Haha wat een koe ook die Jeroenquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:39 schreef Snoet123 het volgende:
Jeroen slaat ff een flater
Sabrina vertelt dat ze een broer heeft van 23, vraagt hij : En heb je ook een zus?
Sabrina gelijk : Ja Monique !!![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:39 schreef pullup het volgende:
Jeroen met de volgende briljante vraag aan Sabrina: "heb je ook een zus"![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:39 schreef Snoet123 het volgende:
Jeroen slaat ff een flater
Sabrina vertelt dat ze een broer heeft van 23, vraagt hij : En heb je ook een zus?
Sabrina gelijk : Ja Monique !!![]()
Helaas nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:51 schreef flugeltje het volgende:
streamlock
zouden ETiënne en Marcel straks vertrokken zijn als we de streams terugkrijgen?
Dat laatste is een flink minpuntquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:49 schreef Canisfire het volgende:
Ja die Semih is naast toffe turk natuurlijk ook een Rotterdamer![]()
gmtaquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:08 schreef bloodymary het volgende:
ik zie hem al helemaal denken zo: pijpen kreng!
Vast erg koud dat water, al drie weken geen sex en je naakte vriendin tegen over je in bad en je dan ze relaxed houdenquote:
Great Minds Think Alikequote:Op dinsdag 5 september 2006 15:11 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Wat staat voor.................
LOL.. en dan Sabrina: "Nee, ik wil niet, ik wil niet"quote:
Sabrina: "Maar ik val toch altijd op de verkeerde mannen, dus ik zal het wel doenquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. en dan Sabrina: "Nee, ik wil niet, ik wil niet"
quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:20 schreef scanman01 het volgende:
Zoekplaatje
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB050967.jpg]afbeelding][/URL]
Als Janine nou zou lachen dan zag je haar.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:20 schreef scanman01 het volgende:
Zoekplaatje
quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:20 schreef scanman01 het volgende:
Zoekplaatje
Ik zat net al met mijn neus op het scherm te kijken wat daar nou lagquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:20 schreef scanman01 het volgende:
Zoekplaatje
Aaah het is Sjaan. Ik kon het al niet zienquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:22 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Als Janine nou zou lachen dan zag je haar.
Hoezo niet? Is toch gewoon grappigquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:25 schreef Day het volgende:
Ik dacht precies hetzelfde en wilde nog een cap maken, maar dacht: nee, dat kan ik niet maken, als mede-negerin.
Zocht er ook niks negatiefs achter.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Is toch gewoon grappigVerder niets negatiefs mee bedoeld hoor.
Gewoon klusjequote:Op dinsdag 5 september 2006 15:30 schreef rickfcdb het volgende:
is dit een klusje of de weekopdracht?
Denk een klusje. Het werd door BB benoemd als corveequote:Op dinsdag 5 september 2006 15:30 schreef rickfcdb het volgende:
is dit een klusje of de weekopdracht?
en die had net, 1 minuutje, haar ogen dichtgedaan.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
ALLE 15 (dus ook Hilde) moeten de tuin schoonmaken.
Maar goed ook, het begon weer in te kakken.quote:
Ik denk ook dat het een klusje is... Als de tuin sneeuwvrij is, dat ze dan de echte weekopdracht krijgen.quote:
Ja, wat zielig voor haar.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:32 schreef Day het volgende:
[..]
en die had net, 1 minuutje, haar ogen dichtgedaan.
Inderdaad. De heibel van vannacht is geheel verdwenen lijkt het welquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:33 schreef Day het volgende:
[..]
Maar goed ook, het begon weer in te kakken.
Zeg jij nooit dingen met je bezopen kop die je beter niet had kunnen zeggen?quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:33 schreef LeonII het volgende:
Wel leuk om te zien hoe Marcel en E10 heel slaafs de "corrupte" BB gehoorzamen.
Kunnen we al, vraagt ze gapend en hangend op Rik.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:35 schreef Day het volgende:
Kijk eens hoe enthousiast Hilde zich op dit klusje voorbereid!
Ow jawel hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:36 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Zeg jij nooit dingen met je bezopen kop die je beter niet had kunnen zeggen?
Hebben ze ook gehad volgens mijquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:45 schreef bbfakir het volgende:
BB moest toch een startsein geven?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als ik BB6 zie, en tuinslang hoor... Denk ik aan Mengele... Waarbij Etiënne rare gedachtes kan krijgen....
Ben juist wel benieuwd naar zuijn gedachtengangenquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
zeg LS.. doe us een beetje minder
Owwww, dus als er gezegd wordt... E10: "Nu met zijn geschoren kop, zou ik zo zijn kop dood schieten (wat zelfs op Talpa op TV herhaald word... Dat mag wel???")quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
zeg LS.. doe us een beetje minder
quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:53 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoor net trouwens van iemand dat de reden waarom de streams opeens UIT gingen een uurtje geleden (je zag een tijd het BB oog in beeld op 3 en 4) is dat de familie van Marcia geklaagd heeft en dat ze haar niet meer bloot in beeld willen. Geen idee of het waar is natuurlijk,maar toen de camera richting Marcia draaide die stond te douchen, gingen inderdaad de streams uit.
ik ben niet verantwoordelijk voor wat Talpa wel of niet uitzendt, ik ben niet verantwoordelijk voor wat bewoners in het huis zeggen....quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Owwww, dus als er gezegd wordt... E10: "Nu met zijn geschoren kop, zou ik zo zijn kop dood schieten (wat zelfs op Talpa op TV herhaald word... Dat mag wel???")
En als ik iets zeg (quote, mag niet?)
Ik geloof het ook niet echt, maar het was wel opvallend dat het gebeurde toen er iets van Marcia in beeld dreigde te komen, terwijl Micheline gewoon open en bloot werd getoond op de stream.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:55 schreef teamlead het volgende:
[..]dat KAN toch niet waar zijn zeg.....
quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ben niet verantwoordelijk voor wat Talpa wel of niet uitzendt, ik ben niet verantwoordelijk voor wat bewoners in het huis zeggen....
verdere discussie mag in het FB topic
Of een parkeer plaats?quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:58 schreef LeonII het volgende:
Zo dicht ligt de tuin naast de weg dus.
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/bb6_1.jpg]afbeelding][/URL]
Die auto die je ziet neemt nu de bocht naar links en gaat de weg naar rechts op. Zier er wel als een doorgaande weg uit.quote:
Weet je wel wat voor een hypotheek er op dat HELE vogelhuisje staatquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:45 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Hilde doet het HELEvogelhuisje wel, ze had het nou al warm trouwens
dat is de parkeerplaats van endemolquote:
...de tuin ligt op (nog geen) 5 meter van de weg...dit is de "inrit" van de studio...parkeerplaats zit aan de andere kant ( garage)quote:
Kun jij je niet voordoen als, erm, Marcia's vader om te zeggen dat jij en je familie het wel leuk vinden om Marcia naakt te zien douchen omdat juilie haar zo missen?quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet echt, maar het was wel opvallend dat het gebeurde toen er iets van Marcia in beeld dreigde te komen, terwijl Micheline gewoon open en bloot werd getoond op de stream.
Dus die toeterende mesen zijn allemaal werknemers.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:01 schreef latevogel het volgende:
[..]
dat is de parkeerplaats van endemoldoor die slagbomen ben ik ook geweest
![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kun jij je niet voordoen als, erm, Marcia's vader om te zeggen dat jij en je familie het wel leuk vinden om Marcia naakt te zien douchen omdat juilie haar zo missen?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kun jij je niet voordoen als, erm, Marcia's vader om te zeggen dat jij en je familie het wel leuk vinden om Marcia naakt te zien douchen omdat juilie haar zo missen?
links is een stoplicht.dus al wie staat te wachten en zich verveelt kan toeteren jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:03 schreef LeonII het volgende:
[..]
Dus die toeterende mesen zijn allemaal werknemers.
Marcia's vader zit in het huisquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lekker he? De waarheid verbergen... Dingen verzwijgen... Ik zou me bijna een Plofkop of Marcel voeln.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
-edit-
Janine loopt weer te mopperen... De rest...yeah yeahhh....
Dat is toch een van de gevolgen van meedoen aan BB? Dat weet toch iedereen van tevoren nu? Zou wel vreemd zijn als Talpa daarnaar zou luisteren.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:53 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoor net trouwens van iemand dat de reden waarom de streams opeens UIT gingen een uurtje geleden (je zag een tijd het BB oog in beeld op 3 en 4) is dat de familie van Marcia geklaagd heeft en dat ze haar niet meer bloot in beeld willen. Geen idee of het waar is natuurlijk,maar toen de camera richting Marcia draaide die stond te douchen, gingen inderdaad de streams uit.
Hou eens op.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lekker he? De waarheid verbergen... Dingen verzwijgen... Ik zou me bijna een Plofkop of Marcel voeln.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lekker he? De waarheid verbergen... Dingen verzwijgen... Ik zou me bijna een Plofkop of Marcel voeln.
En veel publiek voor de shows, het huis is een onderdeel van een zeer groot complex waar bijvoorbeeld ook grote shows worden opgenomen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:03 schreef LeonII het volgende:
[..]
Dus die toeterende mesen zijn allemaal werknemers.
Ligt eraan hoe het ze uitkomt, Als er een feestje gepland is wel en als er nood ransoen gepland is krijgen ze dat. Wel makkelijk als je achteraf steeds nieuwe regels kunt verzinnen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:11 schreef henk.jansen het volgende:
Ze mochten er geen waterballet van maken schreef BB, maar als ze dat nu toch doen krijgen ze dan een feestje.![]()
Net als met dat delen van dat extra rantsoen![]()
Ben benieuwd of ze de verleiding weerstaan dan!quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:11 schreef henk.jansen het volgende:
Ze mochten er geen waterballet van maken schreef BB, maar als ze dat nu toch doen krijgen ze dan een feestje.![]()
Net als met dat delen van dat extra rantsoen![]()
FB en dat weet je heus wel te vinden en nu kappen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er staat niet eens een verwijzing in waar ik dit wel kwijt kan (een topic)....
Gewoon..... KNIP.....
Getuigt duidelijk. dat ze niet in discussie durven....
Nee, ze krijgen een seintje via de TVquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:19 schreef PM-girl het volgende:
Hebben ze overigens nu een klok, om te weten hoe laat ze in de tuin mogen? Volg de streams niet zo heel intensief.
BB laat op de tv zien dat de tuin open isquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:19 schreef PM-girl het volgende:
Hebben ze overigens nu een klok, om te weten hoe laat ze in de tuin mogen? Volg de streams niet zo heel intensief.
Dat, of.... ze stellen zich aan...quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:19 schreef BONG4002 het volgende:
Valt me op dat een aantal zonnebrillen dragen terwijl de zon niet eens echt schijnt, zal vast te maken hebben dat hun ogen nog moeten wennen aan het directe daglicht
nee weinigquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:05 schreef JufJoop het volgende:
Goeiemiddag allemaal!
Nog iets gebeurd na gisteravond?
pics?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:21 schreef PM-girl het volgende:
ok!
Iemand trouwens gezien dat Yvonne in de Viva staat, in een artikel over BB en soortgelijke programma's?
Ja een korte reatie van haar en de foto, pagina 8 van de viva van deze week.quote:
Idd, tis gedaan voorlopig....maargoed, BB duurt nog zeer langquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:42 schreef JufJoop het volgende:
Jammer man.... na al die actie van gisteravond keert de rust weer weder en gebeurt er geen hol meer...![]()
Help mij eens met welke code ik moet pakken bij xs.to???quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:42 schreef MissJ. het volgende:
Even testen hoe xs.to werkt, bedankt voor de tip in ieder geval want die andere doet het niet meer.
http://xs206.xs.to/xs206/06362/1hilliekerst.jpg
Op deze manier wel ja....quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, tis gedaan voorlopig....maargoed, BB duurt nog zeer lang
Probeer het eens met [IMG] vóór en [/IMG] na de URL, dus iets a laquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:44 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Help mij eens met welke code ik moet pakken bij xs.to???
Pleasse!
1 |
[img] url [/img]quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:44 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Pleasse!
Zie antwoord hierboven. Alleen ooknog even foto verkleinen naar 580 breed ipv 590quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:44 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Pleasse!
En als je na het reclame filmpje nog een keer op play drukt? (ik had namelijk een soortgelijk issue vandaag)quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:57 schreef Day het volgende:
Even snel OF-vraagje tussendoor: de filmpjes op de Talpa-site doen het bij mij niet. Krijg een reclame-filmpje en daarna niks. Iemand hier een oplossing?
OT: dat gaat wel de hele middag duren, die tuin schoonmaken!
heb ik ook altiojd en ja op play drukken na het reclame filmpje helptquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En als je na het reclame filmpje nog een keer op play drukt? (ik had namelijk een soortgelijk issue vandaag)
Het was ook al een stuk minder volgens mij. Morgen wordt het een stuk warmer, dus dan was het helemaal weggeweest. Ze willen ze gewoon aan het werk hebbenquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:02 schreef Coraatje het volgende:
smelt nep sneeuw niet dan?
Ik heb dit probleem ook, maar kijk de streams op mijn oude pc. Op mijn nieuwe kan ik dus ook geen streams bekijken, als ik op play druk begint dat reclame filmpje gewoon opnieuw, daarna meldt hij gereed maar geen stream dus...quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:01 schreef Coraatje het volgende:
[..]
heb ik ook altiojd en ja op play drukken na het reclame filmpje helpt
Download mediaspy of bbstream, en voer deze adressen in:quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:57 schreef Day het volgende:
Even snel OF-vraagje tussendoor: de filmpjes op de Talpa-site doen het bij mij niet. Krijg een reclame-filmpje en daarna niks. Iemand hier een oplossing?
OT: dat gaat wel de hele middag duren, die tuin schoonmaken!
niet, dus, neem ik aanquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:49 schreef avonne het volgende:
Zijn E10 en Marcel nog naar de DBK geweest vandaag?
Gaat om filmpjes met oudere beelden neem ik aanquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Download mediaspy of bbstream, en voer deze adressen in:
stream 1:http://streams.versatel.nl/streamgate231
stream 2: http://streams.versatel.nl/streamgate232
stream 3: http://streams.versatel.nl/streamgate233
stream 4: http://streams.versatel.nl/streamgate234
Nope, ze zijn (nog) niet geweest. Alleen een grote bek dus vannacht.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:06 schreef avonne het volgende:
[..]
niet, dus, neem ik aan
Wat raar trouwens dat geloop met emmers.
Gaan ze dat ook doen als het regent?
Klopt! Gaat om filmpjes op BB-site van Talpa.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gaat om filmpjes met oudere beelden neem ik aanDie hebben ze op de talpa site ook.
Heb ik ook.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:06 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Ik heb dit probleem ook, maar kijk de streams op mijn oude pc. Op mijn nieuwe kan ik dus ook geen streams bekijken, als ik op play druk begint dat reclame filmpje gewoon opnieuw, daarna meldt hij gereed maar geen stream dus...![]()
ja, hier zie ik wel een aflevering.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:24 schreef HiDiHo het volgende:
http://rdr.talpa.tv/asxgen.php?a=1&id=10422&format=3
Werkt dit?
Hetzelfde verhaal, ik heb dualcore misschien dat daar iets speciaals voor moet gebeuren, ik wordt echt gek van dat systeempie...quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:24 schreef HiDiHo het volgende:
http://rdr.talpa.tv/asxgen.php?a=1&id=10422&format=3
Werkt dit?
Heb je de nieuwste Media Player geinstalleerd? MP10? Zou misschien kunnen helpen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:20 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
IK OOK, en daar heb ik dan wel ff 1600e voor een nieuw systeempie aan uitgegeven![]()
Ik zal vanavond even alle links voor alle uitzendingen bij het topic streams gemist zettenquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:27 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, hier zie ik wel een aflevering.
dus.... ???
uiteraard, ik ben al langer met dit probleem bezig geweest, kan bijv ook geen nieuwsstreams bekijken op telegraafquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je de nieuwste Media Player geinstalleerd? MP10? Zou misschien kunnen helpen.
top man, ik ben stream kijkert en geen tv kijkert. leuk voor dode momenten op de streamquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zal vanavond even alle links voor alle uitzendingen bij het topic streams gemist zetten
Wat gebeurt er als je een filmpje/stream start ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:30 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
uiteraard, ik ben al langer met dit probleem bezig geweest, kan bijv ook geen nieuwsstreams bekijken op telegraaf
ik krijg alleen die reclames en daarna gereed, maar ga wel ff dat topic bekijken waar Day het over heeftquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als je een filmpje/stream start ?
Misschien is het wel doorgedrongen dat hij en zijn pappie zich gisteren onsterfelijk belachelijk hebben gemaaktquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:33 schreef lissette72 het volgende:
E10 loopt de hele dag al rond met een gezicht als een oorwurm... is er nog drank over van gister? denk dattie weer uit ze dak gaat dan![]()
hoho,quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zal vanavond even alle links voor alle uitzendingen bij het topic streams gemist zetten
Zolang er geen kinderen kijkenquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:35 schreef schatje het volgende:
Tijn geeft Egbert worst. Mag dat wel?
Toch maar even daar, graag! Onderwerp heeft niks met actuele streams te maken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:34 schreef HiDiHo het volgende:
dat is alleen voor als de streams het werkelijk niet doen, lijkt me
Egbert in de keuken, boos omdat zijn eten was gestolen ofzo. Dochter zei dat ie zich niet zo druk moest maken. En Janine deed er ook een schepje bovenop.quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Egbert in de keuken, boos omdat zijn eten was gestolen ofzo. Dochter zei dat ie zich niet zo druk moest maken. En Janine deed er ook een schepje bovenop.
E-10 is een oorwurm.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:33 schreef lissette72 het volgende:
E10 loopt de hele dag al rond met een gezicht als een oorwurm... is er nog drank over van gister? denk dattie weer uit ze dak gaat dan![]()
Dus je zou ook zo over het hek de tuin in kunnen klimmen?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:02 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...de tuin ligt op (nog geen) 5 meter van de weg...dit is de "inrit" van de studio...parkeerplaats zit aan de andere kant ( garage)
het zou mogenlijk kunnen zijn....als je snel genoeg bentquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:05 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Dus je zou ook zo over het hek de tuin in kunnen klimmen?
Dat zou ook een stunt zijn!
Etientjesquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:08 schreef kukeleku het volgende:
De maaltijd voor vanavond
[afbeelding]
![]()
quote:
quote:
Heel diep in haar zelf denkt ze: Wat doe ik hier?quote:
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:35 schreef mazaru het volgende:
Jammer dat ze niet lieten zien hoe e10 Semih 'de turk' noemde, en Egbert 'die ouwe lul'
Ik was ook al mijn schoenen aan het aantrekkenquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:38 schreef kukeleku het volgende:
Etjen: "er stond in het regelementenboek dat als er iemand van buiten over de schutting roept naar je zeg bijvoorbeeld mijn vriendin...Hee schat ik hou van je...dan kan je al een sanctie krijgen"
als dat zo zou zijn![]()
Dan wil ik misschien best nog eens de trein naar 't BB-huis nemen en zelfs een keertje naar Etjen gaan roepenquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:38 schreef kukeleku het volgende:
Etjen: "er stond in het regelementenboek dat als er iemand van buiten over de schutting roept naar je zeg bijvoorbeeld mijn vriendin...Hee schat ik hou van je...dan kan je al een sanctie krijgen"
als dat zo zou zijn![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:44 schreef kukeleku het volgende:
Hillie: de geboren onschuld![]()
[afbeelding]
Het zou mij niets verbazen als ze niet eens wist wat het betekend...quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:43 schreef BBoon het volgende:
Zet je de streams aan en wat hoor je.......Hilde Hilde Hilde Oh wat is ze zichzelf schoon aan het praten. Bla bla bla ik hoor niet bij een groep. Nee Hilde je hoort bij helemaal niemand met je irritante gedrag whahaha...jeetje wat een muts.
Ik hoor haar zeggen " ik ben recht voor zn raap" ?????? Waarom hebben wij dat nog niet gemerkt dan?.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:02 schreef kukeleku het volgende:
De tekst op egbert's shirt is toepasselijk op de persoon tegenover hem![]()
[afbeelding]
Waar is Marcel?quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:46 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB050990.jpg]afbeelding][/URL]
Pssst de mensen slapen allemaal omdat ze gisteren te laat naar bed zijn gegaanquote:
Neuh. Ik vond t alleen apart dat Jeroen blijkbaar ook zelf dingen kan doen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wilde je die ook graag zien op een capture?
LOL... Hij zat er wel vlak naastquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Neuh. Ik vond t alleen apart dat Jeroen blijkbaar ook zelf dingen kan doen.
Wij of op de streamsquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:23 schreef LudoSanders het volgende:
Jezus wat een stel dooie vogels.
broek van Marlies is verziektquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:29 schreef Sassefras het volgende:
is ze nou treurig vanwege een was? ze zou volgens marlies niet goed gewassen hebben?
Dat viel mij ook op: Wie heeft Monique mishandeld????quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:31 schreef StevenZen het volgende:
Wat een blauwe plekken heeft ze trouwens! wtf...
Monique had de wasmachine aangezet en waarschijnlijk heeft die broek te lang in de wasmachine gezeten.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:31 schreef Sassefras het volgende:
dat heeft monique gedaan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |