Lol, pas je je post nu aan dat je er vandaag naar gaat kijken? hihi, een andere mod mag het ook doen hoorquote:
[ Bericht 2% gewijzigd door Sc0rPi0n op 12-09-2006 16:01 ]quote:Op woensdag 13 september 2006 07:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol, pas je je post nu aan dat je er vandaag naar gaat kijken? hihi, een andere mod mag het ook doen hoor
Heel goed.. prio's stellen en dat heb je goed gedaan hoorquote:
Dat doe ik liever zelfquote:Op zaterdag 16 september 2006 16:44 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
ik zal hem persoonlijk aan haar geven.![]()
Ik neem aan dat je het niet over mijn edit hebt? Ik heb even niet opgelet.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:02 schreef kanaiken het volgende:
Ok, nu begint het irritant te worden. Wie haalt mijn reactie weg in Dit topic?
lol. ik zie dit nu pas!quote:Op maandag 11 september 2006 17:40 schreef zoalshetis het volgende:
-zie post van Scorpion-
Never mind, ik dacht nog iets anders, maar het was alleen die edit.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het niet over mijn edit hebt? Ik heb even niet opgelet.
Edit: Doe 's duidelijker zijn, waar heb je het over? Er zijn namelijk geen reacties van je verwijderd in dat topic, behalve mijn edit. Maar goed, daar staat onder wie het gedaan heeft.
Ja hoor. Ik heb hem in de editgeschiedenis staan, heb hem nog 's bekeken, en hij komt serieus noch ontopic over. En ik had net gezegd dat het weer ontopic mocht. En het leek me een reactie waar weer een reactie op zou volgen, dus om een einde te maken aan het gegrap.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:59 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Never mind, ik dacht nog iets anders, maar het was alleen die edit.
Om mijn bezoek in dit topic niet geheel nutteloos te laten lijken, kun je je verantwoorden voro die edit?
Moet ik hier verder op ingaan? Op een destructieve manier een leven leiden lijkt me niet goedquote:Op donderdag 21 september 2006 23:54 schreef Bep het volgende:
Dat lijkt jou duidelijk maar als je de op leest heeft die vriend het prima naar zijn zin en is de ts van mening dat hij niet zon leven mag leven
Jou niet maar mag diegene dat niet zelf weten? Wie zijn jullie om zomaar te zeggen dat een ander dat niet mag?quote:Op donderdag 21 september 2006 23:56 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Moet ik hier verder op ingaan? Op een destructieve manier een leven leiden lijkt me niet goed.
Ik heb ook even getwijfeld ja. Er staat al een flinke waarschuwing in het topic. Ik laat hem even open om te kijken of het normaal kan verlopen, als dat niet het geval is gaat hij dicht. Er waren in het vorige topic nog redelijk wat mensen die gewoon discussieerden, als dat zo blijft kan hij best blijven staan.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Geen Marokkaan in mijn huis ! (deel II )
Is dit spui je onzinnige vooroordelen topic echt een deel 2 waard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |