quote:Op woensdag 6 september 2006 08:22 schreef Nostalgist het volgende:
Jeroen is helemaal trots dat ie ook een keer een verhaal heeft...
ik miste haar gisteravond op de streams. Het was meteen saai als de pestquote:Op woensdag 6 september 2006 08:21 schreef arneaux het volgende:
Monique is ook wakker.
Het duurt drie weken, maar dan heeft ie ook wat. Hij gaat er de hele week nog op teren denk ikquote:Op woensdag 6 september 2006 08:22 schreef arneaux het volgende:
[..]. Dat dacht ik ook al. Hij heeft ein-de-lijk iets meegemaakt.
Idd. "Ja idd, nou ik was laatst ook al zo vroeg wakker, toen ben ik er maar uit gegaan. En tja, broodje gebakken, je kent t wel."quote:Op woensdag 6 september 2006 08:25 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Het duurt drie weken, maar dan heeft ie ook wat. Hij gaat er de hele week nog op teren denk ik![]()
Dat is mij ook opgevallen. Verder heeft ze echt best wel een dikke reet.quote:Op woensdag 6 september 2006 08:25 schreef pullup het volgende:
Marcia heeft een bijzonder onelegant loopje als ik dat zo van achter bekeek, net een gans.
Mooi koppie, de rest valt wat tegenquote:Op woensdag 6 september 2006 08:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat is mij ook opgevallen. Verder heeft ze echt best wel een dikke reet.
Klopt. t Is allemaal nét niet. Te ronde billen, slechte motoriek en een irritant accent.quote:Op woensdag 6 september 2006 08:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Mooi koppie, de rest valt wat tegen
Ze heeft dan ook niet echt d'r genen mee, als we haar moeder mogen bekijken.quote:Op woensdag 6 september 2006 08:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Klopt. t Is allemaal nét niet. Te ronde billen, slechte motoriek en een irritant accent.
Nu voel ik me echt een Henk Jan Smits hoer.
zei ik laatst ook al, een beetje "viezig"zelfs. helemaal niet een verzorgde homo.quote:Op woensdag 6 september 2006 08:38 schreef arneaux het volgende:
RIk ziet er trouwens bijna altijd verrot uit.
Ik vind hem qua uiterlijk ook niet echt homo homo zegmaarquote:Op woensdag 6 september 2006 08:45 schreef Sassefras het volgende:
[..]
zei ik laatst ook al, een beetje "viezig"zelfs. helemaal niet een verzorgde homo.
Jeroen en Tijn praten over dingen van vroeger op school. Wat ze hebben uitgevreten enzoquote:Op woensdag 6 september 2006 09:47 schreef Sassefras het volgende:
gebeurt er helemaal niets op de streams?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |