Dan is juist dit topic wel wat voor jou! Wij kletsen hier gewoon tegen elkaar aan en hier kun je even van je afkletsen of wat dan ook.quote:Op zondag 10 september 2006 13:40 schreef S_oepstengel het volgende:
Af en toe word ik echt gek van mijn eigen gerammel. Ik wil er niet zo veel mee bezig zijn, maarja dan moet ik ook niet op dit forum gaan rondspoken![]()
Misschien zit daar wel wat in, wij hadden de namen ook al vast staan voordat ik zwanger was (wel al bezig) en die zijn ook tot het einde hetzelfde gebleven.quote:Op zondag 10 september 2006 11:44 schreef Beaker het volgende:
Mijn tante zegt altijd verzin de namen al voordat je zwanger bent, want pas dan weet je dat het de juiste naam is
* Beaker denken gaat
hihi dan heb je wel wat gemist, hij had we hadden geen keuze. Ik bleek 'ineens' zwanger. We deden aan periodieke onthouding en temperaturen maar Mike werd daar steeds 'slordiger' mee. Hij heeft een paar weken heel erg aan het idee moeten wennen en was (net als ik ) erg overdonderd. Na de eerste echo was hij helemaal om en werd steeds enthousiaster.quote:Op zondag 10 september 2006 10:06 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik heb toen jouw verhalen gelezen en gevolgd Jelief, wat heeft Mikeair toen doen besluiten dat hij wel aan kinderen toe was? En hoeveel eerder was jouw kinderwens er wel?
Hier is een beetje die situatie waarin jij toen zat.
Huh vaag.. ik dacht toen gelezen te hebben dat jullie er toen voor gingen in het tweede streepjes topic, maar dat toen Mikeair toch zn twijfels begon te krijgen, en dat toen al bleek dat je zwanger was, en dat jullie er allebei toch wel heel blij mee waren.quote:Op maandag 11 september 2006 09:58 schreef Jelief het volgende:
[..]
hihi dan heb je wel wat gemist, hij had we hadden geen keuze. Ik bleek 'ineens' zwanger. We deden aan periodieke onthouding en temperaturen maar Mike werd daar steeds 'slordiger' mee. Hij heeft een paar weken heel erg aan het idee moeten wennen en was (net als ik ) erg overdonderd. Na de eerste echo was hij helemaal om en werd steeds enthousiaster.
En mijn kinderwens, ach ja die had ik al toen ik een jaar of 12 was, ik riep altijd dat ik later mama zou worden. Het begon echt te kriebelen toen we een jaar samenwoonden ofzo, dat is ongeveer een jaar voordat ik zwanger werd. Op dat moment waren Mike en ik al een jaar of 8 een stel.
Onderschatten doe ik het zeker niet en verwacht ook dat het niet makkelijk zal zijn maar ik denk ook dat het er aan ligt hoe je er zelf tegenover staat.quote:Op maandag 11 september 2006 09:31 schreef Brighteyes het volgende:
Tsja, er zijn genoeg vrouwen die het op die manier doen. Zelfs hier op Fok zijn er een aantal voorbeelden maar ik denk dat je niet moet onderschatten dat het wel heel, heel zwaar is.
Maar het zou wel kunnen...
Dat is een heeeeele mooie datumquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:29 schreef Iksje het volgende:
En over een kleine maand bevalt mijn nicht (8 okt als hij/zij op 'tijd' komt) van haar tweede kindje.![]()
Haha, nee dat heb ik ook nog nooit gehoord, maar misschien bestaan ze wel de mensen die daarom graag een kindje willenquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:01 schreef MissPink het volgende:
Het is toch ook logisch dat je je vooral verheugt op de leuke en lieve dingen?
Ik heb nog nooit iemand horen zeggen: 'Ik wil zooo graag een baby, want de gebroken nachten lijken me heerlijk, ik ben dol op slaaptekort!'
Heerlijk dat geurtje, ook voor jezelfquote:Ik heb zelfs een tijdje met Zwitsal gedouched, omdat ik de geur zó lekker vond![]()
![]()
Ik koop af en toe babykleertjes, gewoon omdat ik ze zo schattig vindquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:01 schreef MissPink het volgende:
Ik heb zelfs een tijdje met Zwitsal gedouched, omdat ik de geur zó lekker vond![]()
![]()
Ik heb een keer, hele goedkope dan wel, slofsokjes gekocht in de kleinste maatquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:10 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ik koop af en toe babykleertjes, gewoon omdat ik ze zo schattig vind![]()
Ik heb ook al redelijk wat kleertjes gekochtquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:53 schreef MissPink het volgende:
Ik ben alleen bang dat als ik eenmaal 1 ding koop, dat ik dan niet meer kan stoppen..en voor je het weet heb ik een complete baby-uitset bij elkaar![]()
Hier nog een weegschaal (ik typte weegschaap... deze verspreking wilde ik jullie toch niet onthoudenquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:38 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik ben een echte Weegschaal, ik twijfel over zoveel![]()
Wij ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |