abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42081142
* rammel-rammel-rammel *

Wij zijn eruit sinds vandaag hebben wij een meisjes en een jongensnaam

Nu de baby nog
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_42082420
lol en ik zag dat jullie ook al bijna een kinderwagen hebben aangeschaft... wat ga jij hard zeg .
Beebje... je kan bij beaker komen hoor!
Fake it till you make it...
pi_42087997
We hebben hem nog niet gekocht Het is een oud model van Esprit en die vinden we allebij qua kleur erg leuk Mochten we hem kopen slaan we hem op in de garage
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_42089452
Nijna, vervelend is dat he, die wisselende stemmingen dan..

Ik ben de laatste weken heel erg gestressed en alles, en nu is het rammelen ook gelijk een stuk minder...
Juist omdat ik heel bang ben dat ik een kind gewoon niet aan zal kunnen...(stress komt nu omdat ik ben begonnen met lesgeven, aan 2 klassen met in totaal 42 pubertjes...)
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_42089634
quote:
Op zondag 24 september 2006 09:59 schreef Beaker het volgende:
We hebben hem nog niet gekocht Het is een oud model van Esprit en die vinden we allebij qua kleur erg leuk Mochten we hem kopen slaan we hem op in de garage
Gewoon doen joh! Zoals je misschien al weet hebben we hier dus ook al een wagen, en wij zijn nog een stapje minder ver dan jullie wb kinderplannen!
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_42089896
quote:
Op zondag 24 september 2006 11:59 schreef teigan het volgende:

Ik ben de laatste weken heel erg gestressed en alles, en nu is het rammelen ook gelijk een stuk minder...
Juist omdat ik heel bang ben dat ik een kind gewoon niet aan zal kunnen...(stress komt nu omdat ik ben begonnen met lesgeven, aan 2 klassen met in totaal 42 pubertjes...)
Vergeet niet dat een kind niet geboren wordt als puber he
Ik moet mezelf dat ook soms eens inprenten als ik een paar lessen op rij met pubers achter de rug heb die niet verlopen zijn zoals gepland
pi_42090717
quote:
Op zondag 24 september 2006 12:26 schreef leonieke het volgende:

[..]

Vergeet niet dat een kind niet geboren wordt als puber he
Ik moet mezelf dat ook soms eens inprenten als ik een paar lessen op rij met pubers achter de rug heb die niet verlopen zijn zoals gepland
en ik was ook niet van plan 42 kinderen te krijgen...

Het is ook wel heel anders als het je eigen kind is denk ik, daar weet je ook gewoon beter hoe hij/zij is..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_42091042
quote:
Op zondag 24 september 2006 13:23 schreef teigan het volgende:

[..]

en ik was ook niet van plan 42 kinderen te krijgen...
Niet?
Wat een teleurstelling
quote:
Het is ook wel heel anders als het je eigen kind is denk ik, daar weet je ook gewoon beter hoe hij/zij is..
Tegen juni weet je ook ongeveer hoe die leerlingen zijn als het een troost kan zijn
pi_42115479
quote:
Op zondag 24 september 2006 11:59 schreef teigan het volgende:

Ik vraag me ook met regelmaat af of ik het allemaal wel aan kan... De mensen om me heen hebben daar meer vertrouwen in dan ikzelf...
42 pubers... waaaah ik zou gillend gek worden . Maar 42 of 1 is wel een heel verschil hoor...
pi_42115544
Nijna, gelukkig zitten ze over 2 klassen, en is 75-85% wel gewoon leuk, maar je blijft altijd wat ettertjes houden...
pi_42118449
quote:
Op maandag 25 september 2006 16:36 schreef Nijna het volgende:

[..]
42 pubers... waaaah ik zou gillend gek worden . Maar 42 of 1 is wel een heel verschil hoor...
Het valt echt beter mee dan je zou verwachten, maar idd... die ettertjes die soms het bloed van onder jouw nagels halen
pi_42120837
quote:
Op maandag 25 september 2006 16:39 schreef teigan het volgende:
Nijna, gelukkig zitten ze over 2 klassen, en is 75-85% wel gewoon leuk, maar je blijft altijd wat ettertjes houden...
Doe mij dan toch maar gewoon peuters hoor al heb je daar ook wel hele eigenwijze exemplaren bij zitten
  maandag 25 september 2006 @ 20:13:29 #215
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42120934
Doe mij maar gewoon een lief klein lekker ruikend babietje!
pi_42121193
quote:
Op maandag 25 september 2006 20:13 schreef Brighteyes het volgende:
Je bent toch zeker dat je niet zwanger bent he? Met die droom ook van mij
pi_42124078
quote:
Op maandag 25 september 2006 20:13 schreef Brighteyes het volgende:
En hier ook 1 graag
Volgens mij groei je daar ook wel weer vanzelf in hoor, een kind wordt tenslotte (gelukkig) niet als puber geboren.

Ik wil ook zooooo graag, en helemaal als ik die mooie foto's van de meet zie, binnen een paar jaren hoop ik ook eens te meeten en pronken met mn beebje
Gependeld
  maandag 25 september 2006 @ 22:21:00 #218
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42125088
quote:
Op maandag 25 september 2006 20:25 schreef leonieke het volgende:
Je bent toch zeker dat je niet zwanger bent he? Met die droom ook van mij
Nope... vrij zeker iig.
pi_42125210
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:21 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nope... vrij zeker iig.
damn ik schoot nochtans wakker met dat gevoel zondagochtend zo van: OMG BE is zwanger!
pi_42133452
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:21 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nope... vrij zeker iig.
Vrij zeker is nog niet heel zeker Moeten we niet stiekum toch alvast aan het breien?
  dinsdag 26 september 2006 @ 08:48:15 #221
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42133650
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 08:27 schreef Nijna het volgende:
Vrij zeker is nog niet heel zeker Moeten we niet stiekum toch alvast aan het breien?
Nou, dan zou ik heeeeeeel langzaam breien.
Tenzij het een onbevlekte bevangenis is, is het echt vrijwel onmogelijk hoor.
pi_42134505
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 08:48 schreef Brighteyes het volgende:

Tenzij het een onbevlekte bevangenis is, is het echt vrijwel onmogelijk hoor.
Tja, je weet het nooit he. De wonderen zijn de wereld nog niet uit (ofzo...). Maar ik ben niet zo'n breier, dus ik kan allicht alvast beginnen . Ik geef wel een seintje als het bijna klaar is
  dinsdag 26 september 2006 @ 15:54:15 #223
35189 Troel
scherp en bot
pi_42143269
Ik ben de laatste tijd heel raar aan het rammelen. Ik had mezelf helemaal ingesteld op het feit dat als ik straks zolang na de operatie zou zitten dat ik dan zelf zou mogen beslissen of ik wel of niet aan kinderen wilde beginnen. Inmiddels de keuze gemaakt om toch eerst de buikwandcorrectie te gaan doen. Waardoor ik dus dat punt nog uitstel.

Maarja, toen kwamen de bloedwaardesuitslagen binnen en blijkt mijn foliumzuur en veel andere dingen zo laag te zijn dat ik nu dus simpelweg helemaal niet aan babies hoor te denken. En ik kan er dus echt wel om janken dat ik dus straks van medicijnen af moet laten hangen om wel zwanger te worden in plaats van dat ik zelf de keuze mag maken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42145515
Ah Troel wat k*t
Hoe lang wordt de kinderwens dan uitgesteld door die operatie? En hoe lang zou je dan nog medicijnen moeten slikken (of kan dat nu al?) zodat de waarden in orde zouden geraken?

dinsdag 26 september 2006 @ 17:42:31 #225
35189 Troel
scherp en bot
pi_42145799
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 17:32 schreef leonieke het volgende:
Ah Troel wat k*t
Hoe lang wordt de kinderwens dan uitgesteld door die operatie? En hoe lang zou je dan nog medicijnen moeten slikken (of kan dat nu al?) zodat de waarden in orde zouden geraken?

Nouja, de operatie kies ik echt zelf voor. Ik heb eerst gezegd dat ik eerst kinderen wilde voordat ik de correctie liet uitvoeren, maar na de correctie mag je zeker zes weken niet tillen, kortom, niet te doen met kinderen.
Dus eerst de correctie, dan pas kinderen. En dat zal dan wel weer pas een jaar na de operatie mogen gok ik (maar dat weet ik niet zeker)

Tja en medicijnen, mijn foliumzuur is nu al te laag voor mezelf en het is maar de vraag of slikken wat uithaald omdat lang niet alles opgenomen wordt. Ik wist al wel dat ik veel meer zou moeten slikken dan de niet gebypasde vrouw, maar ik was er niet vanuit gegaan dat ik al die hoeveelheid zou moeten slikken om de waarden voor mezelf gezond te houden. Ik zal nu dus echt voor mezelf moeten gaan slikken. Tja, het is niet anders, maar ik kan er dus echt wel om janken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42146168
Troel lijkt me moeilijk om dat te horen...
  dinsdag 26 september 2006 @ 18:03:28 #227
35189 Troel
scherp en bot
pi_42146270
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 17:59 schreef Nijna het volgende:
Troel lijkt me moeilijk om dat te horen...
het geeft voor mij alleen maar meer aan dat ik al die tijd wel netjes geroepen heb "straks als we getrouwd zijn en als dit en dit en dit" maar dat ik eigenlijk het liefst nu nog met de pil zou stoppen.

Wat ik dus ook moet doen, omdat dat de opname van vitamine b6 zou beperken. Dus wel stoppen met de pil en overgaan op wat anders. Maar geen baby

Nouja, gelukkig is mijn libido ook nog steeds 0,niks, dus dat scheelt weer iets
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 26 september 2006 @ 18:06:36 #228
35189 Troel
scherp en bot
pi_42146342
Ach, en dan denk ik aan andere mensen die allang kindertjes hadden willen hebben en die ook nog niet kunnen en mogen en dan voel ik me iets minder zielig, want dat lijkt me nog veel vervelender, vooral omdat ik mezelf daar nog niet echt onder schaar ofzo.

Ik ben gewoon een raar mens
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42146450
Troel wat klote lijkt me om zull nieuws te horen. Je kan nu zelf nauwelijks kiezen, en moet aan medicatie terwijl je weet dat je er voorlopig geen kindje voor terug krijgt..
Het lijkt me echt best balen dat je weet dat het nog minimaal een jaar zal gaan duren.
Hopelijk kan je veel van je af kletsen of schrijven hier!

Wijzelf mogen ons binnenkort Fosterparent-ouders noemen, wij gaan een kindje uit Latijns-Amerika sponsoren
Bij mij thuis hebben we dit jaren geleden ook een paar jaren gedaan, en we kregen toen echt foto's, tekeningen, kaartjes en zelfs een klein zilveren armbandje van het kindje dat we sponsorden.
Ik kijk er best naar uit om binnenkort het informatiepakket te ontvangen met daarin een fotootje
Gependeld
  dinsdag 26 september 2006 @ 18:21:56 #230
35189 Troel
scherp en bot
pi_42146768
Dat is ook wel een erg prettig idee MevrouwKorn. Ik ga daar ook eens overna denken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42149944
Dat is leuk mevr. Korn . Wij deden dat vroeger met school.
  dinsdag 26 september 2006 @ 23:04:54 #232
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_42156017
Hier ook weer gedonder en het is geen onweer Meeeeen ik wil ook, gister kreeg ik tussen neus en lippen door van mijn vriendin een zwangerschapstest ze had hem toch niet meer nodig. Het zet je wel weer aan het denken willen wel graag een tweede maar nu nog even niet en dan zo'n kadootje
pi_42162615
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 15:54 schreef Troel het volgende:
Maarja, toen kwamen de bloedwaardesuitslagen binnen en blijkt mijn foliumzuur en veel andere dingen zo laag te zijn dat ik nu dus simpelweg helemaal niet aan babies hoor te denken. En ik kan er dus echt wel om janken dat ik dus straks van medicijnen af moet laten hangen om wel zwanger te worden in plaats van dat ik zelf de keuze mag maken.
Heel herkenbaar en heel oneerlijk. Dat is echt een domper. Praat er wel veel over (met Bert of iemand anders) dat helpt wel om dingen een plaatsje te geven en om misschien ideëen op te doen. Dikke knuffel

Kan je misschien met injecties wel de benodigde voedingsstoffen binnenkrijgen. Via de bloedbaan zou zoiets wel snel opgenomen moeten worden. Maar ik weet niet of dat bestaat. Wat ik me nog verder afvroeg is zo'n BWC niet vergelijkbaar met een keizersnede? Misschien toch ook maar een keer met een gyn praten, kijken wat er mogelijk is.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  woensdag 27 september 2006 @ 15:44:59 #234
35189 Troel
scherp en bot
pi_42171930
quote:
Op woensdag 27 september 2006 10:03 schreef Mariposa het volgende:

[..]

Heel herkenbaar en heel oneerlijk. Dat is echt een domper. Praat er wel veel over (met Bert of iemand anders) dat helpt wel om dingen een plaatsje te geven en om misschien ideëen op te doen. Dikke knuffel

Kan je misschien met injecties wel de benodigde voedingsstoffen binnenkrijgen. Via de bloedbaan zou zoiets wel snel opgenomen moeten worden. Maar ik weet niet of dat bestaat. Wat ik me nog verder afvroeg is zo'n BWC niet vergelijkbaar met een keizersnede? Misschien toch ook maar een keer met een gyn praten, kijken wat er mogelijk is.
Je bent een schatje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42218679
ik zou nooit op zo'n goede adviezen komen... ik dacht alleen maar: 'wat rot voor Troel'
Weten mensen in jullie omgeving van jullie gerammel?
Ik kan het steeds moeilijker voor mezelf houden, ik laat het bvb op het werk vallen tegen mijn naaste collega, of tegen mijn vader. Tegen mijn collega zeg ik dan "als we een huis hebben, gaan we ervoor", tegen mijn vader alleen maar dat we nu nog niet aan het proberen zijn (we liepen over de markt, langs babyspullenkraam en ik ratelde plots over baby's) en dat het wel om die reden is dat we naar een huis uitkijken, "voor binnen een paar jaar".
Alleen een goede vriendin- die ook vreselijk rammelt het laatste halfjaar- vertel ik echt hoe het zit (je weet wel, liever vandaag dan morgen de pil buitengooien enzo)
pi_42220731
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:22 schreef Iksje het volgende:
ik zou nooit op zo'n goede adviezen komen... ik dacht alleen maar: 'wat rot voor Troel'
Dat had ik ook
quote:
Weten mensen in jullie omgeving van jullie gerammel?
Ik hou het niet echt geheim, volgens mij weet iedereen wel zo'n beetje dat ik graag kinderen wil. Dat ik ze liever vandaag dan morgen heb zeg ik niet, maar ik denk dat mensen het wel vermoeden, want ik praat veel te vaak over baby's enzo..
En soms (vaak) flap ik er gewoon iets uit, zoals gisteren bijvoorbeeld. De buurvrouw was op visite, er was iets over baby's op tv en opeens riep ik: "ik wil ooohook!" Het was eruit voor ik er erg in had
Daarna wél nog leuk over kinderen en baby's zitten praten.
We zien de dingen niet zoals ze zijn.
We zien de dingen zoals wij zijn.
weblogje
pi_42226242
Ik denk dat de meeste mensen in mijn omgeving het ook wel weten. Maak me er ook niet druk om want ze weten ook onmiddellijk dat het nog moet wachten tot we een huis hebben. Maar op mijn werk kan ik zoiets echt heel moeilijk verbergen. Al die zwangere vrouwen rondom mij
pi_42232143
Volgens mij staat het op mn voorhoofd... bij sommige mensen vertel ik het bijna en dan denk ik: oh nee toch maar ff nog niet zeggen...
Als ik baby-tjes zie dan heb ik nog steeds wel het ik wil ooook gevoel.
Maar verstandelijk is het even wat minder, komt door mn stemming. Heb dan ook met de huisarts besloten om nog even een maandje door te gaan met de prozac voordat we het verder gaan afbouwen.
pi_42232290
In mijn omgeving weten een aantal mensen wel dat ik (we) aan kinderen denken, maar meer ook niet eigenlijk

M'n rammelperiode was even een weekje afgezakt, maar nu rammel ik weer als een gek.. Zeker als ik al die lieve kindjes op foto's zie hier.. En dan ook nog zo'n ontzettend lief nichtje dat dan langskomt..
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_42238828
Ik ben eigenlijk nooit jaloers op andere zwangere vrouwen, maar ( volgens mij (!!) ) is mijn schoonzusje zwanger Heb wat gesprekken opgevangen die ze had met haar moeder en voor het eerst was ik heel, heel, heel erg verdrietig .......

( )
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  vrijdag 29 september 2006 @ 19:02:11 #241
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42239089
Oh Beaker, heel herkenbaar.
Zeker bij de mensen die zo dichtbij staan vind ik het het moeilijkst. Omdat je dan ook de blijdschap eromheen zo goed mee krijgt enzo.
Althans, zo is het bij mij meestal.

pi_42239690
Beaker, das wel herkenbaar hier. Broer van mijn man en zijn vriendin zijn bezig om voor een tweede kindje te gaan, en vertellen dat aan iedereen. Ik kan dan echt ontzettend jaloers zijn (al zal ik dit echt niet laten merken aan hen, en ik kan ook wel gewoon blij voor ze zijn), maar misschien komt die jaloezie ook wel deels voor omdat ik juist niks met hen beide heb, volgens mij zou ik heel ''anders'' jaloers zijn als het om leuke bekenden zou gaan.

Vraag werd hier gesteld of mensen in je omgeving weten dat je graag kinderen zou willen; Ik vertel het leuke mensen wel gewoon als ze er naar vragen, dat ik dus wel graag zou willen, maar manlief nog niet zo.
En minder leuke overnieuwsgierige mensen geef ik altijd als antwoord dat ''er vast ooit wel kinderen gaan komen''. Vind niet dat iedereen dat hoeft te weten in de omgeving.
Gependeld
pi_42254635
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 18:51 schreef Beaker het volgende:
Ik ben eigenlijk nooit jaloers op andere zwangere vrouwen, maar ( volgens mij (!!) ) is mijn schoonzusje zwanger Heb wat gesprekken opgevangen die ze had met haar moeder en voor het eerst was ik heel, heel, heel erg verdrietig .......

( )
Dat had ik ook bij de eerste zwangerschap van mijn schoonzus, toen had ik helemaal het idee dat het er nooit voor mij in zou zitten (vanwege mijn medische toestand). Ik was zo jaloers echt niet normaal meer, het stak bij mij zo erg.

Maar ik kan je 'geruststellen' bij de tweede was ik alleen maar heel blij voor ze en had ik er geen problemen mee.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_42254912
Ik weet niet zo goed wat ik voelde, maar ik weet gewoon dat ik ook niet heel snel zwanger zal zijn In mijn omgeving is iedereen binnen twee maanden na het stoppen van de pil zwanger ....... Heel fijn natuurlijk

Nou ja, jullie snappen me wel

Natuurlijk ben ik heel blij voor ze, want ik weet dat ze dit heel graag willen!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_42255378
De laatste twee zwangeren (waaronder mijn schoonzus ) waren ook binnen de twee maand zwanger. Leuk voor hen natuurlijk, maar ik moet toegeven dat het echt wringt.

Voor mijn zus was ik echt tevreden, maar bij mijn schoonzus heb ik zoiets van: "oh mens... zwijg er gewoon over!" En dan altijd die opmerkingen waar ik zo enthousiast hoor op te reageren Gisteren vond mijn schoonbroer het nog eens nodig om over haar buik te wrijven terwijl ik ernaast zat. Ik vraag me echt af waarom hij dat enkel doet als ik naast hem of recht voor hem zit. Als ik er schuin tgo zit, heb ik hem dat echt nog nooit zien doen...
pi_42452592
Mijn nicht is vannacht bevallen van een meisje!
Ze heet Lien, is 48cm groot en weegt 3320 gr.
Ik hoop dat ik haar voor de babyborrel (4nov) mag gaan bewonderen.
Ben zo blij, ze wou graag een meisje (ze hebben al een zoontje van 19m)
pi_42462455
Gefeliciteerd Iksje!
Wij zijn net terug van Ikea, ze hebben daar echt veel te veel leuke baby- en kinderspullen.
Maar ik heb me ingehouden...met heel veel moeite
weblogje
pi_42463162
't doet je toch denken hoe het zou zijn om zelf zo'n kindje op de wereld te zetten...
Er zijn nu nog 4 vrouwen in de familie die de 'volgende' in lijn zijn om te "baren": mijn zus en ik, en twee achternichtjes die ongeveer van dezelfde leeftijd zijn.
Ik wil wel
pi_42523168
Wat gaat het hier weer hard

Gisteren naar een bouwbeurs geweest en het liep daar gewoon vol met zwangeren. Maar wat wil ik dat ook graag En zo mooi zwanger allemaal
pi_42532978
Ben je naar BIS geweest leonieke? Was dat de moeite?
Zwangere vrouwen zijn inderdaad mooi...die bolle buikjes.
Al mag het resultaat er ook zijn gisteren het kleine frummeltje van mijn nicht gaan bezoeken. Wat is dat nog klein en broos! Mijn vriend durfde haar nauwelijks vastnemen, maar hij heeft wel de hele terugweg gezegd: "ik heb een baby vastgehouden"
pi_42533682
Argghh ik word gek van mijn gerammel...

Vriendinnetje is zwanger van haar 2e (haar 1e is 10 dagen jonger dan Amber) en ik ben best wel jaloers... Eigenlijk gaat dat helemaal nergens over want ik heb al een ontzettend mooi en lief kindje rondlopen.. maar toch klapperen mij eierstokken behoorlijk...

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 10:39:43 #252
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_42535376
* Wennie klappert gezellig mee

Mijn collega is 4 oktober bevallen van haar tweede. EN ik tuur naar zwangere buiken en kleine babytjes.. pfff wat moet je daar nou mee?!?!
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_42554166
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 08:23 schreef Iksje het volgende:
Ben je naar BIS geweest leonieke? Was dat de moeite?
Wij waren vorig jaar ook al geweest (en toen besefte ik nog eens heel goed: verdorie wij zijn al bijna 16 maand aan het zoeken achter een huis of bouwgrond en wonen nu nog altijd bij mijn schoonouders ff een serieuze baaldag gehad eigenlijk)
Maar het is wel interessant om folders mee te pikken En we hebben 5 Decors (tijdschriften) kunnen kopen voor 10 euro terwijl die normaal 6 euro / stuk kosten ofzo.
Maar wij hebben nog geen grond (dus laat staan een plan) dus is het wel moeilijk om prijzen op te vragen. Maar ik vond het wel interessant om sommige dingen gewoon eens te zien, zaken waar ik niet aan gedacht had.
quote:
Zwangere vrouwen zijn inderdaad mooi...die bolle buikjes.
Al mag het resultaat er ook zijn gisteren het kleine frummeltje van mijn nicht gaan bezoeken. Wat is dat nog klein en broos! Mijn vriend durfde haar nauwelijks vastnemen, maar hij heeft wel de hele terugweg gezegd: "ik heb een baby vastgehouden"
Nog een tweetal maand en ik word doopmeter. Ook al moet ik wel zeggen dat mijn man zoiets heeft van: ik vind baby's te broos en heb ze eigenlijk liever als ze een jaar oud zijn. Dan pas ga ik op mijn gemak zijn. Ik heb mezelf dan maar opgeofferd ( ) om constant met onze baby rond te lopen Maar dat mocht dan ook weer niet
pi_42554196
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 09:14 schreef Vicky het volgende:
Argghh ik word gek van mijn gerammel...
Hoe bedoel je?
pi_42588278
Ik zit vanmorgen op de bank mijn ontbijtboterham te eten. Na hap vijf denik ik: Hee. Ik word een beetje misselijk. Een beetje misselijk wordt ERG misselijk....

Toen ben ik maar heel stil blijven zitten en toen zakte het na een paar minuten af
Naderhand denken van Neeeee kan niet.... NEEHEE

Ik moet er trouwens niet aan denken hoe het dan is als je maaaaaanden zo misselijk bent zeg. Ik vond die paar minuten al meer dan genoeg. Ik ben een watje

Boterham heb ik niet meer opgegeten
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_42588491
Ik zeg nu altijd: ik wil gerust 9 maand misselijk zijn als ik er zo'n cadeau voor krijg... Maar dat zeg ik nu natuurlijk

En jullie mogen mij hier niet op pakken binnen een aantal jaar aangezien rammelende eierstokken ervoor zorgen dat een vrouw onzin kan beginnen uitkramen
pi_42601154
Zorgen rammelende eierstokken er ook al voor dat je onzin kan gaan uitkramen... .

Wij hebben kennissen in het buitenland met een kleine en gisteren zat mn lief over skype te kletsen, hoor je op de achtergrond gekraai van die kleine... Ik wil oohook...
(nog niks gehoord van het genetisch centrum, ik zal eens even bellen een dezer dagen)
pi_42614496
Dat is het leuke aan rammelende eierstokken... Altijd een geldig excuus

Ik was vandaag wat lastig op de leerlingen (ze waren echt heel vervelend aan het doen).
En toen zei een leerling: "mevrouw, je ziet er wel niet zo goed uit eigenlijk. Ben je ziek? Of heb je slecht nieuws gekregen?"
"hoe bedoel je, slecht nieuws?"
"Ja, ik weet het niet, ben je zwanger misschien?"

Oh wat heb ik mij moeten inhouden zodat ik niet zei dat dat helemaal geen slecht nieuws ging zijn (maar dat krijg ja natuurlijk als je zegt dat je nog een paar jaar wilt wachten, die pubers vergeten ook niets )
pi_42615921
Was vanmiddag met mijn lief in de stad, stonden we in een winkeltje te kijken voor iets leuks voor als de buren straks een beebje hebben. Stond ik zomaar samen met manlief te zwijmelen boven de babysokjes...
pi_42616285
Mijn gerammel is beantwoord

wachten op het tweede streepje - deel 85
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_42616861
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 18:05 schreef Beaker het volgende:

Beakie!!!!! Waaaaauuuwwwwww!!!!!
En dat na al die cyclus-ellende enzo! Geeft deze burger weer moed en ik kan niet wachten op de eerste Beaker-Buik-Foto

Hiiiiiiiii wat leuk
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_42617767
Gefeliciteerd Beaker
pi_42617906
quote:

super! gefeliciteerd
pi_42619019
Yesssss Beaker, super
pi_42622799
quote:

Had je post daar eerder gezien dan hier, dus ook hier nog een keertje
Wat leuk trouwens dat je ook hier dan nog eventjes komt

Mijn babydoos zit propvol nu
Nu mn buik nog

Wat Leonieke ook al zei; al ben ik 9 maanden misselijk, daar sleep ik me wel doorheen, ik heb er echt alles voor over, ik wil zooooo graag..
Ik wil zo graag weten WANNEER mijn tijd dan wel komt..
Gependeld
pi_42622955
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 21:21 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Wat Leonieke ook al zei; al ben ik 9 maanden misselijk, daar sleep ik me wel doorheen, ik heb er echt alles voor over, ik wil zooooo graag..
Dat wil ik eigenlijk ook graag weten. Moest ik nu weten dat ik binnen twee jaar zwanger zou zijn, zou ik waarschijnlijk minder rammelen. Nu is het die onzekerheid: gaat het hier ooit wel lukken?

Ik heb ooit overwogen om naar een waarzegster te gaan maar phille sprak direct over scheiden dus heb ik dat idee maar aan de kant geschoven
pi_42623162
Nu heb ik heel het pendeltopic terug bekeken om te zien wat er voor mij was gependeld
pi_42624792
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 21:32 schreef leonieke het volgende:
Nu heb ik heel het pendeltopic terug bekeken om te zien wat er voor mij was gependeld
Is juist leuk! Ik heb het laatst ook nog weer gedaan en ook opgeschreven. Wat kwam er bij jou uit dan?
Ik heb het toen jammergenoeg maar aan 1 iemand gevraagd van wanneer ik zwanger zou raken, dus geen vergelijkingsmateriaal, wel meerdere antwoorden gekregen op de vraag hoeveel kinderen.
Bij mij was het : zwanger april 2009 (mag hopen dat ik niet ZO lang wachten hoef )
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen
Gependeld
pi_42624912
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 22:15 schreef MevrouwKoRn het volgende:

[..]

Is juist leuk! Ik heb het laatst ook nog weer gedaan en ook opgeschreven. Wat kwam er bij jou uit dan?
Ik heb het toen jammergenoeg maar aan 1 iemand gevraagd van wanneer ik zwanger zou raken, dus geen vergelijkingsmateriaal, wel meerdere antwoorden gekregen op de vraag hoeveel kinderen.
Bij mij was het : zwanger april 2009 (mag hopen dat ik niet ZO lang wachten hoef )
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen
Ik kan zelf niet pendelen (zelfs dat heeft spekkie gependeld in dat topic )
Eerst kwam eruit kind in 2010 (omg! )
En dan zwanger tweede helft 2007, maar dat zal niets worden vrees ik (want als we een grond kopen en bouwen is het huis pas klaar oktober 2007 ofzo en ik stop niet met mijn pil zolang we daar niet wonen )

Maar ik ga wel akkoord hoor met tweede helft 2007, jongen

Maar als jij nog eens wilt pendelen, mag dat altijd hoor

(en nu ga ik mijn hoofdpijn gaan wegslapen )
Doei mederammelaars
pi_42625106
ik bedoelde daarmee dat ik ook laatst weer in dat topic heb zitten lezen, heb ook nog nooit voor mezelf gependeld.
Maarre pendelen kan iedereen volgens mij wel hoor, het kan al met een stuk draad en naald.

2007 klinkt wel ok haha!

Morgen een lang weekend lekker naar Texel, lekker uitwaaien en naar de zeehondjes in Ecomare
Gependeld
pi_42625775
quote:

Wat leuk!
pi_42633346
Beaker, wat leuk voor je!!!

Volgens mij kwam bij het pendelen er bij mij ergens in 2008 uit, lijkt me ergens nog best dichtbij, maar aan de andere kant, als vriendje en ik allebei klaar zijn met de studie, en ik heb ergens een leuke vaste baan, wie weet wat er dan gaat gebeuren...
pi_42633525
Beaker, wat gaaf
Helemaal geweldig zeg..
Dikke knuffel
pi_42634551
Beaker gefeliciteerd!!
weblogje
pi_42665773
Beaker wat leuk! Nu kan het rammelen pas echt beginnen
pi_42665826
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 21:21 schreef MevrouwKoRn het volgende:

Ja dat zei ik ook altijd. Totdat ik 4 maand boven de wc had gewoond
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 10:29:00 #278
35189 Troel
scherp en bot
pi_42665887
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 10:23 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Ja dat zei ik ook altijd. Totdat ik 4 maand boven de wc had gewoond
Ik vind dit een beetje een rare opmerking en een beetje ongepast, maar dat zal wel weer aan mij liggen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42665913
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 10:29 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik vind dit een beetje een rare opmerking en een beetje ongepast, maar dat zal wel weer aan mij liggen
Dan ligt het ook aan mij
pi_42665936
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 10:29 schreef Troel het volgende:

[..]

Waarom is dat raar dan. Ik heb ook gerammeld en toen ik eindelijk zwanger was en dat toen mis ging heb ik nog meer gerammeld. Toen ik weer zwanger was riep ik ook: Oh laat mij maar 9 maand boven die wc hangen heb ik er wel voor over. Nou ben er wel op terug gekomen hoor. Na 4 maand niks te kunnen eten en drinken en 10 kilo afgevallen heb ik wel terug genomen wat ik heb gezegd.

Ik bedoelde dus eigenlijk dat je dat wel zat word Want dan heb je al wat je hebben wilde zeg maar
Liefde
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 10:33:40 #281
35189 Troel
scherp en bot
pi_42665938
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 10:31 schreef leonieke het volgende:

[..]

Dan ligt het ook aan mij
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 10:36:09 #282
35189 Troel
scherp en bot
pi_42665967
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 10:33 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Waarom is dat raar dan. Ik heb ook gerammeld en toen ik eindelijk zwanger was en dat toen mis ging heb ik nog meer gerammeld. Toen ik weer zwanger was riep ik ook: Oh laat mij maar 9 maand boven die wc hangen heb ik er wel voor over. Nou ben er wel op terug gekomen hoor. Na 4 maand niks te kunnen eten en drinken en 10 kilo afgevallen heb ik wel terug genomen wat ik heb gezegd.
Ik vind het een beetje raar om dat zo te zeggen terwijl je weet dat er hier mensen rondlopen die dolgraag zwanger willen worden, maar waar het niet lukt, mag, kan. Mensen die desnoods de rest van hun leven elke dag kotsend boven het toilet zouden willen hangen als ze in ruil daarvoor een kindje mochten krijgen.
Prima dat je zulke dingen zegt, maar misschien kan je je indenken wat zoiets doet voor die mensen.

Het komt ook een beetje over alsof je die vier maanden misselijkheid er niet voor over hebt ofzo. Het is gewoon raar en kwetsend.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42666176
Het is hier ook eerst niet gelukt hoor. En ik weet dat hier mensen zijn bij wie het niet lukt. Maar het is helemaal makkelijk zeggen voor iemand die dat nog nooit mee gemaakt heeft (en dan bedoel ik boven de wc hangen) dat diegene dat wel 9 maand wil. Maar ik gn het jullie van harte en nu ben ik hier weg want ik rammel niet dus hoor hier helemaal niet!!
Liefde
pi_42666238
Zoals ik dus zelf ook al zei: dat rammelen doet mij misschien wat onzin uitkramen, maar echt.. je kan niet geloven hoeveel tranen ik al heb gelaten omdat het hier nog helemaal niet kan/mag en ik het zo graag wil, MeNicole. Net zoals wij dat van jou ook niet kunnen weten, maar om dan zo binnen te vallen in dit topic met jouw mededeling had ik toch ook ziets van (zeker nu je het zelf ook hebt meegemaakt...)
Ik vind het wat raar.. da's alles.

En ik hoop toch echt dat we dat wel mogen zeggen, zonder dat je hier halsoverkop weg gaat.
pi_42666701
Maar juist omdat ik het meegemaakt heb weet ik wat ik zeg. Ik ga niet dingen zeggen waar ik niets van weet zeg maar. En ik gun het jullie echt allemaal van harte (en dat bedoel ik niet gemeen), maar wat ik van mezelf weet is dat toen ik eenmaal zwanger was dat ik het misselijk zijn helemaal beu was. Ik was zwanger, ik had wat ik hebben wilde. Dat bedoel ik eigenlijk te zeggen. Snap wel dat jullie dat niet helemaal snappen want kan het een beetje moeilijk uitleggen.

Als het voor jullie zover is misschien dat jullie dan snappen wat ik bedoel. Had een tijdje terug ook zo'n soort geval met Moonah. Die snapte toen ook niet dat ik het zwanger zijn zat was. Ik moest blij zijn dat ik zwanger was. Totdat ze zelf aan het eind liep en helemaal begreep hoe ik me toen voelde.

Maar laten we hier nu maar over ophouden. Jullie rammelen (hopelijk niet meer lang) door en ik zal opletten hoe ik dingen neer zet.
Liefde
pi_42666794
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 11:27 schreef MeNicole het volgende:
Maar juist omdat ik het meegemaakt heb weet ik wat ik zeg. Ik ga niet dingen zeggen waar ik niets van weet zeg maar. En ik gun het jullie echt allemaal van harte (en dat bedoel ik niet gemeen), maar wat ik van mezelf weet is dat toen ik eenmaal zwanger was dat ik het misselijk zijn helemaal beu was. Ik was zwanger, ik had wat ik hebben wilde. Dat bedoel ik eigenlijk te zeggen. Snap wel dat jullie dat niet helemaal snappen want kan het een beetje moeilijk uitleggen.

Als het voor jullie zover is misschien dat jullie dan snappen wat ik bedoel. Had een tijdje terug ook zo'n soort geval met Moonah. Die snapte toen ook niet dat ik het zwanger zijn zat was. Ik moest blij zijn dat ik zwanger was. Totdat ze zelf aan het eind liep en helemaal begreep hoe ik me toen voelde.

Maar laten we hier nu maar over ophouden. Jullie rammelen (hopelijk niet meer lang) door en ik zal opletten hoe ik dingen neer zet.

En onze hormonen spelen misschien ook wel eens op waardoor we zo'n dingen zeggen (bij mij zijn het dan mijn mannelijke hormonen, want van die vrouwelijke heb ik er niet genoeg om ze te laten opspelen )

Als er trouwens mensen zijn die graag nog eens willen pendelen? (bij mij beweegt er dus echt niets )
pi_42667226
Vanmiddag weer naar een verjaardag. Al die lieve kleine baby´s/peuters dat soort dingen maakt het altijd nog erger!
pi_42699024
Ik denk dat het hier nog maar even bij gerammel moet blijven... als ik me over anderhalve week (dan heb ik weer een afspraak) nog zo voel, ga ik misschien toch maar aan de huisarts voorstellen om mn AD weer op te hogen... Of het nou alleen aan het afbouwen ligt of dat het een combinatie is van dingen weet ik niet. Maar ik voel me rot en daar ga ik dan ook weer van twijfelen .
  zondag 15 oktober 2006 @ 16:40:34 #289
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_42699656
We krijgen over een week hopelijk twee asielkatten in ons huisje. Toch gezinsuitbreiding.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_42715305
Hehe, Daar wordt het rammelen alleen maar erger van Wij hebben er ook 2 uit het asiel, het zijn soms net kinderen

Nijna wat rot dat je je zo voelt. Hopelijk weet je HA een goeie oplossing.
  maandag 16 oktober 2006 @ 19:25:18 #291
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_42722716
Nijna wat k.. dat je je zo rot voelt.. hopelijk voel je je gauw weer wat lekkerder in je vel, en kan je arts je wat helpen!

GWS: wat leuk, beestjes erbij!! Ben erg benieuwd waar jullie keus op gevallen is!
Grappig toeval weer, want wij zijn op zoek naar een teckel uit het asiel/herplaatser via fokker. Dus misschien ook al wel gauw hier een nieuwe huisgenoot erbij
Gependeld
pi_42803685
Na overleg met de huisarts toch maar besloten om mn medicatie weer te verhogen... Hopelijk klaart het gauw weer een beetje op en is er weer plek voor gerammel hier.
pi_42806723
Balen Nijna! Ik hoop dat je je weer snel beter voelt en dat het later alsnog lukt om af te bouwen.
weblogje
pi_42808302
Nijna

Ohh, kinderkleding en kinder/babyspulletjes zijn zo lief
Ik kon me net niet inhouden en heb een heel lief rokje, en een etenssetje gekocht.

En dan te bedenken dat het nog jaren duurt voordat wij kindjes gaan proberen te krijgen..

*zucht*
pi_42808320
We zullen over een tijdje wel zien, misschien kan ik het beter blijven slikken. Maar dat is van latere zorg... Eerst mezelf maar weer op mn pootjes...
pi_42808358
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:21 schreef Nijna het volgende:
We zullen over een tijdje wel zien, misschien kan ik het beter blijven slikken. Maar dat is van latere zorg... Eerst mezelf maar weer op mn pootjes...
ja, inderdaad
Wat rot dat het minder gaat zeg
pi_42830721
Oke, dit wordt mijn eerste post hier. Sinds een maand of drie heb ik ineens - van de ene op de andere dag- last van gerammel. Met een beetje geluk (als mijn werkgever mee werkt en ik dus een nieuw contract krijg) gaan we vanaf februari proberen...Dus voorlopig rammel ik gezellig mee..
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_42830977
Welkom mefke79! Hopelijk kan je snel door naar wachten op het tweede streepje!
weblogje
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 12:00:14 #299
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_42831214
Nijna wat ontzettend klote dat het minder met je gaat. Maar hopelijk is de medicatie verhoging maar tijdelijk en gaat het je gauw helpen!!

Wolkje, heb je een foto van het rokje?? Kleertjes kopen is ZO leuk, ik heb echt al wel een klein stapeltje! Meeste meisjeskleertjes

Welkom Mefke!! Klets hier maar lekker van je af, altijd gezellig nieuwe mensen!

Hier weinig te melden, mn schoonzusje is zwanger, iets waar ik eigenlijk al op te wachten zat, volgens mij heb ik het hier zelfs wel ergens gepost.
Ik feliciteer mn zwager en schoonzus zeker wel(ben niet zo kinderachtig om dat niet te doen omdat zij ons nooit een kaartje hebben gestuurd of feliciteerden toen we trouwden) maar van binnen ben ik natuurlijk stik en stikjaloers.

Nouja ws volgend jaar februari word ik mama van een teckelpup
en ik herhaal maar steeds weer tot in den treurnis dat mijn tijd nog wel komt
Gependeld
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 12:03:15 #300
35189 Troel
scherp en bot
pi_42831287
Mevrouwkorn, ik kan me heel goed voorstellen dat je niet helemaal blij bent met die zwangerschap.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 12:05:06 #301
35189 Troel
scherp en bot
pi_42831348
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties