abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Boks-Chick woensdag 13 december 2006 @ 02:39:14 #226
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_44380760
Beste clumsy_clown,

Jammer dat je mijn topic op slot gooit, m.i. past het niet in de link die je er bij zette. Het ging mij met name om het gedicht wat ik zelf geschreven heb.... Ik zou het zeer waarderen als je het weer wil openen, zo nodig haal ik de quotes wel weg. Die zijn inderdaad uit verschillende songteksten, maar daar gaat het nog niet zo zeer om. Wel om mijn gedicht.

Please?
lolwut
pi_44380788
Dan plaats je je topic toch in HVJJN?
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_44380795
quote:
Op woensdag 13 december 2006 02:39 schreef BrandX het volgende:
Beste clumsy_clown,

Jammer dat je mijn topic op slot gooit, m.i. past het niet in de link die je er bij zette. Het ging mij met name om het gedicht wat ik zelf geschreven heb.... Ik zou het zeer waarderen als je het weer wil openen, zo nodig haal ik de quotes wel weg. Die zijn inderdaad uit verschillende songteksten, maar daar gaat het nog niet zo zeer om. Wel om mijn gedicht.

Please?
Tsja, je kan wel een gedicht alleen als OP neergooien, maar wat moet er dan met het topic gebeuren verder? Er is namelijk weinig discussiemateriaal. Feitelijk gezien is het hoe jij je voelt, uitgedrukt in een tekst. Kan dus prima in dat topic. Dat je het zelf geschreven hebt maakt niets uit, het hoeven niet per sé lyrics van andere artiesten te zijn daar.
  Boks-Chick woensdag 13 december 2006 @ 02:55:08 #229
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_44380881
quote:
Op woensdag 13 december 2006 02:43 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Tsja, je kan wel een gedicht alleen als OP neergooien, maar wat moet er dan met het topic gebeuren verder? Er is namelijk weinig discussiemateriaal. Feitelijk gezien is het hoe jij je voelt, uitgedrukt in een tekst. Kan dus prima in dat topic. Dat je het zelf geschreven hebt maakt niets uit, het hoeven niet per sé lyrics van andere artiesten te zijn daar.
Ik heb (veel) mindere topics open zien blijven... Maar goed het is niet anders blijkbaar. Minpuntje.

te meer omdat het echt recht uit mijn hart komt.
lolwut
pi_44380913
quote:
Op woensdag 13 december 2006 02:55 schreef BrandX het volgende:

[..]

Ik heb (veel) mindere topics open zien blijven... Maar goed het is niet anders blijkbaar. Minpuntje.

Probeer het dan 's neer te tikken. Iets meer uitwerken, iets meer details, zodat mensen er inhoudelijk op kunnen reageren. Dat topic van zojuist lokt gewoon niet de reacties uit die je wil.
pi_44380935
quote:
Op woensdag 13 december 2006 02:55 schreef BrandX het volgende:

[..]

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  Boks-Chick woensdag 13 december 2006 @ 03:10:43 #232
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_44381001
Ok. probleemstelling is als volgt en zal ik in de OP posten indien gewenst
quote:
Ik heb een hele goede vriend. Mijn beste maatje. Eigenlijk zijn we geen vrienden. We houden zielsveel van elkaar. Doch (zoals onderstaand gedicht laat lezen) hebben we door diverse ervaringen in ons leven er bewust voor gekozen niet met elkaar een relatie aan te gaan.

Hij is in het verleden zeer diep gekwetst, zo diep dat ik zat te janken.
Ik heb een verleden achter de rug, wat ik gewoon eerst verder een plaats moet geven.

We zijn zulke goede vrienden, dat gezamelijke vrienden die weinig te maken hebben met onze wederhelften (we hebben beiden een relatie met iemand anders) ons als een eenheid blijven zien. Hoewel ze ons niet begrijpen, niet begrijpen waarom wij onze wederhelften niet laten voor wat ze zijn, en wij niet samen zijn, kunnen en willen wij het niet uit leggen.
Zij zien niets liever dan ons samen, maar wij weten dat dat gedoemd is om te mislukken. Niet omdat we niet genoeg van elkaar houden, maar wel omdat we nog te veel issues hebben die we eerst moeten op lossen en we te bang zijn om onze vriendschap op het spel te zetten. Daarvoor is die te dierbaar.

Oneerlijk naar onze huidige relaties toe? Hoewel het dubbel klinkt, is het antwoord daarop toch nee. Zij weten het. Zij weten hoe wij naar elkaar zijn. Zij maken onze vriendschap, datgene wat ons dus rest, dagelijks mee. Zij vinden het moeilijk maar accepteren het. Ze hebben beiden ruimschoots de gelegenheid gekregen om de relatie te beëindigen, maar het niet gedaan. So be it.

Anyways, van hier uit komt onderstaand gedicht. Ben benieuwd wat jullie er van vinden
lolwut
  Boks-Chick woensdag 13 december 2006 @ 03:11:38 #233
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_44381006
quote:
Op woensdag 13 december 2006 03:01 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

[afbeelding]
ga buiten spelen ofzo, en laat mij en Clumsy het lekker uitzoeken.
lolwut
pi_44381063
quote:
Op woensdag 13 december 2006 03:10 schreef BrandX het volgende:
Ok. probleemstelling is als volgt en zal ik in de OP posten indien gewenst
[..]

Al heel goed, vertelt duidelijk wat je voelt. Ik weet dat zeurderig overkom, maar het mist nog wel iets waardoor mensen gaan reageren. Wat wil je bereiken met het topic? Wil je tips om het houden van in te dammen, wil je dat mensen die iets soortgelijks meegemaakt hebben reageren? Want als je zegt 'ben benieuwd wat jullie ervan vinden' gaat het om het gedicht en alleen het gedicht. Dan zullen de reacties bestaan uit 'ja, mooi' of 'bah'. Maar daar houdt de discussie dan wel weer op. Daarnaast is R&P niet de plek voor het beoordelen van een gedicht. Het zal dus echt om de inhoud moeten gaan.
  Boks-Chick woensdag 13 december 2006 @ 03:26:51 #235
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_44381104
laat maar. Dit heet inderdaad zeurderig of iig moelijk doen. veelvuldig blijven topics open (ook in R&P) die nog niet 10% van de inhoud hebben van wat ik hier neerleg.

Als ik nou een of andere baggeruser was, dan zou ik je snappen, maar je zal toch moet erkennen dat ik dat niet ben. Erg jammer dit.

BrandX mompelt iets van: een topic kans geven en zo....
lolwut
pi_44381290
Reactie van BranX in verkeerde topic: [FP]Centraal topic voor moderaties
Dat je het ff weet
bye
  † In Memoriam † woensdag 13 december 2006 @ 07:40:25 #237
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44381910
hoi even een vraagje: ik wil een topic openen over beelddenken.
moet die hier of is die in lifestyle beter op zijn plaats, of misschien zelfs nog ergens anders?
pi_44392159
quote:
Op woensdag 13 december 2006 03:26 schreef BrandX het volgende:
laat maar. Dit heet inderdaad zeurderig of iig moelijk doen. veelvuldig blijven topics open (ook in R&P) die nog niet 10% van de inhoud hebben van wat ik hier neerleg.

Als ik nou een of andere baggeruser was, dan zou ik je snappen, maar je zal toch moet erkennen dat ik dat niet ben. Erg jammer dit.

BrandX mompelt iets van: een topic kans geven en zo....
Maak maar een nieuw topic met die uitgewerkte OP.
quote:
Op woensdag 13 december 2006 07:40 schreef lady-wrb het volgende:
hoi even een vraagje: ik wil een topic openen over beelddenken.
moet die hier of is die in lifestyle beter op zijn plaats, of misschien zelfs nog ergens anders?
Kan prima hier.
pi_44392410
Subtiele tvp.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  Boks-Chick woensdag 13 december 2006 @ 19:26:03 #240
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_44401692
quote:
Op woensdag 13 december 2006 14:40 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Maak maar een nieuw topic met die uitgewerkte OP.
lolwut
  vrijdag 15 december 2006 @ 14:02:07 #241
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_44456309
Kan dit topic dicht? Groot verhaal posten

Slaat nergens (meer) op...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_44457648
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 14:02 schreef JoeyT het volgende:
Kan dit topic dicht? Groot verhaal posten

Slaat nergens (meer) op...
Inmiddels dicht.
Topic was inderdaad verbaggerd, met name door semi-grappige lolbroeken, die de ironie compleet maken door te melden dat híj hier niks te zoeken heeft.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_44459881
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 14:49 schreef Nosh het volgende:
Topic was inderdaad verbaggerd, met name door semi-grappige lolbroeken, die de ironie compleet maken door te melden dat híj hier niks te zoeken heeft.
Ik denk dat je dan ook maar vast een oog kunt houden op zijn nieuwste topic: het GGZ
Ik denk niet dat dit topic lang stand gaat houden, aangezien TS al meerdere keren topics heeft geopend over het al dan niet stoppen met zijn medicatie, waarin hij vindt dat hij moet stoppen en de rest van de wereld vindt dat hij dat niet moet doen. Ook dit topic gaat die kant op.
pi_44462320
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 15:59 schreef M.I.B. het volgende:

[..]

Ik denk dat je dan ook maar vast een oog kunt houden op zijn nieuwste topic: het GGZ
Ik denk niet dat dit topic lang stand gaat houden, aangezien TS al meerdere keren topics heeft geopend over het al dan niet stoppen met zijn medicatie, waarin hij vindt dat hij moet stoppen en de rest van de wereld vindt dat hij dat niet moet doen. Ook dit topic gaat die kant op.
Gezien, bedankt.

Voorlopig kijken we het nog even aan, ondanks het hoge vicieuze cirkel gehalte, en het feit dat dit nu al in meedere gedaantes voorbij gekomen is. Het topic loopt nu relatief normaal, de TS krijgt zijn kans om z'n verhaal te doen, en als het verzandt in 'iedereen is tegen me'-geroep, kan het altijd nog op slot gaan.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  zaterdag 16 december 2006 @ 17:11:58 #245
88139 JoeyT
pi_44485417
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 15:59 schreef M.I.B. het volgende:

[..]

Het lijkt mij beter als dit topic ook gesloten wordt. Ervaringen delen over de GGZ is een prima idee. Veel mensen hebben heel veel aan de GGZ en als iemand nare ervaringen ermee heeft is het natuurlijk g0ed dat hij het ventileert. Maar ik vind dit te ver gaan. Die gozer zit aan de medicijnen, gebruikt speeds om de werking van de medicijnen op te heffen en bedreigt ook nog eens de GGZ. Dit l;ijkt me geen gepast topic voor R&P.
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 18:20 schreef tinoz het volgende:
geen idee van en dan nog ze krijgen maar allemaal het apenlazerens met de vinketering er bij en de kikker schimmel wat mij betreft , stelletje gladiolen zullen ooit boeten voor hun na latig heid al moet ik daar persoonlijk voor zorgen , het zal geschieden want dit horen we niet te pikken , als ik weer een ibs of RM krijg dat ik er gewoo nvan tussen , heb ik al een keer gedaan en ik heb er nu van geleerd en ik zal het anders aanpakken dit maal .

Zoals dit lyric al zei van Pia MIJN LEVEN IS VAN MIJ
pi_44486140
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 17:11 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Het lijkt mij beter als dit topic ook gesloten wordt. Ervaringen delen over de GGZ is een prima idee. Veel mensen hebben heel veel aan de GGZ en als iemand nare ervaringen ermee heeft is het natuurlijk g0ed dat hij het ventileert. Maar ik vind dit te ver gaan. Die gozer zit aan de medicijnen, gebruikt speeds om de werking van de medicijnen op te heffen en bedreigt ook nog eens de GGZ. Dit l;ijkt me geen gepast topic voor R&P.
[..]

Ik vind het vooralsnog kunnen. Ik post er mee dus het wordt echt wel in de gaten gehouden.
  zaterdag 16 december 2006 @ 19:36:17 #247
88139 JoeyT
pi_44489078
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 17:38 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik vind het vooralsnog kunnen. Ik post er mee dus het wordt echt wel in de gaten gehouden.
Je [post idd mee. Maar ben jij een geleerd psycholoog/psyciater? Het spijt me maar die gast is niet goed bij zn hoofd
pi_44489474
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 19:36 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Je [post idd mee. Maar ben jij een geleerd psycholoog/psyciater? Het spijt me maar die gast is niet goed bij zn hoofd
Je meent het?

Ik ben geen hulpverlener aan het spelen, ik ben hem advies aan het geven zoals we in ieder ander topic op R&P doet. Er zijn wel meer mensen die absoluut niet luisteren naar al het advies. Dat hij andere hulp nodig heeft is overduidelijk, maar wil niet zeggen dat we dus het topic maar moeten sluiten.

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2006 19:53:47 ]
  zaterdag 16 december 2006 @ 22:55:51 #249
88139 JoeyT
pi_44494584
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 19:51 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Je meent het?

Ik ben geen hulpverlener aan het spelen, ik ben hem advies aan het geven zoals we in ieder ander topic op R&P doet. Er zijn wel meer mensen die absoluut niet luisteren naar al het advies. Dat hij andere hulp nodig heeft is overduidelijk, maar wil niet zeggen dat we dus het topic maar moeten sluiten.
Dan ga ik er ook vanuit dat je het topic niet sluit wanneer iemand met dit soort problemen van de brug wilt springen
pi_44496774
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 22:55 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dan ga ik er ook vanuit dat je het topic niet sluit wanneer iemand met dit soort problemen van de brug wilt springen
Appels en peren.

In dit geval is het een topic waarin TS's problemen met het GGZ worden besproken. Dat dit moeizaam gaat door de staat waarin Tinoz verkeert en de TS weinig open staat voor advies was te verwachten, maar voor ons geen reden om het te sluiten. Mensen die wél baat hebben bij het GGZ (en ik geloof best dat dat er een hoop zijn) weten die bedreigingen écht wel te relativeren.

In tegenstelling tot een topic waarin gedreigd wordt met zelfmoord is dit geen topic waarbij men maar in het duister moet tasten als de TS opeens zijn roep voor attentie besluit op te geven. Vandaar dat je die twee dingen niet kunt vergelijken, en dat live zelfmoord-topics onherroepelijk verwijderd worden, en dit topic niet.

Daarbij, hulp bij een iemand met een vrij ernstig ziektebeeld geven is nog altijd een ander verhaal dan bij iemand die ieder moment er een einde aan kan maken. Of ze nu beiden niet vatbaar zijn voor goede raad of niet.

[ Bericht 7% gewijzigd door Nosh op 17-12-2006 00:33:06 ]
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_44520581
Zucht. Ik hou best van een goede discussie, maar tienduizend keer je eigen mening/gevoel herhalen en doen alsof dat de enige waarheid is valt daar bij mij niet onder.
open relatie verus vrijgezel
Kan een modje misschien eens tegen Nickthedick zeggen dat het nu wel duidelijk is wat hij ervan vindt en dat sommige mensen gewoon weer ontopic verder willen?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_44520882
quote:
Op zondag 17 december 2006 21:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Zucht. Ik hou best van een goede discussie, maar tienduizend keer je eigen mening/gevoel herhalen en doen alsof dat de enige waarheid is valt daar bij mij niet onder.
open relatie verus vrijgezel
Kan een modje misschien eens tegen Nickthedick zeggen dat het nu wel duidelijk is wat hij ervan vindt en dat sommige mensen gewoon weer ontopic verder willen?
Done, ik ga later vanavond even het topic doornemen en kijken of het verder opgeschoond dient te worden, maar wel zelf dan ook ontopic blijven vanaf nu.
  zondag 17 december 2006 @ 21:57:20 #253
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_44521506
hoi mer
pi_44521821
quote:
Op zondag 17 december 2006 21:57 schreef Dribbel_ het volgende:
hoi mer
Hoi mtijn .
  zondag 17 december 2006 @ 22:12:10 #255
125915 Dribbel_
pi_44522017
quote:
Op zondag 17 december 2006 22:06 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Hoi mtijn .
mag ik een knuffel
pi_44522055
quote:
Op zondag 17 december 2006 22:12 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

mag ik een knuffel
Voor een Turkse pizza.
  zondag 17 december 2006 @ 22:15:18 #257
125915 Dribbel_
pi_44522130
quote:
Op zondag 17 december 2006 22:13 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Voor een Turkse pizza.
kebab ook goed ?
pi_44522330
quote:
Op zondag 17 december 2006 22:15 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

kebab ook goed ?
Jep, maar niet hier in m'n FB .
  zondag 17 december 2006 @ 22:39:50 #259
125915 Dribbel_
pi_44523033
quote:
Op zondag 17 december 2006 22:20 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Jep, maar niet hier in m'n FB .
o
pi_44560941
De discussie over open relaties gaat maar door...

Is het misschien een idee om een nieuw topic te openen waar mensen met zo'n relatie ervaringen kunnen uitwisselen zonder inmenging van mensen die het al bij voorbaat afkeuren? Zodat de discussie hier verder gevoerd kan blijven worden en wij toch normaal over onze situatie kunnen praten.
pi_44578264
*schop*
Modjes?
pi_44580288
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 09:08 schreef Mini_rulez het volgende:

Is het misschien een idee om een nieuw topic te openen waar mensen met zo'n relatie ervaringen kunnen uitwisselen zonder inmenging van mensen die het al bij voorbaat afkeuren? Zodat de discussie hier verder gevoerd kan blijven worden en wij toch normaal over onze situatie kunnen praten.
Een nieuw topic openen met betrekking tot dit onderwerp kan natuurlijk altijd, maar users weren die dit bij voorbaat afkeuren, dat kunnen we je natuurlijk niet garanderen. Dan krijg je de vreemde situatie dat enkelen reageren, en dat eventuele discussies meteen afgekapt worden naar verloop van tijd.

Echter, zowel de ervaringen als de discussie zelf (ondanks het hoge cirkel-loop gehalte) zijn vrij interessant, dus het is zeker het proberen waard.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_44580456
De discussie die nu gevoerd werd, kan misschien gewoon verder in het bestaande topic als mensen vinden dat er nog niet alles over gezegd is.
  woensdag 20 december 2006 @ 11:42:08 #264
88139 JoeyT
pi_44593509
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 09:08 schreef Mini_rulez het volgende:

Bleh open relaties.... Ranzigheid ten top
pi_44593552
quote:
Op woensdag 20 december 2006 11:42 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Not again...
pi_44593811
quote:
Op woensdag 20 december 2006 11:42 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik denk dat toen Mini schreef dat de discussie "hier" verder gevoerd kan worden, ze niet direct de R&P FB in gedachten had .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  woensdag 20 december 2006 @ 12:02:39 #267
88139 JoeyT
pi_44594153
quote:
Op woensdag 20 december 2006 11:52 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ik denk dat toen Mini schreef dat de discussie "hier" verder gevoerd kan worden, ze niet direct de R&P FB in gedachten had .
I know... En eigenlijk kan dat hele gedoe me geen fuck schelen maar een kans om wijfen voor ranzig uit te maken kan ik natuurlijk niet weerstaan
  donderdag 21 december 2006 @ 10:34:09 #268
92279 N.icka
Windforce 11
pi_44621357
Waar is het topic van Cattara gebleven over haar ex en de bezoekregeling?
pi_44623191
quote:
Op donderdag 21 december 2006 10:34 schreef N.icka het volgende:
Waar is het topic van Cattara gebleven over haar ex en de bezoekregeling?
Bij wijze van hoge uitzondering verwijderd, in overleg met de topicstarter.

We doen het eigenlijk zelden tot nooit, maar in dit geval speelden er dingen die de TS niet had voorzien bij het openen van het topic, en het delen van haar complete privé-leven én dat van haar kinderen.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  donderdag 21 december 2006 @ 13:18:56 #270
92279 N.icka
Windforce 11
pi_44625740
Dat had ze inderdaad van te voren kunnen bedenken , maar goed ivm de privacy van de kinderen is het een wijs besluit
  donderdag 21 december 2006 @ 15:45:06 #271
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_44630058
Waar is het AD-topic gebleven?
pi_44631172
quote:
Op donderdag 21 december 2006 15:45 schreef Christine het volgende:
Waar is het AD-topic gebleven?
Bedoeld mevrouw ADHD/ADD Deel 6 ?

º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  donderdag 21 december 2006 @ 17:14:56 #273
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_44632828
quote:
Op donderdag 21 december 2006 16:22 schreef Nosh het volgende:

[..]

Bedoeld mevrouw ADHD/ADD Deel 6 ?

Nee, het vervolg van [Centraal] Medicatie bij psychische klachten
pi_44633389
quote:
Op donderdag 21 december 2006 17:14 schreef Christine het volgende:

[..]

Nee, het vervolg van [Centraal] Medicatie bij psychische klachten
[Centraal] Medicatie bij psychische klachten... 2 deze is het laatst geopend.
Als je wilt kan ik de oorspronkelijke openingspost wel even in deze gooien.

Al geven de links een flinke hoeveelheid 404's, dus een nieuw centraal topic met een nieuwe OP om ervaringen met AD's en andere vormen van medicatie (eventueel risperdal e.d.?) te delen behoort ook tot de mogelijkheden.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  donderdag 21 december 2006 @ 17:39:41 #275
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_44633489
Jij bent de mod, dus wat lijkt jou het slimst? .
pi_44635320
quote:
Op donderdag 21 december 2006 17:39 schreef Christine het volgende:
Jij bent de mod, dus wat lijkt jou het slimst? .
Wat mij betreft kan er gewoon een nieuw topic komen.

Dergelijke vormen van medicatie zijn en blijven iets wat mensen hier in hun dagelijkse leven beinvloedt. Dan is een centraal topic voor de vragen van anderen, en het delen van de eigen ervaringen altijd goed.
Wel wordt het dan in het algemene getrokken, zodat ook bijvoorbeeld ervaringen over Ritalin kunnen worden uitgewisseld.

Later vanavond fabriceer ik nog een openingspost, mits iemand anders dat niet op zich heeft genomen uiteraard.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  donderdag 21 december 2006 @ 22:56:56 #277
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_44643261
Hoeveel later vanavond? .
pi_44643477
quote:
Op donderdag 21 december 2006 22:56 schreef Christine het volgende:
Hoeveel later vanavond? .
Hij is er mee bezig nu.
pi_44655116
Ineens over... kan dat?

Ik had er toch graag nog wat op ingegaan.
  vrijdag 22 december 2006 @ 12:40:45 #280
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_44655147
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 12:39 schreef Arokh86 het volgende:
Ineens over... kan dat?

Ik had er toch graag nog wat op ingegaan.
Dan moet je even een nieuw topic openen, bij 300 reacties gaat een topic namelijk automatisch dicht .
pi_44655286
Oei, sorry. Ik ben een Fok!-n00bert.
  vrijdag 22 december 2006 @ 12:46:24 #282
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_44655299
Geeft niks .
pi_44710507
Hoe voel je je nu? # 445: Tijdens de Feestdagen
quote:
Op zondag 24 december 2006 15:48 schreef ShowChat het volgende:
Waarom zo'n crappy TT, eigenlijk.
Ik vond: HVJJN beter.
Dat van die feestdagen kan er eventueel nog achter, of zo..
HVJJN # 445 (Tijdens de feestdagen)
pi_44713397
quote:
Op zondag 24 december 2006 16:05 schreef ShowChat het volgende:
Hoe voel je je nu? # 445: Tijdens de Feestdagen
[..]

Dat van die feestdagen kan er eventueel nog achter, of zo..
HVJJN # 445 (Tijdens de feestdagen)
HVJJN is gewoon de afkorting .
Whokay, als jullie er echt van slag door raken zal ik hem even veranderen .
  zondag 24 december 2006 @ 17:56:13 #285
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44713671
quote:
Op zondag 24 december 2006 17:49 schreef clumsy_clown het volgende:
TT change.

OT: Goed, want Ben&Jerry's.
Ehm... stomme vraag mss, maar waarom?
Hoe voel je je nu is duidelijk voor mensen die nooit in R&P komen, dit zegt newbies niets...
En het was nou niet dat het zo ontzettend vreemd of lang of raar was...
  zondag 24 december 2006 @ 17:57:03 #286
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44713706
En nu zie ik pas c_c's comment hierboven.

Dan toch nog maar een keer mijn 2 cents. Hvjjn is idd maar de afkorting. De hele titel noemen lijkt mij veel duidelijker en meer uitnodigend voor newbies enzo.
  zondag 24 december 2006 @ 17:58:43 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44713757
c_c!
pi_44714706
Maar het was juist die afkorting HVJJN die me voor de eerste keer op dat topic deed klikken. !
En ik vind de TT op dit moment slordig en chaotisch overkomen.
pi_44716014
quote:
Op zondag 24 december 2006 18:36 schreef ShowChat het volgende:
Maar het was juist die afkorting HVJJN die me voor de eerste keer op dat topic deed klikken. !
En ik vind de TT op dit moment slordig en chaotisch overkomen.
Dat kan. Ik vind van niet.
quote:
Op zondag 24 december 2006 17:58 schreef Brighteyes het volgende:
c_c!
.
pi_44755735
Hoi modjes, kunnen jullie even een slotje op mijn topic gooien?

bvd
pi_44756794
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 22:32 schreef Eliminator20 het volgende:
Hoi modjes, kunnen jullie even een slotje op mijn topic gooien?

bvd
Bij deze.

Sterkte met de hele situatie, met name voor je kinderen.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_44935368
Hallo mods

Zouden jullie het offtopic gepraat over duivelaanbidding en islam uit mijn borderline topic willen halen?
There is nothing left to prove
No use deny this simple truth
Can’t find the reason to keep holding on
Now that the love is gone
pi_44948295
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 10:05 schreef Moragh_DaughterofS... het volgende:
Hallo mods

Zouden jullie het offtopic gepraat over duivelaanbidding en islam uit mijn borderline topic willen halen?
Het een en ander is opgeschoond, voortaan gewoon negeren. Ik zal het topic volgen.
pi_44955544
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:46 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Het een en ander is opgeschoond, voortaan gewoon negeren. Ik zal het topic volgen.
Ik zal ze met rust laten

Dankjewel!
There is nothing left to prove
No use deny this simple truth
Can’t find the reason to keep holding on
Now that the love is gone
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:02:47 #295
133795 Bunghole
Ehhhhh ok...
pi_44988166
Ik zou het betreffende crewlid die mijn onderwerp, op mijn verzoek, heeft gesloten hartelijk willen bedanken.
Ik was er emotioneel nog niet aan toe alles uit de doeken te doen. Ik hoop dat ik binnenkort mijn verhaal kan doen.
Nogmaals mijn dank hiervoor.
pi_44992464
Laten we het er maar eens goed over hebben, c_c. Ik zou graag een goed weerwoord hebben op de post die ik ook in het R&P verliefdheidstopic zelf heb gezet:
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 23:36 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Hou het 's bij posten over je eigen verliefdheid alsjeblieft. Niet elke post heeft een reactie nodig, het blijft een meldtopic.
Ja, want alleen melden is zooooo veel leuker dan het er vervolgens ook daadwerkelijk over te hebben.

Jullie mogen blij zijn dat er daar nog vrolijk honderduit over verliefdheid wordt gepraat, ipv alleen 'Jaa! Vandaag weer verliefd!'. Je gelooft toch zelf niet dat een puur meldtopic serieus leuker is dan het er ook daadwerkelijk over te hebben?
pi_44992768
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:02 schreef Bunghole het volgende:
Ik zou het betreffende crewlid die mijn onderwerp, op mijn verzoek, heeft gesloten hartelijk willen bedanken.
Ik was er emotioneel nog niet aan toe alles uit de doeken te doen. Ik hoop dat ik binnenkort mijn verhaal kan doen.
Nogmaals mijn dank hiervoor.
Dat is absoluut niet gedaan op jouw verzoek, zoals ik dat daar al zei. Dat is puur en alleen gedaan omdat je dat topic eigenhandig naar de knoppen hebt geholpen door informatie achter te houden, die nodig is om een fatsoenlijke discussie te voeren.
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 23:52 schreef Roeni3 het volgende:
Laten we het er maar eens goed over hebben, c_c. Ik zou graag een goed weerwoord hebben op de post die ik ook in het R&P verliefdheidstopic zelf heb gezet:
[..]

Ja, want alleen melden is zooooo veel leuker dan het er vervolgens ook daadwerkelijk over te hebben.

Jullie mogen blij zijn dat er daar nog vrolijk honderduit over verliefdheid wordt gepraat, ipv alleen 'Jaa! Vandaag weer verliefd!'. Je gelooft toch zelf niet dat een puur meldtopic serieus leuker is dan het er ook daadwerkelijk over te hebben?
Morgen kom ik erop terug, beloofd. Ik ga nu even een rondje doen om te kijken of er niets rampzaligs is gebeurd en daarna m'n bed opzoeken. Lange dag achter de rug.
  donderdag 4 januari 2007 @ 11:20:09 #298
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44999474
*plakkertje plakt...
Althans, ik neem aan dat dit nog gewoon sticky hoort te zijn?
pi_45005500
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:20 schreef Brighteyes het volgende:
*plakkertje plakt...
Althans, ik neem aan dat dit nog gewoon sticky hoort te zijn?
Uhuh, thanks. Ik was gisteren erg, érg moe blijkbaar .
  donderdag 4 januari 2007 @ 14:49:20 #300
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45005550
Ja, dat bleek wel.

Maak jij een nieuwe?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')