Hoop ik ook, gewoon het concert laten zien en niet van die zgn artiistieke shots. Ik werd scheel bij het bekijken van Sonne.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:16 schreef Djaser het volgende:
Hopelijk gaat het hier om wat betere kwaliteit dan die live video's van de Rosenrot bonus dvd.
Jaaaa ik ook! Ik hoop dat ook Nederland vrijdag de dvd binnenkrijgtquote:Op maandag 13 november 2006 18:35 schreef Mutter het volgende:
Gisteren de documentere gezien Anakonda im Nets, en het is fantastisch, ook de beellden die te zien waren van het concert . zijn goed.
Ik kijk nu nog meer uit naar vrijdag
quote:Da uns viele Nachfragen zum Erscheinen der limitierten Editiion von VÖLKERBALL erreichen, und hierzu die unterschiedlichsten Informationen im Umlauf zu sein scheinen, möchten wir kurz mitteilen, dass nach Aussage des Vertriebes die Auflage der Limitierten Edition vollständig bis zum 23./24.11. im Handel verfügbar sein wird!
Nou beetje raar dan dat ie overal al uitverkocht isquote:
Nee komt ps de 24stequote:Op zaterdag 18 november 2006 21:34 schreef Brammie1 het volgende:
Mutter heb jij de Ltd Ed. van Large nou al binnen? Ik nog niet namelijk
Ik heb de limited ook bij de Boudisque besteld en ik heb afgelopen donderdag gebeld naar de winkel, omdat ik zag dat zij de limited editie van hun site hadden afgehaald, maar ze zei dat de limited editions nu de 24e geleverd worden. Eigenlijk wat de users hierboven dus ook al zeggen. Dus nog even wachten! Ik heb afgelopen weekend met twee vrienden de special edition van de dvd bekeken en ow....alles komt weer terug. Echt heerlijk om weer die nummers te horen met de beelden erbij. De Moskau special vond ik trouwens ook erg leuk om te zien. Vooral Paul die de tranen wegveegt van een Russisch meisje. Ik kan niet wachten tot mijn dvd binnenkomt!quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:20 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Ik heb de Limited Edition 2 weken geleden besteld bij Boudisque.. Is nu op bestelling bij hun leverancier.. Ik hoop dat ik hem nog krijg, want hij is aan alle kanten uitverkocht (niet dat ik het fotoboek zo graag wil, want ik ga er echt geen 100 euro voor neerleggen op Ebay ofzo)
Ik heb vandaag een mail gekregen van de large dat mijn bestelling (limited) klaar ligt om ingepakt te worden en kan m binnen 5 werkdagen verwachten...quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:34 schreef Brammie1 het volgende:
Mutter heb jij de Ltd Ed. van Large nou al binnen? Ik nog niet namelijk
op de vierde cd staat meer live-concertregistratie. Op cd 1 staan 10 nummers, op cd 2 staan 11 nummers. Totaal geloof ik 104 minuten, maar ik heb ze nog niet geluisterd.quote:Op zondag 26 november 2006 12:33 schreef biggetje het volgende:
Wat gaaaaaf! had alleen nog maar de voorkant gezien, maar de rest ziet er nog mooier uit! ik word echt gek als de Boudisque hem dinsdag niet voor mij heeft! Wat staat er trouwens op de vierde cd?
Okee dan! En heb je ook iets van een verrassing kunnen vinden; ik geloof dat daar ook over was gesproken?quote:Op zondag 26 november 2006 12:47 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
op de vierde cd staat meer live-concertregistratie. Op cd 1 staan 10 nummers, op cd 2 staan 11 nummers. Totaal geloof ik 104 minuten, maar ik heb ze nog niet geluisterd.
quote:Audio CD - Live in Nîmes (***Standard and special edition***)
* 01. Intro
* 02. Reise, Reise
* 03. Links 2 3 4
* 04. Keine Lust
* 05. Feuer frei!
* 06. Asche zu Asche
* 07. Morgenstern
* 08. Mein Teil
* 09. Los
* 10. Du riechst so gut
* 11. Benzin
* 12. Du hast
* 13. Sehnsucht
* 14. Amerika
* 15. Sonne
* 16. Ich will
quote:Audio CDs - Live in Nimes complete concert (***Limited Edition***)
Audio CD 1
* 1.Intro
* 2.Reise, Reise
* 3.Links 2 3 4
* 4.Keine Lust
* 5.Feuer Frei
* 6.Asche Zu Asche
* 7.Morgenstern
* 8.Mein Teil
* 9.Stein Um stein
* 10.Los
Audio cd 2
* 1.Du Riechst Go Gut
* 2.Benzin
* 3.Du Hast
* 4.Sehnsucht
* 5.Amerika
* 6.Rammstein
* 7.Sonne
* 8.Ich Will
* 9.Ohne Dich
* 10.Stripped
* 11.Outro
quote:Op donderdag 30 november 2006 20:12 schreef biggetje het volgende:
nee, dat meisje dan die vooraan staat met dat masker op van Mickey tijdens 'Amerika'![]()
Ja dat was me ook opgevallenquote:Op donderdag 30 november 2006 23:11 schreef Mutter het volgende:
Schneewitchen staat ook ergens vooraan![]()
sinds wanneer speelt rammstein met double bass?quote:Op donderdag 30 november 2006 19:50 schreef Devrim_ het volgende:
Die bordjes bij concert Fr.
[afbeelding]!
Jup, het enige (grote) minpunt aan de DVD. En daar kun je je (ik in ieder geval) behoorlijk aan gaan ergeren als je er eenmaal op gaat letten. De shots gaan ook allemaal veel te snel, je krijgt vaak niet meer dan een seconde de tijd om even te focussen voordat het volgende shot zich alweer aandient. Maarja, niks aan te doen he.quote:Op woensdag 6 december 2006 07:34 schreef Mutter het volgende:
Ik heb de DVD nu al vele malen gezien en ik ga me steeds meer ergeren aan de editing.
Verder veels te veel shots van de fans, als ik bij een concert aanwezig ben ga ik ook niet om me heen kijken wie er nu staan, intreseert me geen reet. Ik wil de band zien.
Sinds de laatste tour, hij heeft zich een nieuwe "drumtechniek" aangeleerd, vind het wel goed klinken overigens.quote:Op woensdag 6 december 2006 02:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
sinds wanneer speelt rammstein met double bass?
De oorzaak heet Hamish Hamilton.quote:Op woensdag 6 december 2006 09:28 schreef MrData het volgende:
Jup, het enige (grote) minpunt aan de DVD. En daar kun je je (ik in ieder geval) behoorlijk aan gaan ergeren als je er eenmaal op gaat letten. De shots gaan ook allemaal veel te snel, je krijgt vaak niet meer dan een seconde de tijd om even te focussen voordat het volgende shot zich alweer aandient. Maarja, niks aan te doen he.
Probeert Rammstein nu dan ook al heavy of trashmetal te spelen dan?quote:Op woensdag 6 december 2006 12:22 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Sinds de laatste tour, hij heeft zich een nieuwe "drumtechniek" aangeleerd, vind het wel goed klinken overigens.![]()
Je kunt ze nu ook bestellen bij Rammstein.com en ben je lid dan kost het je 49 euro.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:00 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Verdorie.. Zo heb je geen limited Edition en zo krijg je er 2 stuks in één klap in je maag gesplitst.. Heb hem nu via een site in Duitsland voor 50 euro besteld die is verstuurd, nou krijg ik van Boudisque een mail dat die hem ook klaar hebben liggen voor 56 euries![]()
thrashmetalquote:Op donderdag 7 december 2006 23:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Probeert Rammstein nu dan ook al heavy of trashmetal te spelen dan?![]()
oooh god, sinds Mutter is rammstein naar mijn mening gewoon kut...quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:58 schreef Mark het volgende:
[..]
thrashmetal
Wel jammer dat er zoveel van de laatste Cd op staat, had liever een DVD van de Mutter-toer gezien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |