Cool.. ik zit nóóit op 't Forum, maar verveelde me nou... Dit is mijn eerste keer
Ik ben MEGA fan van Rammstein.. leuk dat er over het Forum ook vanalles van te vinden is
Ik heb de Limited Edition besteld op BOL.com, maar later hoorde ik in de Music Store van de verkoper dat er maar 1000 van in NL beschikbaar waren! en 22.000 over de gehele wereld verspreid werden! Ik dacht dat dat "limited" wel mee zou vallen aangezien de "limited" edition van het Rosenrot album ook nog overal vrij te verkrijgen is
Ikke snel gebeld naar zeker 30 winkels en zo hier in de buurt... maar niemand had de Völkerball-limited edtion: met boek...
Ikke in paniek! Maar uiteindelijk nog 2x kunnen bestellen, bovendien had ik hem nog in de bestelling staan bij BOL.
Die mensen had ik ook gebeld en volgens die leuke telefoniste lag de DVD gewoon bij hun in 't magazijn en kreeg ik hem vaneigens een keer binnen binnen toen en 2 weken, gewoon een kwestie van tijd.
Maar toen was het eindelijk de 17e! Ik kon de nacht ervoor gewoon NIET slapen! Ikke vroeg uit bed, naar de Music Store geraced en toch maar de Special Edition gekocht, kon geen 1.5 weken wachten!
GEWELDIGE dvd:D ook die Making-off Reise Reise vind ik echt briljant! Duitse worst flamberen en tot de conclusie komen dat het eruit ziet als "Mein Teil" etc.. echt mooi! en zien hoe dat de koren de achtergrondmuziek opnemen, mooi!
En ja eigenlijk valt er niks aan te merken aan de DVD, alleen vind ik het jammer dat sommige dingen uit de show niet goed tot zijn recht komen op de DVD. Bijvoorbeeld dat het doek valt. In Ahoi had dit echt een héél mooi theatrisch effect, al die mannen in pak die het podium over lopen met zaklampen en knuppels, terwijl de intro van Reise Reise gespeeld wordt. En vervolgens valt het doek en zie je de band staan.. dat had echt zo een indruk op mij! Maar helaas krijg je er op de DVD weinig van mee
![]()
Ook tijdens Du Hast: dat Till tussen de 2 voorste vlammen staat, en vervolgens achter op het podium een 4/5 tal vlammen omhoog gaan, dit vind ik niet zo netjes gefilmd, ook de vuurpijlen die over het publiek geschoten worden konden beter, van een afstandje gefilmd worden.
Nu is het zo dat de camera probeerd te vuurpijlen te volgen door erg snel op en neer te gaan met de camera, maar dit is geen mooi resultaat vind ik.
En zo een paar van die kleine dingetjes meer... Maar goed, je kan wel over dingen zeiken, maar ik vind het gewoon een TOP dvd! en 2 uur is lang! Ik heb hem nou inmiddels al zeker 25x gezien/gehoord want ik draai hem de hele dag door op mijn laptop op school zodat ik hem altijd beluister, verder zit hij hier in de CD-speler.
Op het moment van schrijven heb ik trouwens wel al een Limited Edition in mijn bezit!
![]()
Vorige week woensdag belde Music Store Schijndel op dat ze er 1 over hadden... en die was in ruil voor ¤75,00 voor mij!
Geweldig mooi boek, de 4disc's zitten in de cover.... Je krijgt een mooi beeld van de concerten, maar vooral wat er backstage en tussen de concerten in gebeurd.
Ik raad iedereen hem te kopen.. NIET DOWNLOADEN! (Heb ik zó een hekel aan hé?.. Rammstein downloaden..
![]()
)
Het is een geweldige DVD
Ik heb 2 weken geleden trouwens een reclame gehoord voor deze DVD, op ik geloof 3FM! Met voorbeelden en zo.. heeel mooie reclame
Ik wens er iedereen veel plezier mee!