Eerste BB lijk zou de kijkcijfers wel uit het slob halen.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:20 schreef pullup het volgende:
Gelukkig ze beweegt nog
Die lag gisteren om 22.00 uur op bed en kwam er om 12.00 uur pas uit. lijkt me niet echt normaal 14 uur slapen op een dag.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:23 schreef Peter6000 het volgende:
Semih heeft nog steeds zijn pyama aan.
Karma cameleon van Boy George wordt gezongen.
En dan een inspecteur erin om de rest van de BB-tijd een moordonderzoek live te verrichtenquote:Op woensdag 6 september 2006 12:24 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Eerste BB lijk zou de kijkcijfers wel uit het slob halen.
Vanaf het eind van de reguliere uitzending maandag tot de live-uitzendingquote:Op woensdag 6 september 2006 12:28 schreef Gia het volgende:
Ze hadden het over de exit komende maandag?
Er is maandag toch nog geen exit!! Zowel, waar kan ik stemmen?
Mij altijd té oprecht.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:04 schreef Peter6000 het volgende:
Marcel relativeert een eventuele exit, Marlies is belangstellend naar Egbert toe.
Grappig, Marlies komt op mij eigenlijk altijd wel oprecht over.
Haar zus was ook al downquote:Op woensdag 6 september 2006 13:10 schreef CartWOman het volgende:
Saar zit volgens mij niet lekker in haar vel, ze ziet er sinds gister slecht uit, vlekkerig en wallen onder haar ogen; ze is ook erg rustig opeens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |