Mee eens!quote:Op woensdag 6 september 2006 03:25 schreef MaJo het volgende:
Geweldige OPHad alleen liever in de plaats van die halfnaakte dame een halfnaakte meneer gezien
MaJo +1 met de complimenten van Ben Verbong en Arne Jansen.quote:Op woensdag 6 september 2006 03:24 schreef MaJo het volgende:
Revolver
Jeequote:Op woensdag 6 september 2006 03:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
MaJo +1 met de complimenten van Ben Verbong en Arne Jansen.
Jude Law omdat hij mijn grote held isquote:Op woensdag 6 september 2006 03:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Laetitia Casta staat er in omdat zij de grote liefde van Tong80 is. Als je kunt beargumenteren waarom een bepaalde meneer er in zou moeten, wil ik dat best overwegen.
quote:Op woensdag 6 september 2006 03:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hannie Schaft
Jeequote:Op woensdag 6 september 2006 04:02 schreef wyccie het volgende:
Ha ze is er nog.
MaJo +1
Ik ga nu weer. Ga jij ook op tijd naar bed, MaJo? Je zult ook wel uitgeput zijn. Denk ook aan jezelf.
Welterusten, MaJo, Stanley en Gooitzen!
quote:Op woensdag 6 september 2006 07:37 schreef Nembrionic het volgende:
Hij is ook nog eens verschrikkelijk lelijk.
Over 10 minuten dusquote:Op woensdag 6 september 2006 07:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
ja inderdaad
Hee Nem hoe laat vertrek je?
Nembrionic +1quote:Op woensdag 6 september 2006 07:37 schreef Nembrionic het volgende:
Die kan knipogen
Hij is ook nog eens verschrikkelijk lelijk.
Ja, tuurlijk..om hard werkende studenten zoals ik jaloers te makenquote:Op woensdag 6 september 2006 07:45 schreef Nembrionic het volgende:
Wellicht komt er een (foto)verslag
Las Vegas, Los Angels en San Francisco, met de auto.quote:Op woensdag 6 september 2006 07:49 schreef ChrisJX het volgende:
Waar ga je geen?
quote:Op woensdag 6 september 2006 07:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk..om hard werkende studenten zoals ik jaloers te maken![]()
Das een eindje rijden danquote:Op woensdag 6 september 2006 07:51 schreef Nembrionic het volgende:
Las Vegas, Los Angels en San Francisco, met de auto.
The Pianist dacht ik.quote:Op woensdag 6 september 2006 08:50 schreef macondo het volgende:
ok snel vraagje dan:
Ik zoek drie films met Adrian Brody
Stel altijd vragen waarbij de antwoorden niet zo snel gegeven wordenquote:Op woensdag 6 september 2006 08:50 schreef ChrisJX het volgende:
Inmiddels had je (Soempie dus) al drie vragen kunnen stellen
Bijjjjjnaquote:Op woensdag 6 september 2006 10:16 schreef Berkery het volgende:
Tarte du pommes?
Doe maar, vind het primaquote:Op woensdag 6 september 2006 11:18 schreef Etcetera het volgende:
ik wil wel een vraag doen
als iedereen dat goed vind
da's 4quote:Op woensdag 6 september 2006 11:30 schreef dartfanaat het volgende:
Veepest
quote:Op woensdag 6 september 2006 11:31 schreef Camplo het volgende:
Water verandert in bloed (1)
Muggen (2)
Kikkers (3)
Steekvliegen (4)
Veepest (5)
Sprinkhanen (6)
Duisternis (7)
Dood van de eerstegeborene (8)
Zweren (9)
Hagel (10)
Stond niet zo lang geleden in de Questquote:Op woensdag 6 september 2006 11:33 schreef macondo het volgende:
Google-alarm is afgegaan in huize Macondo...![]()
en je hebt het onthouden, of heb je de Quest er ff bijgepaktquote:Op woensdag 6 september 2006 11:34 schreef Camplo het volgende:
[..]
Stond niet zo lang geleden in de Quest
Quest gepaktquote:Op woensdag 6 september 2006 11:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en je hebt het onthouden, of heb je de Quest er ff bijgepakt![]()
quote:Het spreekt voor zich dat er geen gebruik gemaakt wordt van hulpmiddelen als Google, Wikipedia en dergelijke. Zou het wel erg makkelijk maken. Dit soort dingen is dus niet toegestaan
Ook thuis opzoeken in een encyclopedie, op een platenhoes of in een boek, alsmede vragen aan huisgenoten of geflashed worden op MSN wordt aanzien als opzoeken. Niet doen dus.
We hebben al enkele Googlaars ontmaskerd en daarvoor is een stem-topic geopend. Dat staat hier: AKQ-stemtopic ivm Googlende quizzers.
Wrong. Wel warmquote:Op woensdag 6 september 2006 11:42 schreef Oxyligen het volgende:
Gelbe flag?
Again foutquote:Op woensdag 6 september 2006 11:45 schreef Oxyligen het volgende:
Rote flag dan maar. Moet dit eigenlijk gewoon weten..
De eerste kleur was goedquote:Op woensdag 6 september 2006 11:46 schreef Oxyligen het volgende:
Ik ga niet alle kleuren gokkenSchiet me mss nog zo te binnen
Was dat niet zo'n doelgroep cafe in Groningen?quote:Op woensdag 6 september 2006 12:02 schreef Homdeck het volgende:
omg die OP![]()
Waarom kom ik toch nooit van die El Rubio stempel af![]()
Ja. En dat terwijl ik niet eens tot de doelgroep behoor.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:07 schreef macondo het volgende:
[..]
Was dat niet zo'n doelgroep cafe in Groningen?
Mussert?quote:Op woensdag 6 september 2006 12:08 schreef Sitethief het volgende:
Hij sympathiseerde met naz's ja.......... maar hij was niet gevangen genomen ofzo, in tegendeel.
Haha dat was een pure nazi, SS leider volgens mijquote:Op woensdag 6 september 2006 12:09 schreef Oxyligen het volgende:
Eichmann?
Ik geef het opquote:Op woensdag 6 september 2006 12:10 schreef Sitethief het volgende:
Hij was van geboorte Nederlander. Hij was nog in functie ten tijde van zijn dood.
Aanslag?quote:Op woensdag 6 september 2006 12:13 schreef Sitethief het volgende:
Komop, hij had een politieke functie ten tijde van de aanslag op hem.
Warm!quote:Op woensdag 6 september 2006 12:15 schreef Camplo het volgende:
[..]
Aanslag?
Was dat niet die mensenrechten activist ofzo in die trend iets? Uit Zuid-Afrika volgens mij. Maar geen idee of het een Nederlander was en hoe ie heet weet ik al helemaal niet.
Die was in 1904 al doodquote:Op woensdag 6 september 2006 12:16 schreef macondo het volgende:
Kruger?
Nee, Nederlandse voor-en achternaamquote:Op woensdag 6 september 2006 12:18 schreef Oxyligen het volgende:
Steve nogwat (nee, niet irwine)
Biko bedoelde ik trouwens.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:18 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Nee, Nederlandse voor-en achternaam
Zeker de leukste thuisquote:
Tsjakka!!!!quote:Op woensdag 6 september 2006 12:24 schreef dartfanaat het volgende:
Hendrik Verwoerd
Met dank voor de tip. Heel aardig van jequote:
Nog iets meer.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:29 schreef macondo het volgende:
70
Serieusquote:
Ja, maar ze hoeven niet overal mee te doen. Er zijn er een aantal die niet geregistreerd zijn, maar zich wel aangemeld hebben.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:31 schreef Sitethief het volgende:
70 is wel erg veel als je bedenkt dat je 30 mensen per kieskring nodig hebt.
dolle_hond +1quote:Op woensdag 6 september 2006 12:31 schreef dolle_hond het volgende:
83
[flauw]quote:Op woensdag 6 september 2006 13:39 schreef Sitethief het volgende:
Nee, groot betonnen geval, zijn niet veel mensen in aanwezig......
ROTFLOLquote:Op woensdag 6 september 2006 13:57 schreef buzzer het volgende:
[..]
[flauw]
Dan moet het het Feijenoord stadion zijn
[/flauw]
nee.....quote:Op woensdag 6 september 2006 14:01 schreef klenski het volgende:
zwaar-water fabriek?
Die keur ik goedquote:Op woensdag 6 september 2006 14:03 schreef Supersheep het volgende:
een waterreiniginggebouw?
buzzer +1quote:Op woensdag 6 september 2006 14:10 schreef buzzer het volgende:
Dat is in China
Gaat alles goed meis? Sterkte iigquote:Op woensdag 6 september 2006 14:27 schreef MaJo het volgende:
Ik ben er ook weer even maar niet voor lang, ga zo weer richting ziekenhuis
Sterkte!quote:Op woensdag 6 september 2006 14:27 schreef MaJo het volgende:
Sterktequote:Op woensdag 6 september 2006 14:27 schreef MaJo het volgende:
Het verschilt heel erg per dag, toestand is stabiel maar schommelt wel. De laatste dagen gaat het helaas wat minderquote:
quote:Op woensdag 6 september 2006 14:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het verschilt heel erg per dag, toestand is stabiel maar schommelt wel. De laatste dagen gaat het helaas wat minder![]()
papsie ligt in het ziekenhuisquote:Op woensdag 6 september 2006 14:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik weet niet wat er loos is, maar veel geluk, gezondheid en Gods zegen.
Je bent lievquote:Op woensdag 6 september 2006 14:32 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ben in gedachten bij je meis, nogmaals heel veel sterkte
![]()
![]()
is dat wel haalbaarquote:Op woensdag 6 september 2006 14:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Voor in de OP?
Alleen nieuwe vragen
Wanneer een vraag al gesteld is in een van de voorgaande topics, mag de vraag absoluut niet een tweede keer gesteld worden. Op vragen naar de echte naam van Freddie Mercury of de zeven wereldwonderen staat nog net niet de doodstraf. Vraag integere user en moeder van de AKQ MaJo naar haar persoonlijke database van alle reeds gestelde vragen.
Je bent schattig.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
is dat wel haalbaarlijkt me praktisch gezien onmogelijk eerlijk gezegd
Hmm ik weet niet, ik denk dat je niet altijd origineel kunt zijn, vooral aangezien we al zoveel topics hebben. Ik vind het zelf niet zo erg als er een vraag wordt gesteld die een paar weken geleden ook werd gesteld, als het maar niet zo is dat het echt vlak na elkaar is. We kunnen ook zoals bij muziektrivia in de OP een paar vragen zetten die voorlopig echt niet meer kunnen (zoals Freddy Mercury inderdaad). De volgende zin "Vraag integere user en moeder van de AKQ MaJo naar haar persoonlijke database van alle reeds gestelde vragen." moet trouwens wel blijvenquote:Op woensdag 6 september 2006 14:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Voor in de OP?
Alleen nieuwe vragen
Wanneer een vraag al gesteld is in een van de voorgaande topics, mag de vraag absoluut niet een tweede keer gesteld worden. Op vragen naar de echte naam van Freddie Mercury of de zeven wereldwonderen staat nog net niet de doodstraf. Vraag integere user en moeder van de AKQ MaJo naar haar persoonlijke database van alle reeds gestelde vragen.
met mij gaat t prima, dit keer heb ik nergens last van...quote:Op woensdag 6 september 2006 14:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je bent liev![]()
Gaat het met jou een beetje?
Dat is goed nieuws Bwenquote:Op woensdag 6 september 2006 14:38 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
met mij gaat t prima, dit keer heb ik nergens last van...
quote:
Stan, wat een top OP btw!quote:Op woensdag 6 september 2006 14:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Voor in de OP?
Alleen nieuwe vragen
Ja, ik ga gewoon door met je plagen, no matter what..quote:Op woensdag 6 september 2006 14:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmm ik weet niet, ik denk dat je niet altijd origineel kunt zijn, vooral aangezien we al zoveel topics hebben. Ik vind het zelf niet zo erg als er een vraag wordt gesteld die een paar weken geleden ook werd gesteld, als het maar niet zo is dat het echt vlak na elkaar is. We kunnen ook zoals bij muziektrivia in de OP een paar vragen zetten die voorlopig echt niet meer kunnen (zoals Freddy Mercury inderdaad). De volgende zin "Vraag integere user en moeder van de AKQ MaJo naar haar persoonlijke database van alle reeds gestelde vragen." moet trouwens wel blijven![]()
Nee hoor, John Legend staat er al in en ben al helemaal tevredenquote:Op woensdag 6 september 2006 14:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Volgende wordt nog beter. Heb je een verzoekje voor iets wat er in moet?
quote:Op woensdag 6 september 2006 14:42 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nee hoor, John Legend staat er al in en ben al helemaal tevreden![]()
Tja zo werkt het natuurlijk nietquote:Op woensdag 6 september 2006 14:42 schreef Etcetera het volgende:
dan vraag ik bij deze de persoonlijke databse met reeds gestelde vragen aan bij onze integere user en moeder van de AKQ
Ga je de touwtjes van me over nemenquote:Op woensdag 6 september 2006 14:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Hey maaa..jooo... na de meet eeeen..zoooo moet je toch weten dat ik echt nooit serieus ben..quote:Op woensdag 6 september 2006 14:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tja zo werkt het natuurlijk nietvraag of een vraag gesteld is dan kan ik je dat vertellen
Emancipatie is gisteren afgeschaft door het kabinet. Nee, volgende OP wordt m'n laatste..quote:Op woensdag 6 september 2006 14:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ga je de touwtjes van me over nemen![]()
jammerquote:Op woensdag 6 september 2006 14:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tja zo werkt het natuurlijk nietvraag of een vraag gesteld is dan kan ik je dat vertellen
Plaatje uit Miss Saigon graagquote:Op woensdag 6 september 2006 14:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Hey maaa..jooo... na de meet eeeen..zoooo moet je toch weten dat ik echt nooit serieus ben..
Succes met alle verzoeken!
Ander Beatles plaatje was er al.. heb ik van jou geleend trouwens..quote:Op woensdag 6 september 2006 14:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Plaatje uit Miss Saigon graagEn een mooiere foto van the Beatles (waar john lekkerder op staat
)
Not yet, ik kan nu even niet downloadenquote:Op woensdag 6 september 2006 14:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
heb je 'Save Room' al??
You bet!quote:Op woensdag 6 september 2006 14:46 schreef BwennieBren het volgende:
Stay with you (dit vind ik een heerlijk nr. trouwens)
Er moet eigenlijk een autootje in. Liefst een Daffodil. Als je toch bezig bent...quote:Op woensdag 6 september 2006 14:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
we wachten op buzzer geloof ikquote:Op woensdag 6 september 2006 14:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is er eigenlijk een vraag?
Golden Arm wellicht?quote:Op woensdag 6 september 2006 14:50 schreef Homdeck het volgende:
Mag ik de foto's van El Rubio omruilen voor wat anders?![]()
bijvoorbeeldquote:
sterkte meisquote:Op woensdag 6 september 2006 14:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het verschilt heel erg per dag, toestand is stabiel maar schommelt wel. De laatste dagen gaat het helaas wat minder![]()
Done en gestemd, uiteraard nu op Stay with youquote:Op woensdag 6 september 2006 14:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
You bet!![]()
Meld je hier? John Legend Part II: Get Lifted Right Here
quote:Op woensdag 6 september 2006 14:54 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Zal ik er een vraag ingooien trouwens?
quote:Op woensdag 6 september 2006 14:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Begnini
quote:Op woensdag 6 september 2006 14:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Roberto.
quote:Op woensdag 6 september 2006 14:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
een mooi ooitje mag er altijd inquote:Op woensdag 6 september 2006 14:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
daar moet ik ook altijd aan denken als ik m ziequote:Op woensdag 6 september 2006 14:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De Italiaanse versie van Owen Schumacher.
quote:Op woensdag 6 september 2006 15:03 schreef BwennieBren het volgende:
Ik krijg visite beste luitjes en ga daarna even naar t plein hier, wellicht tot later![]()
Welke titel zoek ik?quote:Jaren geleden lag een zwerver op de kille grond van een Londens treinstation. Hij zong:. De zanger Kevin Bryars liep langs, en maakte er een song van. Verschillende versies volgden, waaronder van Tom Waits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |