Gewoon doen joh! Zoals je misschien al weet hebben we hier dus ook al een wagen, en wij zijn nog een stapje minder ver dan jullie wb kinderplannen!quote:Op zondag 24 september 2006 09:59 schreef Beaker het volgende:
We hebben hem nog niet gekochtHet is een oud model van Esprit en die vinden we allebij qua kleur erg leuk
Mochten we hem kopen slaan we hem op in de garage
Vergeet niet dat een kind niet geboren wordt als puber hequote:Op zondag 24 september 2006 11:59 schreef teigan het volgende:
Nijna, vervelend is dat he, die wisselende stemmingen dan..
Ik ben de laatste weken heel erg gestressed en alles, en nu is het rammelen ook gelijk een stuk minder...
Juist omdat ik heel bang ben dat ik een kind gewoon niet aan zal kunnen...(stress komt nu omdat ik ben begonnen met lesgeven, aan 2 klassen met in totaal 42 pubertjes...)
en ik was ook niet van plan 42 kinderen te krijgen...quote:Op zondag 24 september 2006 12:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vergeet niet dat een kind niet geboren wordt als puber he![]()
Ik moet mezelf dat ook soms eens inprenten als ik een paar lessen op rij met pubers achter de rug heb die niet verlopen zijn zoals gepland![]()
Niet?quote:Op zondag 24 september 2006 13:23 schreef teigan het volgende:
[..]
en ik was ook niet van plan 42 kinderen te krijgen...
Tegen juni weet je ook ongeveer hoe die leerlingen zijn als het een troost kan zijnquote:Het is ook wel heel anders als het je eigen kind is denk ik, daar weet je ook gewoon beter hoe hij/zij is..
Ik vraag me ook met regelmaat af of ik het allemaal wel aan kan... De mensen om me heen hebben daar meer vertrouwen in dan ikzelf...quote:Op zondag 24 september 2006 11:59 schreef teigan het volgende:
Nijna, vervelend is dat he, die wisselende stemmingen dan..
Ik ben de laatste weken heel erg gestressed en alles, en nu is het rammelen ook gelijk een stuk minder...
Juist omdat ik heel bang ben dat ik een kind gewoon niet aan zal kunnen...(stress komt nu omdat ik ben begonnen met lesgeven, aan 2 klassen met in totaal 42 pubertjes...)
Het valt echt beter mee dan je zou verwachten, maar idd... die ettertjes die soms het bloed van onder jouw nagels halenquote:Op maandag 25 september 2006 16:36 schreef Nijna het volgende:
[..]
42 pubers...waaaah ik zou gillend gek worden
. Maar 42 of 1 is wel een heel verschil hoor...
Doe mij dan toch maar gewoon peuters hoor al heb je daar ook wel hele eigenwijze exemplaren bij zittenquote:Op maandag 25 september 2006 16:39 schreef teigan het volgende:
Nijna, gelukkig zitten ze over 2 klassen, en is 75-85% wel gewoon leuk, maar je blijft altijd wat ettertjes houden...
Je bent toch zeker dat je niet zwanger bent he? Met die droom ook van mijquote:Op maandag 25 september 2006 20:13 schreef Brighteyes het volgende:
Doe mij maar gewoon een lief klein lekker ruikend babietje!![]()
En hier ook 1 graagquote:Op maandag 25 september 2006 20:13 schreef Brighteyes het volgende:
Doe mij maar gewoon een lief klein lekker ruikend babietje!![]()
Nope... vrij zeker iig.quote:Op maandag 25 september 2006 20:25 schreef leonieke het volgende:
Je bent toch zeker dat je niet zwanger bent he? Met die droom ook van mij![]()
Vrij zeker is nog niet heel zekerquote:
Nou, dan zou ik heeeeeeel langzaam breien.quote:Op dinsdag 26 september 2006 08:27 schreef Nijna het volgende:
Vrij zeker is nog niet heel zekerMoeten we niet stiekum toch alvast aan het breien?
Tja, je weet het nooit he. De wonderen zijn de wereld nog niet uit (ofzo...). Maar ik ben niet zo'n breier, dus ik kan allicht alvast beginnenquote:Op dinsdag 26 september 2006 08:48 schreef Brighteyes het volgende:
Tenzij het een onbevlekte bevangenis is, is het echt vrijwel onmogelijk hoor.
Nouja, de operatie kies ik echt zelf voor. Ik heb eerst gezegd dat ik eerst kinderen wilde voordat ik de correctie liet uitvoeren, maar na de correctie mag je zeker zes weken niet tillen, kortom, niet te doen met kinderen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:32 schreef leonieke het volgende:
Ah Troel wat k*t![]()
Hoe lang wordt de kinderwens dan uitgesteld door die operatie? En hoe lang zou je dan nog medicijnen moeten slikken (of kan dat nu al?) zodat de waarden in orde zouden geraken?
het geeft voor mij alleen maar meer aan dat ik al die tijd wel netjes geroepen heb "straks als we getrouwd zijn en als dit en dit en dit" maar dat ik eigenlijk het liefst nu nog met de pil zou stoppen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:59 schreef Nijna het volgende:
Troellijkt me moeilijk om dat te horen...
Heel herkenbaar en heel oneerlijk. Dat is echt een domper. Praat er wel veel over (met Bert of iemand anders) dat helpt wel om dingen een plaatsje te geven en om misschien ideëen op te doen. Dikke knuffelquote:Op dinsdag 26 september 2006 15:54 schreef Troel het volgende:
Maarja, toen kwamen de bloedwaardesuitslagen binnen en blijkt mijn foliumzuur en veel andere dingen zo laag te zijn dat ik nu dus simpelweg helemaal niet aan babies hoor te denken. En ik kan er dus echt wel om janken dat ik dus straks van medicijnen af moet laten hangen om wel zwanger te worden in plaats van dat ik zelf de keuze mag maken.
Je bent een schatjequote:Op woensdag 27 september 2006 10:03 schreef Mariposa het volgende:
[..]
Heel herkenbaar en heel oneerlijk. Dat is echt een domper. Praat er wel veel over (met Bert of iemand anders) dat helpt wel om dingen een plaatsje te geven en om misschien ideëen op te doen. Dikke knuffel
Kan je misschien met injecties wel de benodigde voedingsstoffen binnenkrijgen. Via de bloedbaan zou zoiets wel snel opgenomen moeten worden. Maar ik weet niet of dat bestaat. Wat ik me nog verder afvroeg is zo'n BWC niet vergelijkbaar met een keizersnede? Misschien toch ook maar een keer met een gyn praten, kijken wat er mogelijk is.
Dat had ik ookquote:Op donderdag 28 september 2006 23:22 schreef Iksje het volgende:
ik zou nooit op zo'n goede adviezen komen... ik dacht alleen maar: 'wat rot voor Troel'
![]()
Ik hou het niet echt geheim, volgens mij weet iedereen wel zo'n beetje dat ik graag kinderen wil. Dat ik ze liever vandaag dan morgen heb zeg ik niet, maar ik denk dat mensen het wel vermoeden, want ik praat veel te vaak over baby's enzo..quote:Weten mensen in jullie omgeving van jullie gerammel?
Dat had ik ook bij de eerste zwangerschap van mijn schoonzus, toen had ik helemaal het idee dat het er nooit voor mij in zou zitten (vanwege mijn medische toestand). Ik was zo jaloers echt niet normaal meer, het stak bij mij zo erg.quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:51 schreef Beaker het volgende:
Ik ben eigenlijk nooit jaloers op andere zwangere vrouwen, maar ( volgens mij (!!) ) is mijn schoonzusje zwangerHeb wat gesprekken opgevangen die ze had met haar moeder en voor het eerst was ik heel, heel, heel erg verdrietig
.......
()
Wij waren vorig jaar ook al geweest (en toen besefte ik nog eens heel goed: verdorie wij zijn al bijna 16 maand aan het zoeken achter een huis of bouwgrond en wonen nu nog altijd bij mijn schoonoudersquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:23 schreef Iksje het volgende:
Ben je naar BIS geweest leonieke? Was dat de moeite?
Nog een tweetal maand en ik word doopmeter. Ook al moet ik wel zeggen dat mijn man zoiets heeft van: ik vind baby's te broos en heb ze eigenlijk liever als ze een jaar oud zijn. Dan pas ga ik op mijn gemak zijn. Ik heb mezelf dan maar opgeofferd (quote:Zwangere vrouwen zijn inderdaad mooi...die bolle buikjes.
Al mag het resultaat er ook zijngisteren het kleine frummeltje van mijn nicht gaan bezoeken. Wat is dat nog klein en broos! Mijn vriend durfde haar nauwelijks vastnemen, maar hij heeft wel de hele terugweg gezegd: "ik heb een baby vastgehouden"
![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:14 schreef Vicky het volgende:
Argghh ik word gek van mijn gerammel...
Beakie!!!!!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:05 schreef Beaker het volgende:
Mijn gerammel is beantwoord
wachten op het tweede streepje - deel 85
super! gefeliciteerdquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:05 schreef Beaker het volgende:
Had je post daar eerder gezien dan hier, dus ook hier nog een keertjequote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:05 schreef Beaker het volgende:
Dat wil ik eigenlijk ook graag weten. Moest ik nu weten dat ik binnen twee jaar zwanger zou zijn, zou ik waarschijnlijk minder rammelen. Nu is het die onzekerheid: gaat het hier ooit wel lukken?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:21 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Wat Leonieke ook al zei; al ben ik 9 maanden misselijk, daar sleep ik me wel doorheen, ik heb er echt alles voor over, ik wil zooooo graag..
Ik wil zo graag weten WANNEER mijn tijd dan wel komt..
Is juist leuk! Ik heb het laatst ook nog weer gedaan en ook opgeschreven. Wat kwam er bij jou uit dan?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:32 schreef leonieke het volgende:
Nu heb ik heel het pendeltopic terug bekeken om te zien wat er voor mij was gependeld
Ik kan zelf niet pendelen (zelfs dat heeft spekkie gependeld in dat topicquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:15 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Is juist leuk! Ik heb het laatst ook nog weer gedaan en ook opgeschreven. Wat kwam er bij jou uit dan?
Ik heb het toen jammergenoeg maar aan 1 iemand gevraagd van wanneer ik zwanger zou raken, dus geen vergelijkingsmateriaal, wel meerdere antwoorden gekregen op de vraag hoeveel kinderen.
Bij mij was het : zwanger april 2009 (mag hopen dat ik niet ZO lang wachten hoef)
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen
Wat leuk!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:05 schreef Beaker het volgende:
Ja dat zei ik ook altijd. Totdat ik 4 maand boven de wc had gewoondquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:21 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Wat Leonieke ook al zei; al ben ik 9 maanden misselijk, daar sleep ik me wel doorheen, ik heb er echt alles voor over, ik wil zooooo graag..
Ik wil zo graag weten WANNEER mijn tijd dan wel komt..
Ik vind dit een beetje een rare opmerking en een beetje ongepast, maar dat zal wel weer aan mij liggenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:23 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook altijd. Totdat ik 4 maand boven de wc had gewoond![]()
Dan ligt het ook aan mijquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje een rare opmerking en een beetje ongepast, maar dat zal wel weer aan mij liggen
Waarom is dat raar dan. Ik heb ook gerammeld en toen ik eindelijk zwanger was en dat toen mis ging heb ik nog meer gerammeld. Toen ik weer zwanger was riep ik ook: Oh laat mij maar 9 maand boven die wc hangen heb ik er wel voor over. Nou ben er wel op terug gekomen hoor. Na 4 maand niks te kunnen eten en drinken en 10 kilo afgevallen heb ik wel terug genomen wat ik heb gezegd.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje een rare opmerking en een beetje ongepast, maar dat zal wel weer aan mij liggen
Ik vind het een beetje raar om dat zo te zeggen terwijl je weet dat er hier mensen rondlopen die dolgraag zwanger willen worden, maar waar het niet lukt, mag, kan. Mensen die desnoods de rest van hun leven elke dag kotsend boven het toilet zouden willen hangen als ze in ruil daarvoor een kindje mochten krijgen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:33 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Waarom is dat raar dan. Ik heb ook gerammeld en toen ik eindelijk zwanger was en dat toen mis ging heb ik nog meer gerammeld. Toen ik weer zwanger was riep ik ook: Oh laat mij maar 9 maand boven die wc hangen heb ik er wel voor over. Nou ben er wel op terug gekomen hoor. Na 4 maand niks te kunnen eten en drinken en 10 kilo afgevallen heb ik wel terug genomen wat ik heb gezegd.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:27 schreef MeNicole het volgende:
Maar juist omdat ik het meegemaakt heb weet ik wat ik zeg. Ik ga niet dingen zeggen waar ik niets van weet zeg maar. En ik gun het jullie echt allemaal van harte (en dat bedoel ik niet gemeen), maar wat ik van mezelf weet is dat toen ik eenmaal zwanger was dat ik het misselijk zijn helemaal beu was. Ik was zwanger, ik had wat ik hebben wilde. Dat bedoel ik eigenlijk te zeggen. Snap wel dat jullie dat niet helemaal snappen want kan het een beetje moeilijk uitleggen.
Als het voor jullie zover is misschien dat jullie dan snappen wat ik bedoel. Had een tijdje terug ook zo'n soort geval met Moonah. Die snapte toen ook niet dat ik het zwanger zijn zat was. Ik moest blij zijn dat ik zwanger was. Totdat ze zelf aan het eind liep en helemaal begreep hoe ik me toen voelde.
Maar laten we hier nu maar over ophouden. Jullie rammelen (hopelijk niet meer lang) door en ik zal opletten hoe ik dingen neer zet.![]()
ja, inderdaadquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:21 schreef Nijna het volgende:
We zullen over een tijdje wel zien, misschien kan ik het beter blijven slikken. Maar dat is van latere zorg... Eerst mezelf maar weer op mn pootjes...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |