Die keur ik goedquote:Op woensdag 6 september 2006 14:03 schreef Supersheep het volgende:
een waterreiniginggebouw?
buzzer +1quote:Op woensdag 6 september 2006 14:10 schreef buzzer het volgende:
Dat is in China
Gaat alles goed meis? Sterkte iigquote:Op woensdag 6 september 2006 14:27 schreef MaJo het volgende:
Ik ben er ook weer even maar niet voor lang, ga zo weer richting ziekenhuis
Sterkte!quote:Op woensdag 6 september 2006 14:27 schreef MaJo het volgende:
Sterktequote:Op woensdag 6 september 2006 14:27 schreef MaJo het volgende:
Het verschilt heel erg per dag, toestand is stabiel maar schommelt wel. De laatste dagen gaat het helaas wat minderquote:
quote:Op woensdag 6 september 2006 14:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het verschilt heel erg per dag, toestand is stabiel maar schommelt wel. De laatste dagen gaat het helaas wat minder![]()
papsie ligt in het ziekenhuisquote:Op woensdag 6 september 2006 14:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik weet niet wat er loos is, maar veel geluk, gezondheid en Gods zegen.
Je bent lievquote:Op woensdag 6 september 2006 14:32 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ben in gedachten bij je meis, nogmaals heel veel sterkte
![]()
![]()
is dat wel haalbaarquote:Op woensdag 6 september 2006 14:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Voor in de OP?
Alleen nieuwe vragen
Wanneer een vraag al gesteld is in een van de voorgaande topics, mag de vraag absoluut niet een tweede keer gesteld worden. Op vragen naar de echte naam van Freddie Mercury of de zeven wereldwonderen staat nog net niet de doodstraf. Vraag integere user en moeder van de AKQ MaJo naar haar persoonlijke database van alle reeds gestelde vragen.
Je bent schattig.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
is dat wel haalbaarlijkt me praktisch gezien onmogelijk eerlijk gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |