Bijna, dartenquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zeker een film over kampers....
De beelden van gisterenquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hele domme vraag...... Was er vanavond iets in de reguliere uitzending?
wtf?quote:
Zo lang je het in je AT hebt...quote:Op woensdag 6 september 2006 00:04 schreef HiDiHo het volgende:
even een ontopic vraagje, hoelang blijft deze log staan ?
Dat vraag ik mij bij jou ook altijd af.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat ik niet snap, is dat E10 (om zijn uitspraken) nog niet vergast is door Hummie....
Edit: Ik bedoel vriendelijk verwijderd....
AT?quote:Op woensdag 6 september 2006 00:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zo lang je het in je AT hebt...
Tja is meestal het weerwoord van zwakke argumenten, die geen onderbouwing hebben.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij bij jou ook altijd af.
Een Milica maar dan een 20 (ik geloof er niets van ik den een 100-tal) jaren jonger.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:07 schreef Gert het volgende:
Waar zou Hilde die stuitend arrogante smoel en mimiek toch vandaan hebben?
Zou ze vroeger écht lekker zijn geweest? Nauwelijks voor te stellen..
Dat voorspelt dan niet veel goeds voor Milica.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:08 schreef bloodymary het volgende:
Ik zie toch wel heel veel van haar gezicht terug in Milica......
Log?quote:Op woensdag 6 september 2006 00:04 schreef HiDiHo het volgende:
even een ontopic vraagje, hoelang blijft deze log staan ?
Laat ik het anders vragen, wanneer wordt dit forum verwijderd ?quote:
Vakantiegangerquote:Op woensdag 6 september 2006 00:09 schreef toxikon het volgende:
hoi, rik houdt de vijand in de gaten?
Zie Milica.... en durf het niet te zeggen dat ze op Hilde lijkt, want dan krijg je heeeeel BB6 over je heen.... (lees maar ff terug)quote:Op woensdag 6 september 2006 00:07 schreef Gert het volgende:
Waar zou Hilde die stuitend arrogante smoel en mimiek toch vandaan hebben?
Zou ze vroeger écht lekker zijn geweest? Nauwelijks voor te stellen..
Begin je weer miesgasserquote:Op woensdag 6 september 2006 00:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat ik niet snap, is dat E10 (om zijn uitspraken) nog niet vergast is door Hummie....
Edit: Ik bedoel vriendelijk verwijderd....
Allemaalquote:Op woensdag 6 september 2006 00:11 schreef toxikon het volgende:
wie ligt in het bed van micheline, semi of gustav?
nm semih, iedereen is wakker dus gustav gaat weer niet boven op michelinequote:Op woensdag 6 september 2006 00:11 schreef toxikon het volgende:
wie ligt in het bed van micheline, semi of gustav?
Welke zooiquote:Op woensdag 6 september 2006 00:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Laat ik het anders vragen, wanneer wordt deze zooi verwijderd ?
1 jaar, 2 jaar ?
quote:Op woensdag 6 september 2006 00:12 schreef toxikon het volgende:
[..]
goed nieuws gekregen vandaag,ik heb er een week bij gekregen
Zolang Fok! niet helemaal crashed zal het eeuwig terug te vinden blijven.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:11 schreef HiDiHo het volgende:
Laat ik het anders vragen, wanneer wordt deze zooi verwijderd ?
1 jaar, 2 jaar ?
Nee, dat niet. Maar als ik mijn screenshots verwijder, krijg je van die gaten.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Zolang Fok! niet helemaal crashed zal het eeuwig terug te vinden blijven.
Hoezo?
Spijt over je eigen posts van voorheen
we hebben google cache nogquote:Op woensdag 6 september 2006 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Zolang Fok! niet helemaal crashed zal het eeuwig terug te vinden blijven.
quote:Op woensdag 6 september 2006 00:14 schreef Canisfire het volgende:
Rik gaat voor de bitterballen.
Zet ook ff in de streamverslagen.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:14 schreef Canisfire het volgende:
Rik gaat voor de bitterballen.
Ja... das wel ergquote:Op woensdag 6 september 2006 00:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar als ik mijn screenshots verwijder, krijg je van die gaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |