quote:Op woensdag 6 september 2006 01:34 schreef Fikkert het volgende:
haha.. wat ligt die deken raar (jeroen?) op stream 1
Eh? ik denk het wel, waar hebben we het over?quote:Op woensdag 6 september 2006 01:43 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Die van mij is ietsje te groot he
Ik heb geen idee, ik heb hem nog niet gepastquote:Op woensdag 6 september 2006 01:43 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Die van mij is ietsje te groot he
Dat vermoed ik wel idd, ze ging vrijwel meteen weg toen Milica kwam, en eerder vanavond gebeurde dat andersom (toen ging Milica vrij snel nadat Micheline bij haar groepje kwam weg)quote:Op woensdag 6 september 2006 01:46 schreef Martijn_fijn het volgende:
Is Micheline, Melica aan het ontwijken?
mss is mili wel wat makkelijker dan sabjequote:Op woensdag 6 september 2006 01:48 schreef Morwen het volgende:
E10 is Melica aan het masseren en ze vindt het lekker zegt ze![]()
[afbeelding]
Ik ben sneller dan het lichtquote:
Kom eenkeer bij mij langs, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:49 schreef Isabeau het volgende:
Day: Semih en Micheline zijn ook een erg leuk stel. Alleen zie je dat ze niet meer in een pril verliefdheidsstadium zijn, maar gewoon best gelukkig met elkaar zijn. Die plagerijtjes vind ik erbij horen, maar niet iedereen in deze topicreeks ziet die plagerijtjes als normaal.
Snel veranderen heh, partypooperquote:Op woensdag 6 september 2006 01:53 schreef HiDiHo het volgende:
ik mag e10 niet zo !
Dat hoop ik ookquote:Op woensdag 6 september 2006 01:53 schreef Day het volgende:
Kom eenkeer bij mij langs, zou ik zeggen.
Anyway, hoop dat ze er voorlopig nog niet uit gaan.
quote:Op woensdag 6 september 2006 01:49 schreef Isabeau het volgende:
Day: Semih en Micheline zijn ook een erg leuk stel.
Micheline zelf lijkt ze soms niet erg leuk te vinden en soms waren ze wat denigrerend. Maar eigenlijk, die opmerkingen van hem heb ik al een tijdje niet meer gehoord.quote:Die plagerijtjes vind ik erbij horen, maar niet iedereen in deze topicreeks ziet die plagerijtjes als normaal.
ik ook niet maar hij is niet zo glijerig als ie bij de zusjes is en het is wel grappig om naar zijn r are verhalen te luisterenquote:Op woensdag 6 september 2006 01:53 schreef HiDiHo het volgende:
ik mag e10 niet zo !
quote:
Stuur maar hierheen danquote:Op woensdag 6 september 2006 01:54 schreef toxikon het volgende:
shit ik zit hier behoorlijk voor lul met met sjips cola en wiet. gebeurt weinig, tijd voor een nachtopdracht.
M. is al naar bed. Rik, Melicia en E10 zin nog op.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook![]()
Zijn Etienne en Marcel nog wakker? (lees: kan ik de streams nog aanzetten, is het wat?)
E10 is wakker, net als Rik en Milica. Ik zou ze uitlaten, ben zot er naar te kijken nogquote:Op woensdag 6 september 2006 01:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook![]()
Zijn Etienne en Marcel nog wakker? (lees: kan ik de streams nog aanzetten, is het wat?)
Ik ookquote:Op woensdag 6 september 2006 01:59 schreef toxikon het volgende:
ik rook er nog eentje hoor.
quote:Op woensdag 6 september 2006 01:59 schreef toxikon het volgende:
ik rook er nog eentje hoor.
Eerst een beetje tegen mij zitten zeiken, en dan zelf offtopic gaanquote:Op woensdag 6 september 2006 01:59 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, het is hier ook vrij druk. En ik word ook steeds gestoord terwijl ik probeer te fokken(ja, vervelend dat ik moet werken op mijn werk
) Gelukkig was het gisteren extreem rustig om deze tijd
![]()
mooie boel, ik zou zeggen 7 dagen remslaap therapy voor straf. elke keer als de oogbollen beginnen te rollen bed onder stroom zetten. zeer goed voor je humeurquote:Op woensdag 6 september 2006 02:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig, ik begon Egg al te missen![]()
Ze gaan allemaal naar bed![]()
Die ziekenhuis mod natuurlijk weerquote:
Ja, zo is het niet echt boeiend !quote:Op woensdag 6 september 2006 02:04 schreef toxikon het volgende:
[..]
mooie boel, ik zou zeggen 7 dagen remslaap therapy voor straf. elke keer als de oogbollen beginnen te rollen bed onder stroom zetten. zeer goed voor je humeur
quote:
quote:Op woensdag 6 september 2006 00:43 schreef yvonne het volgende:
Lekkersimpel mag weer even gaan koelen, je mailt maar als je afgekoeld bent
Shit , je was me net voor ... het ban topic is het eerste wat ik dagelijks meerdere malen bekijk , om te zien wie er nu weer " gescoord " heeft .quote:
Wat een boeiende infoquote:Op woensdag 6 september 2006 02:13 schreef HiDiHo het volgende:
De remslaap is een fase in de slaap. In het woord is 'rem' een afkorting voor 'Rapid Eye Movement' (Snelle oogbeweging). Deze fase in de slaap heeft een aantal karakteristieke kenmerken:
er zijn horizontale en verticale ogenbewegingen;
de spieren zijn volledig ontspannen;
mensen dromen (bijna) alleen maar in deze fase (dit werd ontdekt door Eugene Aserinsky en Nathaniel Kleitman in 1953);
Er is tijdens de rem-fase een grote hersenactiviteit, te vergelijken met wanneer men wakker is. Vanwege het samengaan van een verhoogde hersenactiviteit en een maximale spierontspanning, spreekt men soms ook van 'paradoxale slaap'.
Slaap je al ??
Beetje hetzelfde, 1 corrupte bendequote:Op woensdag 6 september 2006 02:17 schreef luciano het volgende:
[..]
Shit , je was me net voor ... het ban topic is het eerste wat ik dagelijks meerdere malen bekijk , om te zien wie er nu weer " gescoord " heeft .![]()
Dat is spannender dan BB6 !
Daar gebeurt nog af-en-toe nog eens wat.quote:Op woensdag 6 september 2006 02:17 schreef luciano het volgende:
Shit , je was me net voor ... het ban topic is het eerste wat ik dagelijks meerdere malen bekijk , om te zien wie er nu weer " gescoord " heeft .![]()
Dat is spannender dan BB6 !
Jaaaaaaaa, goed plan, iedereen bannenquote:Op woensdag 6 september 2006 02:24 schreef luciano het volgende:
BigBan6 ?
quote:Op woensdag 6 september 2006 02:44 schreef Stereotomy het volgende:
Wel leuk trouwens. Een paar dagen geleden ging ik slapen en was de streams vergeten af te zetten (), dus de hele nacht met de streams aan geslapen. 's ochtends schrok ik me rot, want leek een mechanische haan te kraaien! Ik dacht nog: zo klinkt mijn wekker helemaal niet
, sprong uit mijn bed om *iets* te snoozen en kwam er toen achter dat de streams nog aanstonden: het was de haan van BB
Wel een hele ervaring, wakker worden met de haan van BB
Oh, verkeerde topic, was voor SC bedoeld.
De nachtwacht is erquote:
Truste Duckyquote:Op woensdag 6 september 2006 03:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
De nachtwacht is er![]()
Nu kan ik rustig gaan
nee hoor, hij doet de afwasquote:
Het wordt toch om 5 uur al licht buiten volgens de bewonersquote:Op woensdag 6 september 2006 03:28 schreef Isabeau het volgende:
Jeroen is wel heel actief zeg. Hij ziet nu toch dat het nog donker is buiten??
Ha die Dizzy, als die wacht tot het brood klaar is zal het wel licht geworden zijn buitenquote:Op woensdag 6 september 2006 03:34 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Het wordt toch om 5 uur al licht buiten volgens de bewoners![]()
Brood moet 1 uur rijsen en dan nog meer dan een uur in de oven, dus is Jeroen goed bezig, mijn heldquote:Op woensdag 6 september 2006 03:36 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ha die Dizzy, als die wacht tot het brood klaar is zal het wel licht geworden zijn buiten![]()
Van mij mag ie er nu nog uitquote:Op woensdag 6 september 2006 03:43 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
hij is hoe dan ook goed bezig, saam met Marcel in bad aan je pik trekken doet het toch goed. Saam met Marcel hetzelfde shirt aan doet het toch goed, Saam met Marcel douchen doet het toch goed, Alleen je bek houden doet het toch goed
Die koi-karpers mogen oprotten, ik neem hem als tussendoortje en gooi hem dan in de bruine bak. Ej, ben wel millieubewustquote:Op woensdag 6 september 2006 03:46 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ga maar halen dan, lekker hapje voor de koi karpers![]()
Bah Hilde niet, die liep weer ff langs, zou verboden moeten worre, maar een bruine bak? wij kennen grijs en groen wel maar bruin? is dat een E10 bak of zo???quote:Op woensdag 6 september 2006 03:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die koi-karpers mogen oprotten, ik neem hem als tussendoortje en gooi hem dan in de bruine bak. Ej, ben wel millieubewust![]()
Bruin is hier enorm verantwoord, biologische zooi dus. Jeroen kan beter met de chemokar mee............voor de zekerheidquote:Op woensdag 6 september 2006 03:57 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Bah Hilde niet, die liep weer ff langs, zou verboden moeten worre, maar een bruine bak? wij kennen grijs en groen wel maar bruin? is dat een E10 bak of zo???![]()
Heel scherp, op dit tijdstip.quote:Op woensdag 6 september 2006 03:57 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Bah Hilde niet, die liep weer ff langs, zou verboden moeten worre, maar een bruine bak? wij kennen grijs en groen wel maar bruin? is dat een E10 bak of zo???![]()
Nee, ik doe niet aan nicknames, als je iets ziet van henk.jansen dan zal ik het wel zijnquote:Op woensdag 6 september 2006 03:57 schreef Stereotomy het volgende:
Henk, ben jij die blogger op de BB6 weblog, genaamd Henk_de_Vries?
Henk? Ja.quote:Op woensdag 6 september 2006 04:06 schreef HiDiHo het volgende:
ben jij Gitarist/zanger, cavaquinhospeler, percussionist en Taijiquanbeoefenaar/-docent. ??
Percussionist ben ik wel geweest zo'n 25 geledenquote:Op woensdag 6 september 2006 04:06 schreef HiDiHo het volgende:
ben jij Gitarist/zanger, cavaquinhospeler, percussionist en Taijiquanbeoefenaar/-docent. ??
Nou meer de mensen laten weten hoe het werkt allenmaal tegenwoordig.quote:Op woensdag 6 september 2006 04:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Henk? Ja.
En hij laat de meto rondjes rijden in Rotterdam.
Als het helemaal goed werkt, is zo eenvoudig al jij beschrijftquote:Op woensdag 6 september 2006 04:13 schreef Stereotomy het volgende:
Ik moest ook wennen in de grote stad hoor
En ja, hoe zit dat nou eigenlijk met die chippassen, wanneer krijgen we dat? Is het echt zo makkelijk als het ding voor zo'n paaltje houden elke keer als je in of uitstapt?
Ik ook, laterrrr en weltruste alvastquote:Op woensdag 6 september 2006 04:27 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga trouwens naar bed.
ZWAAI
en
KUS
voor Henk. Isa heeft het wel erg druk vanavond met patienten dus die merkt er niks van.
Het verbaast mij meer dat iedereen vanacht niet kon slapen. Je zou toch denken dat als je ziet dat t donker is buiten, ze kunnen slapen.quote:Op woensdag 6 september 2006 08:07 schreef BorTheWolf het volgende:
Het verbaasd me wel dat ze andere bewoners niet wakker maken.
Zou jij geforceerd buiten blijven staan?quote:Op woensdag 6 september 2006 08:11 schreef Nostalgist het volgende:
Waarom gaan ze in godesnaam weer naar binnen als de tuin maar twee uur per dag open is ?
Dat is waar ja. Zolang er gen informatie van buiten kwam bleven de ritmes ongeveer gelijk. En nu op de eerste dag dat iedereen informatie van buiten heeft gekregen gaat ineens iedereen midden in de nacht rondlopen.quote:Op woensdag 6 september 2006 08:11 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het verbaast mij meer dat iedereen vanacht niet kon slapen. Je zou toch denken dat als je ziet dat t donker is buiten, ze kunnen slapen.
Heeeere he comes to ruin the daaaaaay!quote:Op woensdag 6 september 2006 08:19 schreef Nostalgist het volgende:
Etienne komt ook weer de dag vergallen..
quote:Op woensdag 6 september 2006 01:45 schreef Ifa het volgende:
Melicia
quote:Op woensdag 6 september 2006 01:46 schreef Martijn_fijn het volgende:
Melica
quote:Op woensdag 6 september 2006 01:48 schreef Morwen het volgende:
Melica
quote:Op woensdag 6 september 2006 01:50 schreef toxikon het volgende:
mili
wie?quote:Op woensdag 6 september 2006 01:57 schreef Day het volgende:
Melicia
jepquote:Op woensdag 6 september 2006 08:19 schreef pullup het volgende:
Is dat een afbeelding van Hazes op de rug van Etienne ?![]()
Ik was er bang voorquote:
quote:Op woensdag 6 september 2006 08:22 schreef Nostalgist het volgende:
Jeroen is helemaal trots dat ie ook een keer een verhaal heeft...
ik miste haar gisteravond op de streams. Het was meteen saai als de pestquote:Op woensdag 6 september 2006 08:21 schreef arneaux het volgende:
Monique is ook wakker.
Het duurt drie weken, maar dan heeft ie ook wat. Hij gaat er de hele week nog op teren denk ikquote:Op woensdag 6 september 2006 08:22 schreef arneaux het volgende:
[..]. Dat dacht ik ook al. Hij heeft ein-de-lijk iets meegemaakt.
Idd. "Ja idd, nou ik was laatst ook al zo vroeg wakker, toen ben ik er maar uit gegaan. En tja, broodje gebakken, je kent t wel."quote:Op woensdag 6 september 2006 08:25 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Het duurt drie weken, maar dan heeft ie ook wat. Hij gaat er de hele week nog op teren denk ik![]()
Dat is mij ook opgevallen. Verder heeft ze echt best wel een dikke reet.quote:Op woensdag 6 september 2006 08:25 schreef pullup het volgende:
Marcia heeft een bijzonder onelegant loopje als ik dat zo van achter bekeek, net een gans.
Mooi koppie, de rest valt wat tegenquote:Op woensdag 6 september 2006 08:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat is mij ook opgevallen. Verder heeft ze echt best wel een dikke reet.
Klopt. t Is allemaal nét niet. Te ronde billen, slechte motoriek en een irritant accent.quote:Op woensdag 6 september 2006 08:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Mooi koppie, de rest valt wat tegen
Ze heeft dan ook niet echt d'r genen mee, als we haar moeder mogen bekijken.quote:Op woensdag 6 september 2006 08:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Klopt. t Is allemaal nét niet. Te ronde billen, slechte motoriek en een irritant accent.
Nu voel ik me echt een Henk Jan Smits hoer.
zei ik laatst ook al, een beetje "viezig"zelfs. helemaal niet een verzorgde homo.quote:Op woensdag 6 september 2006 08:38 schreef arneaux het volgende:
RIk ziet er trouwens bijna altijd verrot uit.
Ik vind hem qua uiterlijk ook niet echt homo homo zegmaarquote:Op woensdag 6 september 2006 08:45 schreef Sassefras het volgende:
[..]
zei ik laatst ook al, een beetje "viezig"zelfs. helemaal niet een verzorgde homo.
Jeroen en Tijn praten over dingen van vroeger op school. Wat ze hebben uitgevreten enzoquote:Op woensdag 6 september 2006 09:47 schreef Sassefras het volgende:
gebeurt er helemaal niets op de streams?
Mooiquote:
Heeft ie geen tafelmanieren geleerd van zijn mammie.quote:Op woensdag 6 september 2006 09:58 schreef kukeleku het volgende:
Etjen is aan het ontbijt
[afbeelding]
Doe ik ook hoor!quote:Op woensdag 6 september 2006 10:48 schreef berney het volgende:
[..]
Heeft ie geen tafelmanieren geleerd van zijn mammie.Met de elleboog op tafel eten.
En gelijk heeft ie dit lijkt nergens opquote:Op woensdag 6 september 2006 11:02 schreef BONG4002 het volgende:
Tijn spoort de boel aan om meer in het normale ritme te komen en niet teveel hazeslaapjes te doen overdag
Ja, en aan Sabrina vragen of ze een zus heeft.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:07 schreef pullup het volgende:
Jeroen blijft ook blond.
Ja... wat een zelfmedelijden weer. Door de stress is ze bang voor meer pijn en ze hoopt dat er iets spierontspannends voor haar is.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:25 schreef Snoet123 het volgende:
Hilde is haar " one woman show" weer aan het opvoeren voor de kijkers thuis?
![]()
Als ze de WO halen is er weer wijn plentyquote:Op woensdag 6 september 2006 11:27 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja... wat een zelfmedelijden weer. Door de stress is ze bang voor meer pijn en ze hoopt dat er iets spierontspannends voor haar is.
Wijn, dus.![]()
vanaf de reguliere uitzending van maandag 19:00 dacht ik toch gelezen te hebbenquote:Op woensdag 6 september 2006 11:43 schreef BONG4002 het volgende:
Egbert denkt dat de mensen al aan het bellen zijn (ivm nominaties) maar ze weten natuurlijk niet dat het bellen alleen in de live uitzending gebeurd
Ik hoop zó op een zware weekopdracht morgen.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:27 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja... wat een zelfmedelijden weer. Door de stress is ze bang voor meer pijn en ze hoopt dat er iets spierontspannends voor haar is.
Wijn, dus.![]()
Dat kan ook wel jaquote:Op woensdag 6 september 2006 11:44 schreef n1ek het volgende:
[..]
vanaf de reguliere uitzending van maandag 19:00 dacht ik toch gelezen te hebben![]()
kan me vergissen
lelijker kan haast niet.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:00 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Ah daar waren de gordijnen van Oma gebleven.....
Eerste BB lijk zou de kijkcijfers wel uit het slob halen.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:20 schreef pullup het volgende:
Gelukkig ze beweegt nog
Die lag gisteren om 22.00 uur op bed en kwam er om 12.00 uur pas uit. lijkt me niet echt normaal 14 uur slapen op een dag.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:23 schreef Peter6000 het volgende:
Semih heeft nog steeds zijn pyama aan.
Karma cameleon van Boy George wordt gezongen.
En dan een inspecteur erin om de rest van de BB-tijd een moordonderzoek live te verrichtenquote:Op woensdag 6 september 2006 12:24 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Eerste BB lijk zou de kijkcijfers wel uit het slob halen.
Vanaf het eind van de reguliere uitzending maandag tot de live-uitzendingquote:Op woensdag 6 september 2006 12:28 schreef Gia het volgende:
Ze hadden het over de exit komende maandag?
Er is maandag toch nog geen exit!! Zowel, waar kan ik stemmen?
Mij altijd té oprecht.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:04 schreef Peter6000 het volgende:
Marcel relativeert een eventuele exit, Marlies is belangstellend naar Egbert toe.
Grappig, Marlies komt op mij eigenlijk altijd wel oprecht over.
Haar zus was ook al downquote:Op woensdag 6 september 2006 13:10 schreef CartWOman het volgende:
Saar zit volgens mij niet lekker in haar vel, ze ziet er sinds gister slecht uit, vlekkerig en wallen onder haar ogen; ze is ook erg rustig opeens.
En Milica er direct bovenop: 'je hebt het nog geen dag geprobeert, mam!quote:Op woensdag 6 september 2006 13:12 schreef Snoet123 het volgende:
Hilde gebruikt haar "ziekte" gewoon als excuus als het Haar uitkomt.
Ze kan bv niet stoppen met roken want dan word ze zoooooooooooooooooooooooooooo ziek van
zwak zwak zwak![]()
Ze doen alles samen, dus ook depri zijn.quote:
Misschien moet ie z'n snorretje dan afscheren en dat oprokenquote:Op woensdag 6 september 2006 13:15 schreef intoyou het volgende:
Ze hebben bijna geen shaggies meer!
[afbeelding]
Baardhaar is het enige ja... schaamhaar is in het huis niet meer te vinden... al die kale k$tten in huis...quote:Op woensdag 6 september 2006 13:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien moet ie z'n snorretje dan afscheren en dat oproken
Ja, asbakken afstruinenquote:Op woensdag 6 september 2006 13:17 schreef CartWOman het volgende:
* CartWOman krijgt Tanja-flashback
Dat ook, maar ze hadden het over theezakjes gebruiken.quote:
Wat moeten ze anders de hele dag doen? Ik zou ook terug naar bed gaan.quote:Op woensdag 6 september 2006 13:23 schreef CartWOman het volgende:
Het irriteert Tijn dat er zovaak mensen na het opstaan en ontbijten weer gaan slapen, groot gelijk.
Janine merkt dat er van haar rookwaar wordt gejat, ze komt er nog wel achter door wie.
Hilde of Etiënne.![]()
Oooooooh, Janine.quote:
En 'klaar'quote:Op woensdag 6 september 2006 13:41 schreef intoyou het volgende:
[afbeelding]
Het enige wat ik hoor is: "weet je wat, weet je wel, weet je"
En het maakt haar verder helemaal niet uit! Ze heeft het er alleen continue over , maar nee hoor het kan haar niks schelen.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:16 schreef Snoet123 het volgende:
Hilde is helemaal klaar met Monique zegt ze nu. (tegen Marcel)
Ze kijkt haar ook niet meer aan
( is dit ineens na aanleiding van dat gesprek over de nominaties?)
Ze vind dat Monique zich "meer" voelt dan sommige andere mensen
Nou Hilde 1 ding ,Monique heeft meer klasse in haar pink dan Jij in je hele body![]()
Komt omdat d'r verstand er ook uit kwam....quote:Op woensdag 6 september 2006 14:25 schreef LeonII het volgende:
Sabrina werd ongesteld, en ze was vergeten wat ze moest doen.
Gelukkig iets om naar te luisteren anders zouden we helemaal inquote:Op woensdag 6 september 2006 14:54 schreef LeonII het volgende:
Nu wel een leuk gesprek tussen Semih en Egbert over het werk van Egbert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |