Dat, of.... ze stellen zich aan...quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:19 schreef BONG4002 het volgende:
Valt me op dat een aantal zonnebrillen dragen terwijl de zon niet eens echt schijnt, zal vast te maken hebben dat hun ogen nog moeten wennen aan het directe daglicht
nee weinigquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:05 schreef JufJoop het volgende:
Goeiemiddag allemaal!
Nog iets gebeurd na gisteravond?
pics?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:21 schreef PM-girl het volgende:
ok!
Iemand trouwens gezien dat Yvonne in de Viva staat, in een artikel over BB en soortgelijke programma's?
Ja een korte reatie van haar en de foto, pagina 8 van de viva van deze week.quote:
Idd, tis gedaan voorlopig....maargoed, BB duurt nog zeer langquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:42 schreef JufJoop het volgende:
Jammer man.... na al die actie van gisteravond keert de rust weer weder en gebeurt er geen hol meer...![]()
Help mij eens met welke code ik moet pakken bij xs.to???quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:42 schreef MissJ. het volgende:
Even testen hoe xs.to werkt, bedankt voor de tip in ieder geval want die andere doet het niet meer.
http://xs206.xs.to/xs206/06362/1hilliekerst.jpg
Op deze manier wel ja....quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, tis gedaan voorlopig....maargoed, BB duurt nog zeer lang
Probeer het eens met [IMG] vóór en [/IMG] na de URL, dus iets a laquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:44 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Help mij eens met welke code ik moet pakken bij xs.to???
Pleasse!
| 1 |
[img] url [/img]quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:44 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Pleasse!
Zie antwoord hierboven. Alleen ooknog even foto verkleinen naar 580 breed ipv 590quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:44 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Pleasse!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |