donequote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:11 schreef Litpho het volgende:
[R&P SC] werken voor hun geld is dubbel.
Dat is geen ienemienemutte, dat is kijken naar het topicid om te zien dat Dickies me net te snel af wasquote:
Precies, net doen alsof ie nu wel mijn kant kiestquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is geen ienemienemutte, dat is kijken naar het topicid om te zien dat Dickies me net te snel af was.
Alsnog, dank.
Ik ga stoppen als moderator op R & Pquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Kutmods hier. Te weinig aanwezig/meeposten.
Vroeger was het beter.
ex collegaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik stop als moderator op R&P
Kom Mo wel solidair blijven met je collega
Oh, tuurlijk kan een discussie wel. Er wordt daar echter simpelweg gezegd 'joh, het is je allemaal aangepraat, borderline, niets van gelovenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:47 schreef PeZu het volgende:
sorry hoor
maar een topic als Borderline en ADHD
doet nu eenmaal een hoop stof opwaaien
mag er dan niet gewoon over gepraat worden?
zonder gelijk van bagger en drammen te spreken?
of zitten de mensen gewoon niet te wachten op goed bedeoelde adviezen uit eigen ervaringen?
stel je voor
ik vind dat herbeoordelen van zo'n diagnose wel erg samenvalt met het delen van lotgenotenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, tuurlijk kan een discussie wel. Er wordt daar echter simpelweg gezegd 'joh, het is je allemaal aangepraat, borderline, niets van geloven'. Even grof gezegd dan. Dat is nergens voor nodig. TS geeft zelf aan grondig onderzocht te zijn en dan geloof ik de diagnose wel. Er wordt imo dus wél te hard gedramd. Nog afgezien van dit alles is het onderwerp van dat topic praten met lotgenoten, en dus niet het herbeoordelen van z'n diagnose.
Vind ik een goed plan. Máár. Dan zou ik graag willen dat dat topic niet over deze TS gaat, maar over de algemene kwestie 'borderline-diagnose'.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind dat herbeoordelen van zo'n diagnose wel erg samenvalt met het delen van lotgenoten
maar goed de een vindt het doordrammen en de ander advies geven, ts heeft tenslotte ook 20 beoordelingen volghouden dus zal hij hier ook wel tegen opgewassen zijn
vooral in zo'n geval als dit is het stellen van vagen diagonese in overlappende kwalen erg twijfelactig en dat lijdt tot enig verhitte discussies
maar goed, moet er dan een spin=off topic worden aangemaakt?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:34 schreef JoeyT het volgende:
Ik wil ff duidelijk maken dat ik nooit PM krijg
Meer je best doen om een kutusert te zijn danquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:34 schreef JoeyT het volgende:
Ik wil ff duidelijk maken dat ik nooit PM krijg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |