Dat is DGquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:56 schreef MaxPower het volgende:
Nou begrijp ik Yeahinho's irritatie over die FCDB topics.
Sommige foto's in het fotoboek spreken dat toch een beetje tegen hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh, en Popeye is zo af en toe best leuk hoor.
Ik dacht dat jij dat zo gezellig vondquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Sommige foto's in het fotoboek spreken dat toch een beetje tegen hoor
[afbeelding]
Nee duhquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Doe jij mee aan dat pwned !! eins zwei drei gedoe.
Triest...
quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:10 schreef clauwheee het volgende:
Robbie, je zit hier niet in PUB hoor.
Een breekijzerquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:24 schreef borisz het volgende:
Die jappanner Sota Hirayama is weg bij heracles
Tegen wie Vom?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:31 schreef Vom het volgende:
Over 3 uurtjes wedstrijd 2 voor de beker, zin an![]()
Ik wilde net zeggen idd... nu SCH geband is durft ie wel uit de kast te komen blijkbaar.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:51 schreef golfer het volgende:
Opvallend, die aandacht van TerroRobbie voor die jongens/mannen.![]()
Maar die komt wel terug hoor!quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:55 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen idd... nu SCH geband is durft ie wel uit de kast te komen blijkbaar.![]()
hier ookquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:31 schreef Vom het volgende:
Over 3 uurtjes wedstrijd 2 voor de beker, zin an![]()
zaten die van Zweden en Wit-Rusland in 1 kroeg trouwens ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:13 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van al die stappende internationals.
Spelen die hoger of lager dan Bjoro United?quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hier ook
uit tegen het altijd lastige Overbos
Met die van de Kroaten er ook nog bij denk ik.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zaten die van Zweden en Wit-Rusland in 1 kroeg trouwens ?
wij spelen 4e kl zaterdag, zij 5e klasse zondag....ik denk dus lagerquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Spelen die hoger of lager dan Bjoro United?
En ik weet nog steeds niet tegen wie Vom moet
.............. je lijkt nu wel een vrouwquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:41 schreef JaWi het volgende:
Zo, de frustratie van de 2e schooldag is afgekocht met een hoop kleren, op naar het weekend.
dat doe ik altijd in de vorm van dvd'squote:Op dinsdag 5 september 2006 17:41 schreef JaWi het volgende:
Zo, de frustratie van de 2e schooldag is afgekocht met een hoop kleren, op naar het weekend.
Lacoste?quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:41 schreef JaWi het volgende:
Uitstekendquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
.............. je lijkt nu wel een vrouw
Goede vakantie gehad ??? (ik heb nergens gelezen dat je al terug was)
o.a.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Jawi
Eet smakelijk MM!quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:56 schreef methodmich het volgende:
Zo, ben de kroeg weer uit.
Fijne avond nog allen!
Tenzij het van die magnetron maaltijden zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:09 schreef clauwheee het volgende:
Ja, goed georganiseerde boel daar in huize MM!
Die vind ik trouwens erg lekkerquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:17 schreef pascalheister het volgende:
ik weet niet hoe de portugese keuken is
photo's?quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo, de photo post obsessie is ook weer voorbij? Ik sta zelf niet ergens, maar ik geloof niet dat een zwik vrienden die ik wel herken het leuk vinden als een of andere Bossche bol die photo's hier plaatst.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:25 schreef Eilanden het volgende:
[..]
photo's?
Gaan we GeenStijl-taalgebruik hier hanteren?
Oh ja heaumeau!quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
GS is feauteaux! Heaumeau!
Vanavond nieuwe aflevering van Gordon Ramsey!
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond nieuwe aflevering van Gordon Ramsey!
Moeten ze niet hun gekke kop op het internet (laten) zetten.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo, de photo post obsessie is ook weer voorbij? Ik sta zelf niet ergens, maar ik geloof niet dat een zwik vrienden die ik wel herken het leuk vinden als een of andere Bossche bol die photo's hier plaatst.
Static is mijn bronquote:
Op dat plekje staan ze primaquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:38 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Moeten ze niet hun gekke kop op het internet (laten) zetten.
Heerlijk ze blijven er maar over doorgaanquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
De Mariska Hulscher Gate nu bij RTL Boulevard weer
stond ik daar vorig jaar bij Armin Only in de Ahoy kwam dat ineens voorbij jaquote:
Dat risico loop je nou eenmaal.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Op dat plekje staan ze prima.
DWDD met matthijsquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:45 schreef appelsientje het volgende:
Nog 15 min en dan kunnen we ook weer naar huis.. komt er nog wat leuks op tv?
Ja, nog maar heel even op zijn huidige tempo doorgaan en hij heeft de 200 duizend gehaaldquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ook.
Tong toch. Die tweede 100.000 zijn echt te snel gegaan...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |