Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken dan te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht..
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd.
Toch maar wel, omdat je zo'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Hij hoeft niet in de OP ofzo (. ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
quote:Op woensdag 6 september 2006 01:53 schreef SeaOfLove het volgende:
waar is mijn avatar gebleven????
doet t gewoon hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 01:53 schreef SeaOfLove het volgende:
die spuit wel erg veelquote:Op woensdag 6 september 2006 01:54 schreef Sebasser het volgende:
Dan de kachel's aan!
Tis nog geen winter!quote:Op woensdag 6 september 2006 01:54 schreef Sebasser het volgende:
Dan de kachel's aan!
Jaquote:Op woensdag 6 september 2006 01:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat kan elke user wel hoor
Ja maar jij bent een neppe mod....quote:Op woensdag 6 september 2006 01:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat kan elke user wel hoor
Die is er gewoon hoor lieve schatquote:Op woensdag 6 september 2006 01:53 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik bedoel maar.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een neppe mod....
Wel mod maar eigenlijk toch niet zeg maar.
Wel hoor... Pas anders de wiki aanquote:Op woensdag 6 september 2006 01:54 schreef SeaOfLove het volgende:
niet in de OP
Geloof me, als je precies op het goede moment post gaat hij door het slotje heenquote:Op woensdag 6 september 2006 01:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een neppe mod....
Wel mod maar eigenlijk toch niet zeg maar.
hoiquote:
Weet ikquote:Op woensdag 6 september 2006 01:55 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Geloof me, als je precies op het goede moment post gaat hij door het slotje heen![]()
Geloof me, als jij dood gaat vergaat de wereldquote:Op woensdag 6 september 2006 01:55 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Geloof me, als je precies op het goede moment post gaat hij door het slotje heen![]()
in de OP niet...of comp is weer stomquote:Op woensdag 6 september 2006 01:55 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die is er gewoon hoor lieve schat![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 01:56 schreef Sebasser het volgende:
Ik vroeg mij af he, hebben wij hier ook een vast kliekje ?
Waarbij we anderen negeren als ze proberen mee te doen![]()
?
geel?quote:Op woensdag 6 september 2006 01:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je bent in ieder geval niet kleurenblind![]()
Nou, hoop het nietquote:Op woensdag 6 september 2006 01:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Geloof me, als jij dood gaat vergaat de wereld
Als ik kon ging ik het aanpassenquote:Op woensdag 6 september 2006 01:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
in de OP niet...of comp is weer stom![]()
quote:
quote:
Lurkenquote:
DIE IS OOK DOOD !quote:Op woensdag 6 september 2006 02:00 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
WAT DAN
IK HAAL PEULMANS ERBIJ![]()
Dat kan ik heul niet zijnquote:Op woensdag 6 september 2006 02:00 schreef paultjuhhh het volgende:
hee homo's
Paultjuhhhh!!!!quote:Op woensdag 6 september 2006 02:00 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
WAT DAN
IK HAAL PEULMANS ERBIJ![]()
Denk het... het een doe je met je mond en het ander met je ogenquote:
kan jij zuigen met je ogen?quote:Op woensdag 6 september 2006 02:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Denk het... het een doe je met je mond en het ander met je ogen
Kipquote:Op woensdag 6 september 2006 02:03 schreef Acryl het volgende:
[..]
kan jij zuigen met je ogen?![]()
dan wil ik je wel es skullfucken door de oogkas
al opgelostquote:Op woensdag 6 september 2006 02:04 schreef PrintScreen het volgende:
Lekker layoutverneukend bezig paultjuhhh
allang niet meer liefiequote:Op woensdag 6 september 2006 02:04 schreef PrintScreen het volgende:
ik las 12quote:Op woensdag 6 september 2006 02:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jij zou gaan slapen toch![]()
En zoveel verschillen we niet hoor qua leeftijd, ik ben 22![]()
en ruud is gewoon een lamlulquote:Op woensdag 6 september 2006 02:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jij zou gaan slapen toch![]()
En zoveel verschillen we niet hoor qua leeftijd, ik ben 22![]()
Het was al overquote:Op woensdag 6 september 2006 02:04 schreef PrintScreen het volgende:
Ik zie hetquote:
quote:Op woensdag 6 september 2006 02:06 schreef paultjuhhh het volgende:
ok ff he
1. FC Utrecht
2. Feyenoord
3. Ajax
quote:Op woensdag 6 september 2006 02:06 schreef paultjuhhh het volgende:
ok ff he
1. FC Utrecht blond haar
2. Feyenoord rood haar
3. Ajax bruin haar
quote:
OE OE WOUTER BOSquote:Op woensdag 6 september 2006 02:08 schreef Qunix het volgende:
OE OE TROS!
neequote:Op woensdag 6 september 2006 02:10 schreef Acryl het volgende:
wil jij de cleveland steamroller dan?
jammer, ik hoopte dat het 11x erger was...quote:Op woensdag 6 september 2006 02:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
tering waarom zo'n heisa over mijn muis...terwijl jouw ava 10x erger is!!!!![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 02:12 schreef Acryl het volgende:
A Cleveland steamroller is when you shit on your partners chest, then rub your wang back and forth in it and smear it around between her boobies.
quote:Op woensdag 6 september 2006 02:12 schreef murp het volgende:
[..]
jammer, ik hoopte dat het 11x erger was...![]()
ik ben geen fan van bonoquote:Op woensdag 6 september 2006 02:14 schreef Qunix het volgende:
"Zeg eens homo?"
ik ga ook zo kipjequote:Op woensdag 6 september 2006 02:14 schreef Acryl het volgende:
ik ga zo naar bed, ik moet morgen weer vroeg uitslapen
quote:Op woensdag 6 september 2006 02:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ga ook zo kipje![]()
Truste voor iedereen![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 02:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ga ook zo kipje![]()
Truste voor iedereen![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 02:14 schreef Acryl het volgende:
ik ga zo naar bed, ik moet morgen weer vroeg uitslapen
hey wat weird, je kon nog notes lezenquote:Op woensdag 6 september 2006 02:16 schreef The_Terminator het volgende:
[afbeelding]
Deze bewaar ikVooral de laaste reactie
![]()
hoop ik..quote:Op woensdag 6 september 2006 02:16 schreef The_Terminator het volgende:
[afbeelding]
![]()
Hahahahaquote:Op woensdag 6 september 2006 02:16 schreef The_Terminator het volgende:
[afbeelding]
![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 02:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tenminste nog enige orde hier![]()
bagger er maar lekker op los...
dank jequote:Op woensdag 6 september 2006 02:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tenminste nog enige orde hier![]()
bagger er maar lekker op los...
Slaap, kindje, slaap.quote:Op woensdag 6 september 2006 02:30 schreef SeaOfLove het volgende:
kan niet slapen
quote:Op woensdag 6 september 2006 02:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jij wist het![]()
Zei het toch![]()
nix....slaapverwekkend dus eigenlijkquote:Op woensdag 6 september 2006 02:32 schreef Qunix het volgende:
[..]
Slaap, kindje, slaap.
Daar buiten loopt een.............. Sja... Wat loopt er buiten nu in de nacht?
een vleermuis met scherpe klauwen en een bloeddorstige blik van bloedzoekende ogen....quote:Op woensdag 6 september 2006 02:32 schreef Qunix het volgende:
[..]
Slaap, kindje, slaap.
Daar buiten loopt een.............. Sja... Wat loopt er buiten nu in de nacht?
Moet je es mee gapen met deze smiliequote:Op woensdag 6 september 2006 02:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nix....slaapverwekkend dus eigenlijk![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 02:33 schreef murp het volgende:
[..]
een vleermuis met scherpe klauwen en een bloeddorstige blik van bloedzoekende ogen....
quote:Op woensdag 6 september 2006 02:33 schreef murp het volgende:
[..]
een vleermuis met scherpe klauwen en een bloeddorstige blik van bloedzoekende ogen....
zal ik dan maar langskomen??quote:Op woensdag 6 september 2006 02:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
daar val ik egnie van in slaap
quote:Op woensdag 6 september 2006 02:35 schreef murp het volgende:
[..]
zal ik dan maar langskomen??
dit is dan al de 3e keer en ik doe het niet 4 keer![]()
Ik begin nu te gapenquote:Op woensdag 6 september 2006 02:33 schreef Qunix het volgende:
[..]
Moet je es mee gapen met deze smilie![]()
Hoefde ook maar een half uur, yvonne is zomaar gaan slapenquote:Op woensdag 6 september 2006 02:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
...het was heul moeilijk anderhalf uur mijn mond houden
![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 02:37 schreef Sebasser het volgende:
Water
Dosage:
14 litres mentioned
Time:
12 hours or so?
Available:
always available
Certainty:
unknown
Hm, moet ik onthouden
quote:Op woensdag 6 september 2006 02:39 schreef Sebasser het volgende:
Caffeine
Dosage:
20 grammes (someone said 8 -> 10 grammes)
Time:
not known
Available:
Caffeine tablets available in Chemist shops
Certainty:
don't know
Notes:
I don't know very much about this. There isn't all that much caffeine in coffee, maybe 200 mg.
quote:Op woensdag 6 september 2006 02:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
http://www.spaink.net/varia/suicide_methods.html
quote:Op woensdag 6 september 2006 02:37 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hoefde ook maar een half uur, yvonne is zomaar gaan slapen![]()
klopt.quote:Op woensdag 6 september 2006 02:40 schreef murp het volgende:
[..]link uit dit topic...
[Centraal] Zelfmoord tips, pijnloos en snel
en slaapt...quote:Op woensdag 6 september 2006 02:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Oké...The_Terminator is weer.......
![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 02:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
http://www.spaink.net/varia/suicide_methods.html
quote:Aspirin (acetylsalicylic acid)
Dosage:
20-30+ grammes (too many cause vomitting)
een kennerquote:Op woensdag 6 september 2006 02:46 schreef ThinkTank het volgende:
[..]
[..]
Dat lukt nooit. Eén doosje helpt wel tegen verveling (herinner ik uit m'n schooltijd)
quote:Op woensdag 6 september 2006 02:52 schreef ThinkTank het volgende:
Nadeel zijn de kleverige zweethanden die je ervan krijgt...
quote:Op woensdag 6 september 2006 02:59 schreef SeaOfLove het volgende:
En nu ga ik echt plat!!! Trustekus voor iedereen!
Ok...quote:Op woensdag 6 september 2006 03:12 schreef murp het volgende:
ik ga slapen... slaap lekker... ik heb weer heerlijk gbaggerd vannacht...
Een animated gif met bewegende tekst dus?quote:Op woensdag 6 september 2006 05:48 schreef guitarist.nl het volgende:
http://mcrdev.guitarist.nl/menu/icoontjes/
Voor degene die een lichtkrant in hun avatar willen!
Hotlinken staat uit:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 6 september 2006 06:23 schreef duivelinnetje het volgende:
Ik wil niks.........maar vind het wel leuk te lezen
Uiteraard. Alleen ga ik vannacht niet zo veel baggeren, moet morgen namelijk weer vroeg op voor mijn werkquote:
Juist ik bagger gewoon wat tijdens mijn slaap.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:11 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Uiteraard. Alleen ga ik vannacht niet zo veel baggeren, moet morgen namelijk weer vroeg op voor mijn werk
Van wat en wanneer ben jij mod?quote:Op donderdag 7 september 2006 00:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah we doen ff een rondje mee.
Sinds bier een feit isquote:
Dat is vast niet van jezelfquote:Op donderdag 7 september 2006 00:19 schreef Qunix het volgende:
[afbeelding]
Bifi
uiterlijk: Het dunne kleine worstje ziet er glibberig en iets te rood uit. Om het worstje zit een dun doorzichtig plastic velletje, wat je glibberig naar beneden moet glijden. Deze associaties zijn te erg voor een worst.
imago: Bifi is niet bepaald heel stoer. Maar ik zal er niemand mee pesten.
smaak: Beetje goedkoop, chemisch pittig en heel vet. Je krijgt er echt vieze handen van.
handigheid: Ze zijn allemaal apart verpakt, dus heel handig om mee te nemen.
eng ingrediënt: witte zwoerdjes
conclusie: Het smaakt best okay (ik ben dol op chemisch), is handig om mee te nemen maar het vieze gladde velletje ontneemt mij alle worstlust.
Cijfer: 6
T ziet wel blauw hierquote:
Ik snap hem.... PUB modje... Aangezien ik daar nooit komquote:
Ach jaquote:Op donderdag 7 september 2006 00:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dat zullen meer mensen hebben, maar goedik ben hier ook wel geregeld te vinden hoor
Juist!quote:Op donderdag 7 september 2006 00:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh dan gooien we er even een zwarte doorheen
Daar is het ook erg jaquote:Op donderdag 7 september 2006 00:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja ik zat net in BEF
Over blauw gesproken
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:26 schreef paultjuhhh het volgende:
ey
Wijn en piem0lsquote:Op donderdag 7 september 2006 00:28 schreef paultjuhhh het volgende:
je weet toch ik drink wijn
ook in het stadion?quote:Op donderdag 7 september 2006 00:28 schreef paultjuhhh het volgende:
je weet toch ik drink wijn
Moet jij ook wat postenquote:Op donderdag 7 september 2006 01:14 schreef boem-dikkie het volgende:
kickje, slome mofo's
Neeniet.quote:Op donderdag 7 september 2006 05:35 schreef Sebasser het volgende:
Jawel.
Hologramhandelaar.quote:Op donderdag 7 september 2006 05:35 schreef Sebasser het volgende:
Homohaatdragendeleraar.
Nee, bier leeft bier wandaad blow pof merk gek doen?quote:Op donderdag 7 september 2006 05:36 schreef Sebasser het volgende:
Ja, wie heeft hier vandaag school of werk te doen ?
Oh, onjuist.quote:Op donderdag 7 september 2006 05:37 schreef Sebasser het volgende:
Oh, juist.
Mauro, morgen.
Vrijdag dus.
Spiderman?quote:Op donderdag 7 september 2006 06:09 schreef Sebasser het volgende:
een overdosis gammastralen heeft zijn dna veranderd,
en als hij nu boos wordt, veranderd hij in een groen wezen.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:05 schreef SeaOfLove het volgende:
owww lama kwam op pagina 6 binnenvallen![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:05 schreef SeaOfLove het volgende:
owww lama kwam op pagina 6 binnenvallen![]()
I know...maar ik was er maar heel kort ffquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:06 schreef boem-dikkie het volgende:
en ik was gister met jou op MSN SoL
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:06 schreef SeaOfLove het volgende:
Heren!!! Ik heb steun nodig!!! Het is echt waar...
Ons gesprek laatst was romantischquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
I know...maar ik was er maar heel kort ff![]()
ging over verliefdheid enzoquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:08 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ons gesprek laatst was romantisch![]()
ah, ik word dus gezocht aye?quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:09 schreef The_Terminator het volgende:
Ff spammen: Moderators gezocht voor KLB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |