Dat is DGquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:56 schreef MaxPower het volgende:
Nou begrijp ik Yeahinho's irritatie over die FCDB topics.
Sommige foto's in het fotoboek spreken dat toch een beetje tegen hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh, en Popeye is zo af en toe best leuk hoor.
Ik dacht dat jij dat zo gezellig vondquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Sommige foto's in het fotoboek spreken dat toch een beetje tegen hoor
[afbeelding]
Nee duhquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Doe jij mee aan dat pwned !! eins zwei drei gedoe.
Triest...
quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:10 schreef clauwheee het volgende:
Robbie, je zit hier niet in PUB hoor.
Een breekijzerquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:24 schreef borisz het volgende:
Die jappanner Sota Hirayama is weg bij heracles
Tegen wie Vom?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:31 schreef Vom het volgende:
Over 3 uurtjes wedstrijd 2 voor de beker, zin an![]()
Ik wilde net zeggen idd... nu SCH geband is durft ie wel uit de kast te komen blijkbaar.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:51 schreef golfer het volgende:
Opvallend, die aandacht van TerroRobbie voor die jongens/mannen.![]()
Maar die komt wel terug hoor!quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:55 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen idd... nu SCH geband is durft ie wel uit de kast te komen blijkbaar.![]()
hier ookquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:31 schreef Vom het volgende:
Over 3 uurtjes wedstrijd 2 voor de beker, zin an![]()
zaten die van Zweden en Wit-Rusland in 1 kroeg trouwens ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:13 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van al die stappende internationals.
Spelen die hoger of lager dan Bjoro United?quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hier ook
uit tegen het altijd lastige Overbos
Met die van de Kroaten er ook nog bij denk ik.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zaten die van Zweden en Wit-Rusland in 1 kroeg trouwens ?
wij spelen 4e kl zaterdag, zij 5e klasse zondag....ik denk dus lagerquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Spelen die hoger of lager dan Bjoro United?
En ik weet nog steeds niet tegen wie Vom moet
.............. je lijkt nu wel een vrouwquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:41 schreef JaWi het volgende:
Zo, de frustratie van de 2e schooldag is afgekocht met een hoop kleren, op naar het weekend.
dat doe ik altijd in de vorm van dvd'squote:Op dinsdag 5 september 2006 17:41 schreef JaWi het volgende:
Zo, de frustratie van de 2e schooldag is afgekocht met een hoop kleren, op naar het weekend.
Lacoste?quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:41 schreef JaWi het volgende:
Uitstekendquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
.............. je lijkt nu wel een vrouw
Goede vakantie gehad ??? (ik heb nergens gelezen dat je al terug was)
o.a.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Jawi
Eet smakelijk MM!quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:56 schreef methodmich het volgende:
Zo, ben de kroeg weer uit.
Fijne avond nog allen!
Tenzij het van die magnetron maaltijden zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:09 schreef clauwheee het volgende:
Ja, goed georganiseerde boel daar in huize MM!
Die vind ik trouwens erg lekkerquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:17 schreef pascalheister het volgende:
ik weet niet hoe de portugese keuken is
photo's?quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo, de photo post obsessie is ook weer voorbij? Ik sta zelf niet ergens, maar ik geloof niet dat een zwik vrienden die ik wel herken het leuk vinden als een of andere Bossche bol die photo's hier plaatst.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:25 schreef Eilanden het volgende:
[..]
photo's?
Gaan we GeenStijl-taalgebruik hier hanteren?
Oh ja heaumeau!quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
GS is feauteaux! Heaumeau!
Vanavond nieuwe aflevering van Gordon Ramsey!
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond nieuwe aflevering van Gordon Ramsey!
Moeten ze niet hun gekke kop op het internet (laten) zetten.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo, de photo post obsessie is ook weer voorbij? Ik sta zelf niet ergens, maar ik geloof niet dat een zwik vrienden die ik wel herken het leuk vinden als een of andere Bossche bol die photo's hier plaatst.
Static is mijn bronquote:
Op dat plekje staan ze primaquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:38 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Moeten ze niet hun gekke kop op het internet (laten) zetten.
Heerlijk ze blijven er maar over doorgaanquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
De Mariska Hulscher Gate nu bij RTL Boulevard weer
stond ik daar vorig jaar bij Armin Only in de Ahoy kwam dat ineens voorbij jaquote:
Dat risico loop je nou eenmaal.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Op dat plekje staan ze prima.
DWDD met matthijsquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:45 schreef appelsientje het volgende:
Nog 15 min en dan kunnen we ook weer naar huis.. komt er nog wat leuks op tv?
Ja, nog maar heel even op zijn huidige tempo doorgaan en hij heeft de 200 duizend gehaaldquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ook.
Tong toch. Die tweede 100.000 zijn echt te snel gegaan...
quote:
Ja de TTT (Bij het autorijden)quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:44 schreef clauwheee het volgende:
tussentijdsetoets?
ja auto enzquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:44 schreef clauwheee het volgende:
tussentijdsetoets?
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Er is intussen wel het een en ander veranderd sinds ik mijn rijbewijs heb merk ik
Volgens mij is het er al een aantal jaren. Maar goed ,ik heb zelf geen rijbewijs, dus echt goed ben ik er niet van op de hoogtequote:Op dinsdag 5 september 2006 19:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Er is intussen wel het een en ander veranderd sinds ik mijn rijbewijs heb merk ik
Maar ik heb ook al een meer dan een aantal jaren mijn rijbewijsquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij is het er al een aantal jaren. Maar goed ,ik heb zelf geen rijbewijs, dus echt goed ben ik er niet van op de hoogte
Jazeker, heerlijkquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:55 schreef tong80 het volgende:
Clauwheee ook zo genoten van Big-Brother ?
Jahquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Gewoon instappen en wegscheuren .. wat jij Clau
Misschien dan net erna, want er staat me iets van bij dat klasgenoten van mij toendertijd wel zo'n toets hadden. Maar daar kan ik me in vergissen natuurlijkquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:54 schreef clauwheee het volgende:
Nou, ik heb nu 7 jaar m'n rijbewijs maar toen was dat ook nog niet hoor.
Altijd gezellig, vooral met (gratis) bier en schonne vrouwenquote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Altijd gezellig, vooral met (gratis) bier en schonne vrouwen
quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
net zo een als in Vlissingen?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:01 schreef clauwheee het volgende:
[..]
JahWij moesten alleen een nummerbord lezen en gaan met die rit!
Wie weet krijg je genoeg van mede-studenten.quote:
Ik zal niet te klagen hebben vanavondquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wie weet krijg je genoeg van mede-studenten.
That's the spiritquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:24 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik zal niet te klagen hebben vanavond
Nee, nog niet. Ik kom deze dagen te moe thuis van het werk om te rennen. Wellicht dit weekend.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:30 schreef appelsientje het volgende:
Meneer Bosgoede avond
Al wezen rennen ?
niet als het moet, en je hebt ook weer vrijstelling voor bepaalde onderdelen van het examenquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]Precies! Maar in het geval van PH kan ik me best voorstellen dat het CBR een tussentijdse toets beter vindt voorde verkeersveiligheid
![]()
Waarschuw ons wel even wanneer je dat roze papiertje hebtquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
niet als het moet, en je hebt ook weer vrijstelling voor bepaalde onderdelen van het examen
hehe ik moet ook nog beginnen, moet nog ff zin krijgen....quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ik kom deze dagen te moe thuis van het werk om te rennen. Wellicht dit weekend.
Nog wel, maar dat gaat veranderen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Waarschuw ons wel even wanneer je dat roze papiertje hebt
(het is toch nog steeds wel roze toch?)
Dat gaat wel goed komen, er zijn vast wel mooie bossen daar in Ermelo e.o.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe ik moet ook nog beginnen, moet nog ff zin krijgen....
per oktober wordt het een pasjequote:Op dinsdag 5 september 2006 20:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Waarschuw ons wel even wanneer je dat roze papiertje hebt
(het is toch nog steeds wel roze toch?)
Yup dat klopt, vroeger ook regelmatig wezen rennen hier...quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat gaat wel goed komen, er zijn vast wel mooie bossen daar in Ermelo e.o.
Moet iedereen hem dan vervangen, of wacht men tot het rijbewijs verlengd moet worden ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:44 schreef pascalheister het volgende:
[..]
per oktober wordt het een pasje
Tja ik grun komt het nieuws altijd wat later, postduif enzoquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:47 schreef clauwheee het volgende:
Ow? Wist ik ook al niet.
OKee, hier gelukkig ook wel mooie omgeving om te lopen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yup dat klopt, vroeger ook regelmatig wezen rennen hier...
Wachten totdat je moet verlengenquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moet iedereen hem dan vervangen, of wacht men tot het rijbewijs verlengd moet worden ?
TJa en natuurlijk met het oog en de hand sorteren. Sorteermachines kennen ze daar niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja ik grun komt het nieuws altijd wat later, postduif enzo
Okee, het geldt dus niet voor mij, maar wel fijn om te weten mocht het iemand aan mij vragen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wachten totdat je moet verlengen
quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
TJa en natuurlijk met het oog en de hand sorteren. Sorteermachines kennen ze daar niet.
In Feb mag ik hem gaan vervangen...quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, het geldt dus niet voor mij, maar wel fijn om te weten mocht het iemand aan mij vragen.
Sorryquote:
quote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:00 schreef clauwheee het volgende:
Ja precies, schaam je!
quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:05 schreef VoreG het volgende:
Echte helden zijn 100% Nederlands
Ik ben net nog Gelderland.Maar voel me Brabanderquote:
Zo klink je ookquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben net nog Gelderland.Maar voel me Brabander
Kan ik me voorstellen,quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben net nog Gelderland.Maar voel me Brabander
Als je erg ver terug gaat zoeken, zo rond 1700 of zo, Kom je bij mij uit in Belgie Dat geldt voor zowel de kant van mijn vader als die van mijn moeder.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:11 schreef borisz het volgende:
ik geloof dat mijn voorvaderen ook uit grunn kwamen
Vandaag ben ik een pussy, ik voel me kutquote:
Je hebt een waterhoofdquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:15 schreef Superheld het volgende:
Ik ben voor 80% water!
Neuj, realiteitszinquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:17 schreef clauwheee het volgende:
Maw, je hebt een hoge dunk van jezelf, VoreG. Het zal de koorts wel zijn!
Ik heb dan echt geen idee waar ik vandaag kom...quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als je erg ver terug gaat zoeken, zo rond 1700 of zo, Kom je bij mij uit in Belgie Dat geldt voor zowel de kant van mijn vader als die van mijn moeder.
Inderdaad. Families die zich onder de rook van Rotterdam gaan vestigen, zijn niet okee.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:17 schreef clauwheee het volgende:
Maw, je hebt een hoge dunk van jezelf, VoreG. Het zal de koorts wel zijn!
Nou jij hebt het getroffen. Dat je nooit in de mijnen hebt gewerkt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:19 schreef golfer het volgende:
50% Pools met voorouders in Slowakije en Limburg.![]()
Oeh, dat associeer ik altijd met http://www.waasdorp.nl/Zeevishandel/UniekeMarlijn.aspxquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:11 schreef borisz het volgende:
ik geloof dat mijn voorvaderen ook uit grunn kwamenmaar ik ben geboren in Haarlem en woon nu al 12 jaar in IJmuiden
![]()
Was het maar zo, zat er tenminste nog iets in.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:18 schreef VoreG het volgende:
Je hebt een waterhoofd
Euh om geld te verdienen ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:22 schreef DeTolk het volgende:
100 % Zaankanter.
Morgenochtend om 5 uur al op, om de laatste dingen voor de opening van onze nieuwe winkel te regelen.
Waarom heb ik ook 'ja' gezegd.
He he ik dacht al... waar blijft ze tochquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:28 schreef clauwheee het volgende:
Moet ik nog vertellen wat ik 100% ben?
Nee idd... ik vraag met dat ook al af... ik ga wel ff Friends kijken...quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:29 schreef JaWi het volgende:
Waarom is er niets leuks op tv?
Gordon Ramsey op RTL-5quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:29 schreef JaWi het volgende:
Waarom is er niets leuks op tv?
Wij haalden vis altijd bij Henk schoorl maar die ging failliet, dus daarna zijn we vaste klant bij waasdorpquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oeh, dat associeer ik altijd met http://www.waasdorp.nl/Zeevishandel/UniekeMarlijn.aspx
Op maandag kom je ogen tekort.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:38 schreef Superheld het volgende:
Op dinsdag is er nooit wat op tv..
Misschien dat ik dat over Enschede ook maar ga kijken.
UEFA Cupquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:38 schreef Superheld het volgende:
Op dinsdag is er nooit wat op tv..
quote:
1e ronde is alles op donderdagquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:47 schreef JaWi het volgende:
[..]
UEFA Cup dagen zijn toch echt dinsdag en donderdag hoor..
quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:52 schreef tong80 het volgende:
Clauwhee :
De reden dat Etienne z'n linkerarm in een mitella heeft.
quote:
Helaas een slotjequote:
Oke oke, heel vaak is er weinig boeiends, Uefa cup & CL is ook niet elke week maargoed.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:46 schreef clauwheee het volgende:
Idd Superheld, duidelijk niet over nagedacht.
Computer van slag. Euvel gelukkig gerepaeerd door mijn zoon (gelukkig nog iemand die verstand heeft van computers hier in huis)quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:52 schreef tong80 het volgende:
Beschouw waar was je nou, sommige topics lopen dood
Lekker muziekjequote:Op dinsdag 5 september 2006 22:38 schreef Superheld het volgende:
Boezeldinges in actie
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/3438/464be9b/index.html
nerds die vechtenquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:38 schreef Superheld het volgende:
Boezeldinges in actie
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/3438/464be9b/index.html
Truste Sientjequote:Op dinsdag 5 september 2006 22:50 schreef appelsientje het volgende:
Ik ga slapenfijne avond allemaal
Done.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:56 schreef Superheld het volgende:
MP, stuur dat mailtje van robbie is door.
Alleen weer schandalig gebracht door SBS. Gewoon middenin de wedstrijd ineens naar Hart van Nederland, gelukkig kon ik het online verder kijken.quote:
En stiekem net doen alsof je Pauw en Witteman hebt gekekenquote:
Hoe download ik die shit.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:17 schreef Sethje het volgende:
voor de neerladers onder ons..er worden op dit moment vette dvds gepost op de nieuwsgroepen:
Hooligans- THe Peoples game
Orange Violence
Chelsea Headhunters
Houdt de tag in de gaten hij gaat zo'n 30 van deze lieve dvdtjes posten
Nieuwsgroepen bekijken met FTD en downloaden via Newsleecher of grabit, voor uitleg zie binaries4all.nlquote:
bij de VRT was daar jaren terug een serie over. Prachtigquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:53 schreef DarkShine het volgende:
In België kun je nu na 20 lessen bij een rijschool (!) een tijdelijk rijbewijs krijgen op je 17de, je mag echter alleen rijden onder begeleiding. Maar in België kun je ook les krijgen van je ouders, gewoon op de openbare weg...
dat doen ze met vrijwel alles; films enzo. Alleen bij live voetbal durven ze het nog nietquote:Op woensdag 6 september 2006 00:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Alleen weer schandalig gebracht door SBS. Gewoon middenin de wedstrijd ineens naar Hart van Nederland, gelukkig kon ik het online verder kijken.
En jij kan ze niet ergens uploaden?quote:Op woensdag 6 september 2006 00:17 schreef Sethje het volgende:
voor de neerladers onder ons..er worden op dit moment vette dvds gepost op de nieuwsgroepen:
Hooligans- THe Peoples game
Orange Violence
Chelsea Headhunters
Houdt de tag in de gaten hij gaat zo'n 30 van deze lieve dvdtjes posten
Ik zal het tegen deze 2 heren melden dat jij uitermate geinterresseerd bent in ze, als ik ze weer spreekquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Let ook effe op die gozer op de achtergrond, aan het eind van de avond zag hij er een stuk belabberder uit:
[afbeelding]
Denk dat er weinig vrije verkoop overblijft met deze tegenstander, en er zal ook een hoop belangstelling uit het buitenland zijnquote:Op woensdag 6 september 2006 11:21 schreef borisz het volgende:
Wachten tot de vrije voorverkoop begint?
ik denk, het is maar een oefenwedstrijdquote:Op woensdag 6 september 2006 11:23 schreef JaWi het volgende:
[..]
Denk dat er weinig vrije verkoop overblijft met deze tegenstander, en er zal ook een hoop belangstelling uit het buitenland zijn.
Iewwwquote:Op woensdag 6 september 2006 02:24 schreef tong80 het volgende:
Trusten Golfert.
Niet in het vlees klimmen.
Bij de een duurt dat echter wat langerquote:Op woensdag 6 september 2006 09:50 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ik zal het tegen deze 2 heren melden dat jij uitermate geinterresseerd bent in ze, als ik ze weer spreek![]()
Da's van het ene uitersta qua intelligentie naar het andere uiterste - in woord althans.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:51 schreef golfer het volgende:
BB-streams zijn zo slaapverwekkend dat ik nu nog maar even De Slimste ga kijken.
ja heel ergquote:
Nou zit ik dat bijna altijd thuis, dus dat is niets nieuws.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |