Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken dan te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht..
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd.
Toch maar wel, omdat je zo'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Hij hoeft niet in de OP ofzo (. ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
quote:Op woensdag 6 september 2006 01:53 schreef SeaOfLove het volgende:
waar is mijn avatar gebleven????
doet t gewoon hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 01:53 schreef SeaOfLove het volgende:
die spuit wel erg veelquote:Op woensdag 6 september 2006 01:54 schreef Sebasser het volgende:
Dan de kachel's aan!
Tis nog geen winter!quote:Op woensdag 6 september 2006 01:54 schreef Sebasser het volgende:
Dan de kachel's aan!
Jaquote:Op woensdag 6 september 2006 01:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat kan elke user wel hoor
Ja maar jij bent een neppe mod....quote:Op woensdag 6 september 2006 01:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat kan elke user wel hoor
Die is er gewoon hoor lieve schatquote:Op woensdag 6 september 2006 01:53 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik bedoel maar.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een neppe mod....
Wel mod maar eigenlijk toch niet zeg maar.
Wel hoor... Pas anders de wiki aanquote:Op woensdag 6 september 2006 01:54 schreef SeaOfLove het volgende:
niet in de OP
Geloof me, als je precies op het goede moment post gaat hij door het slotje heenquote:Op woensdag 6 september 2006 01:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een neppe mod....
Wel mod maar eigenlijk toch niet zeg maar.
hoiquote:
Weet ikquote:Op woensdag 6 september 2006 01:55 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Geloof me, als je precies op het goede moment post gaat hij door het slotje heen![]()
Geloof me, als jij dood gaat vergaat de wereldquote:Op woensdag 6 september 2006 01:55 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Geloof me, als je precies op het goede moment post gaat hij door het slotje heen![]()
in de OP niet...of comp is weer stomquote:Op woensdag 6 september 2006 01:55 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die is er gewoon hoor lieve schat![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 01:56 schreef Sebasser het volgende:
Ik vroeg mij af he, hebben wij hier ook een vast kliekje ?
Waarbij we anderen negeren als ze proberen mee te doen![]()
?
geel?quote:Op woensdag 6 september 2006 01:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je bent in ieder geval niet kleurenblind![]()
Nou, hoop het nietquote:Op woensdag 6 september 2006 01:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Geloof me, als jij dood gaat vergaat de wereld
Als ik kon ging ik het aanpassenquote:Op woensdag 6 september 2006 01:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
in de OP niet...of comp is weer stom![]()
quote:
quote:
Lurkenquote:
DIE IS OOK DOOD !quote:Op woensdag 6 september 2006 02:00 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
WAT DAN
IK HAAL PEULMANS ERBIJ![]()
Dat kan ik heul niet zijnquote:Op woensdag 6 september 2006 02:00 schreef paultjuhhh het volgende:
hee homo's
Paultjuhhhh!!!!quote:Op woensdag 6 september 2006 02:00 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
WAT DAN
IK HAAL PEULMANS ERBIJ![]()
Denk het... het een doe je met je mond en het ander met je ogenquote:
kan jij zuigen met je ogen?quote:Op woensdag 6 september 2006 02:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Denk het... het een doe je met je mond en het ander met je ogen
Kipquote:Op woensdag 6 september 2006 02:03 schreef Acryl het volgende:
[..]
kan jij zuigen met je ogen?![]()
dan wil ik je wel es skullfucken door de oogkas
al opgelostquote:Op woensdag 6 september 2006 02:04 schreef PrintScreen het volgende:
Lekker layoutverneukend bezig paultjuhhh
allang niet meer liefiequote:Op woensdag 6 september 2006 02:04 schreef PrintScreen het volgende:
ik las 12quote:Op woensdag 6 september 2006 02:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jij zou gaan slapen toch![]()
En zoveel verschillen we niet hoor qua leeftijd, ik ben 22![]()
en ruud is gewoon een lamlulquote:Op woensdag 6 september 2006 02:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jij zou gaan slapen toch![]()
En zoveel verschillen we niet hoor qua leeftijd, ik ben 22![]()
Het was al overquote:Op woensdag 6 september 2006 02:04 schreef PrintScreen het volgende:
Ik zie hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |