ja, hier zie ik wel een aflevering.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:24 schreef HiDiHo het volgende:
http://rdr.talpa.tv/asxgen.php?a=1&id=10422&format=3
Werkt dit?
Hetzelfde verhaal, ik heb dualcore misschien dat daar iets speciaals voor moet gebeuren, ik wordt echt gek van dat systeempie...quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:24 schreef HiDiHo het volgende:
http://rdr.talpa.tv/asxgen.php?a=1&id=10422&format=3
Werkt dit?
Heb je de nieuwste Media Player geinstalleerd? MP10? Zou misschien kunnen helpen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:20 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
IK OOK, en daar heb ik dan wel ff 1600e voor een nieuw systeempie aan uitgegeven![]()
Ik zal vanavond even alle links voor alle uitzendingen bij het topic streams gemist zettenquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:27 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, hier zie ik wel een aflevering.
dus.... ???
uiteraard, ik ben al langer met dit probleem bezig geweest, kan bijv ook geen nieuwsstreams bekijken op telegraafquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je de nieuwste Media Player geinstalleerd? MP10? Zou misschien kunnen helpen.
top man, ik ben stream kijkert en geen tv kijkert. leuk voor dode momenten op de streamquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zal vanavond even alle links voor alle uitzendingen bij het topic streams gemist zetten
Wat gebeurt er als je een filmpje/stream start ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:30 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
uiteraard, ik ben al langer met dit probleem bezig geweest, kan bijv ook geen nieuwsstreams bekijken op telegraaf
ik krijg alleen die reclames en daarna gereed, maar ga wel ff dat topic bekijken waar Day het over heeftquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als je een filmpje/stream start ?
Misschien is het wel doorgedrongen dat hij en zijn pappie zich gisteren onsterfelijk belachelijk hebben gemaaktquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:33 schreef lissette72 het volgende:
E10 loopt de hele dag al rond met een gezicht als een oorwurm... is er nog drank over van gister? denk dattie weer uit ze dak gaat dan![]()
hoho,quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zal vanavond even alle links voor alle uitzendingen bij het topic streams gemist zetten
Zolang er geen kinderen kijkenquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:35 schreef schatje het volgende:
Tijn geeft Egbert worst. Mag dat wel?
Toch maar even daar, graag! Onderwerp heeft niks met actuele streams te maken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:34 schreef HiDiHo het volgende:
dat is alleen voor als de streams het werkelijk niet doen, lijkt me
Egbert in de keuken, boos omdat zijn eten was gestolen ofzo. Dochter zei dat ie zich niet zo druk moest maken. En Janine deed er ook een schepje bovenop.quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Egbert in de keuken, boos omdat zijn eten was gestolen ofzo. Dochter zei dat ie zich niet zo druk moest maken. En Janine deed er ook een schepje bovenop.
E-10 is een oorwurm.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:33 schreef lissette72 het volgende:
E10 loopt de hele dag al rond met een gezicht als een oorwurm... is er nog drank over van gister? denk dattie weer uit ze dak gaat dan![]()
Dus je zou ook zo over het hek de tuin in kunnen klimmen?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:02 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...de tuin ligt op (nog geen) 5 meter van de weg...dit is de "inrit" van de studio...parkeerplaats zit aan de andere kant ( garage)
het zou mogenlijk kunnen zijn....als je snel genoeg bentquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:05 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Dus je zou ook zo over het hek de tuin in kunnen klimmen?
Dat zou ook een stunt zijn!
Etientjesquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:08 schreef kukeleku het volgende:
De maaltijd voor vanavond
[afbeelding]
![]()
quote:
quote:
Heel diep in haar zelf denkt ze: Wat doe ik hier?quote:
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:35 schreef mazaru het volgende:
Jammer dat ze niet lieten zien hoe e10 Semih 'de turk' noemde, en Egbert 'die ouwe lul'
Ik was ook al mijn schoenen aan het aantrekkenquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:38 schreef kukeleku het volgende:
Etjen: "er stond in het regelementenboek dat als er iemand van buiten over de schutting roept naar je zeg bijvoorbeeld mijn vriendin...Hee schat ik hou van je...dan kan je al een sanctie krijgen"
als dat zo zou zijn![]()
Dan wil ik misschien best nog eens de trein naar 't BB-huis nemen en zelfs een keertje naar Etjen gaan roepenquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:38 schreef kukeleku het volgende:
Etjen: "er stond in het regelementenboek dat als er iemand van buiten over de schutting roept naar je zeg bijvoorbeeld mijn vriendin...Hee schat ik hou van je...dan kan je al een sanctie krijgen"
als dat zo zou zijn![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:44 schreef kukeleku het volgende:
Hillie: de geboren onschuld![]()
[afbeelding]
Het zou mij niets verbazen als ze niet eens wist wat het betekend...quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:43 schreef BBoon het volgende:
Zet je de streams aan en wat hoor je.......Hilde Hilde Hilde Oh wat is ze zichzelf schoon aan het praten. Bla bla bla ik hoor niet bij een groep. Nee Hilde je hoort bij helemaal niemand met je irritante gedrag whahaha...jeetje wat een muts.
Ik hoor haar zeggen " ik ben recht voor zn raap" ?????? Waarom hebben wij dat nog niet gemerkt dan?.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:02 schreef kukeleku het volgende:
De tekst op egbert's shirt is toepasselijk op de persoon tegenover hem![]()
[afbeelding]
Waar is Marcel?quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:46 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB050990.jpg]afbeelding][/URL]
Pssst de mensen slapen allemaal omdat ze gisteren te laat naar bed zijn gegaanquote:
Neuh. Ik vond t alleen apart dat Jeroen blijkbaar ook zelf dingen kan doen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wilde je die ook graag zien op een capture?
LOL... Hij zat er wel vlak naastquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Neuh. Ik vond t alleen apart dat Jeroen blijkbaar ook zelf dingen kan doen.
Wij of op de streamsquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:23 schreef LudoSanders het volgende:
Jezus wat een stel dooie vogels.
broek van Marlies is verziektquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:29 schreef Sassefras het volgende:
is ze nou treurig vanwege een was? ze zou volgens marlies niet goed gewassen hebben?
Dat viel mij ook op: Wie heeft Monique mishandeld????quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:31 schreef StevenZen het volgende:
Wat een blauwe plekken heeft ze trouwens! wtf...
Monique had de wasmachine aangezet en waarschijnlijk heeft die broek te lang in de wasmachine gezeten.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:31 schreef Sassefras het volgende:
dat heeft monique gedaan??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |