Ik vrees dat ze er gewoon zo uitzietquote:Op woensdag 6 september 2006 00:19 schreef Day het volgende:
Die Hilde is continue bezopen! Of lijkt dat alleen maar zo?
quote:
\quote:Op woensdag 6 september 2006 00:18 schreef HiDiHo het volgende:
ze zijn weer aan het zoeken in de sneeuw, ik denk dat egbert hem vind.
Lol herhaling bb op talpaquote:Op woensdag 6 september 2006 00:21 schreef JufJoop het volgende:
[..]
\
Wat vinden? (mijn streams doen het niet)
die heeft gewoon een paar flessen wijn verstopt....daarom is ze nu ook op ...ze dacht dat iedereen naar bed was!!!quote:Op woensdag 6 september 2006 00:19 schreef Day het volgende:
Die Hilde is continue bezopen! Of lijkt dat alleen maar zo?
ze hebben die fles toch al gevonden die gisteren verstopt was?quote:Op woensdag 6 september 2006 00:22 schreef puntoortje het volgende:
[..]
die heeft gewoon een paar flessen wijn verstopt....daarom is ze nu ook op ...ze dacht dat iedereen naar bed was!!!
http://bb.roy.servehttp.com/index.asp?host=talpalow werkt.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:21 schreef JufJoop het volgende:
[..]
\
Wat vinden? (mijn streams doen het niet)
hij bezorgt het platteland een slechte naam die jongenquote:Op woensdag 6 september 2006 00:22 schreef LeonII het volgende:
E10 vind een grapefuit toch lekkerder zonder schil.
Tis 0:22quote:
....ze hadden het er vandaag(uhm gisteren) wel over ...dus > ja, volgens mij welquote:Op woensdag 6 september 2006 00:22 schreef toxikon het volgende:
[..]
ze hebben die fles toch al gevonden die gisteren verstopt was?
quote:
quote:Op woensdag 6 september 2006 00:24 schreef Canisfire het volgende:
Posten over de herhaling kan in het topic daarvoor he
quote:Op woensdag 6 september 2006 00:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zoals wederom... Milica zei dat ze het niet wist.... en KEIHARD ... "ik wist dat..."
Kijk nu de herhaling...
Egbert .. YEAH YEAH YEAH YEAH (is egbert ome Coos?)
Net zoals op FOK! Zo is het ook op BB
Ik schakel mijn media in....
BULLLLLLLLLLLLLLLLL SHITTTTTTTTTTTTT
De nominatie van kampertje 1 en kampertje 2 zijn terecht....
jah man, ik kreeg vandaag nog een cocosnoot op mijn kop toen ik in het bos liep.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:26 schreef Ifa het volgende:
kokos bij de kipfilet..lekker oerhollands
Hij gaapt nog veel meer. Zo'n 200x per dag (zonder gein)quote:Op woensdag 6 september 2006 00:26 schreef LeonII het volgende:
Rik kotst wel veel volgens mij, hij heeft het er wel vaak over.
Pijnlijk he?quote:Op woensdag 6 september 2006 00:28 schreef toxikon het volgende:
[..]
jah man, ik kreeg vandaag nog een cocosnoot op mijn kop toen ik in het bos liep.![]()
dit was zijn gemiddeld jaarverbruikquote:Op woensdag 6 september 2006 00:29 schreef Canisfire het volgende:
E-10 met zijn drank verhalen die de hele bar leeg drinkt.
ikkequote:Op woensdag 6 september 2006 00:28 schreef LeonII het volgende:
Sem en Mich in da house, en ik wou net naar bed.
Volgens E10 krijg je de laatste tijd veel rosé bier...... wie heeft dat oooooooit gezien.
Voor van die vrouwen die zich te goed voelen voor bier maar het stiekem toch lekker vinden ?quote:Op woensdag 6 september 2006 00:30 schreef latevogel het volgende:
[..]
ikke![]()
is erg lekker en wordt veel gedronken door vrouwen,ziet eruit als rosé(met schuikraag) maar smaakt naar bier![]()
Is inderdaad in opmars, dat drankjequote:Op woensdag 6 september 2006 00:28 schreef LeonII het volgende:
Volgens E10 krijg je de laatste tijd veel rosé bier...... wie heeft dat oooooooit gezien.
Serieusquote:Op woensdag 6 september 2006 00:30 schreef latevogel het volgende:
[..]
ikke![]()
is erg lekker en wordt veel gedronken door vrouwen,ziet eruit als rosé(met schuikraag) maar smaakt naar bier![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 00:31 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Voor van die vrouwen die zich te goed voelen voor bier maar het stiekem toch lekker vinden ?![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 00:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gerard en Joling over de vloer ging ook over het station van Zwolle.....
De trein van 11 september laten ontsporen, als E10 naar huis moet....
Zegt Marcel natuurlijk..... ZIE JE WEL 11/9!!!!!
BB is net zo corrupt als Thailand.... Dus bij Hummie kan je ook een foto bestellen, met haar handtekening erop....
Net als sex en drugs zekerquote:Op woensdag 6 september 2006 00:34 schreef toxikon het volgende:
alkohol is van de duivel, daar doe ik niet aan
En maar roepen dat het overbelasting is.... van het nietsdoen?quote:Op woensdag 6 september 2006 00:33 schreef egmo het volgende:
E10cm is weer lekker vaag over zijn schouderpijn
Alcohol is heaven, de kater is de duivelquote:Op woensdag 6 september 2006 00:34 schreef toxikon het volgende:
alkohol is van de duivel, daar doe ik niet aan
oh ja, dat is zoquote:Op woensdag 6 september 2006 00:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alcohol is heaven, de kater is de duivel
Ja BBquote:Op woensdag 6 september 2006 00:36 schreef flugeltje het volgende:
Kap nou eens met dat gezwaai, weltrusten en gedagmeldingen mogen in de SC
Ik vind het persoonlijk een beetje raar om gewoon niet meer te reageren..quote:Op woensdag 6 september 2006 00:36 schreef flugeltje het volgende:
Kap nou eens met dat gezwaai, weltrusten en gedagmeldingen mogen in de SC
Daarom mag het in de SC, als dat in dit topic gebeurd heb je rond deze tijd van de avond/nacht alleen maar zwaai en weltrustenposts staan.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:38 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk een beetje raar om gewoon niet meer te reageren..
Niet iedereen leest ook de SC, maar goed, dan ga ik daar nu afscheid nemen!quote:Op woensdag 6 september 2006 00:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daarom mag het in de SC, als dat in dit topic gebeurd heb je rond deze tijd van de avond/nacht alleen maar zwaai en weltrustenposts staan.
quote:Op woensdag 6 september 2006 00:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik kijk ff (en reageer erop) op TV naar Talpa en streams
En Marcel en E10 vinden dat BB een spelletje speelt....
Maar Marcel heeft zijn media en Hilde heeft haar charme....
Dus Hilde blijft sowieso...
[afbeelding]
ik doe niet aan sc, nog nooit geweest geloof ikquote:Op woensdag 6 september 2006 00:40 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Niet iedereen leest ook de SC, maar goed, dan ga ik daar nu afscheid nemen!
Het wordt tijd voor een stevige fietsopdrachtquote:Op woensdag 6 september 2006 00:38 schreef golfer het volgende:
Het wordt weer tijd voor een Weekopdracht om wat leven in de brouwerij te gooien.
Duffe zooi nu.
Uitlokpostquote:Op woensdag 6 september 2006 00:40 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Niet iedereen leest ook de SC, maar goed, dan ga ik daar nu afscheid nemen!
Ze hebben toch nog niet echt een 'weekopdracht' gehad?quote:Op woensdag 6 september 2006 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een stevige fietsopdrachtPut die groep maar eens uit.
quote:Op woensdag 6 september 2006 00:42 schreef Papabear het volgende:
Wakkere bewoners batterijen wisselen
nee man kampsjaak slingeren is veel leuker. als ze dat nou combineren met de live exit en een feestje is de liveuitzending ook weer gevuldquote:Op woensdag 6 september 2006 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een stevige fietsopdrachtPut die groep maar eens uit.
Iedere opdracht die ze eens in de week krijgen is natuurlijk een weekopdracht.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:43 schreef Day het volgende:
[..]
Ze hebben toch nog niet echt een 'weekopdracht' gehad?
Welles ga je es inlezenquote:Op woensdag 6 september 2006 00:43 schreef Day het volgende:
[..]
Ze hebben toch nog niet echt een 'weekopdracht' gehad?
quote:Op woensdag 6 september 2006 00:44 schreef scanman01 het volgende:
Iedere opdracht die ze eens in de week een paar uurtjes krijgen is natuurlijk een weekopdracht.
Maar als je bedoelt een echt zware opdracht, nee die is nog niet geweest. Wordt wel tijd
Jij was toch pro-kampers...?quote:Op woensdag 6 september 2006 00:46 schreef scanman01 het volgende:
Marcel, Rik en Etienne alleen in de kamer. Kan niet echt veel beroerder.
Dan heb je iets niet echt helemaal begrepen. Of de knipoog wilde zeggen dat je het wel had begrepen. Hoe dan ook.... who caresquote:
Ik zat er al op te wachten..quote:
Zit ik GVD voor jan lul te zwaaienquote:Op woensdag 6 september 2006 00:49 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik zat er al op te wachten..
(ben net op gaan zoeken hoe laat ik op moet staan en das pas om 9 uur... dus ik heb nog ff)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |