Tsja, je kan wel een gedicht alleen als OP neergooien, maar wat moet er dan met het topic gebeuren verder? Er is namelijk weinig discussiemateriaal. Feitelijk gezien is het hoe jij je voelt, uitgedrukt in een tekst. Kan dus prima in dat topic. Dat je het zelf geschreven hebt maakt niets uit, het hoeven niet per sé lyrics van andere artiesten te zijn daar.quote:Op woensdag 13 december 2006 02:39 schreef BrandX het volgende:
Beste clumsy_clown,
Jammer dat je mijn topic op slot gooit, m.i. past het niet in de link die je er bij zette. Het ging mij met name om het gedicht wat ik zelf geschreven heb.... Ik zou het zeer waarderen als je het weer wil openen, zo nodig haal ik de quotes wel weg. Die zijn inderdaad uit verschillende songteksten, maar daar gaat het nog niet zo zeer om. Wel om mijn gedicht.
Please?
quote:Op woensdag 13 december 2006 02:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tsja, je kan wel een gedicht alleen als OP neergooien, maar wat moet er dan met het topic gebeuren verder? Er is namelijk weinig discussiemateriaal. Feitelijk gezien is het hoe jij je voelt, uitgedrukt in een tekst. Kan dus prima in dat topic. Dat je het zelf geschreven hebt maakt niets uit, het hoeven niet per sé lyrics van andere artiesten te zijn daar.
Probeer het dan 's neer te tikken. Iets meer uitwerken, iets meer details, zodat mensen er inhoudelijk op kunnen reageren. Dat topic van zojuist lokt gewoon niet de reacties uit die je wil.quote:Op woensdag 13 december 2006 02:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik heb (veel) mindere topics open zien blijven... Maar goed het is niet anders blijkbaar. Minpuntje.
![]()
te meer omdat het echt recht uit mijn hart komt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 02:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik heb (veel) mindere topics open zien blijven... Maar goed het is niet anders blijkbaar. Minpuntje.
![]()
te meer omdat het echt recht uit mijn hart komt.![]()
![]()
quote:Ik heb een hele goede vriend. Mijn beste maatje. Eigenlijk zijn we geen vrienden. We houden zielsveel van elkaar. Doch (zoals onderstaand gedicht laat lezen) hebben we door diverse ervaringen in ons leven er bewust voor gekozen niet met elkaar een relatie aan te gaan.
Hij is in het verleden zeer diep gekwetst, zo diep dat ik zat te janken.
Ik heb een verleden achter de rug, wat ik gewoon eerst verder een plaats moet geven.
We zijn zulke goede vrienden, dat gezamelijke vrienden die weinig te maken hebben met onze wederhelften (we hebben beiden een relatie met iemand anders) ons als een eenheid blijven zien. Hoewel ze ons niet begrijpen, niet begrijpen waarom wij onze wederhelften niet laten voor wat ze zijn, en wij niet samen zijn, kunnen en willen wij het niet uit leggen.
Zij zien niets liever dan ons samen, maar wij weten dat dat gedoemd is om te mislukken. Niet omdat we niet genoeg van elkaar houden, maar wel omdat we nog te veel issues hebben die we eerst moeten op lossen en we te bang zijn om onze vriendschap op het spel te zetten. Daarvoor is die te dierbaar.
Oneerlijk naar onze huidige relaties toe? Hoewel het dubbel klinkt, is het antwoord daarop toch nee. Zij weten het. Zij weten hoe wij naar elkaar zijn. Zij maken onze vriendschap, datgene wat ons dus rest, dagelijks mee. Zij vinden het moeilijk maar accepteren het. Ze hebben beiden ruimschoots de gelegenheid gekregen om de relatie te beëindigen, maar het niet gedaan. So be it.
Anyways, van hier uit komt onderstaand gedicht. Ben benieuwd wat jullie er van vinden
Al heel goed, vertelt duidelijk wat je voelt. Ik weet dat zeurderig overkom, maar het mist nog wel iets waardoor mensen gaan reageren. Wat wil je bereiken met het topic? Wil je tips om het houden van in te dammen, wil je dat mensen die iets soortgelijks meegemaakt hebben reageren? Want als je zegt 'ben benieuwd wat jullie ervan vinden' gaat het om het gedicht en alleen het gedicht. Dan zullen de reacties bestaan uit 'ja, mooi' of 'bah'. Maar daar houdt de discussie dan wel weer op. Daarnaast is R&P niet de plek voor het beoordelen van een gedicht. Het zal dus echt om de inhoud moeten gaan.quote:Op woensdag 13 december 2006 03:10 schreef BrandX het volgende:
Ok. probleemstelling is als volgt en zal ik in de OP posten indien gewenst![]()
[..]
Maak maar een nieuw topic met die uitgewerkte OP.quote:Op woensdag 13 december 2006 03:26 schreef BrandX het volgende:
laat maar. Dit heet inderdaad zeurderig of iig moelijk doen. veelvuldig blijven topics open (ook in R&P) die nog niet 10% van de inhoud hebben van wat ik hier neerleg.
Als ik nou een of andere baggeruser was, dan zou ik je snappen, maar je zal toch moet erkennen dat ik dat niet ben. Erg jammer dit.
BrandX mompelt iets van: een topic kans geven en zo....
Kan prima hier.quote:Op woensdag 13 december 2006 07:40 schreef lady-wrb het volgende:
hoi even een vraagje: ik wil een topic openen over beelddenken.
moet die hier of is die in lifestyle beter op zijn plaats, of misschien zelfs nog ergens anders?
quote:Op woensdag 13 december 2006 14:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maak maar een nieuw topic met die uitgewerkte OP.
Inmiddels dicht.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:02 schreef JoeyT het volgende:
Kan dit topic dicht? Groot verhaal posten
Slaat nergens (meer) op...
Ik denk dat je dan ook maar vast een oog kunt houden op zijn nieuwste topic: het GGZquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:49 schreef Nosh het volgende:
Topic was inderdaad verbaggerd, met name door semi-grappige lolbroeken, die de ironie compleet maken door te melden dat híj hier niks te zoeken heeft.
Gezien, bedankt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:59 schreef M.I.B. het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan ook maar vast een oog kunt houden op zijn nieuwste topic: het GGZ
Ik denk niet dat dit topic lang stand gaat houden, aangezien TS al meerdere keren topics heeft geopend over het al dan niet stoppen met zijn medicatie, waarin hij vindt dat hij moet stoppen en de rest van de wereld vindt dat hij dat niet moet doen. Ook dit topic gaat die kant op.
Het lijkt mij beter als dit topic ook gesloten wordt. Ervaringen delen over de GGZ is een prima idee. Veel mensen hebben heel veel aan de GGZ en als iemand nare ervaringen ermee heeft is het natuurlijk g0ed dat hij het ventileert. Maar ik vind dit te ver gaan. Die gozer zit aan de medicijnen, gebruikt speeds om de werking van de medicijnen op te heffen en bedreigt ook nog eens de GGZ. Dit l;ijkt me geen gepast topic voor R&P.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:59 schreef M.I.B. het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan ook maar vast een oog kunt houden op zijn nieuwste topic: het GGZ
Ik denk niet dat dit topic lang stand gaat houden, aangezien TS al meerdere keren topics heeft geopend over het al dan niet stoppen met zijn medicatie, waarin hij vindt dat hij moet stoppen en de rest van de wereld vindt dat hij dat niet moet doen. Ook dit topic gaat die kant op.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:20 schreef tinoz het volgende:
geen idee van en dan nog ze krijgen maar allemaal het apenlazerens met de vinketering er bij en de kikker schimmel wat mij betreft , stelletje gladiolen zullen ooit boeten voor hun na latig heid al moet ik daar persoonlijk voor zorgen , het zal geschieden want dit horen we niet te pikken , als ik weer een ibs of RM krijg dat ik er gewoo nvan tussen , heb ik al een keer gedaan en ik heb er nu van geleerd en ik zal het anders aanpakken dit maal .
Zoals dit lyric al zei van Pia MIJN LEVEN IS VAN MIJ
Ik vind het vooralsnog kunnen. Ik post er mee dus het wordt echt wel in de gaten gehouden.quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het lijkt mij beter als dit topic ook gesloten wordt. Ervaringen delen over de GGZ is een prima idee. Veel mensen hebben heel veel aan de GGZ en als iemand nare ervaringen ermee heeft is het natuurlijk g0ed dat hij het ventileert. Maar ik vind dit te ver gaan. Die gozer zit aan de medicijnen, gebruikt speeds om de werking van de medicijnen op te heffen en bedreigt ook nog eens de GGZ. Dit l;ijkt me geen gepast topic voor R&P.
[..]
Je [post idd mee. Maar ben jij een geleerd psycholoog/psyciater? Het spijt me maar die gast is niet goed bij zn hoofdquote:Op zaterdag 16 december 2006 17:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind het vooralsnog kunnen. Ik post er mee dus het wordt echt wel in de gaten gehouden.
Je meent het?quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je [post idd mee. Maar ben jij een geleerd psycholoog/psyciater? Het spijt me maar die gast is niet goed bij zn hoofd
Dan ga ik er ook vanuit dat je het topic niet sluit wanneer iemand met dit soort problemen van de brug wilt springenquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je meent het?
Ik ben geen hulpverlener aan het spelen, ik ben hem advies aan het geven zoals we in ieder ander topic op R&P doet. Er zijn wel meer mensen die absoluut niet luisteren naar al het advies. Dat hij andere hulp nodig heeft is overduidelijk, maar wil niet zeggen dat we dus het topic maar moeten sluiten.
Appels en peren.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan ga ik er ook vanuit dat je het topic niet sluit wanneer iemand met dit soort problemen van de brug wilt springen
Done, ik ga later vanavond even het topic doornemen en kijken of het verder opgeschoond dient te worden, maar wel zelf dan ook ontopic blijven vanaf nu.quote:Op zondag 17 december 2006 21:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Zucht. Ik hou best van een goede discussie, maar tienduizend keer je eigen mening/gevoel herhalen en doen alsof dat de enige waarheid is valt daar bij mij niet onder.
open relatie verus vrijgezel
Kan een modje misschien eens tegen Nickthedick zeggen dat het nu wel duidelijk is wat hij ervan vindt en dat sommige mensen gewoon weer ontopic verder willen?
oquote:Op zondag 17 december 2006 22:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jep, maar niet hier in m'n FB.
Een nieuw topic openen met betrekking tot dit onderwerp kan natuurlijk altijd, maar users weren die dit bij voorbaat afkeuren, dat kunnen we je natuurlijk niet garanderen. Dan krijg je de vreemde situatie dat enkelen reageren, en dat eventuele discussies meteen afgekapt worden naar verloop van tijd.quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:08 schreef Mini_rulez het volgende:
De discussie over open relaties gaat maar door...
Is het misschien een idee om een nieuw topic te openen waar mensen met zo'n relatie ervaringen kunnen uitwisselen zonder inmenging van mensen die het al bij voorbaat afkeuren? Zodat de discussie hier verder gevoerd kan blijven worden en wij toch normaal over onze situatie kunnen praten.
Bleh open relaties.... Ranzigheid ten topquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:08 schreef Mini_rulez het volgende:
De discussie over open relaties gaat maar door...
Is het misschien een idee om een nieuw topic te openen waar mensen met zo'n relatie ervaringen kunnen uitwisselen zonder inmenging van mensen die het al bij voorbaat afkeuren? Zodat de discussie hier verder gevoerd kan blijven worden en wij toch normaal over onze situatie kunnen praten.
Not again...quote:Op woensdag 20 december 2006 11:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Bleh open relaties.... Ranzigheid ten top
Ik denk dat toen Mini schreef dat de discussie "hier" verder gevoerd kan worden, ze niet direct de R&P FB in gedachten hadquote:Op woensdag 20 december 2006 11:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Bleh open relaties.... Ranzigheid ten top
I know...quote:Op woensdag 20 december 2006 11:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat toen Mini schreef dat de discussie "hier" verder gevoerd kan worden, ze niet direct de R&P FB in gedachten had.
Bij wijze van hoge uitzondering verwijderd, in overleg met de topicstarter.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:34 schreef N.icka het volgende:
Waar is het topic van Cattara gebleven over haar ex en de bezoekregeling?
Bedoeld mevrouw ADHD/ADD Deel 6 ?quote:Op donderdag 21 december 2006 15:45 schreef Christine het volgende:
Waar is het AD-topic gebleven?
[Centraal] Medicatie bij psychische klachten... 2 deze is het laatst geopend.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, het vervolg van [Centraal] Medicatie bij psychische klachten
Wat mij betreft kan er gewoon een nieuw topic komen.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:39 schreef Christine het volgende:
Jij bent de mod, dus wat lijkt jou het slimst?.
Dan moet je even een nieuw topic openen, bij 300 reacties gaat een topic namelijk automatisch dichtquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:39 schreef Arokh86 het volgende:
Ineens over... kan dat?
Ik had er toch graag nog wat op ingegaan.
Dat van die feestdagen kan er eventueel nog achter, of zo..quote:Op zondag 24 december 2006 15:48 schreef ShowChat het volgende:
Waarom zo'n crappy TT, eigenlijk.
Ik vond: HVJJN beter.
HVJJN is gewoon de afkortingquote:Op zondag 24 december 2006 16:05 schreef ShowChat het volgende:
Hoe voel je je nu? # 445: Tijdens de Feestdagen
[..]
Dat van die feestdagen kan er eventueel nog achter, of zo..
HVJJN # 445 (Tijdens de feestdagen)
Ehm... stomme vraag mss, maar waarom?quote:Op zondag 24 december 2006 17:49 schreef clumsy_clown het volgende:
TT change.
OT: Goed, want Ben&Jerry's.
Dat kan. Ik vind van niet.quote:Op zondag 24 december 2006 18:36 schreef ShowChat het volgende:
Maar het was juist die afkorting HVJJN die me voor de eerste keer op dat topic deed klikken.!
En ik vind de TT op dit moment slordig en chaotisch overkomen.
quote:
Bij deze.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:32 schreef Eliminator20 het volgende:
Hoi modjes, kunnen jullie even een slotje op mijn topic gooien?
bvd
Het een en ander is opgeschoond, voortaan gewoon negeren. Ik zal het topic volgen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:05 schreef Moragh_DaughterofS... het volgende:
Hallo mods
Zouden jullie het offtopic gepraat over duivelaanbidding en islam uit mijn borderline topic willen halen?
Ik zal ze met rust latenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het een en ander is opgeschoond, voortaan gewoon negeren. Ik zal het topic volgen.
Ja, want alleen melden is zooooo veel leuker dan het er vervolgens ook daadwerkelijk over te hebben.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hou het 's bij posten over je eigen verliefdheid alsjeblieft. Niet elke post heeft een reactie nodig, het blijft een meldtopic.
Dat is absoluut niet gedaan op jouw verzoek, zoals ik dat daar al zei. Dat is puur en alleen gedaan omdat je dat topic eigenhandig naar de knoppen hebt geholpen door informatie achter te houden, die nodig is om een fatsoenlijke discussie te voeren.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:02 schreef Bunghole het volgende:
Ik zou het betreffende crewlid die mijn onderwerp, op mijn verzoek, heeft gesloten hartelijk willen bedanken.![]()
Ik was er emotioneel nog niet aan toe alles uit de doeken te doen. Ik hoop dat ik binnenkort mijn verhaal kan doen.
Nogmaals mijn dank hiervoor.
Morgen kom ik erop terug, beloofd. Ik ga nu even een rondje doen om te kijken of er niets rampzaligs is gebeurd en daarna m'n bed opzoeken. Lange dag achter de rug.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:52 schreef Roeni3 het volgende:
Laten we het er maar eens goed over hebben, c_c. Ik zou graag een goed weerwoord hebben op de post die ik ook in het R&P verliefdheidstopic zelf heb gezet:
[..]
Ja, want alleen melden is zooooo veel leuker dan het er vervolgens ook daadwerkelijk over te hebben.
Jullie mogen blij zijn dat er daar nog vrolijk honderduit over verliefdheid wordt gepraat, ipv alleen 'Jaa! Vandaag weer verliefd!'. Je gelooft toch zelf niet dat een puur meldtopic serieus leuker is dan het er ook daadwerkelijk over te hebben?
Uhuh, thanks. Ik was gisteren erg, érg moe blijkbaarquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:20 schreef Brighteyes het volgende:
*plakkertje plakt...
Althans, ik neem aan dat dit nog gewoon sticky hoort te zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |