Stem ze er allemaal maar uit dan. Dan merk je het verschil vast wel.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:39 schreef Canisfire het volgende:
Och kijk wat een origineel spelletje.
Ja hoor Scanman de kampers zorgen voor het amusement![]()
Veel meer zal het niet gaan wordenquote:
....misschien wil hij iets in zijn mond????quote:
Ja, sinds ze is afgekickt...quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:38 schreef arneaux het volgende:
[..]
Janine is wat kalmer geworden. Wat Tijn terecht zei :"Je verkloot dingen maar je verkloot ze wel oprecht.". Aan de andere kant is Janine natuurlijk wel een enorme roddeltante. Misschien zou ze idd tot die groep gerekend kunnen worden.
Nee, denk het ook niet nee, gaat niets meer worden, nee neequote:Op dinsdag 5 september 2006 23:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Veel meer zal het niet gaan worden
Vandaar de traan...quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Veel meer zal het niet gaan worden
Hij ziet er uit of er onder de lakens iemand bezig is met zijn/haar mond ......quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:43 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....misschien wil hij iets in zijn mond????
Ik vond dronken rik die alle vrouwen ging berijden ook al vermaak hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Stem ze er allemaal maar uit dan. Dan merk je het verschil vast wel.
Zo'n dag als gisteren hadden we dan in ieder geval niet gehad. Of heb ik het mis?
Ik denk niet dat Bik Brodder iemand dood sal letu gaan, nee nee, misschien zit er wel een weekopdracht achter.... Je weet maar nooitquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:43 schreef LeonII het volgende:
Tijn ligt er echt dood bij inderdaad.
Ja, en ze gaan hun gesprek weer eens ontkennenquote:
.....zou hij wel willen......hiihih...uhm....jeroen ofzoquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:44 schreef J-net het volgende:
[..]
Hij ziet er uit of er onder de lakens iemand bezig is met zijn/haar mond ......![]()
Ja ja, dan verneem je het wel 100% weg is weg he? Dat is bik brodder... Dan verneem je het verschil, ja ja. Heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Stem ze er allemaal maar uit dan. Dan merk je het verschil vast wel.
Zo'n dag als gisteren hadden we dan in ieder geval niet gehad. Of heb ik het mis?
Hihihiquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:47 schreef puntoortje het volgende:
[..]
.....zou hij wel willen......hiihih...uhm....jeroen ofzo
1 ding heeft hij (e10) gelijk in...marcel en e10 hebben nooit een naam gezecht ...maar inmiddels hebben we allemaal dat stuk al weer 10 keer gezienquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:48 schreef HiDiHo het volgende:
regel 1 - big brother beslist puntoortje !
Klopt en wat dan nog ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:48 schreef Peter6000 het volgende:
Etiënne heeft volkomen gelijk, dat BB het tijdstip van bekendmaken van de sanctie heeft uitgekozen, om onrust te creëren.
Hij spreekt zichzelf tegen. Hij verteld dat hij op zn 17e? ofzo ontmaagd is om vervolgens te zeggen dat op zn 16e een meisje abortus van zijn kind heeft laten plegen. Natuurlijk is dit een moeilijk onderwerp en daarom zou ik er niet over liegen. Het viel me alleen op dat toen hij bij een huilende Sabrina in bed lag het opeens ter sprake bracht. Ik denk dat als je zó met iets zit, je dat niet doet als iemand anders verdriet heeft.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:38 schreef scanman01 het volgende:
Dat 'schieten' is gewoon grootspraak zoals je het in het dagelijkse leven heel veel tegenkomt.
Je lijkt verder zeker te weten dat de abortus een leugen is
Tuurlijk, Marlies, Rik en Michelline zijn ook érg oppervlakkig. Het punt wat ze verschilt van Jeroen is dat ze wél een mening hebben.quote:Ben ik met je eens. Hij blijft erg op de oppervlakte, maar daar zijn er meer wel goed in. En dat wil ik ook niet meteen als 'kansloos' betitelen.
Het is idd niet kansloos dat ze onzeker is, ik vind het alleen jammer dat ze zich probeert heel erg zeker probeert te profileren terwijl ze dit niet is. Natuurlijk is dit voor haar als persoon beter, maar ik zie liever eerlijke mensen.quote:Dat ze haar moeder soms dingen kwalijk neemt, vind ik niet meer dan logisch. Ik kan me ongeveer voorstellen hoe het daar thuis soms aan toegaat. Zal nog wel een graadje erger zijn. Dat ze onzeker is (waarover ik nog wel twijfel trouwens) vind ik ook niet 'kansloos'.
Het hele punt is, dat Marcel niet anders kán. Marcel kan alleen zn blousje s een keer wat dichter doen.quote:Wat mij betreft dus best wel positief eigenlijk. Dat er tegenin gaan mag hij alleen wat vaker doen.
Ja, maar je weet vantevoren dat BB hard kan zijn... het gaat uiteindelijk om leuke televisiequote:Op dinsdag 5 september 2006 23:48 schreef Peter6000 het volgende:
Etiënne heeft volkomen gelijk, dat BB het tijdstip van bekendmaken van de sanctie heeft uitgekozen, om onrust te creëren.
ze mochten het niet over de nominaties hebbenquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:50 schreef puntoortje het volgende:
[..]
1 ding heeft hij (e10) gelijk in...marcel en e10 hebben nooit een naam gezecht ...maar inmiddels hebben we allemaal dat stuk al weer 10 keer gezien
Inderdaad, het is heel duidelijk dat ze zich erg bewust zijn van de camera's. Ik trap er niet in.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:52 schreef LeonII het volgende:
Krijg alleen een beetje een naar gevoel bij dit gesprek, net alsof ze hun daden van gisteren goed proberen te praten, soort compensatiettoneel.
Uiteraardquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:48 schreef Peter6000 het volgende:
Origineel, maar neequote:Op dinsdag 5 september 2006 23:53 schreef Ifa het volgende:
Goh, dat is het, we zijn jaloers op Etienne...
Dat zie je in mijn ogen verkeerd.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:48 schreef Peter6000 het volgende:
Zeker een film over kampers....quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:55 schreef scanman01 het volgende:
off-topic, maar wat een thriller op SBS... Van Gerwen
Negatief over Tijn waar ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Uiteraard
Maar ze móeten nu ook wel iets. De kijkcijfers vallen gewoon naar beneden. Ik zag net op de talpa-site dat BB ook al kritisch begint te doen over Tijn. Ze proberen gewoon van alles om de boel leven in te blazen.
Pff... ik stress me kapot...quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:55 schreef scanman01 het volgende:
off-topic, maar wat een thriller op SBS... Van Gerwen
Bijna, dartenquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zeker een film over kampers....
De beelden van gisterenquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hele domme vraag...... Was er vanavond iets in de reguliere uitzending?
wtf?quote:
Zo lang je het in je AT hebt...quote:Op woensdag 6 september 2006 00:04 schreef HiDiHo het volgende:
even een ontopic vraagje, hoelang blijft deze log staan ?
Dat vraag ik mij bij jou ook altijd af.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat ik niet snap, is dat E10 (om zijn uitspraken) nog niet vergast is door Hummie....
Edit: Ik bedoel vriendelijk verwijderd....
AT?quote:Op woensdag 6 september 2006 00:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zo lang je het in je AT hebt...
Tja is meestal het weerwoord van zwakke argumenten, die geen onderbouwing hebben.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij bij jou ook altijd af.
Een Milica maar dan een 20 (ik geloof er niets van ik den een 100-tal) jaren jonger.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:07 schreef Gert het volgende:
Waar zou Hilde die stuitend arrogante smoel en mimiek toch vandaan hebben?
Zou ze vroeger écht lekker zijn geweest? Nauwelijks voor te stellen..
Dat voorspelt dan niet veel goeds voor Milica.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:08 schreef bloodymary het volgende:
Ik zie toch wel heel veel van haar gezicht terug in Milica......
Log?quote:Op woensdag 6 september 2006 00:04 schreef HiDiHo het volgende:
even een ontopic vraagje, hoelang blijft deze log staan ?
Laat ik het anders vragen, wanneer wordt dit forum verwijderd ?quote:
Vakantiegangerquote:Op woensdag 6 september 2006 00:09 schreef toxikon het volgende:
hoi, rik houdt de vijand in de gaten?
Zie Milica.... en durf het niet te zeggen dat ze op Hilde lijkt, want dan krijg je heeeeel BB6 over je heen.... (lees maar ff terug)quote:Op woensdag 6 september 2006 00:07 schreef Gert het volgende:
Waar zou Hilde die stuitend arrogante smoel en mimiek toch vandaan hebben?
Zou ze vroeger écht lekker zijn geweest? Nauwelijks voor te stellen..
Begin je weer miesgasserquote:Op woensdag 6 september 2006 00:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat ik niet snap, is dat E10 (om zijn uitspraken) nog niet vergast is door Hummie....
Edit: Ik bedoel vriendelijk verwijderd....
Allemaalquote:Op woensdag 6 september 2006 00:11 schreef toxikon het volgende:
wie ligt in het bed van micheline, semi of gustav?
nm semih, iedereen is wakker dus gustav gaat weer niet boven op michelinequote:Op woensdag 6 september 2006 00:11 schreef toxikon het volgende:
wie ligt in het bed van micheline, semi of gustav?
Welke zooiquote:Op woensdag 6 september 2006 00:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Laat ik het anders vragen, wanneer wordt deze zooi verwijderd ?
1 jaar, 2 jaar ?
quote:Op woensdag 6 september 2006 00:12 schreef toxikon het volgende:
[..]
goed nieuws gekregen vandaag,ik heb er een week bij gekregen
Zolang Fok! niet helemaal crashed zal het eeuwig terug te vinden blijven.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:11 schreef HiDiHo het volgende:
Laat ik het anders vragen, wanneer wordt deze zooi verwijderd ?
1 jaar, 2 jaar ?
Nee, dat niet. Maar als ik mijn screenshots verwijder, krijg je van die gaten.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Zolang Fok! niet helemaal crashed zal het eeuwig terug te vinden blijven.
Hoezo?
Spijt over je eigen posts van voorheen
we hebben google cache nogquote:Op woensdag 6 september 2006 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Zolang Fok! niet helemaal crashed zal het eeuwig terug te vinden blijven.
quote:Op woensdag 6 september 2006 00:14 schreef Canisfire het volgende:
Rik gaat voor de bitterballen.
Zet ook ff in de streamverslagen.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:14 schreef Canisfire het volgende:
Rik gaat voor de bitterballen.
Ja... das wel ergquote:Op woensdag 6 september 2006 00:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar als ik mijn screenshots verwijder, krijg je van die gaten.
Ik vrees dat ze er gewoon zo uitzietquote:Op woensdag 6 september 2006 00:19 schreef Day het volgende:
Die Hilde is continue bezopen! Of lijkt dat alleen maar zo?
quote:
\quote:Op woensdag 6 september 2006 00:18 schreef HiDiHo het volgende:
ze zijn weer aan het zoeken in de sneeuw, ik denk dat egbert hem vind.
Lol herhaling bb op talpaquote:Op woensdag 6 september 2006 00:21 schreef JufJoop het volgende:
[..]
\
Wat vinden? (mijn streams doen het niet)
die heeft gewoon een paar flessen wijn verstopt....daarom is ze nu ook op ...ze dacht dat iedereen naar bed was!!!quote:Op woensdag 6 september 2006 00:19 schreef Day het volgende:
Die Hilde is continue bezopen! Of lijkt dat alleen maar zo?
ze hebben die fles toch al gevonden die gisteren verstopt was?quote:Op woensdag 6 september 2006 00:22 schreef puntoortje het volgende:
[..]
die heeft gewoon een paar flessen wijn verstopt....daarom is ze nu ook op ...ze dacht dat iedereen naar bed was!!!
http://bb.roy.servehttp.com/index.asp?host=talpalow werkt.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:21 schreef JufJoop het volgende:
[..]
\
Wat vinden? (mijn streams doen het niet)
hij bezorgt het platteland een slechte naam die jongenquote:Op woensdag 6 september 2006 00:22 schreef LeonII het volgende:
E10 vind een grapefuit toch lekkerder zonder schil.
Tis 0:22quote:
....ze hadden het er vandaag(uhm gisteren) wel over ...dus > ja, volgens mij welquote:Op woensdag 6 september 2006 00:22 schreef toxikon het volgende:
[..]
ze hebben die fles toch al gevonden die gisteren verstopt was?
quote:
quote:Op woensdag 6 september 2006 00:24 schreef Canisfire het volgende:
Posten over de herhaling kan in het topic daarvoor he
quote:Op woensdag 6 september 2006 00:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zoals wederom... Milica zei dat ze het niet wist.... en KEIHARD ... "ik wist dat..."
Kijk nu de herhaling...
Egbert .. YEAH YEAH YEAH YEAH (is egbert ome Coos?)
Net zoals op FOK! Zo is het ook op BB
Ik schakel mijn media in....
BULLLLLLLLLLLLLLLLL SHITTTTTTTTTTTTT
De nominatie van kampertje 1 en kampertje 2 zijn terecht....
jah man, ik kreeg vandaag nog een cocosnoot op mijn kop toen ik in het bos liep.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:26 schreef Ifa het volgende:
kokos bij de kipfilet..lekker oerhollands
Hij gaapt nog veel meer. Zo'n 200x per dag (zonder gein)quote:Op woensdag 6 september 2006 00:26 schreef LeonII het volgende:
Rik kotst wel veel volgens mij, hij heeft het er wel vaak over.
Pijnlijk he?quote:Op woensdag 6 september 2006 00:28 schreef toxikon het volgende:
[..]
jah man, ik kreeg vandaag nog een cocosnoot op mijn kop toen ik in het bos liep.![]()
dit was zijn gemiddeld jaarverbruikquote:Op woensdag 6 september 2006 00:29 schreef Canisfire het volgende:
E-10 met zijn drank verhalen die de hele bar leeg drinkt.
ikkequote:Op woensdag 6 september 2006 00:28 schreef LeonII het volgende:
Sem en Mich in da house, en ik wou net naar bed.
Volgens E10 krijg je de laatste tijd veel rosé bier...... wie heeft dat oooooooit gezien.
Voor van die vrouwen die zich te goed voelen voor bier maar het stiekem toch lekker vinden ?quote:Op woensdag 6 september 2006 00:30 schreef latevogel het volgende:
[..]
ikke![]()
is erg lekker en wordt veel gedronken door vrouwen,ziet eruit als rosé(met schuikraag) maar smaakt naar bier![]()
Is inderdaad in opmars, dat drankjequote:Op woensdag 6 september 2006 00:28 schreef LeonII het volgende:
Volgens E10 krijg je de laatste tijd veel rosé bier...... wie heeft dat oooooooit gezien.
Serieusquote:Op woensdag 6 september 2006 00:30 schreef latevogel het volgende:
[..]
ikke![]()
is erg lekker en wordt veel gedronken door vrouwen,ziet eruit als rosé(met schuikraag) maar smaakt naar bier![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 00:31 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Voor van die vrouwen die zich te goed voelen voor bier maar het stiekem toch lekker vinden ?![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 00:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gerard en Joling over de vloer ging ook over het station van Zwolle.....
De trein van 11 september laten ontsporen, als E10 naar huis moet....
Zegt Marcel natuurlijk..... ZIE JE WEL 11/9!!!!!
BB is net zo corrupt als Thailand.... Dus bij Hummie kan je ook een foto bestellen, met haar handtekening erop....
Net als sex en drugs zekerquote:Op woensdag 6 september 2006 00:34 schreef toxikon het volgende:
alkohol is van de duivel, daar doe ik niet aan
En maar roepen dat het overbelasting is.... van het nietsdoen?quote:Op woensdag 6 september 2006 00:33 schreef egmo het volgende:
E10cm is weer lekker vaag over zijn schouderpijn
Alcohol is heaven, de kater is de duivelquote:Op woensdag 6 september 2006 00:34 schreef toxikon het volgende:
alkohol is van de duivel, daar doe ik niet aan
oh ja, dat is zoquote:Op woensdag 6 september 2006 00:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alcohol is heaven, de kater is de duivel
Ja BBquote:Op woensdag 6 september 2006 00:36 schreef flugeltje het volgende:
Kap nou eens met dat gezwaai, weltrusten en gedagmeldingen mogen in de SC
Ik vind het persoonlijk een beetje raar om gewoon niet meer te reageren..quote:Op woensdag 6 september 2006 00:36 schreef flugeltje het volgende:
Kap nou eens met dat gezwaai, weltrusten en gedagmeldingen mogen in de SC
Daarom mag het in de SC, als dat in dit topic gebeurd heb je rond deze tijd van de avond/nacht alleen maar zwaai en weltrustenposts staan.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:38 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk een beetje raar om gewoon niet meer te reageren..
Niet iedereen leest ook de SC, maar goed, dan ga ik daar nu afscheid nemen!quote:Op woensdag 6 september 2006 00:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daarom mag het in de SC, als dat in dit topic gebeurd heb je rond deze tijd van de avond/nacht alleen maar zwaai en weltrustenposts staan.
quote:Op woensdag 6 september 2006 00:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik kijk ff (en reageer erop) op TV naar Talpa en streams
En Marcel en E10 vinden dat BB een spelletje speelt....
Maar Marcel heeft zijn media en Hilde heeft haar charme....
Dus Hilde blijft sowieso...
[afbeelding]
ik doe niet aan sc, nog nooit geweest geloof ikquote:Op woensdag 6 september 2006 00:40 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Niet iedereen leest ook de SC, maar goed, dan ga ik daar nu afscheid nemen!
Het wordt tijd voor een stevige fietsopdrachtquote:Op woensdag 6 september 2006 00:38 schreef golfer het volgende:
Het wordt weer tijd voor een Weekopdracht om wat leven in de brouwerij te gooien.
Duffe zooi nu.
Uitlokpostquote:Op woensdag 6 september 2006 00:40 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Niet iedereen leest ook de SC, maar goed, dan ga ik daar nu afscheid nemen!
Ze hebben toch nog niet echt een 'weekopdracht' gehad?quote:Op woensdag 6 september 2006 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een stevige fietsopdrachtPut die groep maar eens uit.
quote:Op woensdag 6 september 2006 00:42 schreef Papabear het volgende:
Wakkere bewoners batterijen wisselen
nee man kampsjaak slingeren is veel leuker. als ze dat nou combineren met de live exit en een feestje is de liveuitzending ook weer gevuldquote:Op woensdag 6 september 2006 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een stevige fietsopdrachtPut die groep maar eens uit.
Iedere opdracht die ze eens in de week krijgen is natuurlijk een weekopdracht.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:43 schreef Day het volgende:
[..]
Ze hebben toch nog niet echt een 'weekopdracht' gehad?
Welles ga je es inlezenquote:Op woensdag 6 september 2006 00:43 schreef Day het volgende:
[..]
Ze hebben toch nog niet echt een 'weekopdracht' gehad?
quote:Op woensdag 6 september 2006 00:44 schreef scanman01 het volgende:
Iedere opdracht die ze eens in de week een paar uurtjes krijgen is natuurlijk een weekopdracht.
Maar als je bedoelt een echt zware opdracht, nee die is nog niet geweest. Wordt wel tijd
Jij was toch pro-kampers...?quote:Op woensdag 6 september 2006 00:46 schreef scanman01 het volgende:
Marcel, Rik en Etienne alleen in de kamer. Kan niet echt veel beroerder.
Dan heb je iets niet echt helemaal begrepen. Of de knipoog wilde zeggen dat je het wel had begrepen. Hoe dan ook.... who caresquote:
Ik zat er al op te wachten..quote:
Zit ik GVD voor jan lul te zwaaienquote:Op woensdag 6 september 2006 00:49 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik zat er al op te wachten..
(ben net op gaan zoeken hoe laat ik op moet staan en das pas om 9 uur... dus ik heb nog ff)
Ik zwaai zometeen nog wel een keertje hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 00:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zit ik GVD voor jan lul te zwaaien
maar wel in het goeie topic![]()
dan ga ik wel online gamen, inplaats van dat ouderwetse vermaak.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:53 schreef Luccide het volgende:
Hallo! Hebben we echt niks anders te doen dan bij het BB6 forum te hangen. Jongens hou nauw toch op. Het leven is al te kort om slechts alle mooie en interessante dingen te doen, en het in zijn algmeenheid een beetje door te krijgen. Laat deze rotzooi toch gewoon in zijn eigen ellende een harde dood sterven.![]()
Niks te doen ... leen of koop eens het boek 'Godel, Escher, Bach' van Douglas Hofstadter, dan wel 'a Secret History'' van Donna Tart, dan wel minder bekend werk als 'Broken in a million pieces'.
En zo heb ik nog een eindeloze rij tips bv huur alles van Scorsese dan wel David Lynch. dan wel .....Luccide. Doei
Ga jij dan ook wat nuttigs doen ipv op een forum rond te hangen en posten in topics waar je toch niets mee hebt?quote:Op woensdag 6 september 2006 00:53 schreef Luccide het volgende:
Hallo! Hebben we echt niks anders te doen dan bij het BB6 forum te hangen. Jongens hou nauw toch op. Het leven is al te kort om slechts alle mooie en interessante dingen te doen, en het in zijn algmeenheid een beetje door te krijgen. Laat deze rotzooi toch gewoon in zijn eigen ellende een harde dood sterven.![]()
Niks te doen ... leen of koop eens het boek 'Godel, Escher, Bach' van Douglas Hofstadter, dan wel 'a Secret History'' van Donna Tart, dan wel minder bekend werk als 'Broken in a million pieces'.
En zo heb ik nog een eindeloze rij tips bv huur alles van Scorsese dan wel David Lynch. dan wel .....Luccide. Doei
Hopeloosquote:Op woensdag 6 september 2006 00:53 schreef Luccide het volgende:
Ze kunnen jou beter laten zwaaien anders blijf je maar doorzeiken met offtopics postsquote:Op woensdag 6 september 2006 00:55 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik zwaai zometeen nog wel een keertje hoor![]()
Kun jij iets nuttigs vertellen over de streams dan? Die van mij doen het nietquote:Op woensdag 6 september 2006 00:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze kunnen jou beter laten zwaaien anders blijf je maar doorzeiken met offtopics posts
echt te barf voor woorden.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:58 schreef toxikon het volgende:
hehe e10 wil zichzelf dan een kalp voor zijn kop geven...
is niet nodig hoor , ik denk dat er in zwolle genoeg zijn die het graag voor je doen.
maar wel opzichtig hoor dat charme offensief
Ik hoop het niet, maar ben bang dat dat soort lui ook wel in Zwolle rondlopen.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:58 schreef toxikon het volgende:
hehe e10 wil zichzelf dan een kalp voor zijn kop geven...
is niet nodig hoor , ik denk dat er in zwolle genoeg zijn die het graag voor je doen.
Vergeet je medicatie niet.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:53 schreef Luccide het volgende:
Je bedoelt andersom, E10 slijmt bij Micheline !quote:Op woensdag 6 september 2006 01:03 schreef scanman01 het volgende:
Micheline slijmt met de vijand luitjes!! Net als Milica gisteren!
Of is het nu niet erg omdat het Micheline is?
Ben ik het wel mee eens trouwens, maar wel opvallend.
Zie mijn uitleg over de kampbewoners.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:03 schreef scanman01 het volgende:
je kan mij niet wijs maken dat e10 de enige is in zwollequote:Op woensdag 6 september 2006 01:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, maar ben bang dat dat soort lui ook wel in Zwolle rondlopen.
Het is geen klote anquote:Op woensdag 6 september 2006 00:58 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Kun jij iets nuttigs vertellen over de streams dan? Die van mij doen het niet![]()
Micheline ging er zelf bij zittenquote:Op woensdag 6 september 2006 01:03 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Je bedoelt andersom, E10 slijmt bij Micheline !
Dan is t toch ook schijnheilig van Etiënne om nu leuk te gaan doen tegen Michelline.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Micheline ging er zelf bij zitten
Er zullen vast wel types in Zwolle zijn die er ook meteen opmeppen ja.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:04 schreef toxikon het volgende:
[..]
je kan mij niet wijs maken dat e10 de enige is in zwolle![]()
iddquote:Op woensdag 6 september 2006 01:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dan is t toch ook schijnheilig van Etiënne om nu leuk te gaan doen tegen Michelline.
Ik denk dat ze nu pas echt doorhebben dat ze in het BB-huis zitten, voorheen waren ze wat ontheemd en klampten zich aan het bekende vast. Nu zijn de remmen los en kan het spel beginnen. Hopelijk gaat er Maandag echt iemand uit en niet pas volgende week Maandag.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:03 schreef scanman01 het volgende:
Echnie.. ze ziet Etiennes ware aard, kijk toch hoe gevoelig hij is, hoe erg hij het voor sem vindt, hoe knap hij zus en zo van mensen vind, hoe erg hij lijdt, hoe diep het hem spijt dat ie uitgeflipt is etc.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:03 schreef scanman01 het volgende:
Haha.. ik kan niet zo heel lang on-topic lullen als er niets gebeurtquote:Op woensdag 6 september 2006 01:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is geen klote an
Dus jij loopt hier al de hele tijd te gallen?
Ik vind het van geen van twee schijnheilig. Je zit in één huis, dus logisch dat je met elkaar praat. Ik bedoel alleen maar dat hetzelfde gisteren een reden was om iemand ongelooflijk de grond in te trappen.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dan is t toch ook schijnheilig van Etiënne om nu leuk te gaan doen tegen Michelline.
En dan noemen ze zich de NS SGP.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:07 schreef toxikon het volgende:
E10 is mediabewust en uitgekookt. met hem als campagne leider wint de sgp de verkiezing nog wel
Dan is t dus geen argument wat je aandraagt.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het van geen van twee schijnheilig. Je zit in één huis, dus logisch dat je met elkaar praat. Ik bedoel alleen maar dat hetzelfde gisteren een reden was om iemand ongelooflijk de grond in te trappen.
Vooral zo blijven zien. Het feit blijft dat Micheline erbij ging zitten. NIET Etienne.quote:
Ik herhaal iets wat volgens velen gisteren een argument was om iemand af te branden.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:08 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dan is t dus geen argument wat je aandraagt.
Okquote:Op woensdag 6 september 2006 01:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vooral zo blijven zien. Het feit blijft dat Micheline erbij ging zitten. NIET Etienne.
Scan. Ik ga slapen.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik herhaal iets wat volgens velen gisteren een argument was om iemand af te branden.
quote:Op woensdag 6 september 2006 01:07 schreef arneaux het volgende:
[..]
En dan noemen ze zich de NS SGP.
Gek hè, voor iemand van 19quote:Op woensdag 6 september 2006 01:10 schreef Morwen het volgende:
E10 woont nog bij pappie en mammie om de beurt en soms bij zijn vriendin. Goh wat een verrassing![]()
Wie zou daar in godsnaam intrappen dan?quote:Op woensdag 6 september 2006 01:07 schreef toxikon het volgende:
E10 is mediabewust en uitgekookt. met hem als campagne leider wint de sgp de verkiezing nog wel
E10 denkt dat ie met deze gesprekjes stemmen kan winnen.. best zielig voor hem...quote:Op woensdag 6 september 2006 01:11 schreef Ifa het volgende:
[..]
Wie zou daar in godsnaam intrappen dan?
Scan: hij slijmt niet bij Micheline, hij slijmt bij "ons".
Neuh, het verbaasd me alleen niet bij hemquote:
En dat is gewoon alles negatief uitleggen wat de groep van Hilde betreft.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:11 schreef Ifa het volgende:
Scan: hij slijmt niet bij Micheline, hij slijmt bij "ons".
jup ik zie het ook als zieltje kweken voor de volgende stemming teminste als ze er niet uithoeft volgende week, zo verdenk ik ook de naakt in bad met semih actie een actie om het publiek zo ver te krijgen dat ze hun er in laten (onder het mom wie weet gaan we wel sexen)quote:Op woensdag 6 september 2006 01:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vooral zo blijven zien. Het feit blijft dat Micheline erbij ging zitten. NIET Etienne.
Hey, je punt is duidelijk. Dit zijn nou eenmaal de regels. Kappen erover!quote:Op woensdag 6 september 2006 01:14 schreef JufJoop het volgende:
Even naar SC om afscheid te nemen....
quote:Op woensdag 6 september 2006 01:14 schreef JufJoop het volgende:
Even naar SC om afscheid te nemen....
Je kan ook te ver gaan daarinquote:Op woensdag 6 september 2006 01:14 schreef Day het volgende:
[..]
Hey, je punt is duidelijk. Dit zijn nou eenmaal de regels. Kappen erover!
kunnen jullie dit niet in de sc uitvechten?quote:Op woensdag 6 september 2006 01:14 schreef Day het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 september 2006 01:16 schreef toxikon het volgende:
[..]
kunnen jullie dit niet in de sc uitvechten?![]()
Als jij met goede argumenten kunt komen waarom ik nu geen gelijk heb, dan zou ik die bijzonder graag willen horen. Het is zo enorm makkelijk om te roepen dat iemand gelijk wil hebben, maar kom dan maar eens met iets waardoor duidelijk wordt dat ik GEEN gelijk heb.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:14 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Laat Scannie maar hij wil z'n zin graag hebben weer
Wat ben je strengquote:Op woensdag 6 september 2006 01:14 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zie dat niet als "groep van hilde" en ik zie hem niet als deel van de "groep van hilde".quote:Op woensdag 6 september 2006 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat is gewoon alles negatief uitleggen wat de groep van Hilde betreft.
Ook dat zie ik heel anders. Ik heb ook de pest aan types als Etienne en Marcel, maar brand ze dan wel af op de juiste fouten. In dit geval kwam Micheline erbij zitten, dus ALS er iemand afgebrand moet worden (wat ik NIET vind) is het in dit geval Micheline.
Ook de modjesquote:Op woensdag 6 september 2006 01:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat ben je streng![]()
BB is keihard dit jaar
Dat is een pose, onzekerheid voornamelijk. Kijk mij eens onschuldig en aandoenlijk zijn, zoietsquote:Op woensdag 6 september 2006 01:18 schreef Martijn_fijn het volgende:
Micheline praat als een meisje van 9, wat een kutstem.![]()
Nee ik las verkeerd sorryquote:Op woensdag 6 september 2006 01:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als jij met goede argumenten kunt komen waarom ik nu geen gelijk heb, dan zou ik die bijzonder graag willen horen. Het is zo enorm makkelijk om te roepen dat iemand gelijk wil hebben, maar kom dan maar eens met iets waardoor duidelijk wordt dat ik GEEN gelijk heb.
Melica werd gisteren finaal de grond in geboord omdat ze na de nominatie met Micheline ging praten. Etienne en Marcel zitten nu in de kamer en Micheline komt erbij zitten om met ze te praten.
Kom maar op met die argumenten dan. Of is het echt zo moeilijk om te zeggen dat er wel iets in zit en dat misschien Milica wel onterecht finaal is afgemaakt gisteren?
Tuurlijk, alleen, het is zo verschrikkelijk doorzichtig en ongeloofwaardig dat ie zich belachelijk maakt.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:19 schreef Lyza het volgende:
Etienne is een irritant mannetje die er erg enge ideeen op nahoudt. Maarrrr.... ten eerste is hij niet satan himself, niet álles aan hem of wat hij zegt is fout/stom/eng. Ten tweede vind ik het niet meer dan logisch dat hij nu probeert de zaken weer recht te praten. Ze weten tenslotten niet wat er uitgezonden wordt. Aan de ene kant snap ik het commentaar op hem wel want hij bezorgt mij ook regelmatig kromme tenen maar ik geef hem groot gelijk in zijn poging "de kijker" een beter beeld van hem te laten krijgen (hoewel ik uiteraard geen reet van zijn zogenaamde goede bedoelingen geloof)
quote:Op woensdag 6 september 2006 01:14 schreef Coraatje het volgende:
[..]
jup ik zie het ook als zieltje kweken voor de volgende stemming teminste als ze er niet uithoeft volgende week, zo verdenk ik ook de naakt in bad met semih actie een actie om het publiek zo ver te krijgen dat ze hun er in laten (onder het mom wie weet gaan we wel sexen)
Als excuus kun je ook zijn leeftijd aanvoeren, hij is 19 jaar.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:21 schreef Ifa het volgende:
[..]
Tuurlijk, alleen, het is zo verschrikkelijk doorzichtig en ongeloofwaardig dat ie zich belachelijk maakt.
Ik vind Marcel nog een slag erger, die denkt van alles. E10 komt niet voor niks op deze vreemde denkbeelden al heeft dat niet alleen met pa te maken natuurlijk.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:19 schreef Lyza het volgende:
Etienne is een irritant mannetje die er erg enge ideeen op nahoudt. Maarrrr.... ten eerste is hij niet satan himself, niet álles aan hem of wat hij zegt is fout/stom/eng. Ten tweede vind ik het niet meer dan logisch dat hij nu probeert de zaken weer recht te praten. Ze weten tenslotten niet wat er uitgezonden wordt. Aan de ene kant snap ik het commentaar op hem wel want hij bezorgt mij ook regelmatig kromme tenen maar ik geef hem groot gelijk in zijn poging "de kijker" een beter beeld van hem te laten krijgen (hoewel ik uiteraard geen reet van zijn zogenaamde goede bedoelingen geloof)
Vergeet niet dat BB voor de bekendmaking die gasten expres een beetje heeft laten vollopenquote:Op woensdag 6 september 2006 01:19 schreef Ifa het volgende:
[..]
Je krijgt niet mee hoe bewust ie is van de kijker, de mogelijke gevolgen van gisteravond, de discrepanties zoals zijn verzoenende gepraat al de hele dag?
Dat doet 'ie ook. Bij de streamers. Maar ik betwijfel of dat bij de tv-kijker zo erg is. De ergste uitspraken van hem zenden ze niet uit.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:21 schreef Ifa het volgende:
[..]
Tuurlijk, alleen, het is zo verschrikkelijk doorzichtig en ongeloofwaardig dat ie zich belachelijk maakt.
Ik ben het niet zozeer eens met de rest. Maar je moet toch wel toegeven dat het raar is dat ze nu met elkaar praten, terwijl E10 haar genomineerd heeft (en anders haar vriendje) en je daar dus uit kan concluderen dat hij niks met haar heeft en dat zij gisteren gehoord heeft hoe slecht hij over haar vriendje denkt én dat hij haar genomineerd heeft. Irl zouden deze 2 mensen elkaar dus ernstig vermijden.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als jij met goede argumenten kunt komen waarom ik nu geen gelijk heb, dan zou ik die bijzonder graag willen horen. Het is zo enorm makkelijk om te roepen dat iemand gelijk wil hebben, maar kom dan maar eens met iets waardoor duidelijk wordt dat ik GEEN gelijk heb.
Melica werd gisteren finaal de grond in geboord omdat ze na de nominatie met Micheline ging praten. Etienne en Marcel zitten nu in de kamer en Micheline komt erbij zitten om met ze te praten.
Kom maar op met die argumenten dan. Of is het echt zo moeilijk om te zeggen dat er wel iets in zit en dat misschien Milica wel onterecht finaal is afgemaakt gisteren?
zeg dat niet te hard, ik verwacht elk moment dat micheline bekent dat ze de tina en de yes nog leest.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als excuus kun je ook zijn leeftijd aanvoeren, hij is 19 jaar.
Maar geestelijk is die echt niet ouder als een jaar of 16.
Heeft iemand eigenlijk een idee hoe groot het percentage stemmers is dat echt alleen TV beelden ziet?quote:Op woensdag 6 september 2006 01:24 schreef Lyza het volgende:
[..]
Dat doet 'ie ook. Bij de streamers. Maar ik betwijfel of dat bij de tv-kijker zo erg is. De ergste uitspraken van hem zenden ze niet uit.
Hoeveel familie hebben ze ???quote:Op woensdag 6 september 2006 01:27 schreef Ifa het volgende:
[..]
Heeft iemand eigenlijk een idee hoe groot het percentage stemmers is dat echt alleen TV beelden ziet?
quote:Op woensdag 6 september 2006 01:25 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat een avonturen maakt die Micheline mee.![]()
Dan moet ze toch wat vaker in huilen uitbarsten, daar was Lieske heel goed inquote:Op woensdag 6 september 2006 01:28 schreef Peter6000 het volgende:
Ik krijg nu echt Lieske associaties bij Micheline
Hee Martijn_fijn !quote:Op woensdag 6 september 2006 01:25 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat een avonturen maakt die Micheline mee.![]()
Dat was zieligquote:Op woensdag 6 september 2006 01:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan moet ze toch wat vaker in huilen uitbarsten, daar was Lieske heel goed in![]()
persoonlijk kijk ik liever naar michelinequote:Op woensdag 6 september 2006 01:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan moet ze toch wat vaker in huilen uitbarsten, daar was Lieske heel goed in![]()
Geen idee van maar ik denk dat het overgrote gedeelte van de stemmers vrienden/bekenden/familie zijn. Misschien dat er naar het einde toe wat meer "neutrale" kijkers gaan stemmen. Is geen weten maar dat schat ik zo in eigenlijk. Ik stem nooit trouwens.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:27 schreef Ifa het volgende:
[..]
Heeft iemand eigenlijk een idee hoe groot het percentage stemmers is dat echt alleen TV beelden ziet?
Ik kijk ook wel uit. Corrupte bende enzoquote:
Volgens de bewoners is ze een bitch en bemoeit ze zich overal mee, ik snap er niks van. Heb het nog niet gezien eigenlijk?quote:Op woensdag 6 september 2006 01:28 schreef Peter6000 het volgende:
Ik krijg nu echt Lieske associaties bij Micheline
Ze zijn gewoon jaloers op dr tettenquote:Op woensdag 6 september 2006 01:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Volgens de bewoners is ze een bitch en bemoeit ze zich overal mee, ik snap er niks van. Heb het nog niet gezien eigenlijk?
Snap het ook niet, maar ik kijk pas sinds gisteravond echt.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Volgens de bewoners is ze een bitch en bemoeit ze zich overal mee, ik snap er niks van. Heb het nog niet gezien eigenlijk?
Pssssst hij is turkquote:Op woensdag 6 september 2006 01:34 schreef Day het volgende:
[..]
Snap het ook niet, maar ik kijk pas sinds gisteravond echt.
Snap de antipathie tegen Semih ook niet zo goed, hij komt wel sympatiek over.
Ah ja, tuurlijk! Stom van me.quote:
quote:Op woensdag 6 september 2006 01:34 schreef Fikkert het volgende:
haha.. wat ligt die deken raar (jeroen?) op stream 1
Ik kijk regelmatig streams en zie haar voornamelijk dollen met Semih en een beetje op de bank hangen. Maar goed, de kritiek kwam uit het Hilde kamp NADAT ze hoorden dat ze niet op Semih konden stemmenquote:Op woensdag 6 september 2006 01:34 schreef Day het volgende:
[..]
De antipathie tegen Hillde, E10 en Marcel snap ik wel heel goed.
Voor e10 en marcel is dat wel de voornaamste reden geloof ikquote:
Soms gaat ie niet echt leuk met Micheline om.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:34 schreef Day het volgende:
[..]
De antipathie tegen Hillde, E10 en Marcel snap ik wel heel goed.
quote:Op woensdag 6 september 2006 01:34 schreef Fikkert het volgende:
haha.. wat ligt die deken raar (jeroen?) op stream 1
Doe ik soms ook niet tegen mijn vriend en andersom ook.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:39 schreef Ifa het volgende:
[..]
Soms gaat ie niet echt leuk met Micheline om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |