hebben daar meer vertrouwen in dan ikzelf...
42 pubers... waaaah ik zou gillend gek worden . Maar 42 of 1 is wel een heel verschil hoor...
Fake it till you make it...
pi_42115544
Nijna, gelukkig zitten ze over 2 klassen, en is 75-85% wel gewoon leuk, maar je blijft altijd wat ettertjes houden...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_42118449
quote:
Op maandag 25 september 2006 16:36 schreef Nijna het volgende:

[..]
42 pubers... waaaah ik zou gillend gek worden . Maar 42 of 1 is wel een heel verschil hoor...
Het valt echt beter mee dan je zou verwachten, maar idd... die ettertjes die soms het bloed van onder jouw nagels halen
pi_42120837
quote:
Op maandag 25 september 2006 16:39 schreef teigan het volgende:
Nijna, gelukkig zitten ze over 2 klassen, en is 75-85% wel gewoon leuk, maar je blijft altijd wat ettertjes houden...
Doe mij dan toch maar gewoon peuters hoor al heb je daar ook wel hele eigenwijze exemplaren bij zitten
  maandag 25 september 2006 @ 20:13:29 #215
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42120934
Doe mij maar gewoon een lief klein lekker ruikend babietje!
pi_42121193
quote:
Op maandag 25 september 2006 20:13 schreef Brighteyes het volgende:
Je bent toch zeker dat je niet zwanger bent he? Met die droom ook van mij
pi_42124078
quote:
Op maandag 25 september 2006 20:13 schreef Brighteyes het volgende:
En hier ook 1 graag
Volgens mij groei je daar ook wel weer vanzelf in hoor, een kind wordt tenslotte (gelukkig) niet als puber geboren.

Ik wil ook zooooo graag, en helemaal als ik die mooie foto's van de meet zie, binnen een paar jaren hoop ik ook eens te meeten en pronken met mn beebje
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  maandag 25 september 2006 @ 22:21:00 #218
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42125088
quote:
Op maandag 25 september 2006 20:25 schreef leonieke het volgende:
Je bent toch zeker dat je niet zwanger bent he? Met die droom ook van mij
Nope... vrij zeker iig.
pi_42125210
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:21 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nope... vrij zeker iig.
damn ik schoot nochtans wakker met dat gevoel zondagochtend zo van: OMG BE is zwanger!
pi_42133452
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:21 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nope... vrij zeker iig.
Vrij zeker is nog niet heel zeker Moeten we niet stiekum toch alvast aan het breien?
  dinsdag 26 september 2006 @ 08:48:15 #221
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42133650
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 08:27 schreef Nijna het volgende:
Vrij zeker is nog niet heel zeker Moeten we niet stiekum toch alvast aan het breien?
Nou, dan zou ik heeeeeeel langzaam breien.
Tenzij het een onbevlekte bevangenis is, is het echt vrijwel onmogelijk hoor.
pi_42134505
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 08:48 schreef Brighteyes het volgende:

Tenzij het een onbevlekte bevangenis is, is het echt vrijwel onmogelijk hoor.
Tja, je weet het nooit he. De wonderen zijn de wereld nog niet uit (ofzo...). Maar ik ben niet zo'n breier, dus ik kan allicht alvast beginnen . Ik geef wel een seintje als het bijna klaar is
  dinsdag 26 september 2006 @ 15:54:15 #223
35189 Troel
scherp en bot
pi_42143269
Ik ben de laatste tijd heel raar aan het rammelen. Ik had mezelf helemaal ingesteld op het feit dat als ik straks zolang na de operatie zou zitten dat ik dan zelf zou mogen beslissen of ik wel of niet aan kinderen wilde beginnen. Inmiddels de keuze gemaakt om toch eerst de buikwandcorrectie te gaan doen. Waardoor ik dus dat punt nog uitstel.

Maarja, toen kwamen de bloedwaardesuitslagen binnen en blijkt mijn foliumzuur en veel andere dingen zo laag te zijn dat ik nu dus simpelweg helemaal niet aan babies hoor te denken. En ik kan er dus echt wel om janken dat ik dus straks van medicijnen af moet laten hangen om wel zwanger te worden in plaats van dat ik zelf de keuze mag maken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42145515
Ah Troel wat k*t
Hoe lang wordt de kinderwens dan uitgesteld door die operatie? En hoe lang zou je dan nog medicijnen moeten slikken (of kan dat nu al?) zodat de waarden in orde zouden geraken?

dinsdag 26 september 2006 @ 17:42:31 #225
35189 Troel
scherp en bot
pi_42145799
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 17:32 schreef leonieke het volgende:
Ah Troel wat k*t
Hoe lang wordt de kinderwens dan uitgesteld door die operatie? En hoe lang zou je dan nog medicijnen moeten slikken (of kan dat nu al?) zodat de waarden in orde zouden geraken?

Nouja, de operatie kies ik echt zelf voor. Ik heb eerst gezegd dat ik eerst kinderen wilde voordat ik de correctie liet uitvoeren, maar na de correctie mag je zeker zes weken niet tillen, kortom, niet te doen met kinderen.
Dus eerst de correctie, dan pas kinderen. En dat zal dan wel weer pas een jaar na de operatie mogen gok ik (maar dat weet ik niet zeker)

Tja en medicijnen, mijn foliumzuur is nu al te laag voor mezelf en het is maar de vraag of slikken wat uithaald omdat lang niet alles opgenomen wordt. Ik wist al wel dat ik veel meer zou moeten slikken dan de niet gebypasde vrouw, maar ik was er niet vanuit gegaan dat ik al die hoeveelheid zou moeten slikken om de waarden voor mezelf gezond te houden. Ik zal nu dus echt voor mezelf moeten gaan slikken. Tja, het is niet anders, maar ik kan er dus echt wel om janken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42146168
Troel lijkt me moeilijk om dat te horen...
  dinsdag 26 september 2006 @ 18:03:28 #227
35189 Troel
scherp en bot
pi_42146270
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 17:59 schreef Nijna het volgende:
Troel lijkt me moeilijk om dat te horen...
het geeft voor mij alleen maar meer aan dat ik al die tijd wel netjes geroepen heb "straks als we getrouwd zijn en als dit en dit en dit" maar dat ik eigenlijk het liefst nu nog met de pil zou stoppen.

Wat ik dus ook moet doen, omdat dat de opname van vitamine b6 zou beperken. Dus wel stoppen met de pil en overgaan op wat anders. Maar geen baby

Nouja, gelukkig is mijn libido ook nog steeds 0,niks, dus dat scheelt weer iets
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 26 september 2006 @ 18:06:36 #228
35189 Troel
scherp en bot
pi_42146342
Ach, en dan denk ik aan andere mensen die allang kindertjes hadden willen hebben en die ook nog niet kunnen en mogen en dan voel ik me iets minder zielig, want dat lijkt me nog veel vervelender, vooral omdat ik mezelf daar nog niet echt onder schaar ofzo.

Ik ben gewoon een raar mens
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42146450
Troel wat klote lijkt me om zull nieuws te horen. Je kan nu zelf nauwelijks kiezen, en moet aan medicatie terwijl je weet dat je er voorlopig geen kindje voor terug krijgt..
Het lijkt me echt best balen dat je weet dat het nog minimaal een jaar zal gaan duren.
Hopelijk kan je veel van je af kletsen of schrijven hier!

Wijzelf mogen ons binnenkort Fosterparent-ouders noemen, wij gaan een kindje uit Latijns-Amerika sponsoren
Bij mij thuis hebben we dit jaren geleden ook een paar jaren gedaan, en we kregen toen echt foto's, tekeningen, kaartjes en zelfs een klein zilveren armbandje van het kindje dat we sponsorden.
Ik kijk er best naar uit om binnenkort het informatiepakket te ontvangen met daarin een fotootje
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  dinsdag 26 september 2006 @ 18:21:56 #230
35189 Troel
scherp en bot
pi_42146768
Dat is ook wel een erg prettig idee MevrouwKorn. Ik ga daar ook eens overna denken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42149944
Dat is leuk mevr. Korn . Wij deden dat vroeger met school.
  dinsdag 26 september 2006 @ 23:04:54 #232
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_42156017
Hier ook weer gedonder en het is geen onweer Meeeeen ik wil ook, gister kreeg ik tussen neus en lippen door van mijn vriendin een zwangerschapstest ze had hem toch niet meer nodig. Het zet je wel weer aan het denken willen wel graag een tweede maar nu nog even niet en dan zo'n kadootje
pi_42162615
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 15:54 schreef Troel het volgende:
Maarja, toen kwamen de bloedwaardesuitslagen binnen en blijkt mijn foliumzuur en veel andere dingen zo laag te zijn dat ik nu dus simpelweg helemaal niet aan babies hoor te denken. En ik kan er dus echt wel om janken dat ik dus straks van medicijnen af moet laten hangen om wel zwanger te worden in plaats van dat ik zelf de keuze mag maken.
Heel herkenbaar en heel oneerlijk. Dat is echt een domper. Praat er wel veel over (met Bert of iemand anders) dat helpt wel om dingen een plaatsje te geven en om misschien ideëen op te doen. Dikke knuffel

Kan je misschien met injecties wel de benodigde voedingsstoffen binnenkrijgen. Via de bloedbaan zou zoiets wel snel opgenomen moeten worden. Maar ik weet niet of dat bestaat. Wat ik me nog verder afvroeg is zo'n BWC niet vergelijkbaar met een keizersnede? Misschien toch ook maar een keer met een gyn praten, kijken wat er mogelijk is.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  woensdag 27 september 2006 @ 15:44:59 #234
35189 Troel
scherp en bot
pi_42171930
quote:
Op woensdag 27 september 2006 10:03 schreef Mariposa het volgende:

[..]

Heel herkenbaar en heel oneerlijk. Dat is echt een domper. Praat er wel veel over (met Bert of iemand anders) dat helpt wel om dingen een plaatsje te geven en om misschien ideëen op te doen. Dikke knuffel

Kan je misschien met injecties wel de benodigde voedingsstoffen binnenkrijgen. Via de bloedbaan zou zoiets wel snel opgenomen moeten worden. Maar ik weet niet of dat bestaat. Wat ik me nog verder afvroeg is zo'n BWC niet vergelijkbaar met een keizersnede? Misschien toch ook maar een keer met een gyn praten, kijken wat er mogelijk is.
Je bent een schatje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42218679
ik zou nooit op zo'n goede adviezen komen... ik dacht alleen maar: 'wat rot voor Troel'
Weten mensen in jullie omgeving van jullie gerammel?
Ik kan het steeds moeilijker voor mezelf houden, ik laat het bvb op het werk vallen tegen mijn naaste collega, of tegen mijn vader. Tegen mijn collega zeg ik dan "als we een huis hebben, gaan we ervoor", tegen mijn vader alleen maar dat we nu nog niet aan het proberen zijn (we liepen over de markt, langs babyspullenkraam en ik ratelde plots over baby's) en dat het wel om die reden is dat we naar een huis uitkijken, "voor binnen een paar jaar".
Alleen een goede vriendin- die ook vreselijk rammelt het laatste halfjaar- vertel ik echt hoe het zit (je weet wel, liever vandaag dan morgen de pil buitengooien enzo)
pi_42220731
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:22 schreef Iksje het volgende:
ik zou nooit op zo'n goede adviezen komen... ik dacht alleen maar: 'wat rot voor Troel'
Dat had ik ook
quote:
Weten mensen in jullie omgeving van jullie gerammel?
Ik hou het niet echt geheim, volgens mij weet iedereen wel zo'n beetje dat ik graag kinderen wil. Dat ik ze liever vandaag dan morgen heb zeg ik niet, maar ik denk dat mensen het wel vermoeden, want ik praat veel te vaak over baby's enzo..
En soms (vaak) flap ik er gewoon iets uit, zoals gisteren bijvoorbeeld. De buurvrouw was op visite, er was iets over baby's op tv en opeens riep ik: "ik wil ooohook!" Het was eruit voor ik er erg in had
Daarna wél nog leuk over kinderen en baby's zitten praten.
We zien de dingen niet zoals ze zijn.
We zien de dingen zoals wij zijn.
weblogje
pi_42226242
Ik denk dat de meeste mensen in mijn omgeving het ook wel weten. Maak me er ook niet druk om want ze weten ook onmiddellijk dat het nog moet wachten tot we een huis hebben. Maar op mijn werk kan ik zoiets echt heel moeilijk verbergen. Al die zwangere vrouwen rondom mij
pi_42232143
Volgens mij staat het op mn voorhoofd... bij sommige mensen vertel ik het bijna en dan denk ik: oh nee toch maar ff nog niet zeggen...
Als ik baby-tjes zie dan heb ik nog steeds wel het ik wil ooook gevoel.
Maar verstandelijk is het even wat minder, komt door mn stemming. Heb dan ook met de huisarts besloten om nog even een maandje door te gaan met de prozac voordat we het verder gaan afbouwen.
pi_42232290
In mijn omgeving weten een aantal mensen wel dat ik (we) aan kinderen denken, maar meer ook niet eigenlijk

M'n rammelperiode was even een weekje afgezakt, maar nu rammel ik weer als een gek.. Zeker als ik al die lieve kindjes op foto's zie hier.. En dan ook nog zo'n ontzettend lief nichtje dat dan langskomt..
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_42238828
Ik ben eigenlijk nooit jaloers op andere zwangere vrouwen, maar ( volgens mij (!!) ) is mijn schoonzusje zwanger Heb wat gesprekken opgevangen die ze had met haar moeder en voor het eerst was ik heel, heel, heel erg verdrietig .......

( )
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')