Ik heb een keer, hele goedkope dan wel, slofsokjes gekocht in de kleinste maatquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:10 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ik koop af en toe babykleertjes, gewoon omdat ik ze zo schattig vind![]()
Ik heb ook al redelijk wat kleertjes gekochtquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:53 schreef MissPink het volgende:
Ik ben alleen bang dat als ik eenmaal 1 ding koop, dat ik dan niet meer kan stoppen..en voor je het weet heb ik een complete baby-uitset bij elkaar![]()
Hier nog een weegschaal (ik typte weegschaap... deze verspreking wilde ik jullie toch niet onthoudenquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:38 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik ben een echte Weegschaal, ik twijfel over zoveel![]()
Wij ookquote:
Jij mij ook hoor, vertel jij eens dan! Dan zal ik onze naam ook zeggen, het kan tenslotte nog wel eventjes duren voordat ik ooit een kind krijg, en wie weet krijg ik niet eens een dochter...quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:54 schreef S_oepstengel het volgende:
Ahhhhh.. toe, nu maak je me nieuwsgierig hoor MevrouwKoRn![]()
welke naam dan? *nieuwsgierig isquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:04 schreef Iksje het volgende:
Wij hebben nog geen meisjesnaam, ik twijfel over de naam die ik lang in mijn hoofd had. En vriendlief heeft een Nederlandse naam voor ogen (als in, kom je bijna niet tegen in België), alleen vind ik de variant zonder d mooier...
Dat zeg ik dus ook altijd, '' je gaat maar hard je best doen voor een meisje"quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:06 schreef Wolkje het volgende:
Dus we moeten maar een dochtertje krijgen
Goede keuze, denk ik..je kan immers niet je hele leven 'in de wacht' gaan zetten omdat je tegen die tijd misschien wel zwanger bent of wil worden, toch? komt er een beetje raar uit, maar je snapt wat ik bedoel hoop ikEn zoals je zelf al zegt: je kan altijd nog nee zeggen..quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:53 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik heb besloten toch de sollicitatiebrief maar op de post te doen, dan zie ik wel wat er komen gaat. Ik kan na een gesprek altijd nog ''nee'' zeggen, want het is niet zo dat waar ik nu werk ik weg moet of het niet leuk heb. Wordt dus nog vervolgt..
Onze 'ideale situatie' is over een jaar of 2, dan hoop ik wat beter in mijn vel te zitten en geen medicijnen meer te slikken, onze financiele situatie is dan waarschijnlijk ook een stuk beter en ik wil stoppen met roken voordat ik ga proberen om zwanger te worden. Een huisje hebben we wel alquote:Ik riep trouwens altijd dat ik op mijn 25ste mijn eerste kindje wilde, mijn 29ste papa worden (dat zou in dat geval dus ergens tussen mijn verjaardag in augustus en zijn verjaardag eind oktober moeten zijn ), dat duurt nog een paar jaartjes, dan hopen we ook verhuisd te zijn naar een iets grotere woning en dan hoop ik afgestudeerd te zijn. Het kan allemaal. Eerder of later mag natuurlijk altijd, maar dit is onze 'ideale situatie'.
Roos is inderdaad een hele lieve naamquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:10 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ok, ik zal het ook vertellen, maar mondje dicht verder, mocht er een meisje worden geboren hier, dan gaat ze Roos heten.
![]()
Jaloerse blik...quote:
Na 14 maand zoeken (en nog steeds niets gevonden te hebben) durf ik hier nu wel bekennen dat ik wat jaloers benquote:
Iksje....nee die oudste was echt 'gepland'. We wilde zo graag een kindje dat we gekeken hebben naar de mogelijkheden. En aangezien kleintjes als ze heel klein zijn maar weinig ruimte nodig hebben en toch graag bij je in de buurt zijn, was het eigenlijk alleen maar fijn. Ze was altijd maar 2 stappen van ons vandaan....oh, bijkomend voordeel was dat ik nu zoveel herrie kan maken als ik wil, want ze lag natuurlijk ook naast de tv/stofzuiger en ander herrie dingen te slapen. En als ik terugkijk denk ik heel eerlijk dat een kleintje best lang niet echt een 'eigen' kamer nodig heeft. Als ze maar een speelplekje en een slaapplek hebben. Wij hadden een hoek afgeschermd met dikke gordijnen. Dus wel een eigen plekje om te slapen en de box was haar speelplek.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:16 schreef Iksje het volgende:
Ik ben een newbie in OUD, dus vergeef me de vraag...
maar was je oudste gepland? Of was het een welkom ongelukje?
Want op dit moment houdt de huisvestiging ons het meeste tegen. Vriendlief vindt dat we eerst een huisje moeten hebben, dat volledig op orde is, voor je kan beginnen proberen.
En dat steekt wel, want dat is wellicht pas over 2-3 jaar, aangezien we net begonnen zijn met zoeken.
Dankjewel!! Na er een nachtje over geslapen te hebben ben ik er nog steeds positief over, het lijkt me ZO leuk, met mensen en dieren te gaan werken!! En lekker iedere avond thuis eten, de weekenden vrij, nooit meer feestdagen werken, geen slaapdiensten meer..quote:Op woensdag 13 september 2006 08:46 schreef Brighteyes het volgende:
MevrouwKorn, gewoon doen hoor die baan, als het je wat lijkt natuurlijk.
Ik heb begin van het jaar wel getwijfeld of ik wel of niet aan die opleiding en die nieuwe wending moest beginnen want stel nou dat...
Inmiddels ben ik nog niet zwanger en dus mooi wel aan die opleiding begonnen.
Het is voor geen enkele werkgever 'leuk'. Of je er nou 6 maanden of 6 jaar werkt.En als jij gewoon je werk goed doet moet het ook geen probleem zijn volgens mij hoor.
Leuke functie trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |