Ik zwaai zometeen nog wel een keertje hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 00:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zit ik GVD voor jan lul te zwaaien
maar wel in het goeie topic![]()
dan ga ik wel online gamen, inplaats van dat ouderwetse vermaak.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:53 schreef Luccide het volgende:
Hallo! Hebben we echt niks anders te doen dan bij het BB6 forum te hangen. Jongens hou nauw toch op. Het leven is al te kort om slechts alle mooie en interessante dingen te doen, en het in zijn algmeenheid een beetje door te krijgen. Laat deze rotzooi toch gewoon in zijn eigen ellende een harde dood sterven.![]()
Niks te doen ... leen of koop eens het boek 'Godel, Escher, Bach' van Douglas Hofstadter, dan wel 'a Secret History'' van Donna Tart, dan wel minder bekend werk als 'Broken in a million pieces'.
En zo heb ik nog een eindeloze rij tips bv huur alles van Scorsese dan wel David Lynch. dan wel .....Luccide. Doei
Ga jij dan ook wat nuttigs doen ipv op een forum rond te hangen en posten in topics waar je toch niets mee hebt?quote:Op woensdag 6 september 2006 00:53 schreef Luccide het volgende:
Hallo! Hebben we echt niks anders te doen dan bij het BB6 forum te hangen. Jongens hou nauw toch op. Het leven is al te kort om slechts alle mooie en interessante dingen te doen, en het in zijn algmeenheid een beetje door te krijgen. Laat deze rotzooi toch gewoon in zijn eigen ellende een harde dood sterven.![]()
Niks te doen ... leen of koop eens het boek 'Godel, Escher, Bach' van Douglas Hofstadter, dan wel 'a Secret History'' van Donna Tart, dan wel minder bekend werk als 'Broken in a million pieces'.
En zo heb ik nog een eindeloze rij tips bv huur alles van Scorsese dan wel David Lynch. dan wel .....Luccide. Doei
Hopeloosquote:Op woensdag 6 september 2006 00:53 schreef Luccide het volgende:
Ze kunnen jou beter laten zwaaien anders blijf je maar doorzeiken met offtopics postsquote:Op woensdag 6 september 2006 00:55 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik zwaai zometeen nog wel een keertje hoor![]()
Kun jij iets nuttigs vertellen over de streams dan? Die van mij doen het nietquote:Op woensdag 6 september 2006 00:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze kunnen jou beter laten zwaaien anders blijf je maar doorzeiken met offtopics posts
echt te barf voor woorden.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:58 schreef toxikon het volgende:
hehe e10 wil zichzelf dan een kalp voor zijn kop geven...
is niet nodig hoor , ik denk dat er in zwolle genoeg zijn die het graag voor je doen.
maar wel opzichtig hoor dat charme offensief
Ik hoop het niet, maar ben bang dat dat soort lui ook wel in Zwolle rondlopen.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:58 schreef toxikon het volgende:
hehe e10 wil zichzelf dan een kalp voor zijn kop geven...
is niet nodig hoor , ik denk dat er in zwolle genoeg zijn die het graag voor je doen.
Vergeet je medicatie niet.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:53 schreef Luccide het volgende:
Je bedoelt andersom, E10 slijmt bij Micheline !quote:Op woensdag 6 september 2006 01:03 schreef scanman01 het volgende:
Micheline slijmt met de vijand luitjes!! Net als Milica gisteren!
Of is het nu niet erg omdat het Micheline is?
Ben ik het wel mee eens trouwens, maar wel opvallend.
Zie mijn uitleg over de kampbewoners.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:03 schreef scanman01 het volgende:
je kan mij niet wijs maken dat e10 de enige is in zwollequote:Op woensdag 6 september 2006 01:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, maar ben bang dat dat soort lui ook wel in Zwolle rondlopen.
Het is geen klote anquote:Op woensdag 6 september 2006 00:58 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Kun jij iets nuttigs vertellen over de streams dan? Die van mij doen het niet![]()
Micheline ging er zelf bij zittenquote:Op woensdag 6 september 2006 01:03 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Je bedoelt andersom, E10 slijmt bij Micheline !
Dan is t toch ook schijnheilig van Etiënne om nu leuk te gaan doen tegen Michelline.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Micheline ging er zelf bij zitten
Er zullen vast wel types in Zwolle zijn die er ook meteen opmeppen ja.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:04 schreef toxikon het volgende:
[..]
je kan mij niet wijs maken dat e10 de enige is in zwolle![]()
iddquote:Op woensdag 6 september 2006 01:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dan is t toch ook schijnheilig van Etiënne om nu leuk te gaan doen tegen Michelline.
Ik denk dat ze nu pas echt doorhebben dat ze in het BB-huis zitten, voorheen waren ze wat ontheemd en klampten zich aan het bekende vast. Nu zijn de remmen los en kan het spel beginnen. Hopelijk gaat er Maandag echt iemand uit en niet pas volgende week Maandag.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:03 schreef scanman01 het volgende:
Echnie.. ze ziet Etiennes ware aard, kijk toch hoe gevoelig hij is, hoe erg hij het voor sem vindt, hoe knap hij zus en zo van mensen vind, hoe erg hij lijdt, hoe diep het hem spijt dat ie uitgeflipt is etc.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:03 schreef scanman01 het volgende:
Haha.. ik kan niet zo heel lang on-topic lullen als er niets gebeurtquote:Op woensdag 6 september 2006 01:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is geen klote an
Dus jij loopt hier al de hele tijd te gallen?
Ik vind het van geen van twee schijnheilig. Je zit in één huis, dus logisch dat je met elkaar praat. Ik bedoel alleen maar dat hetzelfde gisteren een reden was om iemand ongelooflijk de grond in te trappen.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dan is t toch ook schijnheilig van Etiënne om nu leuk te gaan doen tegen Michelline.
En dan noemen ze zich de NS SGP.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:07 schreef toxikon het volgende:
E10 is mediabewust en uitgekookt. met hem als campagne leider wint de sgp de verkiezing nog wel
Dan is t dus geen argument wat je aandraagt.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het van geen van twee schijnheilig. Je zit in één huis, dus logisch dat je met elkaar praat. Ik bedoel alleen maar dat hetzelfde gisteren een reden was om iemand ongelooflijk de grond in te trappen.
Vooral zo blijven zien. Het feit blijft dat Micheline erbij ging zitten. NIET Etienne.quote:
Ik herhaal iets wat volgens velen gisteren een argument was om iemand af te branden.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:08 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dan is t dus geen argument wat je aandraagt.
Okquote:Op woensdag 6 september 2006 01:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vooral zo blijven zien. Het feit blijft dat Micheline erbij ging zitten. NIET Etienne.
Scan. Ik ga slapen.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik herhaal iets wat volgens velen gisteren een argument was om iemand af te branden.
quote:Op woensdag 6 september 2006 01:07 schreef arneaux het volgende:
[..]
En dan noemen ze zich de NS SGP.
Gek hè, voor iemand van 19quote:Op woensdag 6 september 2006 01:10 schreef Morwen het volgende:
E10 woont nog bij pappie en mammie om de beurt en soms bij zijn vriendin. Goh wat een verrassing![]()
Wie zou daar in godsnaam intrappen dan?quote:Op woensdag 6 september 2006 01:07 schreef toxikon het volgende:
E10 is mediabewust en uitgekookt. met hem als campagne leider wint de sgp de verkiezing nog wel
E10 denkt dat ie met deze gesprekjes stemmen kan winnen.. best zielig voor hem...quote:Op woensdag 6 september 2006 01:11 schreef Ifa het volgende:
[..]
Wie zou daar in godsnaam intrappen dan?
Scan: hij slijmt niet bij Micheline, hij slijmt bij "ons".
Neuh, het verbaasd me alleen niet bij hemquote:
En dat is gewoon alles negatief uitleggen wat de groep van Hilde betreft.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:11 schreef Ifa het volgende:
Scan: hij slijmt niet bij Micheline, hij slijmt bij "ons".
jup ik zie het ook als zieltje kweken voor de volgende stemming teminste als ze er niet uithoeft volgende week, zo verdenk ik ook de naakt in bad met semih actie een actie om het publiek zo ver te krijgen dat ze hun er in laten (onder het mom wie weet gaan we wel sexen)quote:Op woensdag 6 september 2006 01:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vooral zo blijven zien. Het feit blijft dat Micheline erbij ging zitten. NIET Etienne.
Hey, je punt is duidelijk. Dit zijn nou eenmaal de regels. Kappen erover!quote:Op woensdag 6 september 2006 01:14 schreef JufJoop het volgende:
Even naar SC om afscheid te nemen....
quote:Op woensdag 6 september 2006 01:14 schreef JufJoop het volgende:
Even naar SC om afscheid te nemen....
Je kan ook te ver gaan daarinquote:Op woensdag 6 september 2006 01:14 schreef Day het volgende:
[..]
Hey, je punt is duidelijk. Dit zijn nou eenmaal de regels. Kappen erover!
kunnen jullie dit niet in de sc uitvechten?quote:Op woensdag 6 september 2006 01:14 schreef Day het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 september 2006 01:16 schreef toxikon het volgende:
[..]
kunnen jullie dit niet in de sc uitvechten?![]()
Als jij met goede argumenten kunt komen waarom ik nu geen gelijk heb, dan zou ik die bijzonder graag willen horen. Het is zo enorm makkelijk om te roepen dat iemand gelijk wil hebben, maar kom dan maar eens met iets waardoor duidelijk wordt dat ik GEEN gelijk heb.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:14 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Laat Scannie maar hij wil z'n zin graag hebben weer
Wat ben je strengquote:Op woensdag 6 september 2006 01:14 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zie dat niet als "groep van hilde" en ik zie hem niet als deel van de "groep van hilde".quote:Op woensdag 6 september 2006 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat is gewoon alles negatief uitleggen wat de groep van Hilde betreft.
Ook dat zie ik heel anders. Ik heb ook de pest aan types als Etienne en Marcel, maar brand ze dan wel af op de juiste fouten. In dit geval kwam Micheline erbij zitten, dus ALS er iemand afgebrand moet worden (wat ik NIET vind) is het in dit geval Micheline.
Ook de modjesquote:Op woensdag 6 september 2006 01:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat ben je streng![]()
BB is keihard dit jaar
Dat is een pose, onzekerheid voornamelijk. Kijk mij eens onschuldig en aandoenlijk zijn, zoietsquote:Op woensdag 6 september 2006 01:18 schreef Martijn_fijn het volgende:
Micheline praat als een meisje van 9, wat een kutstem.![]()
Nee ik las verkeerd sorryquote:Op woensdag 6 september 2006 01:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als jij met goede argumenten kunt komen waarom ik nu geen gelijk heb, dan zou ik die bijzonder graag willen horen. Het is zo enorm makkelijk om te roepen dat iemand gelijk wil hebben, maar kom dan maar eens met iets waardoor duidelijk wordt dat ik GEEN gelijk heb.
Melica werd gisteren finaal de grond in geboord omdat ze na de nominatie met Micheline ging praten. Etienne en Marcel zitten nu in de kamer en Micheline komt erbij zitten om met ze te praten.
Kom maar op met die argumenten dan. Of is het echt zo moeilijk om te zeggen dat er wel iets in zit en dat misschien Milica wel onterecht finaal is afgemaakt gisteren?
Tuurlijk, alleen, het is zo verschrikkelijk doorzichtig en ongeloofwaardig dat ie zich belachelijk maakt.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:19 schreef Lyza het volgende:
Etienne is een irritant mannetje die er erg enge ideeen op nahoudt. Maarrrr.... ten eerste is hij niet satan himself, niet álles aan hem of wat hij zegt is fout/stom/eng. Ten tweede vind ik het niet meer dan logisch dat hij nu probeert de zaken weer recht te praten. Ze weten tenslotten niet wat er uitgezonden wordt. Aan de ene kant snap ik het commentaar op hem wel want hij bezorgt mij ook regelmatig kromme tenen maar ik geef hem groot gelijk in zijn poging "de kijker" een beter beeld van hem te laten krijgen (hoewel ik uiteraard geen reet van zijn zogenaamde goede bedoelingen geloof)
quote:Op woensdag 6 september 2006 01:14 schreef Coraatje het volgende:
[..]
jup ik zie het ook als zieltje kweken voor de volgende stemming teminste als ze er niet uithoeft volgende week, zo verdenk ik ook de naakt in bad met semih actie een actie om het publiek zo ver te krijgen dat ze hun er in laten (onder het mom wie weet gaan we wel sexen)
Als excuus kun je ook zijn leeftijd aanvoeren, hij is 19 jaar.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:21 schreef Ifa het volgende:
[..]
Tuurlijk, alleen, het is zo verschrikkelijk doorzichtig en ongeloofwaardig dat ie zich belachelijk maakt.
Ik vind Marcel nog een slag erger, die denkt van alles. E10 komt niet voor niks op deze vreemde denkbeelden al heeft dat niet alleen met pa te maken natuurlijk.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:19 schreef Lyza het volgende:
Etienne is een irritant mannetje die er erg enge ideeen op nahoudt. Maarrrr.... ten eerste is hij niet satan himself, niet álles aan hem of wat hij zegt is fout/stom/eng. Ten tweede vind ik het niet meer dan logisch dat hij nu probeert de zaken weer recht te praten. Ze weten tenslotten niet wat er uitgezonden wordt. Aan de ene kant snap ik het commentaar op hem wel want hij bezorgt mij ook regelmatig kromme tenen maar ik geef hem groot gelijk in zijn poging "de kijker" een beter beeld van hem te laten krijgen (hoewel ik uiteraard geen reet van zijn zogenaamde goede bedoelingen geloof)
Vergeet niet dat BB voor de bekendmaking die gasten expres een beetje heeft laten vollopenquote:Op woensdag 6 september 2006 01:19 schreef Ifa het volgende:
[..]
Je krijgt niet mee hoe bewust ie is van de kijker, de mogelijke gevolgen van gisteravond, de discrepanties zoals zijn verzoenende gepraat al de hele dag?
Dat doet 'ie ook. Bij de streamers. Maar ik betwijfel of dat bij de tv-kijker zo erg is. De ergste uitspraken van hem zenden ze niet uit.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:21 schreef Ifa het volgende:
[..]
Tuurlijk, alleen, het is zo verschrikkelijk doorzichtig en ongeloofwaardig dat ie zich belachelijk maakt.
Ik ben het niet zozeer eens met de rest. Maar je moet toch wel toegeven dat het raar is dat ze nu met elkaar praten, terwijl E10 haar genomineerd heeft (en anders haar vriendje) en je daar dus uit kan concluderen dat hij niks met haar heeft en dat zij gisteren gehoord heeft hoe slecht hij over haar vriendje denkt én dat hij haar genomineerd heeft. Irl zouden deze 2 mensen elkaar dus ernstig vermijden.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als jij met goede argumenten kunt komen waarom ik nu geen gelijk heb, dan zou ik die bijzonder graag willen horen. Het is zo enorm makkelijk om te roepen dat iemand gelijk wil hebben, maar kom dan maar eens met iets waardoor duidelijk wordt dat ik GEEN gelijk heb.
Melica werd gisteren finaal de grond in geboord omdat ze na de nominatie met Micheline ging praten. Etienne en Marcel zitten nu in de kamer en Micheline komt erbij zitten om met ze te praten.
Kom maar op met die argumenten dan. Of is het echt zo moeilijk om te zeggen dat er wel iets in zit en dat misschien Milica wel onterecht finaal is afgemaakt gisteren?
zeg dat niet te hard, ik verwacht elk moment dat micheline bekent dat ze de tina en de yes nog leest.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als excuus kun je ook zijn leeftijd aanvoeren, hij is 19 jaar.
Maar geestelijk is die echt niet ouder als een jaar of 16.
Heeft iemand eigenlijk een idee hoe groot het percentage stemmers is dat echt alleen TV beelden ziet?quote:Op woensdag 6 september 2006 01:24 schreef Lyza het volgende:
[..]
Dat doet 'ie ook. Bij de streamers. Maar ik betwijfel of dat bij de tv-kijker zo erg is. De ergste uitspraken van hem zenden ze niet uit.
Hoeveel familie hebben ze ???quote:Op woensdag 6 september 2006 01:27 schreef Ifa het volgende:
[..]
Heeft iemand eigenlijk een idee hoe groot het percentage stemmers is dat echt alleen TV beelden ziet?
quote:Op woensdag 6 september 2006 01:25 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat een avonturen maakt die Micheline mee.![]()
Dan moet ze toch wat vaker in huilen uitbarsten, daar was Lieske heel goed inquote:Op woensdag 6 september 2006 01:28 schreef Peter6000 het volgende:
Ik krijg nu echt Lieske associaties bij Micheline
Hee Martijn_fijn !quote:Op woensdag 6 september 2006 01:25 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat een avonturen maakt die Micheline mee.![]()
Dat was zieligquote:Op woensdag 6 september 2006 01:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan moet ze toch wat vaker in huilen uitbarsten, daar was Lieske heel goed in![]()
persoonlijk kijk ik liever naar michelinequote:Op woensdag 6 september 2006 01:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan moet ze toch wat vaker in huilen uitbarsten, daar was Lieske heel goed in![]()
Geen idee van maar ik denk dat het overgrote gedeelte van de stemmers vrienden/bekenden/familie zijn. Misschien dat er naar het einde toe wat meer "neutrale" kijkers gaan stemmen. Is geen weten maar dat schat ik zo in eigenlijk. Ik stem nooit trouwens.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:27 schreef Ifa het volgende:
[..]
Heeft iemand eigenlijk een idee hoe groot het percentage stemmers is dat echt alleen TV beelden ziet?
Ik kijk ook wel uit. Corrupte bende enzoquote:
Volgens de bewoners is ze een bitch en bemoeit ze zich overal mee, ik snap er niks van. Heb het nog niet gezien eigenlijk?quote:Op woensdag 6 september 2006 01:28 schreef Peter6000 het volgende:
Ik krijg nu echt Lieske associaties bij Micheline
Ze zijn gewoon jaloers op dr tettenquote:Op woensdag 6 september 2006 01:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Volgens de bewoners is ze een bitch en bemoeit ze zich overal mee, ik snap er niks van. Heb het nog niet gezien eigenlijk?
Snap het ook niet, maar ik kijk pas sinds gisteravond echt.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Volgens de bewoners is ze een bitch en bemoeit ze zich overal mee, ik snap er niks van. Heb het nog niet gezien eigenlijk?
Pssssst hij is turkquote:Op woensdag 6 september 2006 01:34 schreef Day het volgende:
[..]
Snap het ook niet, maar ik kijk pas sinds gisteravond echt.
Snap de antipathie tegen Semih ook niet zo goed, hij komt wel sympatiek over.
Ah ja, tuurlijk! Stom van me.quote:
quote:Op woensdag 6 september 2006 01:34 schreef Fikkert het volgende:
haha.. wat ligt die deken raar (jeroen?) op stream 1
Ik kijk regelmatig streams en zie haar voornamelijk dollen met Semih en een beetje op de bank hangen. Maar goed, de kritiek kwam uit het Hilde kamp NADAT ze hoorden dat ze niet op Semih konden stemmenquote:Op woensdag 6 september 2006 01:34 schreef Day het volgende:
[..]
De antipathie tegen Hillde, E10 en Marcel snap ik wel heel goed.
Voor e10 en marcel is dat wel de voornaamste reden geloof ikquote:
Soms gaat ie niet echt leuk met Micheline om.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:34 schreef Day het volgende:
[..]
De antipathie tegen Hillde, E10 en Marcel snap ik wel heel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |